Dan beslist BB ongeveer wie er mag drukken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou hup ... zwaailicht en dan Jordy of Axel die op de knop slaat. Liefst Jordy denk ik.
Van mij mag ze eruitquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel wat een vertoning![]()
Elsa zat gisteravond al te rekenen wie op haar hebben gestemd en wilde eigenlijk mensen daarop aanspreken..
En nu doet ze zielig
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:31 schreef Frummelie het volgende:
Oooh bedankt!!.... ze hebben een broodbakmachine...
Ja .. maar dat gaan ze niet doen natuurlijk, er moet maximaal gestuurd worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan beslist BB ongeveer wie er mag drukken.
Laat het maar afgaan als ze allemaal bij elkaar zijn.
Agossie hoe durven ze op haar te stemmen. Zelf hele plannen maken met anderen en nu ze zelf kans maakt op nominatie het niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
Elsa zat gisteravond al te rekenen wie op haar hebben gestemd en wilde eigenlijk mensen daarop aanspreken..
En nu doet ze zielig
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Agossie hoe durven ze op haar te stemmen. Zelf hele plannen maken met anderen en nu ze zelf kans maakt op nominatie het niet leuk vinden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:36 schreef Frummelie het volgende:
Is dat het geluid van die broodbakmachine??
Maakt alleen geluid als die machine het deeg mengt, daarna is het alleen het rijzen van het deegquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:33 schreef Rhosyn het volgende:
Pootje gaat weer een brood bakken. Ik vind het een lawaai ding. Ik wil al een tijdje zo'n ding aanschaffen maar ik weet nu dat ik moet opletten dat die geruisloos is. Niet zo lawaaiding dat klinkt als een sirene.
bbmachine heeft eigenn zenderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:36 schreef Frummelie het volgende:
Is dat het geluid van die broodbakmachine??
Crisis wat een lawaai, je zou hem voor de nacht voorgeprogrammeerd hebben..quote:
Lactose vrije melk is gewoon melk hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:18 schreef Rhosyn het volgende:
5 flessen melk haalt Jordy uit de voorraadkamer. Lactose vrij. Dat is geen echte melk toch?
Pootje haalt 3 potten kwark en krijgt van Jordy orders er 1 op de tafel te zetten en de rest in de koelkast.
Dan zal de kwark ook wel lactose vrij zijn.
Ja maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maakt alleen geluid als die machine het deeg mengt, daarna is het alleen het rijzen van het deeg
en afbakken.
Ik vind het meevallen qua geluid, daar in bb wordt het geluid versterkt door al die microfoons die er hangen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja maar.
Als je de timer gebruikt om 'sochtends wakker te worden van de geur van brood wordt je niet om 7 uur wakker van de geur van brood maar van die sirene...uurtje of 5![]()
En je bent 's nachts niet in de keuken maar in de slaapkamer. Dus dan is het geluid ook wat verder weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen qua geluid, daar in bb wordt het geluid versterkt door al die microfoons die er hangen.
Het brengt leven in de brouwerij...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En toch ook wel een smaakmaker... maar dat vind ik dan..
Ja precies dat...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het brengt leven in de brouwerij...
he he eindelijk zat er al dagen op te wachtenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De leidingen. Buiten zijn bevroren![]()
Wat een stommelingen bij de FEBO ook
Ik stiekem ook 🤫quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
he he eindelijk zat er al dagen op te wachten
ik verwacht dat die zich nog vrij zal spelen op miraculeuze wijzequote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
En nu doet ze zielig
[ afbeelding ]
past bij zijn playmobil kapselquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze blijven lachwekkend die wenkbrauwen van Keanu![]()
![]()
lijken wel van die getekende cartoonborsteltjes
Voorlopig mag hij van mij ook blijven.....brengt leven in de brouwerij.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En toch ook wel een smaakmaker... maar dat vind ik dan..
Vandaag dan maar een spel voor keukenblok B.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De leidingen. Buiten zijn bevroren![]()
Wat een stommelingen bij de FEBO ook
Van mij ook...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voorlopig mag hij van mij ook blijven.....brengt leven in de brouwerij.....
Die man mag van mij weg,,,,,met zijn beenwarmers en rond lopend in zijn onderbroek....doet of hij geen nederlands kan. Nee hij nog liever dan Keanuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:25 schreef 5thencounter het volgende:
Pootje doet nog steeds Knopwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |