Dat heb ik ook gezien van Milena ze draaide in 1e instantie niet eens haar hoofd omquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hadden zeker wel de pest in dat ze niet mee mochten.
En Jordy reageerde zeker wel sneu toen de jacuzzi gasten weer terug kwamen. Hij trok een zure kop en hij vond dat ze stonken. Zei hij wel 3 x keer.
Keanu was de enige van de 5 die geïnteresseerd was in wat ze beleefd hadden in de jacuzzi. De rest was zuur.
Milena wilde in eerste instantie net doen of ze ze niet zag of hoorde. "hoor ik wat? Zie ik wat" En ze spoorde Keanu aan en de anderen aan de tafel dat ook te doen maar die reageerden er niet op. ( niks las ik daar over hier overigens)
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien van Milena ze draaide in 1e instantie niet eens haar hoofd om
Goedemorgen
Als dat zo zou zijn dan wil toch niemand meer op die knop drukken?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ik voorzie dat het tot woensdagavond doorgeven wordt van de nominaties net zolang totdat BB de mensen genomineerd heeft staan die ze willen en alle spellen en nominaties voor noppes zijn geweest.
Hoe bakken ze brood dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:12 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn twee broden gebakken. Wow goed van ze.
zis is tievie .. alles is nepquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
Wat ik wel leuk vond om hier te lezen en zien was Axel die met de hele tafel waar die knop op staat er vandoor ging en die in zijn bed "verstopte".
Wel raar dat die tafel gewoon opgetild kon worden. Hoe is die knop dan verbonden met het alarm en hoe kan je dan horen dat iemand op die knop drukt.
Zuiver en alleen op beeld? Dat is toch raar.
Lichten zijn aan.
Dat zielige gepraat is het enige waar ik mij aan irriteer. Dat heeft ze helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel wat een vertoning![]()
Elsa zat gisteravond al te rekenen wie op haar hebben gestemd en wilde eigenlijk mensen daarop aanspreken..
En nu doet ze zielig
[ afbeelding ]
Toch wel , dit zegt veel over iemand..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zielige gepraat is het enige waar ik mij aan irriteer. Dat heeft ze helemaal niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |