Milena is voornamelijk bezig met Milenaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:10 schreef Snensie het volgende:
Milena vind het wel fijn om geadoreert te worden door Sharice. Ze moet toch ook wel voelen dat er meer speelt bij Sharice. Als ze niks wil met Sharice zou ze wat afstand moeten bewaren, dat doe je ook bij een man waar je niks mee wil. Anders is het gewoon gek makerij.
Nou he kijk eens hoe ze op dit moment der pijlen op axel heeft gerichtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena is voornamelijk bezig met Milena
Ik gok dat ze dat weer doet voor Mattiequote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nou he kijk eens hoe ze op dit moment der pijlen op axel heeft gericht
Ja heel vreemd altijd. Keanu en Jordy wilden wakker blijven voor de knop volgens mij.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:14 schreef b_engeltje het volgende:
Dat was een knap truckjes van BB
Ze waren nog druk in gesprek in de slaapkamer
Keano liep nog in kleding buiten
Korte streamlock van nog geen 4 min en zogenaamd naar terug op stream ligt iedereen in diepe rust
Ja,ja
En ze doet net of ze het niet door heeft.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Milena is voornamelijk bezig met Milena
Heb ook al een aantal keren de deur open en dicht horen gaan, kan zijn dat er bewoners naar de woonkamer zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:20 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja heel vreemd altijd. Keanu en Jordy wilden wakker blijven voor de knop volgens mij.
Ja hopelijk laten ze het nog zien maar niet voor mij want mijn ogen gaan dicht. Trustuhquote:Op dinsdag 18 februari 2025 01:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Heb ook al een aantal keren de deur open en dicht horen gaan, kan zijn dat er bewoners naar de woonkamer zijn
Ik voorzie dat het tot woensdagavond doorgeven wordt van de nominaties net zolang totdat BB de mensen genomineerd heeft staan die ze willen en alle spellen en nominaties voor noppes zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 03:50 schreef Koos1958 het volgende:
Zo teruggelezen. Nominatie niet officieel. Zou het weer zo zijn dat de mensen die gewonnen hebben weer genomineerd kunnen worden door een spel. En axel bv weer van de bank af kan komen. Waarom dan die spellen spelen voor targets enzo.
Dat was niet de reactie van Jordy. En na zijn reactie op de persoonlijke voorwerpen die de andere kregen en hij niet ging hij hier ook prima mee om. Keanu zat in een dip die had het kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Sneue sukkels. Mimimimi zij wel en ik niet mimimimi
Ze hadden zeker wel de pest in dat ze niet mee mochten.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:25 schreef marky het volgende:
[..]
Dat was niet de reactie van Jordy. En na zijn reactie op de persoonlijke voorwerpen die de andere kregen en hij niet ging hij hier ook prima mee om. Keanu zat in een dip die had het kunnen gebruiken.
Ik wil Elsa er graag uit maar die gaat nergens heen die wordt wel gered door BB want op een na laatste Nederlandse vrouw.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:14 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Als we mogen stemmen stem ik op Axel.
IkIk w wil het liefst die zemelaar Keanu er uit maar als mensen op hem gaan stemmen om Elsa weg te krijgen lekker doen.
Eigen schuld dikke bult zemelaar op beeld.
Zolang we niet kunnen stemmen is de kans daar groot op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:31 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen.
'Nominaties ' bekend lees ik.
Onder de noemer alles is anders kan BB nog heel veel doen, dus zal wel pas donderdag bekend zijn wie er werkelijk genomineerd zijn.
Onzin ja ze stonken naar rook en nee hij hoefde niet in de jacuzzi zoals hij al aangaf niet aan hem besteed. Jordy heeft van nature een zuur hoofd daar kan hij niet veel aan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hadden zeker wel de pest in dat ze niet mee mochten.
En Jordy reageerde zeker wel sneu toen de jacuzzi gasten weer terug kwamen. Hij trok een zure kop en hij vond dat ze stonken. Zei hij wel 3 x keer.
Keanu was de enige van de 5 die geïnteresseerd was in wat ze beleefd hadden in de jacuzzi. De rest was zuur.
Dat heb ik ook gezien van Milena ze draaide in 1e instantie niet eens haar hoofd omquote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze hadden zeker wel de pest in dat ze niet mee mochten.
En Jordy reageerde zeker wel sneu toen de jacuzzi gasten weer terug kwamen. Hij trok een zure kop en hij vond dat ze stonken. Zei hij wel 3 x keer.
Keanu was de enige van de 5 die geïnteresseerd was in wat ze beleefd hadden in de jacuzzi. De rest was zuur.
Milena wilde in eerste instantie net doen of ze ze niet zag of hoorde. "hoor ik wat? Zie ik wat" En ze spoorde Keanu aan en de anderen aan de tafel dat ook te doen maar die reageerden er niet op. ( niks las ik daar over hier overigens)
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezien van Milena ze draaide in 1e instantie niet eens haar hoofd om
Goedemorgen
Als dat zo zou zijn dan wil toch niemand meer op die knop drukken?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 07:16 schreef marky het volgende:
[..]
Ik voorzie dat het tot woensdagavond doorgeven wordt van de nominaties net zolang totdat BB de mensen genomineerd heeft staan die ze willen en alle spellen en nominaties voor noppes zijn geweest.
Hoe bakken ze brood dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:12 schreef Rhosyn het volgende:
Er zijn twee broden gebakken. Wow goed van ze.
zis is tievie .. alles is nepquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
Wat ik wel leuk vond om hier te lezen en zien was Axel die met de hele tafel waar die knop op staat er vandoor ging en die in zijn bed "verstopte".
Wel raar dat die tafel gewoon opgetild kon worden. Hoe is die knop dan verbonden met het alarm en hoe kan je dan horen dat iemand op die knop drukt.
Zuiver en alleen op beeld? Dat is toch raar.
Lichten zijn aan.
Dat zielige gepraat is het enige waar ik mij aan irriteer. Dat heeft ze helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel wat een vertoning![]()
Elsa zat gisteravond al te rekenen wie op haar hebben gestemd en wilde eigenlijk mensen daarop aanspreken..
En nu doet ze zielig
[ afbeelding ]
Toch wel , dit zegt veel over iemand..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zielige gepraat is het enige waar ik mij aan irriteer. Dat heeft ze helemaal niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |