quote:Op maandag 17 februari 2025 19:57 schreef odie22 het volgende:
jordy zal wel zeggen : ik lust geen spa alleen maar bier
nah gooi de mijne maar weg dan, had zelfde videootje was nog uppen alleen beeetje traagquote:
Hopen dat Pootje niet leeg loopt in dat warme water, door die warmte gaat alles ontspannenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hopen dat pootje zijn billen goed gepoetst heeft na de scheiterij
Er waren ook nog heel wat volle borden over. was zeker koud of niet lekkerquote:Op maandag 17 februari 2025 20:17 schreef Kissingbird het volgende:
Snap niet dat ze dit nog opkrijgen... waren er een paar met een vol bord.
Jordy mekkeren over de knop
Allebeiquote:Op maandag 17 februari 2025 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er waren ook nog heel wat volle borden over. was zeker koud of niet lekker
Dacht dat Jordy zijn volle bord leeg had gegeten.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er waren ook nog heel wat volle borden over. was zeker koud of niet lekker
Hopen dat Axel straks even tegen Jordy zegt, goed dat je mijn portie op heb. Na al dat bier en tapas heb ik geen plek meer.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:16 schreef mazaru het volgende:
Oeh wat zijn ze zuur binnen.
Jordy: Gewoon pakken wat er is! Ik pak er zo gewoon een nieuw portie in.
juist om der figuur heeft ze dat aan, hij staat der reuze goedquote:Op maandag 17 februari 2025 20:15 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is kleurig, vrolijk, staat goed bij ondanks hier postuur, t straalt feest en plezier in t water uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |