daar reageerden anderen op met neequote:Op maandag 17 februari 2025 20:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik hoorde ook wat over de nootjes opeten van sharice
ja dat is het ook maar dat de rest echt zuur is vind ik wel meevallenquote:Op maandag 17 februari 2025 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar net wat je voorkeur is![]()
ik zou geen david doen
De drie heren zijn wel de overtreffende trap. Elke dag en veel.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus de rest ook niet
want ze doen het allemaal
Dat wist ik niet, was het niet gewoon haar eigen deel?quote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach ze hebben allemaal eten achterover gedrukt, ook Elsa, die had haar voorraad onder haar bed verstopt
Oké dat heb ik gemist, sorryquote:Op maandag 17 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar reageerden anderen op met nee
die zijn verdeeld
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
De drie heren zijn wel de overtreffende trap. Elke dag en veel.
is ook niet zoquote:Op maandag 17 februari 2025 20:23 schreef Lillfex het volgende:
[..]
ja dat is het ook maar dat de rest echt zuur is vind ik wel meevallen
Dat is veel beter dan een hottub zeggen ze nogquote:Op maandag 17 februari 2025 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
hahaha
wat heeft hij zin in zijn wentelteefje
de pret straalt er van af.
Krijg je denk ik altijd als je mensen lang karig eten geeft. Meer de schuld/resultaat van het handelen van productie.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht? Dat is de groep die 's nachts uit bed komt om eten uit de mond van de rest te stelen die net zoveel honger hebben
ze at taco's met pindakaas met Wicky, maar ze nam hetzelfde als de rest met avond eten. Dus reken maar uitquote:Op maandag 17 februari 2025 20:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, was het niet gewoon haar eigen deel?
quote:Op maandag 17 februari 2025 20:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, was het niet gewoon haar eigen deel?
dat was haar eigen deelquote:Op maandag 17 februari 2025 20:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ach ze hebben allemaal eten achterover gedrukt, ook Elsa, die had haar voorraad onder haar bed verstopt
Ze wil het tegendeel horen. Het zou leuk zijn als iemand bv vraagt waarom ze dan niet gaat sporten ofzo.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
jaaa daar is het.. Milena net als gister weer zeuren dat ze dik is
ze kon ook toveren met appelsquote:Op maandag 17 februari 2025 20:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ze at taco's met pindakaas met Wicky, maar ze nam hetzelfde als de rest met avond eten. Dus reken maar uit
Nou dat weet ik niet hoor. In tijden van karigheid komt de ware aard naar boven. De 1 denkt eerder aan een ander en iemand anders zal de zwakste neerslaan om dat portie af te pakken.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Krijg je denk ik altijd als je mensen lang karig eten geeft. Meer de schuld/resultaat van het handelen van productie.
Denk dat als je psychologische experimenten doet zoals deze is vormgegeven op dat gebied, met verschillende groepen, dat je dit gedrag altijd naar verloop van tijd zal zien bij een deel van de mensen in die verschillende groepen.
Volgens sommigen is Elsa heilig.. die geloven het toch niet, zelfs als ze het zelf zien is het niet waar. Loat goanquote:
Precies. En het wordt ook gejat als ze het niet veilig stelt. Die gasten vreten echt alles.quote:Op maandag 17 februari 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]Wat ze veilig had gesteld zodat het niet gejat werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |