Het brengt leven in de brouwerij...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En toch ook wel een smaakmaker... maar dat vind ik dan..
Ja precies dat...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het brengt leven in de brouwerij...
he he eindelijk zat er al dagen op te wachtenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De leidingen. Buiten zijn bevroren![]()
Wat een stommelingen bij de FEBO ook
Ik stiekem ook 🤫quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
he he eindelijk zat er al dagen op te wachten
ik verwacht dat die zich nog vrij zal spelen op miraculeuze wijzequote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:26 schreef Puzzie het volgende:
Mijn hemel wat een vertoning![]()
Elsa zat gisteravond al te rekenen wie op haar hebben gestemd en wilde eigenlijk mensen daarop aanspreken..
En nu doet ze zielig
[ afbeelding ]
past bij zijn playmobil kapselquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze blijven lachwekkend die wenkbrauwen van Keanu![]()
![]()
lijken wel van die getekende cartoonborsteltjes
Voorlopig mag hij van mij ook blijven.....brengt leven in de brouwerij.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:04 schreef Frummelie het volgende:
[..]
En toch ook wel een smaakmaker... maar dat vind ik dan..
Vandaag dan maar een spel voor keukenblok B.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:
De leidingen. Buiten zijn bevroren![]()
Wat een stommelingen bij de FEBO ook
Van mij ook...quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voorlopig mag hij van mij ook blijven.....brengt leven in de brouwerij.....
Die man mag van mij weg,,,,,met zijn beenwarmers en rond lopend in zijn onderbroek....doet of hij geen nederlands kan. Nee hij nog liever dan Keanuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:25 schreef 5thencounter het volgende:
Pootje doet nog steeds Knopwacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |