prima,maar axel niet vergeten danquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel op Keanu stemmen omdat ze Elsa eruit willen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heet meer en meer een vriendschapsgevoel met Jane
Zodra we kunnen gaat mijn stem naar axelquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
prima,maar axel niet vergeten dan
Zij klikken ook echt met elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien heet meer en meer een vriendschapsgevoel met Jane
Straks gaan alle belgen op Keanu, want hij voelde zich meer Belg dan Nederlanderquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
prima,maar axel niet vergeten dan
Dat geeft ook niet, de een gaat er alleen volwassener mee om dan de ander.quote:
Even pagina refreshen of cache wissen misschien. functie is iets veranderdquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nooit problemen gehad maar ik kan niets meer, zodra ik op de share direct knop klik verdwijnt dat menu
Denk dat Sharice er nog wel bij komt dus het zal wel een bank van 4 worden.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu weer over zijn rechtvaardigheidsgevoel en dat sharice op de bank moet zitten
Deze snap ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat geeft ook niet, de een gaat er alleen volwassener mee om dan de ander.
Dat heb ik idd ,ik ben dus niet de enige .quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Even pagina refreshen of cache wissen misschien. functie is iets veranderd
[ afbeelding ]
Ahquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb m'n post al aangepast
Je hoeft zelf niet meer te kopieren. Hij kopieert vanzelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ,ik ben dus niet de enige .
.. cache wissen?? Daar heb ik geen verstand van, weet niet hoe en wat ik zou moeten doen en vind dat soort dingen doodeng
Ik kom daar ook nooit aan..
Straks gaat iets fout en heb ik een nog groter probleem![]()
Iets met de wet van Murphy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |