johquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef freaky40 het volgende:
Uiteindelijk vertrekt er weer niemand en hebben we ons weer allemaal voor niets laten mee slepen.
Owwwwwe, dat heb ik gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus ik begrijp dat Sharice de ijskoffie van Jane heeft weggegooid toen Jane even weg was. Opgestookt door Milena.... nou nou ... dat is pas pesten.
Ik heb eerder andersom het ideequote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice is echt de Bitch die zich laat ophitsen als slaafje van Milena
hij kopieert en plakt hem direct zag ikquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Puzzie het volgende:
Godverr, mijn gyazo maakt geen automatische link meer![]()
Ik snap er niets van
Heej, bij jou ook? ik dacht misschien dat het een limiet had "copy to clipboard" staat er steedsquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:41 schreef Puzzie het volgende:
Godverr, mijn gyazo maakt geen automatische link meer![]()
Ik snap er niets van
normaal gedrag is het zeker nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus ik begrijp dat Sharice de ijskoffie van Jane heeft weggegooid toen Jane even weg was. Opgestookt door Milena.... nou nou ... dat is pas pesten.
Dat is zijn persoonlijkheid en onzekerheid. Dat betekent niet dat Keanu naar huis wil. Hij heeft dat ook niet uitgesproken. Integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie hem voortdurend met een zwaarmoedig hoofd daar rond lopen en hem horen klagen.
Hier ook zelfde.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, bij jou ook? ik dacht misschien dat het een limiet had "copy to clipboard" staat er steeds
Ik hoorde hem niet anders roeptoeteren voortdurend.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:43 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat is zijn persoonlijkheid en onzekerheid. Dat betekent niet dat Keanu naar huis wil. Hij heeft dat ook niet uitgesproken. Integendeel zelfs.
Ze kunnen doen wat ze willen......quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:16 schreef Thorelf het volgende:
Gaat BB nu iets verzinnen..wat ze gaan doen nu Axel gedrukt heeft. zullen ze naar het persoon kijken?
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:39 schreef Jockari het volgende:
OP FB op heden deze voting, Keanu op kopIk denk dat er veel op Keanu stemmen omdat ze Elsa eruit willen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit problemen gehad maar ik kan niets meer, zodra ik op de share direct knop klik verdwijnt dat menuquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
hij kopieert en plakt hem direct zag ik
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej, bij jou ook? ik dacht misschien dat het een limiet had "copy to clipboard" staat er steeds
Het is idd duidelijk dat BB het Pootje niet gundequote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze kunnen doen wat ze willen......
En dat Axel op de knop drukte. BB bepaalt het moment dat iemand in de buurt is, of het kan zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |