Dat denk ik ook, lijkt niet op vrijwillig alle neuzen dezelfde kant op.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, kan toch niet anders dan dat ze een opdracht vanuit BB hebben gehad om eindelijk eens die klerebende een beetje schoon te maken.
laat dan ook meteen zien, wie zich daar te goed voor voelen (en ik ben totaal niet verrast of zo van Sharice, Milenaquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, kan toch niet anders dan dat ze een opdracht vanuit BB hebben gehad om eindelijk eens die klerebende een beetje schoon te maken.
Oh, dus zoals altijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu klinkt wel een beetje zuur dat hij het zwaailicht gemist heeft
ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze zei op dat moment oh die is van mij en later toch weer nietquote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Als hij voor mattie te klein is
Kan hij onmogelijk van elsa zijn
Straks klagen tegen zijn spirituele guide/ animal..quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
Die wil toch naar huis? Lekker belangrijk dan zou je denken.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 10:30 schreef Kodiak100 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |