ik zou ook heeeel blij zijn dat ik in gevoelstemperatuur (wat zal het daar zijn)-5 weer buiten kan afwassen met koud waterquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:34 schreef Droopie het volgende:
Niet allemaal tegelijk Jordy bedanken aub.
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze blijven lachwekkend die wenkbrauwen van Keanu![]()
![]()
lijken wel van die getekende cartoonborsteltjes
Het is ook heel goed voor het glaswerk e.d. zelfs die protesteren.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou ook heeeel blij zijn dat ik in gevoelstemperatuur (wat zal het daar zijn)-5 weer buiten kan afwassen met koud water
Ze wast niet elke keer haar haar.....waarom dan niet met een washand je wassen met een bak warm water.....deden ze toch altijd.....quote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:38 schreef b_engeltje het volgende:
Elsa staat toch te douchen onser die koude bevroren douche
Bevroren kranen moeten wel bevroren water geven 0 gradenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
water uit de kraan in NL is niet kouder dan 7 graden meestal rond de 12 graden
dat scheelt al
bevroren kranen geven geen waterquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bevroren kranen moeten wel bevroren water geven 0 graden
Dont knowquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wast niet elke keer haar haar.....waarom dan niet met een washand je wassen met een bak warm water.....deden ze toch altijd.....
Vandaar dat ik het zo neerzettequote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
bevroren kranen geven geen water
Waarschijnlijk vindt ze het gewoon prettig om koud te douchen, ze doet dit al vanaf het beginquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wast niet elke keer haar haar.....waarom dan niet met een washand je wassen met een bak warm water.....deden ze toch altijd.....
ik dacht der toch te zien met een pan die ze bovenop neerzettenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt ze het gewoon prettig om koud te douchen, ze doet dit al vanaf het begin
Zegt net tegen jane dat ze die niet gebruikt heeftquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik dacht der toch te zien met een pan die ze bovenop neerzetten
ik zat ook al te kijken dat is suiker met koffiequote:
Mooie opdracht voor ze verschoon de vijverquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:53 schreef b_engeltje het volgende:
Die vijver zal volgende week wel gaan meuren
Oud stilstaand water met het zonnetje en voorspelde 12 graden
gaat niet zo snel stinkenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 09:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Mooie opdracht voor ze verschoon de vijver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |