Chips enzo welquote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef zodeju het volgende:
Hoor ik nu Elsa zeggen of ze niet moeten gaan verdelen......
En dik voor betaaldquote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt vertrouwen in Russian queen. Is gewoon wat bb geeft aan keuze die dag.
Ja precies.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt vertrouwen in Russian queen. Is gewoon wat bb geeft aan keuze die dag.
ja het wordt wel steeds sneuer zo..quote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef ledn81 het volgende:
vanmiddag nog even een secret mission spijker poepen om de rest van de keuken vrij te spelen
Domino effect. Meerdere zijn daar al een tijd aan het zeuren over het eten en laag in energie zitten, er mentaal doorheen te zitten. Gisteren hebben ze bijna de hele dag in bed gelegen. Ze moesten wel iets doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of het daar mee te maken heeft er is er tenslotte maar een vrijwillig vertrokken en dat is David S
Ik heb ook de 1-stream Goplay niet niets gezien van de DR waar Mileen blijkbaar al die spullen gekocht heeft , en voor hoeveelquote:Op zondag 16 februari 2025 14:53 schreef KinKiJan het volgende:
BB zei vanmorgen bij de uitleg over de knop, 'Wat jullie wel al weten, zoals altijd; niets staat hier zomaar' ..
Dat eten dus ook ook niet?
Ik stelde gisteren voor een foodchallenge, veel verschilt het niet.quote:
Alle verloven op de FEBO ingetrokken, het programma moet gered wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja het wordt wel steeds sneuer zo..
flop secret mission vanmorgen.. om maar ontbijt met tafel en stoelen te geven..
waanzinnig veel eten nu..
niemand niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ook de 1-stream Goplay niet niets gezien van de DR waar Mileen blijkbaar al die spullen gekocht heeft , en voor hoeveel
Zoals ze het oppakt zou het zomaar ....een ojeee op de grond gevallen,...hadden kunnen worden.quote:
Wij hebben op videoland ook niets gezien dat er wat gekocht werdquote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ook de 1-stream Goplay niet niets gezien van de DR waar Mileen blijkbaar al die spullen gekocht heeft , en voor hoeveel
Op z'n kop dan.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zoals ze het oppakt zou het zomaar ....een ojeee op de grond gevallen,...hadden kunnen worden.
De "Elke Ochtend Verplicht Ontbijten" voor de vrolijke beelden gaat nu van startquote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Even deze week op krachten komen allemaal
Komop Jordy jje kan het, ram op die knopquote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
Nou kom maar op met de twist: Degene die op die knop drukt mag niet van al dat eten genieten en moet verplicht aan de slob
Zoiets?
Hij moest net al kotsen van de huzarensalade. Kleuter lust geen mayonaise.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:57 schreef Lrod01 het volgende:
Zat eten nu. Ik wil voorlopig niemand meer horen klagen over eten. Al zal een Keanu vast wel weer iets vinden om over te janken.
wat is die aan het verdelen nu?quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij moest net al kotsen van de huzarensalade. Kleuter lust geen mayonaise.
Jordy heeft diequote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:00 schreef Ebinas het volgende:
1tje voor jou, 2 voor mij![]()
[ afbeelding ]
Waarom een kleuter dan? Zijn genoeg mensen die niet van mayo houdenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij moest net al kotsen van de huzarensalade. Kleuter lust geen mayonaise.
En Elsa zat net nog lang op de plee dus hopelijk heeft ze goed haar handen gewassen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa kwakt een hand snoep in de pot waar Jordy netjes alles met een lepel uit schept..
ze was zoiezo der handen want ze let op andere zelfs op dat die hun handen wassen als ze in de keuken staanquote:Op zondag 16 februari 2025 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En Elsa zat net nog lang op de plee dus hopelijk heeft ze goed haar handen gewassen.
Sowieso wil ik niet dat mensen met hun blote klauwen aan mijn eten zitten.
Zeiden wij net ookquote:Op zondag 16 februari 2025 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En Elsa zat net nog lang op de plee dus hopelijk heeft ze goed haar handen gewassen.
Sowieso wil ik niet dat mensen met hun blote klauwen aan mijn eten zitten.
Had niet veel uitgemaakt, die lust sowieso niksquote:Op zondag 16 februari 2025 15:05 schreef OmaJacky het volgende:
Ik nu wel heel erg met David S te doen. De grootste reden om op te stappen is het gebrek aan voedsel voor hem en daarbij is het gemis van thuis erger geworden.
Had hij het nog maar .2 daagjes volgehouden .
Ook de verveling noemde hij in z'n interview. Denk dat ie het wel best vindt. Wicky is ook niet erg positief op zijn Instaquote:Op zondag 16 februari 2025 15:05 schreef OmaJacky het volgende:
Ik nu wel heel erg met David S te doen. De grootste reden om op te stappen is het gebrek aan voedsel voor hem en daarbij is het gemis van thuis erger geworden.
Had hij het nog maar .2 daagjes volgehouden .
Sociaal experiment hequote:Op zondag 16 februari 2025 15:00 schreef Rhosyn het volgende:
De snoep wordt verdeeld. Er is zo ongelofelijk veel dat het bijna onzinnig is om dat te tellen..
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Kinga het volgende:
Zag ik Matti daar nu bidden voor het eten?
Zou wel snappen als dat voor het eerst zou zijn in het huis (diner/ ontbijt uitgezonderd).quote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Kinga het volgende:
Dat zou kunnen, geloof dat hij ook gelovig was.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Kinga het volgende:
dus wel 😵💫quote:Op zondag 16 februari 2025 15:13 schreef zodeju het volgende:
Gaan ze nu ook nog snoepjes ruilen??
Waarom niet een beker als maat aanhouden , je gaat toch niet snoepje voor snoepje tellen??
jepquote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Kinga het volgende:
Ze blijft de regie houden, wel in mindere maten maar bij de keuken moet ze zijn......ook als eerste in de koelkast toen het eten kwam om hem in te delen.....quote:Op zondag 16 februari 2025 15:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja Elsa, waarom moet zij daar altijd bij zijn
Niet alleen als DM , ze is hey altijd.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Hznootje het volgende:
Ligt het aan mij? Ik vind Milena in de rol van DM erg arrogant en verheven
Ja vreselijk mens die Elsaquote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze blijft de regie houden, wel in mindere maten maar bij de keuken moet ze zijn......ook als eerste in de koelkast toen het eten kwam om hem in te delen.....
en alle kruimels anders Elsa heel boosquote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou de popcorn en chips nog delen/tellen
Dat wordt nog moeilijk....kleine chip grote chip klein popcorntje grootaanelkaargekleefdepopcornquote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou de popcorn en chips nog delen/tellen
?? Zeiden ze dat tegen elkaar dat ze gaan n**ken?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Mattje krijgt de zegen van Jolietje.. dat wordt lekkerder neuken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat wordt nog moeilijk....kleine chip grote chip klein popcorntje grootaanelkaargekleefdepopcorn
Ik had werkelijk gedacht stik in die snoep.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:13 schreef zodeju het volgende:
Gaan ze nu ook nog snoepjes ruilen??
Waarom niet een beker als maat aanhouden , je gaat toch niet snoepje voor snoepje tellen??
Popcorn van te voren tellen, voor het de pan in gaat.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat wordt nog moeilijk....kleine chip grote chip klein popcorntje grootaanelkaargekleefdepopcorn
Ze zijn al gepoptquote:Op zondag 16 februari 2025 15:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Popcorn van te voren tellen, voor het de pan in gaat.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee nog net niet, maar ik hoop er het beste vanquote:Op zondag 16 februari 2025 15:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
?? Zeiden ze dat tegen elkaar dat ze gaan n**ken?
Ik zou af en toe echt wel extra eten, maar ik zou mij prima met een boterham en kwark kunnen vermaken.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik had werkelijk gedacht stik in die snoep.
Zou er vast wel een paar hebben kunnen pakken voordat alles weg gejat is.
Zoek het lekker uit met zijn allen dat egoïstisch gedrag.
Met maar een paar snoepjes haal ik ook het einde wel.
Wat erg he........allemaal met hun doosje lopen.....quote:Op zondag 16 februari 2025 15:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik had werkelijk gedacht stik in die snoep.
Zou er vast wel een paar hebben kunnen pakken voordat alles weg gejat is.
Zoek het lekker uit met zijn allen dat egoïstisch gedrag.
Met maar een paar snoepjes haal ik ook het einde wel.
Nou dat gedoe om dat goed verdelen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou af en toe echt wel extra eten, maar ik zou mij prima met een boterham en kwark kunnen vermaken.
Lekker vermaken om de paniek bij anderen of de gourmet wel goed verdeeld wordt.
heeft iemand gedrukt?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Die zijn totalloss straks.. verwacht niet al teveel meer van de streams opkorte termijn..
1 Onverwachte Exit
2 Meer eten dan ze op kunnen
3 De Knop is al even defect als de papagaai
4 De rest vd week geen Nominatie stress
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Die zijn totalloss straks.. verwacht niet al teveel meer van de streams opkorte termijn..
1 Onverwachte Exit
2 Meer eten dan ze op kunnen
3 De Knop is al even defect als de papagaai
4 De rest vd week geen Nominatie stress
Dat Jordy opeens op de knop drukt en de prijs een echo van het kindje van Pootje is.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:34 schreef ledn81 het volgende:
Nou Pootje zit naast de knop.. ff die knop nog een keer af gaan met een bericht van moeke de vrouw en alles is weer koek en ei is huize weltevree
Hoorde dat David van achter te horen had gekregen dat om de twee dagen BB contact had met zijn vrouw en als er wat was meteen op de hoogte werd gesteld.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:34 schreef ledn81 het volgende:
Nou Pootje zit naast de knop.. ff die knop nog een keer af gaan met een bericht van moeke de vrouw en alles is weer koek en ei is huize weltevree
Als ik aan de definitie van eerlijk denk dan is Jordy toch wel 1 van de laatste mensen daar die in me opkomt.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:55 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy heeft nog niet een keer een afspraak verbroken. Terwijl Keanu en Matti dat bijvoorbeeld wel gedaan hebben. Jordy doet tot nu toe nog steeds wat hij zegt en zegt wat hij gaat doen. Het zijn de andere die niet luisteren als hij wat zegt of doen of ze het niet horen. Hij heeft amper gelogen. Ieder woord wat er aan de tafel vorige week besproken is in de gameroom klopte met wat Jordy vertelde daar waren David S en Axel gewoon behoorlijk over aan het liegen achteraf.
Waar Jordy nu mee bezig is is de reet van Keanu redden voor de zoveelste keer. Jordy roddelt niet over mensen hun persoonlijkheid maar alleen over hun tactische keuzes terwijl er heel veel over Jordy zijn persoonlijkheid geroddeld wordt. Jordy is misschien wat raar maar hij speelt nog steeds een heel open spel.
Dat werd al door Jordy uitgetest. Er gebeurde nietsquote:Op zondag 16 februari 2025 15:41 schreef Tascha071 het volgende:
Mogen ze niet gewoon op de knop drukken. Kijken wat er gaat gebeuren?
Blijft niet veel meer over.. ze krijgen hun kleren via de telefoon, de Papagaai is in de rui..ze hebben al meer te vreten dan ooit wat moet BB nog "aanbieden" via die kutknop behalve ellende voor de drukkerquote:Op zondag 16 februari 2025 15:46 schreef Ebinas het volgende:
Die knop moet wel iets positiefs opleveren.
De mogelijkheid van een directe exit zit er niet in.
Net zo als "ik pak geld en ik vertrek" kan niet.
Er is geen geld
Ja nou! De hond bleef gaan. Ik had 2 zakjes nodig. En dan ook nog eens met die kont naar beneden het hele grasveld af. Kak gewoon op 1 plek zei ik nog. Maar luisteren? Nee hoor....quote:
BB noemt wel dat ze er hun voordeel mee kunnen doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft niet veel meer over.. ze krijgen hun kleren via de telefoon, de Papagaai is in de rui..ze hebben al meer te vreten dan ooit wat moet BB nog "aanbieden" via die kutknop behalve ellende voor de drukker
Een vrijstelling voor as Vrijdag hoeft ook al niet meerquote:Op zondag 16 februari 2025 15:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
BB noemt wel dat ze er hun voordeel mee kunnen doen.
Hmmmmmm dat is er ook niet meer idd.
Pootje hoopt op een bericht van thuis.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:46 schreef Ebinas het volgende:
Die knop moet wel iets positiefs opleveren.
De mogelijkheid van een directe exit zit er niet in.
Net zo als "ik pak geld en ik vertrek" kan niet.
Er is geen geld
Op deze manier wordt het toch nog spannend, wat dan wel?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een vrijstelling voor as Vrijdag hoeft ook al niet meer
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou! De hond bleef gaan. Ik had 2 zakjes nodig. En dan ook nog eens met die kont naar beneden het hele grasveld af. Kak gewoon op 1 plek zei ik nog. Maar luisteren? Nee hoor....
Oh ... wacht... je bedoelt op die knop daar?
Jahh, hierboven stond het al... Info van Thuisquote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op deze manier wordt het toch nog spannend, wat dan wel?
Nou doe maar afgaan dan, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, hierboven stond het al... Info van Thuis
de team games misschien, om prijzenpot te spekken van iedere bewoner in het winnende teamquote:Op zondag 16 februari 2025 15:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op deze manier wordt het toch nog spannend, wat dan wel?
[..]
Ja nou! De hond bleef gaan. Ik had 2 zakjes nodig. En dan ook nog eens met die kont naar beneden het hele grasveld af. Kak gewoon op 1 plek zei ik nog. Maar luisteren? Nee hoor....
[..]
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Mileen zoekt de beenverwarmers van Eva.. de erfenisjaagster
Milena dient nu deel uit te maken van het roze team - werd door BB aangekondigd na vertrek van Eva.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze die krijgt hoeft er niet naar te zoeken dusquote:Op zondag 16 februari 2025 15:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Milena dient nu deel uit te maken van het roze team - werd door BB aangekondigd na vertrek van Eva.
En daarvoor gaat ze de roze spullen (beenwarmer, polsbandjes) bezorgd krijgen later vandaag.
Dus heeft niets met "erfenisjaagster" te maken?
Ik zie graag twee nieuwe leuke bewoners komen, geen terugkeer bewoners want die hoef ik niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:00 schreef BB-King het volgende:
Eva ook al weg.
Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Wat mij betreft gooien ze er gewoon weer snel 2 nieuwen bij.
Liever geen bewoners die er al uit zijn gestemd.
Al vrees ik voor een Jeffrey return. Jolien is zonder zoveel leuker.
Gelukkig heb ik een "Terugkaatser" nu nog even wachten tot ik hem in kan zettenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy; zingen jullie voor mij?
Zangers: ja
Jordy; dan mag je stoppen
wicky mag wel komen als hij nog wil. voor de rest nieuwe bewoners. Maar denk niet dat ze dat gaan doen helaas,quote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zie graag twee nieuwe leuke bewoners komen, geen terugkeer bewoners want die hoef ik niet.
Ze blijven gewoon doorspelen, as donderdag drama Nominaties, as Vrijdag Drama Vrijspeelgames, intussen het Kijkvolk zich de tyfus laten stemmen en daarna opgelucht verklaren dat er wéér niemand naar huis hoeftquote:Op zondag 16 februari 2025 16:00 schreef BB-King het volgende:
Eva ook al weg.
Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Wat mij betreft gooien ze er gewoon weer snel 2 nieuwen bij.
Liever geen bewoners die er al uit zijn gestemd.
Al vrees ik voor een Jeffrey return. Jolien is zonder zoveel leuker.
Wicky ging eruit voor een overlijden in de familie, die zal niet terug willen komen maar rouwen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wicky mag wel komen als hij nog wil. voor de rest nieuwe bewoners. Maar denk niet dat ze dat gaan doen helaas,
Je kan er op wachtenquote:
Daar hoef je niet op te rekenen helaasquote:Op zondag 16 februari 2025 16:07 schreef -river- het volgende:
Wij mogen nooit meekijken dus vandaag denk ik ook niet.
Het interesseert ze niks wat BB zegt.. alles op het gemakje.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ligt dat aan mij, of duurt dat echt altijd hééél erg lang voor zij zich klaar kunnen maken voor een game of eender wat?
Ik had binnen de 30 seconden al klaar gestaan, denk ik
Ja inderdaad. Vooral bij batterijwissels valt het heel erg op. Sommige vertikken het gewoon en gaan pas - tegen hun gedacht - als het al voor de 5e keer wordt omgeroepen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het interesseert ze niks wat BB zegt.. alles op het gemakje.
bb blijft wel herhalen dat ze ergens heen moeten.. Staat geen sanctie op.
Zo jammer want het heeft totaal geen invloed op de tv uitzendingen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:07 schreef -river- het volgende:
Wij mogen nooit meekijken dus vandaag denk ik ook niet.
Die is er al een dikke week uit, en toch vaker te zien dan de bewoners die er nog wel zijnquote:
Die was op een feestje samen met Tom, Salar en Glenn.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:22 schreef freaky40 het volgende:
Jeff is inmiddels Jolien al lang weer vergeten en is al weer op een ander chickie gedoken.
Die Salar kan het ook niet loslaten, overal is hij wel aanwezig.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Die was op een feestje samen met Tom, Salar en Glenn.
[..]
Jij mag straks weer meekijken naar het kokenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:29 schreef Lrod01 het volgende:
Vroeger mochten we zo nu en dan nog wel eens meekijken bij een game. Nu bewaren ze letterlijk alles voor een compilatie van enkele minuten op tv. Jammer hoor, maakt de al saaie streams er niet echt leuker op. De motivatie om de streams aan te zetten wordt bij mij steeds minder.
Maar er is eten, never ending etenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:33 schreef Puzzie het volgende:
Net thuis en ik val met de neus in de boter en ben er meteen weer klaar mee
Thnx BB
Nee, een spel tussen de 2 teams. Staat hier boven paar keer uitgelegd, misschien al in SV ook?quote:
Dat never ending eten is dat alleen deze week?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar er is eten, never ending eten
En never ending SL's?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar er is eten, never ending eten
't Was allemaal niet zo heel duidelijk, maar als ik het goed begrepen heb, krijgen ze vanaf nu onbeperkt bloem, melk en kwark (en er is ook een broodmachine gekomen)quote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat never ending eten is dat alleen deze week?
Volgens mij alleen deze week ja, maar never ending bevatte alleen kwark, melk en brood bloem volgens mij.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat never ending eten is dat alleen deze week?
Dat "never-ending" aspect was vaag, hé. Ik interpreteerde het als dat de basics kwark, melk en bloem never-ending zijn ook na deze week (want dan zitten ze daar volgende week met een broodmachine zonder ingredienten om brood te maken?). Maar kan dus gewoon mijn interpretatie geweest zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij alleen deze week ja, maar never ending bevatte alleen kwark, melk en brood volgens mij.
Die broodmachine is sowieso wat vreemd aangezien er als het goed is ook gewoon een nog niet vrijgespeelde oven in huis is.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat "never-ending" aspect was vaag, hé. Ik interpreteerde het als dat de basics kwark, melk en bloem never-ending zijn ook na deze week (want dan zitten ze daar volgende week met een broodmachine zonder ingredienten om brood te maken?). Maar kan dus gewoon mijn interpretatie geweest zijn.
Heel onduidelijk eigenlijk of het alleen deze week is of blijvend is. Omdat het never ending WEEK is maar ja het is en blijft BBquote:Op zondag 16 februari 2025 16:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat "never-ending" aspect was vaag, hé. Ik interpreteerde het als dat de basics kwark, melk en bloem never-ending zijn ook na deze week (want dan zitten ze daar volgende week met een broodmachine zonder ingredienten om brood te maken?). Maar kan dus gewoon mijn interpretatie geweest zijn.
Dat was ook mijn eigen interpretatie, maar zouden ze het niet gezegd hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Je haalt je niets in je hoofd héquote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik heb nu al -tig keer Jeff zijn exit-filmpje gezien, en ik versta dus nog steeds niet wat die dame/interviewer zegt nadat Jeff zei "Kan iedereen nu gewoon tot bij dat huis komen? Je kunt hier toch gewoon over dat hek springen?"
Iemand help? It's bugging me!
Wat gebeurd er eigenlijk met het geld van de bewoners die vrijwillig vertrekken?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Bij Lennie was het ook weg, dus dat zal nu ook wel zo zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gebeurd er eigenlijk met het geld van de bewoners die vrijwillig vertrekken?
Dat verdween gewoon?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gebeurd er eigenlijk met het geld van de bewoners die vrijwillig vertrekken?
Waar denk je dat de 15K waar ze deze week om strijden vandaag komtquote:Op zondag 16 februari 2025 16:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat verdween gewoon?
Maar zou mij niets verbazen dat ze het nu even anders gaan doen.
Wicky, David en Eva.. daar mag best om gestreden worden
Dat zal ook verdeeld worden onder de rest neem ik aanquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben bang die tweede gedeelte van de keuken minder is als we denken.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die broodmachine is sowieso wat vreemd aangezien er als het goed is ook gewoon een nog niet vrijgespeelde oven in huis is.
Dat denk ik nietquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal ook verdeeld worden onder de rest neem ik aan
Zelfde als alle jaren hiervoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben bang die tweede gedeelte van de keuken minder is als we denken.
Mwahhhquote:Op zondag 16 februari 2025 16:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die broodmachine is sowieso wat vreemd aangezien er als het goed is ook gewoon een nog niet vrijgespeelde oven in huis is.
Heb er nog niets over gehoord of gelezen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is wel het idee, denk ik, want ze laten elke keer in de uitzending ook zien hoeveel er totaal in al hun potten zit op dat moment.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er nog niets over gehoord of gelezen.
Als iemand iemand genomineerd heeft en die persoon gaat naar huis dan krijgen ze wel dat geld
Is die pot eigenlijk ook hun prijzengeld aan het einde van de rit?
Kan goed, nog steeds zetten ze niet allemaal water op voor de afwas, dus inderdaad, brood baken in de oven zou dan gewoon hogere wiskunde kunnen zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 17:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Het eerste broodrecept hebben ze toch ook volledig verpruts ?
BB zal denken
We doen wel een machine ( die nog stond van BB 2021) daar hoeven ze enkel spul in te doen
En aan te zetten
Ja is gezegdquote:Op zondag 16 februari 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is wel het idee, denk ik, want ze laten elke keer in de uitzending ook zien hoeveel er totaal in al hun potten zit op dat moment.
Dan zie ik ze niet met veel geld naar huis gaan aan het einde van de ritquote:Op zondag 16 februari 2025 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is gezegd
Ieder speelt voor zijn eigen individuele prijzenpot
En steeds het zelfde filmpje van die Jeffrey. Ze hebben schijt aan de stream kijkers blijkt wel weerquote:Op zondag 16 februari 2025 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe lang duurt deze sl alweer.tegenwoordig toch een paar uur per dag geen streams meer
Op Jeff zijn insta niks meer over Jolien..Zou de liefde al over zijn?quote:Op zondag 16 februari 2025 17:18 schreef IkFok het volgende:
[..]
En steeds het zelfde filmpje van die Jeffrey. Ze hebben schijt aan de stream kijkers blijkt wel weer
Ze zullen in de finale week wel voor het grote geld spelenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zie ik ze niet met veel geld naar huis gaan aan het einde van de rit
Als het via nominatie gaatquote:Op zondag 16 februari 2025 17:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zullen in de finale week wel voor het grote geld spelen
Immers krijgt de winnaar het geld ook van de nummers 2 en 3
Heb hem daar nog gezien in eigen kleding met haar button op en bos rose rozen....maar dat kan ook op insta van Tyron.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Op Jeff zijn insta niks meer over Jolien..Zou de liefde al over zijn?
Nee hoor staat er nog gewoon, alleen het filmpje van haar vriendin die haar een Happy Birthday wenste is er afquote:Op zondag 16 februari 2025 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Zie net op insta dat Eva alles van haar deelname aan BB offline heeft gehaald
Oh, vreemd. Niet leuk weggegaan zeker......quote:Op zondag 16 februari 2025 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Zie net op insta dat Eva alles van haar deelname aan BB offline heeft gehaald
Staat er nog allemaal hoor, in de highlightsquote:Op zondag 16 februari 2025 17:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Op Jeff zijn insta niks meer over Jolien..Zou de liefde al over zijn?
Klopt net ook gekekenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee hoor staat er nog gewoon, alleen het filmpje van haar vriendin die haar een Happy Birthday wenste is er af
Het luxe eten is dankzij de vertrekkersquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En daar gaat Sharicequote:Op zondag 16 februari 2025 15:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sharice test de knop uit, kort drukken, lang drukken - gebeurt niets want zwaailicht niet aan
Hoorde gisteren een van de bewoners zeggen dat ze bijna allemaal op 0 staan. Ik vraag mij dan ook af wie de boodschappen van vandaag heeft betaald.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is wel het idee, denk ik, want ze laten elke keer in de uitzending ook zien hoeveel er totaal in al hun potten zit op dat moment.
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
En daar gaat Sharice
[ afbeelding ]
Ja is hij weg krijg je hem nog de hele dagquote:Op zondag 16 februari 2025 17:27 schreef mazaru het volgende:
SL dag vandaag geloof ik. De godganse dag die kop van Jeffrey.
Denk BB zelfquote:Op zondag 16 februari 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een van de bewoners zeggen dat ze bijna allemaal op 0 staan. Ik vraag mij dan ook af wie de boodschappen van vandaag heeft betaald.
Maar er is er maar een weggegaan om het eten en futloos voelen en dat is Davidquote:Op zondag 16 februari 2025 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk BB zelf
Is niks over het geld gezegd nadat ze met al dat lekkers kwam..
Paaien.. anders houden ze niemand meer over daar
Ik geloof niet dat Eva weg is gegaan vanwege familie omstandigheden. Die gaf ook al 2 dagen? aan dat ze erover nadacht om weg te gaan.. Pootje heeft het er ook al over gehad.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er is er maar een weggegaan om het eten en futloos voelen en dat is David
Denk wel dat dat genoeg is, is geen goede reclame voor het programma natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En die wordt toch niet gemist want hij deed niks.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had ook nooit kunnen vermoeden dat door hem eruit te stemmen hij dubbel terugkwam.....quote:Op zondag 16 februari 2025 17:27 schreef mazaru het volgende:
SL dag vandaag geloof ik. De godganse dag die kop van Jeffrey.
Ik geloof nooit dat ze daar mee gaan spotten, men komt er dan toch wel achter.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Eva weg is gegaan vanwege familie omstandigheden. Die gaf ook al 2 dagen? aan dat ze erover nadacht om weg te gaan.. Pootje heeft het er ook al over gehad.
De opzet was natuurlijk ook wel anders dan het nu gaat. Het - je speelt voor jezelf - werkt niet echt geloof ik in deze groep. Het pakt allemaal zanders uit dan de bedoeling was hebt ik het ideequote:Op zondag 16 februari 2025 17:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denk wel dat dat genoeg is, is geen goede reclame voor het programma natuurlijk
Ze kregen genoeg eten, alleen niet gevarieerd en iedere dag het zelfde.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denk wel dat dat genoeg is, is geen goede reclame voor het programma natuurlijk
Die is inderdaad niet veel in beeld geweestquote:Op zondag 16 februari 2025 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die wordt toch niet gemist want hij deed niks.
Maar ze maken het spel er ook helemaal niet naar. Je bent sterker als je niet alleen staat in dit formatquote:Op zondag 16 februari 2025 17:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
De opzet was natuurlijk ook wel anders dan het nu gaat. Het - je speelt voor jezelf - werkt niet echt geloof ik in deze groep. Het pakt allemaal zanders uit dan de bedoeling was hebt ik het idee
Knap dat je dat verstaat. Ik hoor alleen gesisquote:
Nee maar ook dat geld, ze doen dat elke keer heel eerlijk delen. Maar je kan er iemand flink mee naaien natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2025 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze maken het spel er ook helemaal niet naar. Je bent sterker als je niet alleen staat in dit format
Mensen worden genomineerd (milena op keanu) en een dag later schrijft de genomineerde een excuusbrief.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze maken het spel er ook helemaal niet naar. Je bent sterker als je niet alleen staat in dit format
Er zit ook geen leuke rebel tussen. Alleen Jordy kan raar doen, maar dan komt het eerder laag bij de gronds over dan grappigquote:Op zondag 16 februari 2025 17:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee maar ook dat geld, ze doen dat elke keer heel eerlijk delen. Maar je kan er iemand flink mee naaien natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |