Nee, een spel tussen de 2 teams. Staat hier boven paar keer uitgelegd, misschien al in SV ook?quote:
Dat never ending eten is dat alleen deze week?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar er is eten, never ending eten
En never ending SL's?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar er is eten, never ending eten
't Was allemaal niet zo heel duidelijk, maar als ik het goed begrepen heb, krijgen ze vanaf nu onbeperkt bloem, melk en kwark (en er is ook een broodmachine gekomen)quote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat never ending eten is dat alleen deze week?
Volgens mij alleen deze week ja, maar never ending bevatte alleen kwark, melk en brood bloem volgens mij.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat never ending eten is dat alleen deze week?
Dat "never-ending" aspect was vaag, hé. Ik interpreteerde het als dat de basics kwark, melk en bloem never-ending zijn ook na deze week (want dan zitten ze daar volgende week met een broodmachine zonder ingredienten om brood te maken?). Maar kan dus gewoon mijn interpretatie geweest zijn.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgens mij alleen deze week ja, maar never ending bevatte alleen kwark, melk en brood volgens mij.
Die broodmachine is sowieso wat vreemd aangezien er als het goed is ook gewoon een nog niet vrijgespeelde oven in huis is.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat "never-ending" aspect was vaag, hé. Ik interpreteerde het als dat de basics kwark, melk en bloem never-ending zijn ook na deze week (want dan zitten ze daar volgende week met een broodmachine zonder ingredienten om brood te maken?). Maar kan dus gewoon mijn interpretatie geweest zijn.
Heel onduidelijk eigenlijk of het alleen deze week is of blijvend is. Omdat het never ending WEEK is maar ja het is en blijft BBquote:Op zondag 16 februari 2025 16:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dat "never-ending" aspect was vaag, hé. Ik interpreteerde het als dat de basics kwark, melk en bloem never-ending zijn ook na deze week (want dan zitten ze daar volgende week met een broodmachine zonder ingredienten om brood te maken?). Maar kan dus gewoon mijn interpretatie geweest zijn.
Dat was ook mijn eigen interpretatie, maar zouden ze het niet gezegd hebbenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:41 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Je haalt je niets in je hoofd héquote:Op zondag 16 februari 2025 16:45 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik heb nu al -tig keer Jeff zijn exit-filmpje gezien, en ik versta dus nog steeds niet wat die dame/interviewer zegt nadat Jeff zei "Kan iedereen nu gewoon tot bij dat huis komen? Je kunt hier toch gewoon over dat hek springen?"
Iemand help? It's bugging me!
Wat gebeurd er eigenlijk met het geld van de bewoners die vrijwillig vertrekken?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:56 schreef 5thencounter het volgende:
Mileen zoekt de beenverwarmers van Eva.. de erfenisjaagster
Bij Lennie was het ook weg, dus dat zal nu ook wel zo zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gebeurd er eigenlijk met het geld van de bewoners die vrijwillig vertrekken?
Dat verdween gewoon?quote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gebeurd er eigenlijk met het geld van de bewoners die vrijwillig vertrekken?
Waar denk je dat de 15K waar ze deze week om strijden vandaag komtquote:Op zondag 16 februari 2025 16:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat verdween gewoon?
Maar zou mij niets verbazen dat ze het nu even anders gaan doen.
Wicky, David en Eva.. daar mag best om gestreden worden
Dat zal ook verdeeld worden onder de rest neem ik aanquote:Op zondag 16 februari 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben bang die tweede gedeelte van de keuken minder is als we denken.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die broodmachine is sowieso wat vreemd aangezien er als het goed is ook gewoon een nog niet vrijgespeelde oven in huis is.
Dat denk ik nietquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal ook verdeeld worden onder de rest neem ik aan
Zelfde als alle jaren hiervoor.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben bang die tweede gedeelte van de keuken minder is als we denken.
Mwahhhquote:Op zondag 16 februari 2025 16:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die broodmachine is sowieso wat vreemd aangezien er als het goed is ook gewoon een nog niet vrijgespeelde oven in huis is.
Heb er nog niets over gehoord of gelezen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal ook verdeeld worden onder de rest neem ik aan
Dat is wel het idee, denk ik, want ze laten elke keer in de uitzending ook zien hoeveel er totaal in al hun potten zit op dat moment.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er nog niets over gehoord of gelezen.
Als iemand iemand genomineerd heeft en die persoon gaat naar huis dan krijgen ze wel dat geld
Is die pot eigenlijk ook hun prijzengeld aan het einde van de rit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |