Het interesseert ze niks wat BB zegt.. alles op het gemakje.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:12 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ligt dat aan mij, of duurt dat echt altijd hééél erg lang voor zij zich klaar kunnen maken voor een game of eender wat?
Ik had binnen de 30 seconden al klaar gestaan, denk ik
Ja inderdaad. Vooral bij batterijwissels valt het heel erg op. Sommige vertikken het gewoon en gaan pas - tegen hun gedacht - als het al voor de 5e keer wordt omgeroepen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het interesseert ze niks wat BB zegt.. alles op het gemakje.
bb blijft wel herhalen dat ze ergens heen moeten.. Staat geen sanctie op.
Zo jammer want het heeft totaal geen invloed op de tv uitzendingen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:07 schreef -river- het volgende:
Wij mogen nooit meekijken dus vandaag denk ik ook niet.
Die is er al een dikke week uit, en toch vaker te zien dan de bewoners die er nog wel zijnquote:
Die was op een feestje samen met Tom, Salar en Glenn.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:22 schreef freaky40 het volgende:
Jeff is inmiddels Jolien al lang weer vergeten en is al weer op een ander chickie gedoken.
Die Salar kan het ook niet loslaten, overal is hij wel aanwezig.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Die was op een feestje samen met Tom, Salar en Glenn.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou! De hond bleef gaan. Ik had 2 zakjes nodig. En dan ook nog eens met die kont naar beneden het hele grasveld af. Kak gewoon op 1 plek zei ik nog. Maar luisteren? Nee hoor....
Oh ... wacht... je bedoelt op die knop daar?
Jij mag straks weer meekijken naar het kokenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:29 schreef Lrod01 het volgende:
Vroeger mochten we zo nu en dan nog wel eens meekijken bij een game. Nu bewaren ze letterlijk alles voor een compilatie van enkele minuten op tv. Jammer hoor, maakt de al saaie streams er niet echt leuker op. De motivatie om de streams aan te zetten wordt bij mij steeds minder.
Maar er is eten, never ending etenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:33 schreef Puzzie het volgende:
Net thuis en ik val met de neus in de boter en ben er meteen weer klaar mee
Thnx BB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |