Ja vreselijk mens die Elsaquote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze blijft de regie houden, wel in mindere maten maar bij de keuken moet ze zijn......ook als eerste in de koelkast toen het eten kwam om hem in te delen.....
en alle kruimels anders Elsa heel boosquote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou de popcorn en chips nog delen/tellen
Dat wordt nog moeilijk....kleine chip grote chip klein popcorntje grootaanelkaargekleefdepopcornquote:Op zondag 16 februari 2025 15:20 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou de popcorn en chips nog delen/tellen
?? Zeiden ze dat tegen elkaar dat ze gaan n**ken?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:17 schreef 5thencounter het volgende:
Mattje krijgt de zegen van Jolietje.. dat wordt lekkerder neuken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat wordt nog moeilijk....kleine chip grote chip klein popcorntje grootaanelkaargekleefdepopcorn
Ik had werkelijk gedacht stik in die snoep.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:13 schreef zodeju het volgende:
Gaan ze nu ook nog snoepjes ruilen??
Waarom niet een beker als maat aanhouden , je gaat toch niet snoepje voor snoepje tellen??
Popcorn van te voren tellen, voor het de pan in gaat.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat wordt nog moeilijk....kleine chip grote chip klein popcorntje grootaanelkaargekleefdepopcorn
Ze zijn al gepoptquote:Op zondag 16 februari 2025 15:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Popcorn van te voren tellen, voor het de pan in gaat.
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee nog net niet, maar ik hoop er het beste vanquote:Op zondag 16 februari 2025 15:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
?? Zeiden ze dat tegen elkaar dat ze gaan n**ken?
Ik zou af en toe echt wel extra eten, maar ik zou mij prima met een boterham en kwark kunnen vermaken.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik had werkelijk gedacht stik in die snoep.
Zou er vast wel een paar hebben kunnen pakken voordat alles weg gejat is.
Zoek het lekker uit met zijn allen dat egoïstisch gedrag.
Met maar een paar snoepjes haal ik ook het einde wel.
Wat erg he........allemaal met hun doosje lopen.....quote:Op zondag 16 februari 2025 15:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik had werkelijk gedacht stik in die snoep.
Zou er vast wel een paar hebben kunnen pakken voordat alles weg gejat is.
Zoek het lekker uit met zijn allen dat egoïstisch gedrag.
Met maar een paar snoepjes haal ik ook het einde wel.
Nou dat gedoe om dat goed verdelen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:24 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik zou af en toe echt wel extra eten, maar ik zou mij prima met een boterham en kwark kunnen vermaken.
Lekker vermaken om de paniek bij anderen of de gourmet wel goed verdeeld wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |