En die wordt toch niet gemist want hij deed niks.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er is er maar een weggegaan om het eten en futloos voelen en dat is David
Je had ook nooit kunnen vermoeden dat door hem eruit te stemmen hij dubbel terugkwam.....quote:Op zondag 16 februari 2025 17:27 schreef mazaru het volgende:
SL dag vandaag geloof ik. De godganse dag die kop van Jeffrey.
Ik geloof nooit dat ze daar mee gaan spotten, men komt er dan toch wel achter.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Eva weg is gegaan vanwege familie omstandigheden. Die gaf ook al 2 dagen? aan dat ze erover nadacht om weg te gaan.. Pootje heeft het er ook al over gehad.
De opzet was natuurlijk ook wel anders dan het nu gaat. Het - je speelt voor jezelf - werkt niet echt geloof ik in deze groep. Het pakt allemaal zanders uit dan de bedoeling was hebt ik het ideequote:Op zondag 16 februari 2025 17:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denk wel dat dat genoeg is, is geen goede reclame voor het programma natuurlijk
Ze kregen genoeg eten, alleen niet gevarieerd en iedere dag het zelfde.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:34 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Denk wel dat dat genoeg is, is geen goede reclame voor het programma natuurlijk
Die is inderdaad niet veel in beeld geweestquote:Op zondag 16 februari 2025 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die wordt toch niet gemist want hij deed niks.
Maar ze maken het spel er ook helemaal niet naar. Je bent sterker als je niet alleen staat in dit formatquote:Op zondag 16 februari 2025 17:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
De opzet was natuurlijk ook wel anders dan het nu gaat. Het - je speelt voor jezelf - werkt niet echt geloof ik in deze groep. Het pakt allemaal zanders uit dan de bedoeling was hebt ik het idee
Knap dat je dat verstaat. Ik hoor alleen gesisquote:
Nee maar ook dat geld, ze doen dat elke keer heel eerlijk delen. Maar je kan er iemand flink mee naaien natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2025 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze maken het spel er ook helemaal niet naar. Je bent sterker als je niet alleen staat in dit format
Mensen worden genomineerd (milena op keanu) en een dag later schrijft de genomineerde een excuusbrief.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar ze maken het spel er ook helemaal niet naar. Je bent sterker als je niet alleen staat in dit format
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |