Kan goed, nog steeds zetten ze niet allemaal water op voor de afwas, dus inderdaad, brood baken in de oven zou dan gewoon hogere wiskunde kunnen zijnquote:Op zondag 16 februari 2025 17:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Het eerste broodrecept hebben ze toch ook volledig verpruts ?
BB zal denken
We doen wel een machine ( die nog stond van BB 2021) daar hoeven ze enkel spul in te doen
En aan te zetten
Ja is gezegdquote:Op zondag 16 februari 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is wel het idee, denk ik, want ze laten elke keer in de uitzending ook zien hoeveel er totaal in al hun potten zit op dat moment.
Dan zie ik ze niet met veel geld naar huis gaan aan het einde van de ritquote:Op zondag 16 februari 2025 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja is gezegd
Ieder speelt voor zijn eigen individuele prijzenpot
En steeds het zelfde filmpje van die Jeffrey. Ze hebben schijt aan de stream kijkers blijkt wel weerquote:Op zondag 16 februari 2025 17:17 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe lang duurt deze sl alweer.tegenwoordig toch een paar uur per dag geen streams meer
Op Jeff zijn insta niks meer over Jolien..Zou de liefde al over zijn?quote:Op zondag 16 februari 2025 17:18 schreef IkFok het volgende:
[..]
En steeds het zelfde filmpje van die Jeffrey. Ze hebben schijt aan de stream kijkers blijkt wel weer
Ze zullen in de finale week wel voor het grote geld spelenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zie ik ze niet met veel geld naar huis gaan aan het einde van de rit
Als het via nominatie gaatquote:Op zondag 16 februari 2025 17:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze zullen in de finale week wel voor het grote geld spelen
Immers krijgt de winnaar het geld ook van de nummers 2 en 3
Heb hem daar nog gezien in eigen kleding met haar button op en bos rose rozen....maar dat kan ook op insta van Tyron.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Op Jeff zijn insta niks meer over Jolien..Zou de liefde al over zijn?
Nee hoor staat er nog gewoon, alleen het filmpje van haar vriendin die haar een Happy Birthday wenste is er afquote:Op zondag 16 februari 2025 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Zie net op insta dat Eva alles van haar deelname aan BB offline heeft gehaald
Oh, vreemd. Niet leuk weggegaan zeker......quote:Op zondag 16 februari 2025 17:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Zie net op insta dat Eva alles van haar deelname aan BB offline heeft gehaald
Staat er nog allemaal hoor, in de highlightsquote:Op zondag 16 februari 2025 17:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Op Jeff zijn insta niks meer over Jolien..Zou de liefde al over zijn?
Klopt net ook gekekenquote:Op zondag 16 februari 2025 17:25 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee hoor staat er nog gewoon, alleen het filmpje van haar vriendin die haar een Happy Birthday wenste is er af
Het luxe eten is dankzij de vertrekkersquote:Op zondag 16 februari 2025 16:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zal ook verdeeld worden onder de rest neem ik aan
En daar gaat Sharicequote:Op zondag 16 februari 2025 15:48 schreef Jackiegekkie het volgende:
Sharice test de knop uit, kort drukken, lang drukken - gebeurt niets want zwaailicht niet aan
Hoorde gisteren een van de bewoners zeggen dat ze bijna allemaal op 0 staan. Ik vraag mij dan ook af wie de boodschappen van vandaag heeft betaald.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is wel het idee, denk ik, want ze laten elke keer in de uitzending ook zien hoeveel er totaal in al hun potten zit op dat moment.
quote:Op zondag 16 februari 2025 17:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
En daar gaat Sharice
[ afbeelding ]
Ja is hij weg krijg je hem nog de hele dagquote:Op zondag 16 februari 2025 17:27 schreef mazaru het volgende:
SL dag vandaag geloof ik. De godganse dag die kop van Jeffrey.
Denk BB zelfquote:Op zondag 16 februari 2025 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde gisteren een van de bewoners zeggen dat ze bijna allemaal op 0 staan. Ik vraag mij dan ook af wie de boodschappen van vandaag heeft betaald.
Maar er is er maar een weggegaan om het eten en futloos voelen en dat is Davidquote:Op zondag 16 februari 2025 17:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Denk BB zelf
Is niks over het geld gezegd nadat ze met al dat lekkers kwam..
Paaien.. anders houden ze niemand meer over daar
Ik geloof niet dat Eva weg is gegaan vanwege familie omstandigheden. Die gaf ook al 2 dagen? aan dat ze erover nadacht om weg te gaan.. Pootje heeft het er ook al over gehad.quote:Op zondag 16 februari 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er is er maar een weggegaan om het eten en futloos voelen en dat is David
Denk wel dat dat genoeg is, is geen goede reclame voor het programma natuurlijkquote:Op zondag 16 februari 2025 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar er is er maar een weggegaan om het eten en futloos voelen en dat is David
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |