heeft iemand gedrukt?quote:Op zondag 16 februari 2025 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Die zijn totalloss straks.. verwacht niet al teveel meer van de streams opkorte termijn..
1 Onverwachte Exit
2 Meer eten dan ze op kunnen
3 De Knop is al even defect als de papagaai
4 De rest vd week geen Nominatie stress
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
Die zijn totalloss straks.. verwacht niet al teveel meer van de streams opkorte termijn..
1 Onverwachte Exit
2 Meer eten dan ze op kunnen
3 De Knop is al even defect als de papagaai
4 De rest vd week geen Nominatie stress
Dat Jordy opeens op de knop drukt en de prijs een echo van het kindje van Pootje is.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:34 schreef ledn81 het volgende:
Nou Pootje zit naast de knop.. ff die knop nog een keer af gaan met een bericht van moeke de vrouw en alles is weer koek en ei is huize weltevree
Hoorde dat David van achter te horen had gekregen dat om de twee dagen BB contact had met zijn vrouw en als er wat was meteen op de hoogte werd gesteld.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:34 schreef ledn81 het volgende:
Nou Pootje zit naast de knop.. ff die knop nog een keer af gaan met een bericht van moeke de vrouw en alles is weer koek en ei is huize weltevree
Als ik aan de definitie van eerlijk denk dan is Jordy toch wel 1 van de laatste mensen daar die in me opkomt.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:55 schreef marky het volgende:
[..]
Jordy heeft nog niet een keer een afspraak verbroken. Terwijl Keanu en Matti dat bijvoorbeeld wel gedaan hebben. Jordy doet tot nu toe nog steeds wat hij zegt en zegt wat hij gaat doen. Het zijn de andere die niet luisteren als hij wat zegt of doen of ze het niet horen. Hij heeft amper gelogen. Ieder woord wat er aan de tafel vorige week besproken is in de gameroom klopte met wat Jordy vertelde daar waren David S en Axel gewoon behoorlijk over aan het liegen achteraf.
Waar Jordy nu mee bezig is is de reet van Keanu redden voor de zoveelste keer. Jordy roddelt niet over mensen hun persoonlijkheid maar alleen over hun tactische keuzes terwijl er heel veel over Jordy zijn persoonlijkheid geroddeld wordt. Jordy is misschien wat raar maar hij speelt nog steeds een heel open spel.
Dat werd al door Jordy uitgetest. Er gebeurde nietsquote:Op zondag 16 februari 2025 15:41 schreef Tascha071 het volgende:
Mogen ze niet gewoon op de knop drukken. Kijken wat er gaat gebeuren?
Blijft niet veel meer over.. ze krijgen hun kleren via de telefoon, de Papagaai is in de rui..ze hebben al meer te vreten dan ooit wat moet BB nog "aanbieden" via die kutknop behalve ellende voor de drukkerquote:Op zondag 16 februari 2025 15:46 schreef Ebinas het volgende:
Die knop moet wel iets positiefs opleveren.
De mogelijkheid van een directe exit zit er niet in.
Net zo als "ik pak geld en ik vertrek" kan niet.
Er is geen geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |