De reden waarom is nu niet echt om te juichen helaasquote:Op zondag 16 februari 2025 13:46 schreef Luna68 het volgende:
Eindelijk teruggelezen, dank voor de shots en filmpjes van de pakjes van de aerobicles, de voorpret gisteravond was toch leuker dan de uitvoering.
Enne… Eva weg![]()
![]()
wie is de volgende, Pootje? Lekkere leegloop daar
Ik ben ook wantrouwig. Eva had van de rare verhalen. Ik kan mij voorstellen dat familie haar daar weg wil.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mag het mss niet zeggen maar vind het wat ongeloofwaardig
Het thema is te onduidelijk, cast is niet gecast op dit iets hardere thema.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:49 schreef Ebinas het volgende:
Dit seizoen is zoooooooooooooooooooooooo tegenvallend.
Anders gezegd. Mislukt
Jaquote:Op zondag 16 februari 2025 13:47 schreef freaky40 het volgende:
Als ze het wat willen opleuken gooien ze er nog wat oude BB deelnemers in en maak er dan maar een verkapte VIP versie van.
Dus dat kijk wat ik schreef netquote:Op zondag 16 februari 2025 13:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mag het mss niet zeggen maar vind het wat ongeloofwaardig
Hierover speculeren vind ik eerlijk gezegd not done , laten we afwachten wat er gebeurd is, Eva werd zelf geroepen door BBquote:Op zondag 16 februari 2025 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had hij zo band dan met eva haha
zou die niet iets besproken hebben met thuis he naar me verjaardag geven jullie maar een belletje dat ik eruit moet komen dmv familie redenen
dat ze misschien op tv dacht der verjaardag te vieren met alles erop en aan ( ben ik heel achterdochtig )
Denk het wel nu. Overmacht.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:50 schreef Lrod01 het volgende:
Nou lekker dan, zoveelste alweer. Dit kan zo niet langer. Moeten nu wel vervangers komen toch?
Thx vond het lastig want als het wel zo is dan is dat natuurlijk verdrietig genoeg. Maar omdat ze alleen maar loopt te zeuren en al dagen aangeeft dat ze weg wil, komt het zo overquote:Op zondag 16 februari 2025 13:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het was pas raar geweest als je het geloofwaardig had gevonden.
Bring back Kittyquote:Op zondag 16 februari 2025 13:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja
5 ofzo, kunnen ze gelijk een kartel vormen
Ik weet niet wat het is.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het thema is te onduidelijk, cast is niet gecast op dit iets hardere thema.
snap je even niet sorryquote:Op zondag 16 februari 2025 13:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zeggen van ik scheld ook af en toe. En besef me om mee naar buiten te nemen
Ik bang dat ze weer met iets komen als "Overbrugging Visite" van ouwe meuk tot het aantal weer in overeenstemming isquote:Op zondag 16 februari 2025 13:50 schreef Lrod01 het volgende:
Nou lekker dan, zoveelste alweer. Dit kan zo niet langer. Moeten nu wel vervangers komen toch?
Vrijdag zei ze mssn nog een week, alleen maar klagen, met dr nagellampquote:Op zondag 16 februari 2025 13:50 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Thx vond het lastig want als het wel zo is dan is dat natuurlijk verdrietig genoeg. Maar omdat ze alleen maar loopt te zeuren en al dagen aangeeft dat ze weg wil, komt het zo over
Ik moet zeggen dat ik ook, hoe slecht ook, een beetje twijfel aan de reden.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had hij zo band dan met eva haha
zou die (Eva ) niet iets besproken hebben met thuis he naar me verjaardag geven jullie maar een belletje dat ik eruit moet komen dmv familie redenen
dat ze misschien op tv dacht der verjaardag te vieren met alles erop en aan ( ben ik heel achterdochtig )
Jordy ookquote:Op zondag 16 februari 2025 13:52 schreef engine het volgende:
Keanu gaat naar huis als hij weer de minste stemmen krijgt.
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:53 schreef Hznootje het volgende:
Oh nu een discussie wie er naar huis gaat bij de minste stemmen van het publiek. Als Jordy en Keanu als laatste er uit komen en toch mogen blijven dan vertrekken ze alsnog
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eva was een BH kwijt..![]()
"Bier en Tieten", BH uit, BH op je hoofd!
Zoals keanu als hij vrijdag weer eruit gestemd zou worden en dan mag blijven hij weg zou gaan. Elsa en mattie snappen het niet. Jordy wel die zou het ook doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:53 schreef Hznootje het volgende:
Oh nu een discussie wie er naar huis gaat bij de minste stemmen van het publiek. Als Jordy en Keanu als laatste er uit komen en toch mogen blijven dan vertrekken ze alsnog
Nou idd. BB moet weer ingrijpen zoals in 2021..ophouden met dat negatieve gezaag of anders vertrekkenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Flikker die koffers van die jankers er in. Doei en laat degene die er wat van willen maken, er wat van maken.
Jordy heeft nog niet een keer een afspraak verbroken. Terwijl Keanu en Matti dat bijvoorbeeld wel gedaan hebben. Jordy doet tot nu toe nog steeds wat hij zegt en zegt wat hij gaat doen. Het zijn de andere die niet luisteren als hij wat zegt of doen of ze het niet horen. Hij heeft amper gelogen. Ieder woord wat er aan de tafel vorige week besproken is in de gameroom klopte met wat Jordy vertelde daar waren David S en Axel gewoon behoorlijk over aan het liegen achteraf.quote:Op zondag 16 februari 2025 12:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Milena en Jordy zijn echt het minst te vertrouwen van allemaal. Dat zijn ook de mensen die het meest over anderen lopen te lullen. Dit keer kan Sharice de schuld eens niet krijgen. Die moet gewoon bij die toxic figureren wegblijven.
Als dat zou gebeuren zou BB ze wel een verbod moeten geven op info van buiten, anders is het helemaal geen doen meerquote:
Dit dus dus laat het negatieve gespeculeer even weg wat je ook van Eva vindtquote:Op zondag 16 februari 2025 13:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Maar het zou wel heel erg als ze zouden liegen over familieomstandigheden om een vrijwillige exit te verbloemen.
ach ja we speculeren overal over but okquote:Op zondag 16 februari 2025 13:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hierover speculeren vind ik eerlijk gezegd not done , laten we afwachten wat er gebeurd is, Eva werd zelf geroepen door BB
Nee niet opgeven. Als hij vrijdag weer eruit gestemd zou worden en hij mag blijven dat niet zou doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:54 schreef Lrod01 het volgende:
Loser Keanu praat ook alweer over opgeven. Man man wat een zachtgekookt eitje is die gast toch ook.
Echt liever een paar weken dan maar geen exit, of om de week of zo.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nou idd. BB moet weer ingrijpen zoals in 2021..ophouden met dat negatieve gezaag of anders vertrekken
Geef ze een inlogcode voor Flink boodschappenservice, BB 2 weken op vakantie, brandblusser achterlaten en na 2 weken merk je wel wie er nog zijn of wie over het hek geklommen is.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:55 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Nou idd. BB moet weer ingrijpen zoals in 2021..ophouden met dat negatieve gezaag of anders vertrekken
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geef ze een inlogcode voor Flink boodschappenservice, BB 2 weken op vakantie, brandblusser achterlaten en na 2 weken merk je wel wie er nog zijn of wie over het hek geklommen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |