uh Danny? iedereen speelde ooit toch gewoon allemaal mee, heb het even over echt iedereen kan me Danny niet meer herinnerenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:20 schreef Koos1958 het volgende:
Als Eva eruit gaat dan misschien weer een bewoner terug erin die niet meer mee doet aan het spel zoals die Danny toen. Of iemand van oude seizoenen.
Was vorige week zondag net zo. Uuuuuren SL met enkel exit-interview met Niels, en niet de nieuwe podcast of exit-interview van de laatste vertrekker.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Er was toch alweer een andere podcast geef die dan eens
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben iets gehoord Eva vertrokken familieredenen.
Das niet zo raar. Dat komt in het westland veel voor. Het is ook een behoorlijk grote westlandse familie.quote:
O was net te laat om te horen.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Eva ook naar huis vanwege familie omstandigheden
quote:Op zondag 16 februari 2025 13:46 schreef Hznootje het volgende:
Ik wist het..Nou daar zit Jolien dan met half afgemaakte nagels
Daar ging mijn koffie...quote:Op zondag 16 februari 2025 13:46 schreef Hznootje het volgende:
Ik wist het..Nou daar zit Jolien dan met half afgemaakte nagels
Hopelijk niet! Ik vind hem wel leuk.quote:
had hij zo band dan met eva hahaquote:Op zondag 16 februari 2025 13:43 schreef Koos1958 het volgende:
Ze hebben iets gehoord Eva vertrokken familieredenen. Jordy verdrietig
Het was pas raar geweest als je het geloofwaardig had gevonden.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mag het mss niet zeggen maar vind het wat ongeloofwaardig
Ik ook hoor, zeker in combinatie met al dat gezeur van haarquote:Op zondag 16 februari 2025 13:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem zeggen van ik scheld ook af en toe. En besef me om mee naar buiten te nemenquote:Op zondag 16 februari 2025 13:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
had hij zo band dan met eva haha
zou die niet iets besproken hebben met thuis he naar me verjaardag geven jullie maar een belletje dat ik eruit moet komen dmv familie redenen
dat ze misschien op tv dacht der verjaardag te vieren met alles erop en aan ( ben ik heel achterdochtig )
Yep ik ook, gister moest ze ook al 4 of 5 keer naar de DBK, die is gewoon zelf opgestapt.quote:Op zondag 16 februari 2025 13:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |