Gelukkig heb ik een "Terugkaatser" nu nog even wachten tot ik hem in kan zettenquote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy; zingen jullie voor mij?
Zangers: ja
Jordy; dan mag je stoppen
wicky mag wel komen als hij nog wil. voor de rest nieuwe bewoners. Maar denk niet dat ze dat gaan doen helaas,quote:Op zondag 16 februari 2025 16:01 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik zie graag twee nieuwe leuke bewoners komen, geen terugkeer bewoners want die hoef ik niet.
Ze blijven gewoon doorspelen, as donderdag drama Nominaties, as Vrijdag Drama Vrijspeelgames, intussen het Kijkvolk zich de tyfus laten stemmen en daarna opgelucht verklaren dat er wéér niemand naar huis hoeftquote:Op zondag 16 februari 2025 16:00 schreef BB-King het volgende:
Eva ook al weg.
Benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Wat mij betreft gooien ze er gewoon weer snel 2 nieuwen bij.
Liever geen bewoners die er al uit zijn gestemd.
Al vrees ik voor een Jeffrey return. Jolien is zonder zoveel leuker.
Wicky ging eruit voor een overlijden in de familie, die zal niet terug willen komen maar rouwen.quote:Op zondag 16 februari 2025 16:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
wicky mag wel komen als hij nog wil. voor de rest nieuwe bewoners. Maar denk niet dat ze dat gaan doen helaas,
Je kan er op wachtenquote:
Daar hoef je niet op te rekenen helaasquote:Op zondag 16 februari 2025 16:07 schreef -river- het volgende:
Wij mogen nooit meekijken dus vandaag denk ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |