Jordy heeft diequote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:00 schreef Ebinas het volgende:
1tje voor jou, 2 voor mij![]()
[ afbeelding ]
Waarom een kleuter dan? Zijn genoeg mensen die niet van mayo houdenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij moest net al kotsen van de huzarensalade. Kleuter lust geen mayonaise.
En Elsa zat net nog lang op de plee dus hopelijk heeft ze goed haar handen gewassen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa kwakt een hand snoep in de pot waar Jordy netjes alles met een lepel uit schept..
ze was zoiezo der handen want ze let op andere zelfs op dat die hun handen wassen als ze in de keuken staanquote:Op zondag 16 februari 2025 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En Elsa zat net nog lang op de plee dus hopelijk heeft ze goed haar handen gewassen.
Sowieso wil ik niet dat mensen met hun blote klauwen aan mijn eten zitten.
Zeiden wij net ookquote:Op zondag 16 februari 2025 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En Elsa zat net nog lang op de plee dus hopelijk heeft ze goed haar handen gewassen.
Sowieso wil ik niet dat mensen met hun blote klauwen aan mijn eten zitten.
Had niet veel uitgemaakt, die lust sowieso niksquote:Op zondag 16 februari 2025 15:05 schreef OmaJacky het volgende:
Ik nu wel heel erg met David S te doen. De grootste reden om op te stappen is het gebrek aan voedsel voor hem en daarbij is het gemis van thuis erger geworden.
Had hij het nog maar .2 daagjes volgehouden .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |