Chips enzo welquote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef zodeju het volgende:
Hoor ik nu Elsa zeggen of ze niet moeten gaan verdelen......
En dik voor betaaldquote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt vertrouwen in Russian queen. Is gewoon wat bb geeft aan keuze die dag.
Ja precies.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt vertrouwen in Russian queen. Is gewoon wat bb geeft aan keuze die dag.
ja het wordt wel steeds sneuer zo..quote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef ledn81 het volgende:
vanmiddag nog even een secret mission spijker poepen om de rest van de keuken vrij te spelen
Domino effect. Meerdere zijn daar al een tijd aan het zeuren over het eten en laag in energie zitten, er mentaal doorheen te zitten. Gisteren hebben ze bijna de hele dag in bed gelegen. Ze moesten wel iets doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of het daar mee te maken heeft er is er tenslotte maar een vrijwillig vertrokken en dat is David S
Ik heb ook de 1-stream Goplay niet niets gezien van de DR waar Mileen blijkbaar al die spullen gekocht heeft , en voor hoeveelquote:Op zondag 16 februari 2025 14:53 schreef KinKiJan het volgende:
BB zei vanmorgen bij de uitleg over de knop, 'Wat jullie wel al weten, zoals altijd; niets staat hier zomaar' ..
Dat eten dus ook ook niet?
Ik stelde gisteren voor een foodchallenge, veel verschilt het niet.quote:
Alle verloven op de FEBO ingetrokken, het programma moet gered wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja het wordt wel steeds sneuer zo..
flop secret mission vanmorgen.. om maar ontbijt met tafel en stoelen te geven..
waanzinnig veel eten nu..
niemand niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ook de 1-stream Goplay niet niets gezien van de DR waar Mileen blijkbaar al die spullen gekocht heeft , en voor hoeveel
Zoals ze het oppakt zou het zomaar ....een ojeee op de grond gevallen,...hadden kunnen worden.quote:
Wij hebben op videoland ook niets gezien dat er wat gekocht werdquote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ook de 1-stream Goplay niet niets gezien van de DR waar Mileen blijkbaar al die spullen gekocht heeft , en voor hoeveel
Op z'n kop dan.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zoals ze het oppakt zou het zomaar ....een ojeee op de grond gevallen,...hadden kunnen worden.
De "Elke Ochtend Verplicht Ontbijten" voor de vrolijke beelden gaat nu van startquote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Even deze week op krachten komen allemaal
Komop Jordy jje kan het, ram op die knopquote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
Nou kom maar op met de twist: Degene die op die knop drukt mag niet van al dat eten genieten en moet verplicht aan de slob
Zoiets?
Hij moest net al kotsen van de huzarensalade. Kleuter lust geen mayonaise.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:57 schreef Lrod01 het volgende:
Zat eten nu. Ik wil voorlopig niemand meer horen klagen over eten. Al zal een Keanu vast wel weer iets vinden om over te janken.
wat is die aan het verdelen nu?quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij moest net al kotsen van de huzarensalade. Kleuter lust geen mayonaise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |