Chips enzo welquote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef zodeju het volgende:
Hoor ik nu Elsa zeggen of ze niet moeten gaan verdelen......
En dik voor betaaldquote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt vertrouwen in Russian queen. Is gewoon wat bb geeft aan keuze die dag.
Ja precies.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu zegt vertrouwen in Russian queen. Is gewoon wat bb geeft aan keuze die dag.
ja het wordt wel steeds sneuer zo..quote:Op zondag 16 februari 2025 14:51 schreef ledn81 het volgende:
vanmiddag nog even een secret mission spijker poepen om de rest van de keuken vrij te spelen
Domino effect. Meerdere zijn daar al een tijd aan het zeuren over het eten en laag in energie zitten, er mentaal doorheen te zitten. Gisteren hebben ze bijna de hele dag in bed gelegen. Ze moesten wel iets doen.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet of het daar mee te maken heeft er is er tenslotte maar een vrijwillig vertrokken en dat is David S
Ik heb ook de 1-stream Goplay niet niets gezien van de DR waar Mileen blijkbaar al die spullen gekocht heeft , en voor hoeveelquote:Op zondag 16 februari 2025 14:53 schreef KinKiJan het volgende:
BB zei vanmorgen bij de uitleg over de knop, 'Wat jullie wel al weten, zoals altijd; niets staat hier zomaar' ..
Dat eten dus ook ook niet?
Ik stelde gisteren voor een foodchallenge, veel verschilt het niet.quote:
Alle verloven op de FEBO ingetrokken, het programma moet gered wordenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja het wordt wel steeds sneuer zo..
flop secret mission vanmorgen.. om maar ontbijt met tafel en stoelen te geven..
waanzinnig veel eten nu..
niemand niet.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ook de 1-stream Goplay niet niets gezien van de DR waar Mileen blijkbaar al die spullen gekocht heeft , en voor hoeveel
Zoals ze het oppakt zou het zomaar ....een ojeee op de grond gevallen,...hadden kunnen worden.quote:
Wij hebben op videoland ook niets gezien dat er wat gekocht werdquote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb ook de 1-stream Goplay niet niets gezien van de DR waar Mileen blijkbaar al die spullen gekocht heeft , en voor hoeveel
Op z'n kop dan.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zoals ze het oppakt zou het zomaar ....een ojeee op de grond gevallen,...hadden kunnen worden.
De "Elke Ochtend Verplicht Ontbijten" voor de vrolijke beelden gaat nu van startquote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
Even deze week op krachten komen allemaal
Komop Jordy jje kan het, ram op die knopquote:Op zondag 16 februari 2025 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
Nou kom maar op met de twist: Degene die op die knop drukt mag niet van al dat eten genieten en moet verplicht aan de slob
Zoiets?
Hij moest net al kotsen van de huzarensalade. Kleuter lust geen mayonaise.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:57 schreef Lrod01 het volgende:
Zat eten nu. Ik wil voorlopig niemand meer horen klagen over eten. Al zal een Keanu vast wel weer iets vinden om over te janken.
wat is die aan het verdelen nu?quote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij moest net al kotsen van de huzarensalade. Kleuter lust geen mayonaise.
Jordy heeft diequote:
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:00 schreef Ebinas het volgende:
1tje voor jou, 2 voor mij![]()
[ afbeelding ]
Waarom een kleuter dan? Zijn genoeg mensen die niet van mayo houdenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij moest net al kotsen van de huzarensalade. Kleuter lust geen mayonaise.
En Elsa zat net nog lang op de plee dus hopelijk heeft ze goed haar handen gewassen.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:01 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa kwakt een hand snoep in de pot waar Jordy netjes alles met een lepel uit schept..
ze was zoiezo der handen want ze let op andere zelfs op dat die hun handen wassen als ze in de keuken staanquote:Op zondag 16 februari 2025 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En Elsa zat net nog lang op de plee dus hopelijk heeft ze goed haar handen gewassen.
Sowieso wil ik niet dat mensen met hun blote klauwen aan mijn eten zitten.
Zeiden wij net ookquote:Op zondag 16 februari 2025 15:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En Elsa zat net nog lang op de plee dus hopelijk heeft ze goed haar handen gewassen.
Sowieso wil ik niet dat mensen met hun blote klauwen aan mijn eten zitten.
Had niet veel uitgemaakt, die lust sowieso niksquote:Op zondag 16 februari 2025 15:05 schreef OmaJacky het volgende:
Ik nu wel heel erg met David S te doen. De grootste reden om op te stappen is het gebrek aan voedsel voor hem en daarbij is het gemis van thuis erger geworden.
Had hij het nog maar .2 daagjes volgehouden .
Ook de verveling noemde hij in z'n interview. Denk dat ie het wel best vindt. Wicky is ook niet erg positief op zijn Instaquote:Op zondag 16 februari 2025 15:05 schreef OmaJacky het volgende:
Ik nu wel heel erg met David S te doen. De grootste reden om op te stappen is het gebrek aan voedsel voor hem en daarbij is het gemis van thuis erger geworden.
Had hij het nog maar .2 daagjes volgehouden .
Sociaal experiment hequote:Op zondag 16 februari 2025 15:00 schreef Rhosyn het volgende:
De snoep wordt verdeeld. Er is zo ongelofelijk veel dat het bijna onzinnig is om dat te tellen..
quote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Kinga het volgende:
Zag ik Matti daar nu bidden voor het eten?
Zou wel snappen als dat voor het eerst zou zijn in het huis (diner/ ontbijt uitgezonderd).quote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Kinga het volgende:
Dat zou kunnen, geloof dat hij ook gelovig was.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Kinga het volgende:
dus wel 😵💫quote:Op zondag 16 februari 2025 15:13 schreef zodeju het volgende:
Gaan ze nu ook nog snoepjes ruilen??
Waarom niet een beker als maat aanhouden , je gaat toch niet snoepje voor snoepje tellen??
jepquote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Kinga het volgende:
Ze blijft de regie houden, wel in mindere maten maar bij de keuken moet ze zijn......ook als eerste in de koelkast toen het eten kwam om hem in te delen.....quote:Op zondag 16 februari 2025 15:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja Elsa, waarom moet zij daar altijd bij zijn
Niet alleen als DM , ze is hey altijd.quote:Op zondag 16 februari 2025 15:12 schreef Hznootje het volgende:
Ligt het aan mij? Ik vind Milena in de rol van DM erg arrogant en verheven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |