Normaal mogen we de keuze die ze voor het eten maken zien, nu gaat het wel heel vaagquote:Op zondag 16 februari 2025 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Mogen ze hier uit kiezen of krijgen ze dat allemaal?
Moeten ze het kopen of wat?
Vage shit weer...
Weet niet of het daar mee te maken heeft er is er tenslotte maar een vrijwillig vertrokken en dat is David Squote:Op zondag 16 februari 2025 14:42 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Laatste redmiddel, om ze tevreden te houden daar. Kunnen zich niet meer exits veroorloven natuurlijk dus ze gaan nu volledig los.
Nee we gebruiken deze benaming niet Aardappelsla zeggen wequote:Op zondag 16 februari 2025 14:40 schreef Droopie het volgende:
Kennen ze geen huzarensalade in Belgie?
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik had gezegd dat Jane en Axel hun kast zouden krijgen niet dat de hele supermarkt wordt binnen gebracht
In de ochtend een bordje havermout, en dan alleen savonds een smakeloos bordje taco's of whatever. Noem ik uithongeren. Je hoorde ze ook alleen maar klagen dat ze honger hadden. En dan wel zoveel fysieke opdrachten, is niet verantwoord.quote:Op zondag 16 februari 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Uitgehongerd werden ze niet het was hooguit eentonig
quote:Op zondag 16 februari 2025 14:43 schreef Rhosyn het volgende:
Ik had gezegd dat Jane en Axel hun kast zouden krijgen niet dat de hele supermarkt wordt binnen gebracht
Ik zet volume vast lagerquote:Op zondag 16 februari 2025 14:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
BB:
Bewoners, begrijp ik het goed dat jullie op dinsdag kaasfondue willen en op donderdag gourmet?
Dan is dat bij deze besloten.
Milena heeft alles opgenoemd wat ze heeft gekocht, maar is nog vergeten te vermelden: een pakket om zelf pudding te maken (lactose-vrij)
alles staat nu klaar
En een pakket om pudding te makenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:43 schreef Hznootje het volgende:
Dinsdag Fondue, Donderdag Gourmet + oneindig Melk, kwark en brood
pakket om zelf pudding te makenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:44 schreef zodeju het volgende:
Wat was Milena nu vergeten te zeggen????
Pudding makenquote:Op zondag 16 februari 2025 14:44 schreef zodeju het volgende:
Wat was Milena nu vergeten te zeggen????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |