Niets nee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef KangaP het volgende:
Gebeurt er eigenlijk nog iets , of is het lummelen tot vrijdagavond
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mattie had gisteravond dat zaklampje
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:45 schreef Hznootje het volgende:
Jordy gooit nou weer anderen voor de bus. Nog even en hij noemt namen. Zichzelf weer inlikken..Naar huis Jordy zaterdag, het is tijd
Dat is juist wel eerlijk zeggen war hem dwars zitquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef engine het volgende:
Jordy weet weer eens niet wat niet te vertellen. Loopt gewoon leeg bij de helft van jeff.
Ja ik ook..dan wordt “de andere kant” weer wat sterker. Met Jordy is dat zeker niet het gevalquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.
je kan niet alles daarop gooien hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij noemt het.pestgedrag van mensen
Alleen niet op de juiste manier en bij de juiste persoonquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is juist wel eerlijk zeggen war hem dwars zit
Ja precies dat... ik snap echt niet dat hij dat zelf niet door heeft...quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hierdoor alleen maar stemmen zal verliezen.
Nee gaat over Mattheusquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Jolien doet dit wel goed. Ze geeft hem de ruimte. Ik hoop wel dat ze beseft dat hij het over Jeffrey heeft.
In het begin van het gesprek zei ze meteen dat ze wist over wie het ging.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Jolien doet dit wel goed. Ze geeft hem de ruimte. Ik hoop wel dat ze beseft dat hij het over Jeffrey heeft.
Inderdaad naar dat is zijn naïeve karakter. Hij vertrouwt mensen teveel denk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen niet op de juiste manier en bij de juiste persoon
Ik zou heel heel graag Jolien zonder Jeffrey zienquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Nee, Jordy blijft maar in die Jeffrey vertrouwen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik ook..dan wordt “de andere kant” weer wat sterker. Met Jordy is dat zeker niet het geval
nou geloof dat ze wil bemiddelen, want ze vraagt hem al een paar keer wil je het niet bespreken of uitspreken/\quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Jolien dit doorgaat spelen aan Jeffrey en op welke manier.
Niet dusquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Frummelie het volgende:
Dat moet je maar tussen ons houden.... ja natuurlijk Jordy...
Nee niet sharice -> keanuquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Jeff ,Mattie en Sharice zijn het probleem volgens mij
Niels gaat rustig verder die veranderd niet veel ook zijn spel niet. Jordy gaat gelegenheids bondjes aan die wordt veel onvoorspelbaarder.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.
Hoe dom kun je zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Frummelie het volgende:
Dat moet je maar tussen ons houden.... ja natuurlijk Jordy...
Ik ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik zou heel heel graag Jolien zonder Jeffrey zien
Dit. Ik denk dat het voor hem moelijk is/is geweest om aansluiting te vinden bij mensen. En dus al snel te veel info prijsgeeft om aan te tonen "ik ben geen bedreiging, je kunt mij vertrouwen" maar niet beseft dat veel mensen dat net tegen hem kunnen/gaan gebruiken. En dat is precies wat club Jeffrey doet. Misbruik maken van Jordy's openheid en eerlijkheidquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad naar dat is zijn naïeve karakter. Hij vertrouwt mensen teveel denk.
Toch riep Niels Axel vanochtend bij zich om een bondje te sluiten. Jordy zou dan zijn gamechanger inzetten en dan alle 3 niet op elkaar gaan. Dan was er een kans dat een van de dames erop zou staan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Niels gaat rustig verder die veranderd niet veel ook zijn spel niet. Jordy gaat gelegenheids bondjes aan die wordt veel onvoorspelbaarder.
Over keanu, die had gezegd dat hij nooit.afspraken zou maken maar wel vorige week gedaan heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Hij lieg dat hij barst, vraag maar aan Niels
Dus wederom liegt hij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Toch riep Niels Axel vanochtend bij zich om een bondje te sluiten. Jordy zou dan zijn gamechanger inzetten en dan alle 3 niet op elkaar gaan. Dan was er een kans dat een van de dames erop zou staan.
Jordy wil z'n gamechanger enkel inzetten om een weekje verder te komen, niet om het te spelen.
Benieuwd ze dit al wist en wat ze ervan vindt, want dan zou Jeffrey misschien wel tegen haar liegen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Hij lieg dat hij barst, vraag maar aan Niels
Ging over keanuquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Benieuwd ze dit al wist en wat ze ervan vindt, want dan zou Jeffrey misschien wel tegen haar liegen.
Jolien gaat dit natuurlijk wel verder vertellen , ik ben benieuwd..quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Benieuwd ze dit al wist en wat ze ervan vindt, want dan zou Jeffrey misschien wel tegen haar liegen.
Nou casten ze een keer een groep waarbij niemand een vliegtuigje gegund is, is het ook weer niet goedquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:55 schreef RelDaThief het volgende:
Kunnen ze niet heel die bende buitenvegen en opnieuw beginnen?
Buiten wat minimale actie van Jane en Axel is daar niks of niemand die voor enig kijkplezier zorgt.
Als ik al een social media aandachtzoekster als 'interessant' moet beschouwen is't al heel erg gesteld met het programma.
En toch blijven streams kijken...
'k Ben al even slap als heel die bende bij elkaar.
Ik zie Jordy 10 keer liever zijn naieve spel spelen dan wat de rest daar doet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dit. Ik denk dat het voor hem moelijk is/is geweest om aansluiting te vinden bij mensen. En dus al snel te veel info prijsgeeft om aan te tonen "ik ben geen bedreiging, je kunt mij vertrouwen" maar niet beseft dat veel mensen dat net tegen hem kunnen/gaan gebruiken. En dat is precies wat club Jeffrey doet. Misbruik maken van Jordy's openheid en eerlijkheid
Klopt hij wilde hem niet gebruiken.. hij wil er wel elke week mee dreigenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
In mijn ogen hoopte Jordy dat het hebben van die gamechanger genoeg zou zijn zodat mensen niet op hem zouden stemmen. Maar hij wil hem niet echt gebruiken, want hij wilt niemand kwetsen of vertrouwen beschamen. Hij is te gevoelig om het spel echt te spelen.
Ja maar toch vind ik Jolien leuker Als ze niet bij het sneaky roddelgroepje zitquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
Meelift Princesje heeft ook haar score weer binnen..Mededogen tonen met de veroordeelde...![]()
U ben choe in beeld![]()
[ afbeelding ]
Mattie en Sharice liggen (letterlijk?) onder de duim bij Milena. Dus graag eerst Milena naar huis, en dan zien of dat een (hopelijk) positieve invloed heeft op die 2quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Jeff ,Mattie en Sharice zijn het probleem volgens mij
Ssstttt, niemand op ideeën brengenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou casten ze een keer een groep waarbij niemand een vliegtuigje gegund is, is het ook weer niet goed
De uitleg die hij gaf vond ik wel logischquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt hij wilde hem niet gebruiken.. hij wil er wel elke week mee dreigen
Ja ze komt nu in dit gesprek met jordy heel anders over dan onder invloed van de "kliek"quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik Jolien leuker Als ze niet bij het sneaky roddelgroepje zit
Denk dat die vliegtuigenboer nog het meest baalt van deze groepquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ssstttt, niemand op ideeën brengen
Wedden dat er nog wel een vliegtuigje voor de een of ander komt? Er is een groep die hiernaar kijkt met meer geld dan verstand.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou casten ze een keer een groep waarbij niemand een vliegtuigje gegund is, is het ook weer niet goed
Ben er ook bang voor ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat er nog wel een vliegtuigje voor de een of ander komt? Er is een groep die hiernaar kijkt met meer geld dan verstand.
Je hebt naïef en je hebt dom...quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie Jordy 10 keer liever zijn naieve spel spelen dan wat de rest daar doet.
Dat is toch gewoon dreigen met die GC.. niet gebruiken maar als je op me stemt dan gebruik ik hem wel. Met andere woorden, waag het niet hoor..quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De uitleg die hij gaf vond ik wel logisch
Jolie is inderdaad het Lieve Lullige Underdogje die niemand weg wil hebben.. dat werkt al tientalle jaren uitstekend in BB'squote:Op woensdag 29 januari 2025 15:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik Jolien leuker Als ze niet bij het sneaky roddelgroepje zit
Er is vandaag toch ook op hem gestemd en toch niet gebruikenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon dreigen met die GC.. niet gebruiken maar als je op me stemt dan gebruik ik hem wel. Met andere woorden, waag het niet hoor..
Dat zal best.. die had een geweldig jaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat die vliegtuigenboer nog het meest baalt van deze groep
Ben er ook bang voor..quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat er nog wel een vliegtuigje voor de een of ander komt? Er is een groep die hiernaar kijkt met meer geld dan verstand.
En mattie ook nog 1quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
Iedereen heeft het over die GC van Jordy, maar Sharise heeft er ook 1. Ik ben benieuwd of zij hem heeft ingezet
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welke heeft Mattie? Weet het niet meer
Dat klopt en is heel dom geweest. Ik denk echt dat hij die GC alleen heeft gekocht om ermee te dreigen maar daar trapt niemand in natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er is vandaag toch ook op hem gestemd en toch niet gebruiken
Die heeft sharicequote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Was er niet een GC die een nominatie kon omwisselen?
Heb ik haar met Jeff nog niet horen doenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
Nu heel gezellig gesprek tussen jolien en jordy. Eindelijk beetje persoonlijk
De redding. Maar ik denk dat hij die voor zichzelf houdt. Lijkt me sterk dat hij zo loyaal aan iemand is dat hij die voor een van zijn groepje gebruikt.quote:
Ongedaan maken toch? Ik weet het allemaal niet meer hoe en watquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ongedaan maken toch? Ik weet het allemaal niet meer hoe en wat
Het is naief niet dom.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:02 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je hebt naïef en je hebt dom...
Ik wilde net schrijven dat Jolien nog nooit zo gepraat heeft met Jeffrey. Alhoewel we dat niet echt weten natuurlijk, de helft van de tijd fluisteren ze.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb ik haar met Jeff nog niet horen doen
Ze lijkt een beetje op een vrouwelijke Trump zoals ze uit haar ogen kijkt en met haar mond trektquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijk hoofd heeft die Eva. De valsigheid druipt er vanaf. Een loederhoofd! En ze smakt ook nog![]()
[ afbeelding ]
OKé, dank je, wist het niet meerquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
Mattheus kocht 'De Redding'
Jordy kocht 'De Terugkaatser'
Sharice kocht 'De Zwarte Gamechanger'
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op een vrouwelijke Trump zoals ze uit haar ogen kijkt en met haar mond trekt
Bij Sjef moet ze luisteren en mond houden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb ik haar met Jeff nog niet horen doen
Met Jeff mag ze alleen heel zacht praten alleen als ze iets positiefs over Jeff zegt moet het hardop.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij Sjef moet ze luisteren en mond houden.
Het is dat ze niet zo oranje is maar anders..quote:
Hoezo moeten ze zelf vlugger zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef lojanda het volgende:
En ja hoor Niels is weer de eerste zoals elke keer. Hij laat ook echt niemand een keer vorig gaan. Inhalige kwal
Ik vind Wicky wel lief, maar je hoeft er geen sensatie van te verwachten.quote:
Die had al weg moeten zijn. Was eruit gestemd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Wicky wel lief, maar je hoeft er geen sensatie van te verwachten.
Je speelt het spel voor jezelfquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef lojanda het volgende:
En ja hoor Niels is weer de eerste zoals elke keer. Hij laat ook echt niemand een keer vorig gaan. Inhalige kwal
Of je Laat eens één keertje een ander voorgaan.. maakt je een stuk sympathiekerquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo moeten ze zelf vlugger zijn.
Nu Mattheus en Sharice toch "ruzie" hebben. Zou het leuk zijn dat als Mattheus de Redding op zichzelf gebruikt, Sharice de Zwarte gamechanger inzet!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
Mattheus kocht 'De Redding'
Jordy kocht 'De Terugkaatser'
Sharice kocht 'De Zwarte Gamechanger'
Als je daar ook maar 1% van je gemoedstoestand door laat beinvloeden, dan snap ik niet wat je daar doet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:16 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat jordy het meeste baalt van keanu als die op hem zou gestemd hebben.
Ja echt gek vind ik dat. Ik vond Nele ook veel leuker dan Sharice. Terwijl het toch dezelfde persoon isquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:17 schreef kater1 het volgende:
Wicky heeft volgens mij alleen met Sharice een op een gesprekken gehad. Toen Sharice nog Nele was en veel beter te pruimen dan nu.
Dus minuten van het warme water verspillen als er nog niemand staat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of je Laat eens één keertje een ander voorgaan.. maakt je een stuk sympathieker
Hij voegt weinig toe. Niemand heeft echt een hekel aan hem maar echt sensatie is er ook niet en zijn spel is ook niet bijzonder.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Wicky wel lief, maar je hoeft er geen sensatie van te verwachten.
Minutenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus minuten van het warme water verspillen als er nog niemand staat.
Denken aan anderen levert je ook niks op, vraag maar aan Jordyquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of je Laat eens één keertje een ander voorgaan.. maakt je een stuk sympathieker
Nee, dan wordt je alleen maar gebruikt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Denken aan anderen levert je ook niks op, vraag maar aan Jordy
De mannen gaan bewust als eerste, omdat ze snel klaar zijn. Zo hebben de dames wat meer tijd voor de haren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef lojanda het volgende:
Nummer 3 en 4 staan er al onder, en dat binnen 3 a 4 minuten.quote:
Niet stoute Niels maar wel hebberige en inhalige Niels met alles. Of het nu met douchen is of met eten of wat dan ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nummer 3 en 4 staan er al onder, en dat binnen 3 a 4 minuten.
Sjonge jonge stoute Niels!!![]()
Volgens mij is hij er ook altijd het snelste weer uit
Waarom vind je hem hebberig?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet stoute Niels maar wel hebberige en inhalige Niels met alles
Met alles is hij haantje de voorste.. irriteer me echt aan dat hebberige gedrag van hem.quote:
Of de rest is gewoon te traagquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met alles is hij haantje de voorste.. irriteer me echt aan dat hebberige gedrag van hem.
Mwah, dat gedrag zie ik toch wel bij meerderen hoor...quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met alles is hij haantje de voorste.. irriteer me echt aan dat hebberige gedrag van hem.
60 euro shirt en blouse samenquote:
De terugkaatser, edit: sorry de redding dusquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welke heeft Mattie? Weet het niet meer
quote:
Mss moeten ze even in Jeffje zijn kast kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:38 schreef Verity het volgende:
Jordy: Ik heb nog 3 appels in de kledingkast liggen
Axel: Ik heb nog 1 appel
Jordy: Ik heb net gehoord dat er geen appels meer zijn
Axel: Ik ga nu kijken
Inderdaad geen appels meer in de koelkast!
BB: Axel! haha, duurde nog best langquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef engine het volgende:
Haha Axel schiet meteen ff de vrouwenkamer in voor de spiegel
BB: Axel!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef engine het volgende:
Haha Axel schiet meteen ff de vrouwenkamer in voor de spiegel
Ik zeg toch nergens dat hij de enige isquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah, dat gedrag zie ik toch wel bij meerderen hoor...
Wordt sowieso wel tijd dat Peter in actie gaat komen, even spuien wat het boudoirgroepje allemaal loopt te roddelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:41 schreef Verity het volgende:
Iemand moet toch extra appels pakken?! Tijd voor Peter om ff te verraden wie het is/zijn.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:32 schreef Verity het volgende:
In de eerste week was Niels Decision maker: puur toeval door een spel
Tweede week: Kistje gepakt, kon iedereen pakken, niemand deed het of durfde het
Nogmaals Decision maker, gekozen door Jordy.
Telefoon opnemen: Hij was het snelste, iedereen kon de telefoon pakken. Al had vast meer concurrentie gehad als Axel er was geweest, die was er ook meteen naar toe gerend.
Ik kijk toch liever naar iemand die actie onderneemt, dan steeds lui op de bank ligt en niet eens de telefoon op durven nemen. Bang voor nominatie waren ze. Die gingen pas de telefoon opnemen, toen ze niet meer genomineerd konden worden
ik koop nooit appels! 3x raden wat ik vandaag gekocht hebquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu wil ik ook appel. Maar hier zijn er ook geen meer
Dankjewelquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah, dat gedrag zie ik toch wel bij meerderen hoor...
[..]mooie opsomming
Wicky is een snitch. Hij verraad veel dingen naar de Milena groep.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef marky het volgende:
[..]
Hij voegt weinig toe. Niemand heeft echt een hekel aan hem maar echt sensatie is er ook niet en zijn spel is ook niet bijzonder.
Neuh,maar schijnbaar stoort het je bij de rest niet/minderquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat hij de enige is
Meneer fairy beweert dat ik me elk jaar laat beïnvloeden door BB. Hier nu meer appels en bananen in huis en ik ontbijt met havermout. Maar het is gewoon gezond!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik koop nooit appels! 3x raden wat ik vandaag gekocht heb![]()
![]()
Dat zei Axel hihi die is vrachtwagen chauffeurquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt ik sport 5x per week. Transport
Bedoel je niet Sharice?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wicky is een snitch. Hij verraad veel dingen naar de Milena groep.
Ik ga morgen op Niels stemmen om te blijven.. Hoop dat er meer zijn. Ik wil actie!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wicky is een snitch. Hij verraad veel dingen naar de Milena groep.
Ik zit ook elke dag aan de slob en vandaag ook 2 appels opquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Meneer fairy beweert dat ik me elk jaar laat beïnvloeden door BB. Hier nu meer appels en bananen in huis en ik ontbijt met havermout. Maar het is gewoon gezond!
Jezus, die heeft meer tiet dan ik!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:48 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze geen bh's gekregen van BB?
[ afbeelding ]
Nu hij vanochtend met Axel een afspraak/bondje wilde aangaan, zit ik daar zeker aan te denken!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ga morgen op Niels stemmen om te blijven.. Hoop dat er meer zijn. Ik wil actie!
Ehm, kanttekening is wel dat als Axel er op staat, ik dan voor Axel gaquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Nu hij vanochtend met Axel een afspraak/bondje wilde aangaan, zit ik daar zeker aan te denken!
Er moet een groepje komen dat wat tegen de grote groep kan doen. Denk dat Niels een goede tactische speler daarvoor kan zijn.
Nee Wicky, ik heb hem al een aantal keer in de boudoir dingen horen door vertellen wat hem in 'vertrouwen' is gezegd door anderen ( die niet in groep Milena zitten ).quote:
Gewoon wicky, jordy en niels en dan wicky naar huis!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ehm, kanttekening is wel dat als Axel er op staat, ik dan voor Axel ga
Goed plan !quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon wicky, jordy en niels en dan wicky naar huis!
Met zo'n manier van praten ook niet. Totaal nep met dat gekreunquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou ze denken dat ze zo stoer kijkt ofzo.
Zo wil je anders toch niet op tv.
Die heeft het ook niet naar haar zin... wat een chagrijnige kop..quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze doet me aan Jerney Kaagman denkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
👏Inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:49 schreef Ireth het volgende:
Jordy en niels moeten gewoon allebei blijven!
Een combinatie van Buurman&Buurman en Dumb&Dumber
Nep iddquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met zo'n manier van praten ook niet. Totaal nep met dat gekreun
Nu je het zegtquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze doet me aan Jerney Kaagman denken
Haha je die heeft ook geen gezichtsuitdrukkingquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze doet me aan Jerney Kaagman denken
Als Jolien aan hem vraagt hoe het is en nu Niels aan hem vraagt hoe het gesprek met Jolien was, moet hij dan zeggen, gaat je niets aan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
En daar gaat hij weer, nu tegen Niels
Vlgs mij was dat alleen in de eerste twee weken, enige minpunt is dat hij Sharice vertrouwd en die is veel ergerquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee Wicky, ik heb hem al een aantal keer in de boudoir dingen horen door vertellen wat hem in 'vertrouwen' is gezegd door anderen ( die niet in groep Milena zitten ).
Ik vind haar niet echt mooi, vierkante kaaklijn en heel weinig uitdrukking in haar gezichtquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mooie meid, jammer dat ze nooit lacht
Voert hij eigenlijk weleens wat uit?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Er ligt er weer 1 te slapen
Dat heb ik vanmiddag ook gezegd, maar daarom gaat hij wel weerquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Jolien aan hem vraagt hoe het is en nu Niels aan hem vraagt hoe het gesprek met Jolien was, moet hij dan zeggen, gaat je niets aan.
Ze hebben niets anders daar hè, dat vergeet iedereen
Eens, als ik een spel speel om te winnen, en je staat met 12 bij de startstreep om te gaan, en je mag gaan, ga ik ook meteen, je wilt dit spel toch winnen? Natuurlijk zijn er mensen, die een ander wel eens laten winnen met een spelltje, maar ik zeker niet. Als ik een spelletje speel , wil ik winnen!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:32 schreef Verity het volgende:
In de eerste week was Niels Decision maker: puur toeval door een spel
Tweede week: Kistje gepakt, kon iedereen pakken, niemand deed het of durfde het
Nogmaals Decision maker, gekozen door Jordy.
Telefoon opnemen: Hij was het snelste, iedereen kon de telefoon pakken. Al had vast meer concurrentie gehad als Axel er was geweest, die was er ook meteen naar toe gerend.
Ik kijk toch liever naar iemand die actie onderneemt, dan steeds lui op de bank ligt en niet eens de telefoon op durven nemen. Bang voor nominatie waren ze. Die gingen pas de telefoon opnemen, toen ze niet meer genomineerd konden worden
Het zaklamp stukje is erg leukquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
En daar gaat hij weer, nu tegen Niels
Ik vind haar wel iets hebben, over haar karakter ben ik nog niet uit, kan het nog niet peilenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind haar niet echt mooi, vierkante kaaklijn en heel weinig uitdrukking in haar gezicht
heel erg doorsnee
Ja had het gehoord, het had maar een heel kleinstukje gescheeld of hij had de zaklamp tegen zijn hoogd gegooid of geslagen dat hij met een blauw oog naar de DGB kamer was gelopenquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:58 schreef Snensie het volgende:
[..]
Voert hij eigenlijk weleens wat uit?
Nee op zich is dit verhaal nu iets anders. Hij vertelt nu wat hij eerder aan Jolien heeft vertelt! Dus dit verhaal gaat nu over het gesprek met Jolienquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even weggeweest. Ligt dat jong nog te zeiken en weer datzelfde verhaal
Aha,okee, dankjewelquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee op zich is dit verhaal nu iets anders. Hij vertelt nu wat hij eerder aan Jolien heeft vertelt! Dus dit verhaal gaat nu over het gesprek met Jolien
Vanavond de samenvatting van het gesprek met Jane en Axelquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee op zich is dit verhaal nu iets anders. Hij vertelt nu wat hij eerder aan Jolien heeft vertelt! Dus dit verhaal gaat nu over het gesprek met Jolien
Kousebandquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
Kalm Elsa, wat boeit het hoe iemand 'wreed' zegt.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:05 schreef rinardo het volgende:
[..]DIt kan in het topic van oudbewoners, ook niet onder een spoiler horen ze hier thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vraag me toch af waarom ze Jordy zoveel stream tijd geven vandaag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Oké Jordy! Het staat erop! We hebben genoeg beelden! Next subject please!
Die zien we hier dus niet meer terug?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt kan in het topic van oudbewoners, ook niet onder een spoiler horen ze hier thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 29-01-2025 17:13:33 ]
Tot overmaat van ramp heeft ie ook nog die schillen moeten weggooien! Al die voorbereiding voor niks!quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:09 schreef Flow3r het volgende:
Kenelijk heeft Jordy op de gang en in het boudoir gelegen tot ze weggingen uit de woonkamer want ze zouden een gezellige nacht hebben , Keanu zou zorgen dat ze naar bed gingen maar die is niet meer terug gekomen bij Jordy en zat zelfs als laatste nog te kletsen bij de rest
Ze hebben hem dus voor jan lul laten wachten, snap wel dat ie pissig is
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zien we hier dus niet meer terug?Dit slaat toch nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Helaas een beetje te laatquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:12 schreef OmaJacky het volgende:
Niels heeft de 9 van groep Milena wel goed in de gaten inclusief de 2 Davids.
het ging over appels stelen, iemand maakte een vergelijking met een ander seizoen dat er toen ook gestolen werd, ik reageerde daar op met een diefstal van dat andere seizoenquote:
Bij mijn weten, hebben ze voor de rest geen hol gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:58 schreef Giggio het volgende:
is er naast vogelhuisje timmeren nog meer gewerkt deze week?
of moeten ze daar nog steeds van bijkomen?
zie ze alleen maar hangen, roddelen of heb ik steeds de verkeerde stream aan?
eigenlijk zou ik nu een plaatje van het roze joggingpak met oud bewoner willen plaatsen........... look a likequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze weer heen hoor...
Je speelt het samen je wint alleenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef Flow3r het volgende:
Toch is het wel kut, je speelt zogenaamd voor jezelf maar moet wél in groepen spelen, in teams tegen elkaar, bedrijven naar de beurs etc
Daar ben je afhankelijk van of je in het verliezende of winnende team zit en dus een nominatie target of vrijstelling krijgt
Dus niks; je speelt voor jezelf
Van de week 43 trs gekregen o.a. over fotos van het andere seizoenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
het ging over appels stelen, iemand maakte een vergelijking met een ander seizoen dat er toen ook gestolen werd, ik reageerde daar op met een diefstal van dat andere seizoen
En als je voor jezelf speelt door een paar tientjes meer te pakken voor jezelf, wordt je dat kwalijk genomen door anderen die ook voor zichzelf spelen door constant met alles vooraan staanquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef Flow3r het volgende:
Toch is het wel kut, je speelt zogenaamd voor jezelf maar moet wél in groepen spelen, in teams tegen elkaar, bedrijven naar de beurs etc
Daar ben je afhankelijk van of je in het verliezende of winnende team zit en dus een nominatie target of vrijstelling krijgt
Dus niks; je speelt voor jezelf
Nee dusquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dubbele SL
Eens zien of ze zometeen nog steeds allemaal lam rondhangen of dat er 'spontaan' beweging is
Ze hangen nogquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dubbele SL
Eens zien of ze zometeen nog steeds allemaal lam rondhangen of dat er 'spontaan' beweging is
Beetje flauw hoor Dotteke, van die TR-stuurders. Vergelijkingen met vorige seizoenen zijn echt leuk en geven vaak een plezierig groespgevoel van de vaste kijkers door de jaren heen op Fok!quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de week 43 trs gekregen o.a. over fotos van het andere seizoen
Voor je het weet wil iemand daar weer een foto voor plaatsen en weer een ander die en zo heb ik weer een lading tr's
Vandaag en ook gisteren is en was wel heel erg saai.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
De dagen moeten daar toch vooruitkruipen lijkt mij,
Niets te doen hebben hele dagen en dat weken lang
Sommige mensen(Matheus) hebben daar helemaal geen moeite mee, die doen dat volgens mij het liefst de rest van hun leven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Onze dagen op deze manier ook. Ik kijk nooit naar de TV-uitzendingen, maar dit is tot nu de saaiste stream van de laatste seizoenen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Ja, net als ik weer kan kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaag en ook gisteren is en was wel heel erg saai.
Heb de stream dit jaar ook veel minder opstaan. Andere jaren 1 stream op tv en 1 stream op ipad en fok op telefoon, dit jaar nog niet de moeite van mijn ipad gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Onze dagen op deze manier ook. Ik kijk nooit naar de TV-uitzendingen, maar dit is tot nu de saaiste stream van de laatste seizoenen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaag en ook gisteren is en was wel heel erg saai.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Sommige mensen(Matheus) hebben daar helemaal geen moeite mee, die doen dat volgens mij het liefst de rest van hun leven.
Ik vraag het mij af of ze het zelf wel leuk vinden. Het kan lijken dat ze er geen m oeite mee hebben maar ik vraag het mij af.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Onze dagen op deze manier ook. Ik kijk nooit naar de TV-uitzendingen, maar dit is tot nu de saaiste stream van de laatste seizoenen.
Ik geef je groot gelijk. We hebben ook veel SL en Twinstreams.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Heb de stream dit jaar ook veel minder opstaan. Andere jaren 1 stream op tv en 1 stream op ipad en fok op telefoon, dit jaar nog niet de moeite van mijn ipad gedaan.
ja maar meer vanuit standpunt dat ze wilt bemiddelen hoor, want ze vroeg het al aan Jordy of hij wou praten, en nu spoort ze Jeff aan om het uit te praten(dus niet echt roddelen, ze wil dat het goed komt)quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:27 schreef Hznootje het volgende:
Jolien nu verhaal naar Jeffrey op Stream 2
Als er 1 belachelijk is , is het Jeff welquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
Jeff over Jordy "Het is gewoon een belachelijk ventje"
BB zou daar eigenlijk sancties op moeten zettenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer fluisteren, die Jeff en Jolien. Vreselijk ventje![]()
Ongelofelijk dat ik het toch een keer eens kan zijn met Jefkequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er klopt anders verder weinig van zijn verhaal. Probeert zich een beetje schoon te lullen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik het toch een keer eens kan zijn met Jefke
Ga er maar vanuit dat BB het wel kan volgen, en het hun goed uitkomt wij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB zou daar eigenlijk sancties op moeten zetten
3 = Janequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:32 schreef rinardo het volgende:
BB denkt dat we ons vervelen en gooit er een quiz in op social media
[ link | afbeelding ]
Dat zou ook nog wel kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat BB het wel kan volgen, en het hun goed uitkomt wij niet.
Alles voor de tv uitzendingen.
wicky snap ik niet?quote:
aha ok ja de rest had ik al gepostquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
is van vroeger tv programma wicky de vicking
quote:
Hij praat er zelf ook kei veel over! Maakt zelfs plannen wie erop te zetten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:36 schreef engine het volgende:
Jeff is het beu om altijd over dat spel te praten
Die Jolien gaat nog schrikken mocht ze ooit eerder weggaan wat haar Jefd allemaal uitkraamt. Wat een engnek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
dat doet iedereenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:37 schreef Verity het volgende:
J
[..]
Hij praat er zelf ook kei veel over! Maakt zelfs plannen wie erop te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |