Haha je die heeft ook geen gezichtsuitdrukkingquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze doet me aan Jerney Kaagman denken
Als Jolien aan hem vraagt hoe het is en nu Niels aan hem vraagt hoe het gesprek met Jolien was, moet hij dan zeggen, gaat je niets aan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
En daar gaat hij weer, nu tegen Niels
Vlgs mij was dat alleen in de eerste twee weken, enige minpunt is dat hij Sharice vertrouwd en die is veel ergerquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Nee Wicky, ik heb hem al een aantal keer in de boudoir dingen horen door vertellen wat hem in 'vertrouwen' is gezegd door anderen ( die niet in groep Milena zitten ).
Ik vind haar niet echt mooi, vierkante kaaklijn en heel weinig uitdrukking in haar gezichtquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mooie meid, jammer dat ze nooit lacht
Voert hij eigenlijk weleens wat uit?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Er ligt er weer 1 te slapen
Dat heb ik vanmiddag ook gezegd, maar daarom gaat hij wel weerquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Jolien aan hem vraagt hoe het is en nu Niels aan hem vraagt hoe het gesprek met Jolien was, moet hij dan zeggen, gaat je niets aan.
Ze hebben niets anders daar hè, dat vergeet iedereen
Eens, als ik een spel speel om te winnen, en je staat met 12 bij de startstreep om te gaan, en je mag gaan, ga ik ook meteen, je wilt dit spel toch winnen? Natuurlijk zijn er mensen, die een ander wel eens laten winnen met een spelltje, maar ik zeker niet. Als ik een spelletje speel , wil ik winnen!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:32 schreef Verity het volgende:
In de eerste week was Niels Decision maker: puur toeval door een spel
Tweede week: Kistje gepakt, kon iedereen pakken, niemand deed het of durfde het
Nogmaals Decision maker, gekozen door Jordy.
Telefoon opnemen: Hij was het snelste, iedereen kon de telefoon pakken. Al had vast meer concurrentie gehad als Axel er was geweest, die was er ook meteen naar toe gerend.
Ik kijk toch liever naar iemand die actie onderneemt, dan steeds lui op de bank ligt en niet eens de telefoon op durven nemen. Bang voor nominatie waren ze. Die gingen pas de telefoon opnemen, toen ze niet meer genomineerd konden worden
Het zaklamp stukje is erg leukquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
En daar gaat hij weer, nu tegen Niels
Ik vind haar wel iets hebben, over haar karakter ben ik nog niet uit, kan het nog niet peilenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind haar niet echt mooi, vierkante kaaklijn en heel weinig uitdrukking in haar gezicht
heel erg doorsnee
Ja had het gehoord, het had maar een heel kleinstukje gescheeld of hij had de zaklamp tegen zijn hoogd gegooid of geslagen dat hij met een blauw oog naar de DGB kamer was gelopenquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:58 schreef Snensie het volgende:
[..]
Voert hij eigenlijk weleens wat uit?
Nee op zich is dit verhaal nu iets anders. Hij vertelt nu wat hij eerder aan Jolien heeft vertelt! Dus dit verhaal gaat nu over het gesprek met Jolienquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben even weggeweest. Ligt dat jong nog te zeiken en weer datzelfde verhaal
Aha,okee, dankjewelquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee op zich is dit verhaal nu iets anders. Hij vertelt nu wat hij eerder aan Jolien heeft vertelt! Dus dit verhaal gaat nu over het gesprek met Jolien
Vanavond de samenvatting van het gesprek met Jane en Axelquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee op zich is dit verhaal nu iets anders. Hij vertelt nu wat hij eerder aan Jolien heeft vertelt! Dus dit verhaal gaat nu over het gesprek met Jolien
Kousebandquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:07 schreef KinKiJan het volgende:
Kalm Elsa, wat boeit het hoe iemand 'wreed' zegt.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:05 schreef rinardo het volgende:
[..]DIt kan in het topic van oudbewoners, ook niet onder een spoiler horen ze hier thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Vraag me toch af waarom ze Jordy zoveel stream tijd geven vandaag.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Oké Jordy! Het staat erop! We hebben genoeg beelden! Next subject please!
Die zien we hier dus niet meer terug?quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIt kan in het topic van oudbewoners, ook niet onder een spoiler horen ze hier thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Dotteke op 29-01-2025 17:13:33 ]
Tot overmaat van ramp heeft ie ook nog die schillen moeten weggooien! Al die voorbereiding voor niks!quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:09 schreef Flow3r het volgende:
Kenelijk heeft Jordy op de gang en in het boudoir gelegen tot ze weggingen uit de woonkamer want ze zouden een gezellige nacht hebben , Keanu zou zorgen dat ze naar bed gingen maar die is niet meer terug gekomen bij Jordy en zat zelfs als laatste nog te kletsen bij de rest
Ze hebben hem dus voor jan lul laten wachten, snap wel dat ie pissig is
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die zien we hier dus niet meer terug?Dit slaat toch nergens opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Helaas een beetje te laatquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:12 schreef OmaJacky het volgende:
Niels heeft de 9 van groep Milena wel goed in de gaten inclusief de 2 Davids.
het ging over appels stelen, iemand maakte een vergelijking met een ander seizoen dat er toen ook gestolen werd, ik reageerde daar op met een diefstal van dat andere seizoenquote:
Bij mijn weten, hebben ze voor de rest geen hol gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:58 schreef Giggio het volgende:
is er naast vogelhuisje timmeren nog meer gewerkt deze week?
of moeten ze daar nog steeds van bijkomen?
zie ze alleen maar hangen, roddelen of heb ik steeds de verkeerde stream aan?
eigenlijk zou ik nu een plaatje van het roze joggingpak met oud bewoner willen plaatsen........... look a likequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan ze weer heen hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |