Bedoel je niet Sharice?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wicky is een snitch. Hij verraad veel dingen naar de Milena groep.
Ik ga morgen op Niels stemmen om te blijven.. Hoop dat er meer zijn. Ik wil actie!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wicky is een snitch. Hij verraad veel dingen naar de Milena groep.
Ik zit ook elke dag aan de slob en vandaag ook 2 appels opquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Meneer fairy beweert dat ik me elk jaar laat beïnvloeden door BB. Hier nu meer appels en bananen in huis en ik ontbijt met havermout. Maar het is gewoon gezond!
Jezus, die heeft meer tiet dan ik!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:48 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze geen bh's gekregen van BB?
[ afbeelding ]
Nu hij vanochtend met Axel een afspraak/bondje wilde aangaan, zit ik daar zeker aan te denken!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ga morgen op Niels stemmen om te blijven.. Hoop dat er meer zijn. Ik wil actie!
Ehm, kanttekening is wel dat als Axel er op staat, ik dan voor Axel gaquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Nu hij vanochtend met Axel een afspraak/bondje wilde aangaan, zit ik daar zeker aan te denken!
Er moet een groepje komen dat wat tegen de grote groep kan doen. Denk dat Niels een goede tactische speler daarvoor kan zijn.
Nee Wicky, ik heb hem al een aantal keer in de boudoir dingen horen door vertellen wat hem in 'vertrouwen' is gezegd door anderen ( die niet in groep Milena zitten ).quote:
Gewoon wicky, jordy en niels en dan wicky naar huis!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ehm, kanttekening is wel dat als Axel er op staat, ik dan voor Axel ga
Goed plan !quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon wicky, jordy en niels en dan wicky naar huis!
Met zo'n manier van praten ook niet. Totaal nep met dat gekreunquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou ze denken dat ze zo stoer kijkt ofzo.
Zo wil je anders toch niet op tv.
Die heeft het ook niet naar haar zin... wat een chagrijnige kop..quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze doet me aan Jerney Kaagman denkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
👏Inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:49 schreef Ireth het volgende:
Jordy en niels moeten gewoon allebei blijven!
Een combinatie van Buurman&Buurman en Dumb&Dumber
Nep iddquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met zo'n manier van praten ook niet. Totaal nep met dat gekreun
Nu je het zegtquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze doet me aan Jerney Kaagman denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |