Mss moeten ze even in Jeffje zijn kast kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:38 schreef Verity het volgende:
Jordy: Ik heb nog 3 appels in de kledingkast liggen
Axel: Ik heb nog 1 appel
Jordy: Ik heb net gehoord dat er geen appels meer zijn
Axel: Ik ga nu kijken
Inderdaad geen appels meer in de koelkast!
BB: Axel! haha, duurde nog best langquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef engine het volgende:
Haha Axel schiet meteen ff de vrouwenkamer in voor de spiegel
BB: Axel!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:42 schreef engine het volgende:
Haha Axel schiet meteen ff de vrouwenkamer in voor de spiegel
Ik zeg toch nergens dat hij de enige isquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah, dat gedrag zie ik toch wel bij meerderen hoor...
Wordt sowieso wel tijd dat Peter in actie gaat komen, even spuien wat het boudoirgroepje allemaal loopt te roddelen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:41 schreef Verity het volgende:
Iemand moet toch extra appels pakken?! Tijd voor Peter om ff te verraden wie het is/zijn.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:32 schreef Verity het volgende:
In de eerste week was Niels Decision maker: puur toeval door een spel
Tweede week: Kistje gepakt, kon iedereen pakken, niemand deed het of durfde het
Nogmaals Decision maker, gekozen door Jordy.
Telefoon opnemen: Hij was het snelste, iedereen kon de telefoon pakken. Al had vast meer concurrentie gehad als Axel er was geweest, die was er ook meteen naar toe gerend.
Ik kijk toch liever naar iemand die actie onderneemt, dan steeds lui op de bank ligt en niet eens de telefoon op durven nemen. Bang voor nominatie waren ze. Die gingen pas de telefoon opnemen, toen ze niet meer genomineerd konden worden
ik koop nooit appels! 3x raden wat ik vandaag gekocht hebquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:44 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu wil ik ook appel. Maar hier zijn er ook geen meer
Dankjewelquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah, dat gedrag zie ik toch wel bij meerderen hoor...
[..]mooie opsomming
Wicky is een snitch. Hij verraad veel dingen naar de Milena groep.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef marky het volgende:
[..]
Hij voegt weinig toe. Niemand heeft echt een hekel aan hem maar echt sensatie is er ook niet en zijn spel is ook niet bijzonder.
Neuh,maar schijnbaar stoort het je bij de rest niet/minderquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zeg toch nergens dat hij de enige is
Meneer fairy beweert dat ik me elk jaar laat beïnvloeden door BB. Hier nu meer appels en bananen in huis en ik ontbijt met havermout. Maar het is gewoon gezond!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik koop nooit appels! 3x raden wat ik vandaag gekocht heb![]()
![]()
Dat zei Axel hihi die is vrachtwagen chauffeurquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
Niels zegt ik sport 5x per week. Transport
Bedoel je niet Sharice?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wicky is een snitch. Hij verraad veel dingen naar de Milena groep.
Ik ga morgen op Niels stemmen om te blijven.. Hoop dat er meer zijn. Ik wil actie!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wicky is een snitch. Hij verraad veel dingen naar de Milena groep.
Ik zit ook elke dag aan de slob en vandaag ook 2 appels opquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:46 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Meneer fairy beweert dat ik me elk jaar laat beïnvloeden door BB. Hier nu meer appels en bananen in huis en ik ontbijt met havermout. Maar het is gewoon gezond!
Jezus, die heeft meer tiet dan ik!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:48 schreef mazaru het volgende:
Hebben ze geen bh's gekregen van BB?
[ afbeelding ]
Nu hij vanochtend met Axel een afspraak/bondje wilde aangaan, zit ik daar zeker aan te denken!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:47 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik ga morgen op Niels stemmen om te blijven.. Hoop dat er meer zijn. Ik wil actie!
Ehm, kanttekening is wel dat als Axel er op staat, ik dan voor Axel gaquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:49 schreef Verity het volgende:
[..]
Nu hij vanochtend met Axel een afspraak/bondje wilde aangaan, zit ik daar zeker aan te denken!
Er moet een groepje komen dat wat tegen de grote groep kan doen. Denk dat Niels een goede tactische speler daarvoor kan zijn.
Nee Wicky, ik heb hem al een aantal keer in de boudoir dingen horen door vertellen wat hem in 'vertrouwen' is gezegd door anderen ( die niet in groep Milena zitten ).quote:
Gewoon wicky, jordy en niels en dan wicky naar huis!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:50 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ehm, kanttekening is wel dat als Axel er op staat, ik dan voor Axel ga
Goed plan !quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gewoon wicky, jordy en niels en dan wicky naar huis!
Met zo'n manier van praten ook niet. Totaal nep met dat gekreunquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zou ze denken dat ze zo stoer kijkt ofzo.
Zo wil je anders toch niet op tv.
Die heeft het ook niet naar haar zin... wat een chagrijnige kop..quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze doet me aan Jerney Kaagman denkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
👏Inderdaadquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:49 schreef Ireth het volgende:
Jordy en niels moeten gewoon allebei blijven!
Een combinatie van Buurman&Buurman en Dumb&Dumber
Nep iddquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met zo'n manier van praten ook niet. Totaal nep met dat gekreun
Nu je het zegtquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze doet me aan Jerney Kaagman denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |