OKé, dank je, wist het niet meerquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
Mattheus kocht 'De Redding'
Jordy kocht 'De Terugkaatser'
Sharice kocht 'De Zwarte Gamechanger'
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op een vrouwelijke Trump zoals ze uit haar ogen kijkt en met haar mond trekt
Bij Sjef moet ze luisteren en mond houden.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb ik haar met Jeff nog niet horen doen
Met Jeff mag ze alleen heel zacht praten alleen als ze iets positiefs over Jeff zegt moet het hardop.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij Sjef moet ze luisteren en mond houden.
Het is dat ze niet zo oranje is maar anders..quote:
Hoezo moeten ze zelf vlugger zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef lojanda het volgende:
En ja hoor Niels is weer de eerste zoals elke keer. Hij laat ook echt niemand een keer vorig gaan. Inhalige kwal
Ik vind Wicky wel lief, maar je hoeft er geen sensatie van te verwachten.quote:
Die had al weg moeten zijn. Was eruit gestemd.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Wicky wel lief, maar je hoeft er geen sensatie van te verwachten.
Je speelt het spel voor jezelfquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef lojanda het volgende:
En ja hoor Niels is weer de eerste zoals elke keer. Hij laat ook echt niemand een keer vorig gaan. Inhalige kwal
Of je Laat eens één keertje een ander voorgaan.. maakt je een stuk sympathiekerquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoezo moeten ze zelf vlugger zijn.
Nu Mattheus en Sharice toch "ruzie" hebben. Zou het leuk zijn dat als Mattheus de Redding op zichzelf gebruikt, Sharice de Zwarte gamechanger inzet!quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef Jackiegekkie het volgende:
Mattheus kocht 'De Redding'
Jordy kocht 'De Terugkaatser'
Sharice kocht 'De Zwarte Gamechanger'
Als je daar ook maar 1% van je gemoedstoestand door laat beinvloeden, dan snap ik niet wat je daar doet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:16 schreef Koos1958 het volgende:
Denk dat jordy het meeste baalt van keanu als die op hem zou gestemd hebben.
Ja echt gek vind ik dat. Ik vond Nele ook veel leuker dan Sharice. Terwijl het toch dezelfde persoon isquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:17 schreef kater1 het volgende:
Wicky heeft volgens mij alleen met Sharice een op een gesprekken gehad. Toen Sharice nog Nele was en veel beter te pruimen dan nu.
Dus minuten van het warme water verspillen als er nog niemand staat.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of je Laat eens één keertje een ander voorgaan.. maakt je een stuk sympathieker
Hij voegt weinig toe. Niemand heeft echt een hekel aan hem maar echt sensatie is er ook niet en zijn spel is ook niet bijzonder.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind Wicky wel lief, maar je hoeft er geen sensatie van te verwachten.
Minutenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus minuten van het warme water verspillen als er nog niemand staat.
Denken aan anderen levert je ook niks op, vraag maar aan Jordyquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Of je Laat eens één keertje een ander voorgaan.. maakt je een stuk sympathieker
Nee, dan wordt je alleen maar gebruikt.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Denken aan anderen levert je ook niks op, vraag maar aan Jordy
De mannen gaan bewust als eerste, omdat ze snel klaar zijn. Zo hebben de dames wat meer tijd voor de haren.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:14 schreef lojanda het volgende:
Nummer 3 en 4 staan er al onder, en dat binnen 3 a 4 minuten.quote:
Niet stoute Niels maar wel hebberige en inhalige Niels met alles. Of het nu met douchen is of met eten of wat dan ookquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nummer 3 en 4 staan er al onder, en dat binnen 3 a 4 minuten.
Sjonge jonge stoute Niels!!![]()
Volgens mij is hij er ook altijd het snelste weer uit
Waarom vind je hem hebberig?quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niet stoute Niels maar wel hebberige en inhalige Niels met alles
Met alles is hij haantje de voorste.. irriteer me echt aan dat hebberige gedrag van hem.quote:
Of de rest is gewoon te traagquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met alles is hij haantje de voorste.. irriteer me echt aan dat hebberige gedrag van hem.
Mwah, dat gedrag zie ik toch wel bij meerderen hoor...quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met alles is hij haantje de voorste.. irriteer me echt aan dat hebberige gedrag van hem.
60 euro shirt en blouse samenquote:
De terugkaatser, edit: sorry de redding dusquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welke heeft Mattie? Weet het niet meer
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |