Dat zal best.. die had een geweldig jaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat die vliegtuigenboer nog het meest baalt van deze groep
Ben er ook bang voor..quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat er nog wel een vliegtuigje voor de een of ander komt? Er is een groep die hiernaar kijkt met meer geld dan verstand.
En mattie ook nog 1quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
Iedereen heeft het over die GC van Jordy, maar Sharise heeft er ook 1. Ik ben benieuwd of zij hem heeft ingezet
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welke heeft Mattie? Weet het niet meer
Dat klopt en is heel dom geweest. Ik denk echt dat hij die GC alleen heeft gekocht om ermee te dreigen maar daar trapt niemand in natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er is vandaag toch ook op hem gestemd en toch niet gebruiken
Die heeft sharicequote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Was er niet een GC die een nominatie kon omwisselen?
Heb ik haar met Jeff nog niet horen doenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
Nu heel gezellig gesprek tussen jolien en jordy. Eindelijk beetje persoonlijk
De redding. Maar ik denk dat hij die voor zichzelf houdt. Lijkt me sterk dat hij zo loyaal aan iemand is dat hij die voor een van zijn groepje gebruikt.quote:
Ongedaan maken toch? Ik weet het allemaal niet meer hoe en watquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ongedaan maken toch? Ik weet het allemaal niet meer hoe en wat
Het is naief niet dom.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:02 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je hebt naïef en je hebt dom...
Ik wilde net schrijven dat Jolien nog nooit zo gepraat heeft met Jeffrey. Alhoewel we dat niet echt weten natuurlijk, de helft van de tijd fluisteren ze.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb ik haar met Jeff nog niet horen doen
Ze lijkt een beetje op een vrouwelijke Trump zoals ze uit haar ogen kijkt en met haar mond trektquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijk hoofd heeft die Eva. De valsigheid druipt er vanaf. Een loederhoofd! En ze smakt ook nog![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |