Aha!!quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mattie had gisteravond dat zaklampje
Ik denk dat hij hierdoor alleen maar stemmen zal verliezen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij moet er nu echt over ophouden dit maakt hem alleen maar triester.. jammer dat hij dat zelf niet doorheeft..
Ik lees net Mattie maar misschien Jeff en Mattie?quote:
Denk dat ie moet oppassen met zulke openbaringen. BB kan hem er zo uit flikkeren hierom.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij had plannen om geweldadig te worden
Dit is ook waarom Niels en Wicky moeten blijvenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:36 schreef KinKiJan het volgende:
Dit constante gejammer is precies waarom ik in de eerste week niet op 'm gestemd heb.
Voilà ! Nog eens goed uitgelegd door @Jackiegekkie hoe wij belgen eigenlijk denken.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:28 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Welke Belgen dan? op FB?
Ik ben Belg en volg BB enkel hier. Dus misschien ben ik teveel beïnvloed door FOK, maar van mij mogen Milena en Jeffrey er vandaag nog uit. Reden: alleen negativiteit en egocentriciteit. Ik heb Jeffrey nog nooit zien lachen of oprecht eventjes plezier maken, ik heb Milena nog nooit oprechte interesse in een andere zien tonen. + Ik denk dat Jolien, Sharice en Matti véél leuker worden zonder die 2 negativo's
Cfr gesprek momenteel tussen Jolien en Jordy. Jolien haar interesse in Jordy zijn verhaal en visie lijkt me echt oprecht, ze luistert écht, ze stelt goeie vervolg-vragen (maar dan laat ze zich straks wel weer beïnvloeden door Jeff of Milena)
Was ook op streams te zien dat dit gebeurdequote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mattie had gisteravond dat zaklampje
Gaat ze zeker doen, maar haar belangstelling lijkt oprechtquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Jolien dit doorgaat spelen aan Jeffrey en op welke manier.
En dat willen we graag natuurlijkquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef mazaru het volgende:
En Jolien rent straks naar Jeffrey om alles door te lullen
Of ie de 9283x dat ie het hiervoor al een keer vertelde gelijk had of niet staat er helemaal los van.quote:
So.Wie.So.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Jolien dit doorgaat spelen aan Jeffrey en op welke manier.
Hij verteld wel zoals het is. En fluisterde er ook niet zo over iedereen die kan het horen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jordy stond al laag bij me maar dit slaat alles
Ze lijkt inderdaad oprecht. Het is dat ze Jeffrey heeft, anders weet ik niet zeker of ze wel bij dat groepje had gezeten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaat ze zeker doen, maar haar belangstelling lijkt oprecht
Ze waren met een groepje.. volgens mij was Keanu er ook bij.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik lees net Mattie maar misschien Jeff en Mattie?
Jammer dat ik dat heb gemist Koos, ik heb hem alleen gezien met dat lampje voor hij naar de slaapkamer ging.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was ook op streams te zien dat dit gebeurde
quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:41 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom moet alles zo persoonlijk opgevat worden zegt Jordy![]()
Ja en daar heeft hij het juist moeilijk mee in zijn leven. En dat het nu weer beschadigd is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:41 schreef Puzzie het volgende:
Het vertrouwen in mensen is diep gekelderd in 24 uur tijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |