Je speelt het samen je wint alleenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef Flow3r het volgende:
Toch is het wel kut, je speelt zogenaamd voor jezelf maar moet wél in groepen spelen, in teams tegen elkaar, bedrijven naar de beurs etc
Daar ben je afhankelijk van of je in het verliezende of winnende team zit en dus een nominatie target of vrijstelling krijgt
Dus niks; je speelt voor jezelf
Van de week 43 trs gekregen o.a. over fotos van het andere seizoenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
het ging over appels stelen, iemand maakte een vergelijking met een ander seizoen dat er toen ook gestolen werd, ik reageerde daar op met een diefstal van dat andere seizoen
En als je voor jezelf speelt door een paar tientjes meer te pakken voor jezelf, wordt je dat kwalijk genomen door anderen die ook voor zichzelf spelen door constant met alles vooraan staanquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:14 schreef Flow3r het volgende:
Toch is het wel kut, je speelt zogenaamd voor jezelf maar moet wél in groepen spelen, in teams tegen elkaar, bedrijven naar de beurs etc
Daar ben je afhankelijk van of je in het verliezende of winnende team zit en dus een nominatie target of vrijstelling krijgt
Dus niks; je speelt voor jezelf
Nee dusquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dubbele SL
Eens zien of ze zometeen nog steeds allemaal lam rondhangen of dat er 'spontaan' beweging is
Ze hangen nogquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Dubbele SL
Eens zien of ze zometeen nog steeds allemaal lam rondhangen of dat er 'spontaan' beweging is
Beetje flauw hoor Dotteke, van die TR-stuurders. Vergelijkingen met vorige seizoenen zijn echt leuk en geven vaak een plezierig groespgevoel van de vaste kijkers door de jaren heen op Fok!quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van de week 43 trs gekregen o.a. over fotos van het andere seizoen
Voor je het weet wil iemand daar weer een foto voor plaatsen en weer een ander die en zo heb ik weer een lading tr's
Vandaag en ook gisteren is en was wel heel erg saai.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
De dagen moeten daar toch vooruitkruipen lijkt mij,
Niets te doen hebben hele dagen en dat weken lang
Sommige mensen(Matheus) hebben daar helemaal geen moeite mee, die doen dat volgens mij het liefst de rest van hun leven.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Onze dagen op deze manier ook. Ik kijk nooit naar de TV-uitzendingen, maar dit is tot nu de saaiste stream van de laatste seizoenen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:21 schreef Dotteke het volgende:
Ja, net als ik weer kan kijkenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaag en ook gisteren is en was wel heel erg saai.
Heb de stream dit jaar ook veel minder opstaan. Andere jaren 1 stream op tv en 1 stream op ipad en fok op telefoon, dit jaar nog niet de moeite van mijn ipad gedaan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Onze dagen op deze manier ook. Ik kijk nooit naar de TV-uitzendingen, maar dit is tot nu de saaiste stream van de laatste seizoenen.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vandaag en ook gisteren is en was wel heel erg saai.
quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Sommige mensen(Matheus) hebben daar helemaal geen moeite mee, die doen dat volgens mij het liefst de rest van hun leven.
Ik vraag het mij af of ze het zelf wel leuk vinden. Het kan lijken dat ze er geen m oeite mee hebben maar ik vraag het mij af.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Onze dagen op deze manier ook. Ik kijk nooit naar de TV-uitzendingen, maar dit is tot nu de saaiste stream van de laatste seizoenen.
Ik geef je groot gelijk. We hebben ook veel SL en Twinstreams.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:26 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Heb de stream dit jaar ook veel minder opstaan. Andere jaren 1 stream op tv en 1 stream op ipad en fok op telefoon, dit jaar nog niet de moeite van mijn ipad gedaan.
ja maar meer vanuit standpunt dat ze wilt bemiddelen hoor, want ze vroeg het al aan Jordy of hij wou praten, en nu spoort ze Jeff aan om het uit te praten(dus niet echt roddelen, ze wil dat het goed komt)quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:27 schreef Hznootje het volgende:
Jolien nu verhaal naar Jeffrey op Stream 2
Als er 1 belachelijk is , is het Jeff welquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
Jeff over Jordy "Het is gewoon een belachelijk ventje"
BB zou daar eigenlijk sancties op moeten zettenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En weer fluisteren, die Jeff en Jolien. Vreselijk ventje![]()
Ongelofelijk dat ik het toch een keer eens kan zijn met Jefkequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er klopt anders verder weinig van zijn verhaal. Probeert zich een beetje schoon te lullen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik het toch een keer eens kan zijn met Jefke
Ga er maar vanuit dat BB het wel kan volgen, en het hun goed uitkomt wij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB zou daar eigenlijk sancties op moeten zetten
3 = Janequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:32 schreef rinardo het volgende:
BB denkt dat we ons vervelen en gooit er een quiz in op social media
[ link | afbeelding ]
Dat zou ook nog wel kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat BB het wel kan volgen, en het hun goed uitkomt wij niet.
Alles voor de tv uitzendingen.
wicky snap ik niet?quote:
aha ok ja de rest had ik al gepostquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
is van vroeger tv programma wicky de vicking
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij praat er zelf ook kei veel over! Maakt zelfs plannen wie erop te zetten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:36 schreef engine het volgende:
Jeff is het beu om altijd over dat spel te praten
Die Jolien gaat nog schrikken mocht ze ooit eerder weggaan wat haar Jefd allemaal uitkraamt. Wat een engnek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
dat doet iedereenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:37 schreef Verity het volgende:
J
[..]
Hij praat er zelf ook kei veel over! Maakt zelfs plannen wie erop te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |