Ongelofelijk dat ik het toch een keer eens kan zijn met Jefkequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
Jeff over Jordy "Het is gewoon een belachelijk ventje"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er klopt anders verder weinig van zijn verhaal. Probeert zich een beetje schoon te lullen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik het toch een keer eens kan zijn met Jefke
Ga er maar vanuit dat BB het wel kan volgen, en het hun goed uitkomt wij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
BB zou daar eigenlijk sancties op moeten zetten
3 = Janequote:Op woensdag 29 januari 2025 17:32 schreef rinardo het volgende:
BB denkt dat we ons vervelen en gooit er een quiz in op social media
[ link | afbeelding ]
Dat zou ook nog wel kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat BB het wel kan volgen, en het hun goed uitkomt wij niet.
Alles voor de tv uitzendingen.
wicky snap ik niet?quote:
aha ok ja de rest had ik al gepostquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
is van vroeger tv programma wicky de vicking
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij praat er zelf ook kei veel over! Maakt zelfs plannen wie erop te zetten.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:36 schreef engine het volgende:
Jeff is het beu om altijd over dat spel te praten
Die Jolien gaat nog schrikken mocht ze ooit eerder weggaan wat haar Jefd allemaal uitkraamt. Wat een engnek.quote:Op woensdag 29 januari 2025 17:30 schreef engine het volgende:
Jeff over Jordy "Het is gewoon een belachelijk ventje"
dat doet iedereenquote:Op woensdag 29 januari 2025 17:37 schreef Verity het volgende:
J
[..]
Hij praat er zelf ook kei veel over! Maakt zelfs plannen wie erop te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |