Niets nee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef KangaP het volgende:
Gebeurt er eigenlijk nog iets , of is het lummelen tot vrijdagavond
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mattie had gisteravond dat zaklampje
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:45 schreef Hznootje het volgende:
Jordy gooit nou weer anderen voor de bus. Nog even en hij noemt namen. Zichzelf weer inlikken..Naar huis Jordy zaterdag, het is tijd
Dat is juist wel eerlijk zeggen war hem dwars zitquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef engine het volgende:
Jordy weet weer eens niet wat niet te vertellen. Loopt gewoon leeg bij de helft van jeff.
Ja ik ook..dan wordt “de andere kant” weer wat sterker. Met Jordy is dat zeker niet het gevalquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.
je kan niet alles daarop gooien hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij noemt het.pestgedrag van mensen
Alleen niet op de juiste manier en bij de juiste persoonquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is juist wel eerlijk zeggen war hem dwars zit
Ja precies dat... ik snap echt niet dat hij dat zelf niet door heeft...quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hierdoor alleen maar stemmen zal verliezen.
Nee gaat over Mattheusquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Jolien doet dit wel goed. Ze geeft hem de ruimte. Ik hoop wel dat ze beseft dat hij het over Jeffrey heeft.
In het begin van het gesprek zei ze meteen dat ze wist over wie het ging.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Jolien doet dit wel goed. Ze geeft hem de ruimte. Ik hoop wel dat ze beseft dat hij het over Jeffrey heeft.
Inderdaad naar dat is zijn naïeve karakter. Hij vertrouwt mensen teveel denk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen niet op de juiste manier en bij de juiste persoon
Ik zou heel heel graag Jolien zonder Jeffrey zienquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Nee, Jordy blijft maar in die Jeffrey vertrouwen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik ook..dan wordt “de andere kant” weer wat sterker. Met Jordy is dat zeker niet het geval
nou geloof dat ze wil bemiddelen, want ze vraagt hem al een paar keer wil je het niet bespreken of uitspreken/\quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Jolien dit doorgaat spelen aan Jeffrey en op welke manier.
Niet dusquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Frummelie het volgende:
Dat moet je maar tussen ons houden.... ja natuurlijk Jordy...
Nee niet sharice -> keanuquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Jeff ,Mattie en Sharice zijn het probleem volgens mij
Niels gaat rustig verder die veranderd niet veel ook zijn spel niet. Jordy gaat gelegenheids bondjes aan die wordt veel onvoorspelbaarder.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.
Hoe dom kun je zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Frummelie het volgende:
Dat moet je maar tussen ons houden.... ja natuurlijk Jordy...
Ik ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik zou heel heel graag Jolien zonder Jeffrey zien
Dit. Ik denk dat het voor hem moelijk is/is geweest om aansluiting te vinden bij mensen. En dus al snel te veel info prijsgeeft om aan te tonen "ik ben geen bedreiging, je kunt mij vertrouwen" maar niet beseft dat veel mensen dat net tegen hem kunnen/gaan gebruiken. En dat is precies wat club Jeffrey doet. Misbruik maken van Jordy's openheid en eerlijkheidquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad naar dat is zijn naïeve karakter. Hij vertrouwt mensen teveel denk.
Toch riep Niels Axel vanochtend bij zich om een bondje te sluiten. Jordy zou dan zijn gamechanger inzetten en dan alle 3 niet op elkaar gaan. Dan was er een kans dat een van de dames erop zou staan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Niels gaat rustig verder die veranderd niet veel ook zijn spel niet. Jordy gaat gelegenheids bondjes aan die wordt veel onvoorspelbaarder.
Over keanu, die had gezegd dat hij nooit.afspraken zou maken maar wel vorige week gedaan heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Hij lieg dat hij barst, vraag maar aan Niels
Dus wederom liegt hij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Toch riep Niels Axel vanochtend bij zich om een bondje te sluiten. Jordy zou dan zijn gamechanger inzetten en dan alle 3 niet op elkaar gaan. Dan was er een kans dat een van de dames erop zou staan.
Jordy wil z'n gamechanger enkel inzetten om een weekje verder te komen, niet om het te spelen.
Benieuwd ze dit al wist en wat ze ervan vindt, want dan zou Jeffrey misschien wel tegen haar liegen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Hij lieg dat hij barst, vraag maar aan Niels
Ging over keanuquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Benieuwd ze dit al wist en wat ze ervan vindt, want dan zou Jeffrey misschien wel tegen haar liegen.
Jolien gaat dit natuurlijk wel verder vertellen , ik ben benieuwd..quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:56 schreef Verity het volgende:
[..]
Benieuwd ze dit al wist en wat ze ervan vindt, want dan zou Jeffrey misschien wel tegen haar liegen.
Nou casten ze een keer een groep waarbij niemand een vliegtuigje gegund is, is het ook weer niet goedquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:55 schreef RelDaThief het volgende:
Kunnen ze niet heel die bende buitenvegen en opnieuw beginnen?
Buiten wat minimale actie van Jane en Axel is daar niks of niemand die voor enig kijkplezier zorgt.
Als ik al een social media aandachtzoekster als 'interessant' moet beschouwen is't al heel erg gesteld met het programma.
En toch blijven streams kijken...
'k Ben al even slap als heel die bende bij elkaar.
Ik zie Jordy 10 keer liever zijn naieve spel spelen dan wat de rest daar doet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:53 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Dit. Ik denk dat het voor hem moelijk is/is geweest om aansluiting te vinden bij mensen. En dus al snel te veel info prijsgeeft om aan te tonen "ik ben geen bedreiging, je kunt mij vertrouwen" maar niet beseft dat veel mensen dat net tegen hem kunnen/gaan gebruiken. En dat is precies wat club Jeffrey doet. Misbruik maken van Jordy's openheid en eerlijkheid
Klopt hij wilde hem niet gebruiken.. hij wil er wel elke week mee dreigenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
In mijn ogen hoopte Jordy dat het hebben van die gamechanger genoeg zou zijn zodat mensen niet op hem zouden stemmen. Maar hij wil hem niet echt gebruiken, want hij wilt niemand kwetsen of vertrouwen beschamen. Hij is te gevoelig om het spel echt te spelen.
Ja maar toch vind ik Jolien leuker Als ze niet bij het sneaky roddelgroepje zitquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:57 schreef 5thencounter het volgende:
Meelift Princesje heeft ook haar score weer binnen..Mededogen tonen met de veroordeelde...![]()
U ben choe in beeld![]()
[ afbeelding ]
Mattie en Sharice liggen (letterlijk?) onder de duim bij Milena. Dus graag eerst Milena naar huis, en dan zien of dat een (hopelijk) positieve invloed heeft op die 2quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Jeff ,Mattie en Sharice zijn het probleem volgens mij
Ssstttt, niemand op ideeën brengenquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou casten ze een keer een groep waarbij niemand een vliegtuigje gegund is, is het ook weer niet goed
De uitleg die hij gaf vond ik wel logischquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt hij wilde hem niet gebruiken.. hij wil er wel elke week mee dreigen
Ja ze komt nu in dit gesprek met jordy heel anders over dan onder invloed van de "kliek"quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik Jolien leuker Als ze niet bij het sneaky roddelgroepje zit
Denk dat die vliegtuigenboer nog het meest baalt van deze groepquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ssstttt, niemand op ideeën brengen
Wedden dat er nog wel een vliegtuigje voor de een of ander komt? Er is een groep die hiernaar kijkt met meer geld dan verstand.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nou casten ze een keer een groep waarbij niemand een vliegtuigje gegund is, is het ook weer niet goed
Ben er ook bang voor ja.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat er nog wel een vliegtuigje voor de een of ander komt? Er is een groep die hiernaar kijkt met meer geld dan verstand.
Je hebt naïef en je hebt dom...quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:58 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie Jordy 10 keer liever zijn naieve spel spelen dan wat de rest daar doet.
Dat is toch gewoon dreigen met die GC.. niet gebruiken maar als je op me stemt dan gebruik ik hem wel. Met andere woorden, waag het niet hoor..quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De uitleg die hij gaf vond ik wel logisch
Jolie is inderdaad het Lieve Lullige Underdogje die niemand weg wil hebben.. dat werkt al tientalle jaren uitstekend in BB'squote:Op woensdag 29 januari 2025 15:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar toch vind ik Jolien leuker Als ze niet bij het sneaky roddelgroepje zit
Er is vandaag toch ook op hem gestemd en toch niet gebruikenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon dreigen met die GC.. niet gebruiken maar als je op me stemt dan gebruik ik hem wel. Met andere woorden, waag het niet hoor..
Dat zal best.. die had een geweldig jaarquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat die vliegtuigenboer nog het meest baalt van deze groep
Ben er ook bang voor..quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat er nog wel een vliegtuigje voor de een of ander komt? Er is een groep die hiernaar kijkt met meer geld dan verstand.
En mattie ook nog 1quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
Iedereen heeft het over die GC van Jordy, maar Sharise heeft er ook 1. Ik ben benieuwd of zij hem heeft ingezet
Ik ook nietquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welke heeft Mattie? Weet het niet meer
Dat klopt en is heel dom geweest. Ik denk echt dat hij die GC alleen heeft gekocht om ermee te dreigen maar daar trapt niemand in natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er is vandaag toch ook op hem gestemd en toch niet gebruiken
Die heeft sharicequote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Was er niet een GC die een nominatie kon omwisselen?
Heb ik haar met Jeff nog niet horen doenquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
Nu heel gezellig gesprek tussen jolien en jordy. Eindelijk beetje persoonlijk
De redding. Maar ik denk dat hij die voor zichzelf houdt. Lijkt me sterk dat hij zo loyaal aan iemand is dat hij die voor een van zijn groepje gebruikt.quote:
Ongedaan maken toch? Ik weet het allemaal niet meer hoe en watquote:
quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ongedaan maken toch? Ik weet het allemaal niet meer hoe en wat
Het is naief niet dom.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:02 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Je hebt naïef en je hebt dom...
Ik wilde net schrijven dat Jolien nog nooit zo gepraat heeft met Jeffrey. Alhoewel we dat niet echt weten natuurlijk, de helft van de tijd fluisteren ze.quote:Op woensdag 29 januari 2025 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb ik haar met Jeff nog niet horen doen
Ze lijkt een beetje op een vrouwelijke Trump zoals ze uit haar ogen kijkt en met haar mond trektquote:Op woensdag 29 januari 2025 16:10 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijk hoofd heeft die Eva. De valsigheid druipt er vanaf. Een loederhoofd! En ze smakt ook nog![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |