Niets nee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef KangaP het volgende:
Gebeurt er eigenlijk nog iets , of is het lummelen tot vrijdagavond
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mattie had gisteravond dat zaklampje
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:45 schreef Hznootje het volgende:
Jordy gooit nou weer anderen voor de bus. Nog even en hij noemt namen. Zichzelf weer inlikken..Naar huis Jordy zaterdag, het is tijd
Dat is juist wel eerlijk zeggen war hem dwars zitquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef engine het volgende:
Jordy weet weer eens niet wat niet te vertellen. Loopt gewoon leeg bij de helft van jeff.
Ja ik ook..dan wordt “de andere kant” weer wat sterker. Met Jordy is dat zeker niet het gevalquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.
je kan niet alles daarop gooien hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij noemt het.pestgedrag van mensen
Alleen niet op de juiste manier en bij de juiste persoonquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is juist wel eerlijk zeggen war hem dwars zit
Ja precies dat... ik snap echt niet dat hij dat zelf niet door heeft...quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hierdoor alleen maar stemmen zal verliezen.
Nee gaat over Mattheusquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Jolien doet dit wel goed. Ze geeft hem de ruimte. Ik hoop wel dat ze beseft dat hij het over Jeffrey heeft.
In het begin van het gesprek zei ze meteen dat ze wist over wie het ging.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Jolien doet dit wel goed. Ze geeft hem de ruimte. Ik hoop wel dat ze beseft dat hij het over Jeffrey heeft.
Inderdaad naar dat is zijn naïeve karakter. Hij vertrouwt mensen teveel denk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen niet op de juiste manier en bij de juiste persoon
Ik zou heel heel graag Jolien zonder Jeffrey zienquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Nee, Jordy blijft maar in die Jeffrey vertrouwen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik ook..dan wordt “de andere kant” weer wat sterker. Met Jordy is dat zeker niet het geval
nou geloof dat ze wil bemiddelen, want ze vraagt hem al een paar keer wil je het niet bespreken of uitspreken/\quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Jolien dit doorgaat spelen aan Jeffrey en op welke manier.
Niet dusquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Frummelie het volgende:
Dat moet je maar tussen ons houden.... ja natuurlijk Jordy...
Nee niet sharice -> keanuquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Jeff ,Mattie en Sharice zijn het probleem volgens mij
Niels gaat rustig verder die veranderd niet veel ook zijn spel niet. Jordy gaat gelegenheids bondjes aan die wordt veel onvoorspelbaarder.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.
Hoe dom kun je zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Frummelie het volgende:
Dat moet je maar tussen ons houden.... ja natuurlijk Jordy...
Ik ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik zou heel heel graag Jolien zonder Jeffrey zien
Dit. Ik denk dat het voor hem moelijk is/is geweest om aansluiting te vinden bij mensen. En dus al snel te veel info prijsgeeft om aan te tonen "ik ben geen bedreiging, je kunt mij vertrouwen" maar niet beseft dat veel mensen dat net tegen hem kunnen/gaan gebruiken. En dat is precies wat club Jeffrey doet. Misbruik maken van Jordy's openheid en eerlijkheidquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad naar dat is zijn naïeve karakter. Hij vertrouwt mensen teveel denk.
Toch riep Niels Axel vanochtend bij zich om een bondje te sluiten. Jordy zou dan zijn gamechanger inzetten en dan alle 3 niet op elkaar gaan. Dan was er een kans dat een van de dames erop zou staan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Niels gaat rustig verder die veranderd niet veel ook zijn spel niet. Jordy gaat gelegenheids bondjes aan die wordt veel onvoorspelbaarder.
Over keanu, die had gezegd dat hij nooit.afspraken zou maken maar wel vorige week gedaan heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Hij lieg dat hij barst, vraag maar aan Niels
Dus wederom liegt hij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Toch riep Niels Axel vanochtend bij zich om een bondje te sluiten. Jordy zou dan zijn gamechanger inzetten en dan alle 3 niet op elkaar gaan. Dan was er een kans dat een van de dames erop zou staan.
Jordy wil z'n gamechanger enkel inzetten om een weekje verder te komen, niet om het te spelen.
Benieuwd ze dit al wist en wat ze ervan vindt, want dan zou Jeffrey misschien wel tegen haar liegen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Hij lieg dat hij barst, vraag maar aan Niels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |