Niets nee.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef KangaP het volgende:
Gebeurt er eigenlijk nog iets , of is het lummelen tot vrijdagavond
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mattie had gisteravond dat zaklampje
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:45 schreef Hznootje het volgende:
Jordy gooit nou weer anderen voor de bus. Nog even en hij noemt namen. Zichzelf weer inlikken..Naar huis Jordy zaterdag, het is tijd
Dat is juist wel eerlijk zeggen war hem dwars zitquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:44 schreef engine het volgende:
Jordy weet weer eens niet wat niet te vertellen. Loopt gewoon leeg bij de helft van jeff.
Ja ik ook..dan wordt “de andere kant” weer wat sterker. Met Jordy is dat zeker niet het gevalquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.
je kan niet alles daarop gooien hoorquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij noemt het.pestgedrag van mensen
Alleen niet op de juiste manier en bij de juiste persoonquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is juist wel eerlijk zeggen war hem dwars zit
Ja precies dat... ik snap echt niet dat hij dat zelf niet door heeft...quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hierdoor alleen maar stemmen zal verliezen.
Nee gaat over Mattheusquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Jolien doet dit wel goed. Ze geeft hem de ruimte. Ik hoop wel dat ze beseft dat hij het over Jeffrey heeft.
In het begin van het gesprek zei ze meteen dat ze wist over wie het ging.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Jolien doet dit wel goed. Ze geeft hem de ruimte. Ik hoop wel dat ze beseft dat hij het over Jeffrey heeft.
Inderdaad naar dat is zijn naïeve karakter. Hij vertrouwt mensen teveel denk.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen niet op de juiste manier en bij de juiste persoon
Ik zou heel heel graag Jolien zonder Jeffrey zienquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef marky het volgende:
Nee, Jordy blijft maar in die Jeffrey vertrouwen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:48 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik ook..dan wordt “de andere kant” weer wat sterker. Met Jordy is dat zeker niet het geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |