nou geloof dat ze wil bemiddelen, want ze vraagt hem al een paar keer wil je het niet bespreken of uitspreken/\quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:40 schreef Verity het volgende:
Benieuwd of Jolien dit doorgaat spelen aan Jeffrey en op welke manier.
Niet dusquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Frummelie het volgende:
Dat moet je maar tussen ons houden.... ja natuurlijk Jordy...
Nee niet sharice -> keanuquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Puzzie het volgende:
Jeff ,Mattie en Sharice zijn het probleem volgens mij
Niels gaat rustig verder die veranderd niet veel ook zijn spel niet. Jordy gaat gelegenheids bondjes aan die wordt veel onvoorspelbaarder.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we van Niels meer kunnen verwachten dan van Jordy. Die groep fluistert een paar lieve dingen in zijn oortjes en hij denkt weer dat het zijn beste vrienden zijn. Ik zie Niels wel meer naar Axel trekken als Jordy eruit is.
Hoe dom kun je zijnquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef Frummelie het volgende:
Dat moet je maar tussen ons houden.... ja natuurlijk Jordy...
Ik ook.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik zou heel heel graag Jolien zonder Jeffrey zien
Dit. Ik denk dat het voor hem moelijk is/is geweest om aansluiting te vinden bij mensen. En dus al snel te veel info prijsgeeft om aan te tonen "ik ben geen bedreiging, je kunt mij vertrouwen" maar niet beseft dat veel mensen dat net tegen hem kunnen/gaan gebruiken. En dat is precies wat club Jeffrey doet. Misbruik maken van Jordy's openheid en eerlijkheidquote:Op woensdag 29 januari 2025 15:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad naar dat is zijn naïeve karakter. Hij vertrouwt mensen teveel denk.
Toch riep Niels Axel vanochtend bij zich om een bondje te sluiten. Jordy zou dan zijn gamechanger inzetten en dan alle 3 niet op elkaar gaan. Dan was er een kans dat een van de dames erop zou staan.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Niels gaat rustig verder die veranderd niet veel ook zijn spel niet. Jordy gaat gelegenheids bondjes aan die wordt veel onvoorspelbaarder.
Over keanu, die had gezegd dat hij nooit.afspraken zou maken maar wel vorige week gedaan heeft.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Hij lieg dat hij barst, vraag maar aan Niels
Dus wederom liegt hij niet.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:54 schreef Verity het volgende:
[..]
Toch riep Niels Axel vanochtend bij zich om een bondje te sluiten. Jordy zou dan zijn gamechanger inzetten en dan alle 3 niet op elkaar gaan. Dan was er een kans dat een van de dames erop zou staan.
Jordy wil z'n gamechanger enkel inzetten om een weekje verder te komen, niet om het te spelen.
Benieuwd ze dit al wist en wat ze ervan vindt, want dan zou Jeffrey misschien wel tegen haar liegen.quote:Op woensdag 29 januari 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Hij lieg dat hij barst, vraag maar aan Niels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |