SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ja oke maar als er een groepje getalenteerde devs iets leuks willen maken, geef ze een paar miljoen en laat ze werken man. Flikker op met al die live service schijt. Maarja het moest van ome Hermenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar een gemiddelde dev heeft sowieso weinig te zeggen over wat ze doen![]()
Oplossing: begin je eigen studio
Ja, hoe is het eigenlijk met @Cod_player?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn vrouwke is het daar niet mee eens
Heel moeilijk want licenties.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:08 schreef MMaRsu het volgende:
ITS TRICKY TO ROCK A RHYME THATS RIGHT ON TIME ITS TRICKAYYYY
Fucking EA hoe moeilijk is het om SSX op de nieuwe platforms te gooien of geef een remaster of een port van 2 CMON brothas
Net zoals met Def Jam FFNY, Nba Street Vol 2, Fifa Street ofzo
Bekijk deze YouTube-video
TRV / COD_player, Kapiteiniglo en Superkimmi gaan naar Disney!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met @:Cod_player?
Ja wat moeilijk gewoon geld over de bank smijten man, het is EA, die harken miljoenen per dag binnen met die kut fifa packsquote:
Nou ja wie weet brengen ze eind jaar een goede Battlefield uit…..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja wat moeilijk gewoon geld over de bank smijten man, het is EA, die harken miljoenen per dag binnen met die kut fifa packs
Bad Company 2 > alles behalve 4 en 1942quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ja wie weet brengen ze eind jaar een goede Battlefield uit…..
Battlefield 3, 4 en 1 GENOT
Toen speelde ik nog geen Battlefieldquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bad Company 2 > alles behalve 4 en 1942
Wie kent em nog
Deze menu screen
Waarom maken ze niet meer games die zo leuk zijn
quote:
Dat riedeltje is al sinds die tijd mijn ringtonequote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bad Company 2 > alles behalve 4 en 1942
Wie kent em nog
Deze menu screen
Waarom maken ze niet meer games die zo leuk zijn
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met @:Cod_player?
De hoogtijdagenquote:
zijn nog best veel mensen die dit willen volgens mijquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:08 schreef MMaRsu het volgende:
ITS TRICKY TO ROCK A RHYME THATS RIGHT ON TIME ITS TRICKAYYYY
Fucking EA hoe moeilijk is het om SSX op de nieuwe platforms te gooien of geef een remaster of een port van 2 CMON brothas
Net zoals met Def Jam FFNY, Nba Street Vol 2, Fifa Street ofzo
Wel goede verhalen gehoord over Bad Company en Bad Company 2. Wie weet dat we weer goede shooters krijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]maar geef toe ziet er nog steeds leuk uit destruction genot
Maar toen was BF ook nog 30fps op consoles, dus het haalde het niet bij COD qua speelsnelheid, echter bracht het wel veel meer spelers naar Battlefield op de consoles
Ja absoluut verkoopt makkelijk miljoen stuksquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zijn nog best veel mensen die dit willen volgens mij
waaronder ik graag
Zin in inquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:15 schreef Evangelion het volgende:
Chinagoden
Hij heeft de Soul Reaver!quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:15 schreef Evangelion het volgende:
Chinagoden
Klinkt een beetje als een soort assist-mode?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef Drankster het volgende:
Demo gespeeld op Gamescom, vage game wel. Met één knop deed je meerdere combo’s, had totaal geen gevoel van controle.
De nieuwe AC, de nieuwe Ghost of Tsushima, deze. Het is me allemaal 1 blur aan t worden welk spel nu wat isquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:15 schreef Evangelion het volgende:
Chinagoden
Dat had ik met Rise of the Ronin en dezequote:Op woensdag 22 januari 2025 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe AC, de nieuwe Ghost of Tsushima, deze. Het is me allemaal 1 blur aan t worden welk spel nu wat is
O ja, die ook nogquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat had ik met Rise of the Ronin en deze
https://pragalicious.com/(...)ng-vroeger-verwacht/quote:Sony lijkt de lancering van de PlayStation 6 sneller te willen plannen dan verwacht. Recente lekken suggereren dat de nieuwe console al in een vergevorderd stadium van ontwikkeling zit. Volgens bronnen is het ontwerp van de PlayStation 6 al voltooid en zijn de voorbereidingen voor de productie aan de gang.
De focus ligt momenteel op de ontwikkeling van de interne technologie, zoals de nieuwe system-on-a-chip (SoC), wat de kern van de console vormt. Een insider beweert dat het ontwerp nu de “pre-silicon-validatie” fase bereikt heeft. Dit betekent dat ontwikkelaars al software kunnen maken voor de console, hoewel fysieke exemplaren nog niet bestaan.
Daarnaast is de “A0 tapeout”, het laatste ontwerpproces vóór massaproductie, gepland tegen het einde van dit jaar. Dit wijst erop dat Sony mogelijk sneller dan gebruikelijk klaar is voor de volgende generatie.
De console zou naar verluidt een nieuwe grafische kaart van AMD krijgen, bekend onder de naam UDNA. Dit versterkt de speculatie dat Sony mikt op een console met ongekende prestaties. Hoewel er nog geen officiële aankondiging is, lijkt een lancering rond 2027 steeds realistischer. Dit zou aansluiten bij Sony’s gebruikelijke cyclus van zes tot zeven jaar tussen nieuwe generaties.
Het is ook een leuke gamequote:Op woensdag 22 januari 2025 13:03 schreef Friday12 het volgende:
Het duurde ff voordat ik beetje in star wars outlaw kon komen. Wel leuk spel maar teveel side missies voor gear upgrades.
Zeven jaar meestal, dus over 2 jaar en 10 maandenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://pragalicious.com/(...)ng-vroeger-verwacht/
wat is het dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:41 schreef superniger het volgende:
Suicide squad kill the justice league uitgespeeld. 6.3/10
Morgen beginnen aan de God of War reboots. Vind wel jammer dat het geen hack and slash is .
De laatste voetbalgame die ik gespeeld heb was Sensible Soccer, op de Commodore 64quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
https://youtube.com/shorts/AMZ7T-7soTo?si=j7Xq6vns69uDDTdf
zin in
Het is nu minder hack and slash dan eerderquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is het dan?
gewoon hack and slash dunkt mij zo
Minder combo gebeuren, traag, lopen, cutscene, praten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nu minder hack and slash dan eerder
Mja dat. En je permanente sidekick.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Minder combo gebeuren, traag, lopen, cutscene, praten.
GOW Ragnarok was wel heel erg hetzelfde in het begin. Alleen ben je niet meer OP als in de Endgame van de GOW 2018.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja dat. En je permanente sidekick.
Ik vond de final boss ook maar meh. Te weinig spektakel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
GOW Ragnarok was wel heel erg hetzelfde in het begin. Alleen ben je niet meer OP als in de Endgame van de GOW 2018.
Wat moet je daar nou weer meequote:Op woensdag 22 januari 2025 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is Kula World zo fucking duur op ebay en marktplaats.
Game staat toch op PSN?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is Kula World zo fucking duur op ebay en marktplaats.
Place your bets.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:07 schreef DKUp het volgende:
Vanaf vanavond 18 uur de story trailer, previews, gameplay van Assassin’s Creed Shadows.
Pre-orders krijgen dan de eerste expansion van rond de 10 uur gratis.
Het is erop of -onder voor Ubisoft.
quote:
Ziet er tof uit, maar heel het gejank de afgelopen maanden kan wel eens zorgen dat het klaar is.quote:
Ik zou zo graag weer een AC willen zoals deel 2. Die was bijna perfect.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, maar heel het gejank de afgelopen maanden kan wel eens zorgen dat het klaar is.
Ja datquote:
Yakuza is en blijft geweldigquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:19 schreef Drankster het volgende:
Poooah Kiwami 2 heeft de Hostess club mini game van Yakuza 0.![]()
![]()
Deze minigame kan wel in het rijtje van toppers als Gwent (TW3), Farkle (KCD) en Blitzball (FFX).
Blitzball?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:19 schreef Drankster het volgende:
Poooah Kiwami 2 heeft de Hostess club mini game van Yakuza 0.![]()
![]()
Deze minigame kan wel in het rijtje van toppers als Gwent (TW3), Farkle (KCD) en Blitzball (FFX).
Mja dat is echt aan Ubisoft zelf te wijtenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, maar heel het gejank de afgelopen maanden kan wel eens zorgen dat het klaar is.
Storytelling ook weer van de bovenste plank.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza is en blijft geweldig
Vooral met al die sidecontent
Werd genoemd in een video, hoef hem zelf niet te hebben.quote:
Far Cry 7 schijnt met een timer te gaan werken, waar je een aantal re time uur de tijd hebt waarin je de game, of storyline, uit moet spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:07 schreef DKUp het volgende:
Vanaf vanavond 18 uur de story trailer, previews, gameplay van Assassin’s Creed Shadows.
Pre-orders krijgen dan de eerste expansion van rond de 10 uur gratis.
Het is erop of -onder voor Ubisoft.
Nog geen anderhalf miljoen verkocht, die drek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
EA says Dragon Age: The Veilguard sales are "down nearly 50% from the company’s expectations" | GamesRadar+ https://search.app/hKhBua3hdJwVusPF6
Far Cry 7quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Far Cry 7 schijnt met een timer te gaan werken, waar je een aantal re time uur de tijd hebt waarin je de game, of storyline, uit moet spelen.
Naar verluidt om een gevoel van urgentie te geven.
Naderhand zou je wel verder kunnen gaan met freeroamen en de rest van de quests te doen.
Ik ben iemand die na het uitspelen van het verhaal er klaar mee ben, ongeacht hoe tof ik de game vind.
Dus als dat idd waar is, van die timer, dan pas ik.
Assassin’s Creed Hexe, met die duistere donkere toonen ik wel benieuwd naar.
En ik las laatst ook iets over dat ze met The Division 3 en Ghost Recon Over bezig zijn.
Ik moet m nog kopen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
EA says Dragon Age: The Veilguard sales are "down nearly 50% from the company’s expectations" | GamesRadar+ https://search.app/hKhBua3hdJwVusPF6
Zou er niet aan beginnen en EA belonen, er zijn veel betere RPG's op de markt die je tijd wel waard zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet m nog kopen.
Na GOW2 denk ik.
Ik ga er zeker wel aan beginnen en er ook van genietenquote:Op donderdag 23 januari 2025 13:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zou er niet aan beginnen en EA belonen, er zijn veel betere RPG's op de markt die je tijd wel waard zijn.
I don't care about DA lore. Sowieso te lang geleden dat ik Inqquisition heb gespeeld dus weet er nog weinig van. En ik heb een lore fanaat (6 uur powerpoint) in mijn vriendengroep en die heeft geen melding van verkrachting gedaan.quote:Je keuzes hebben 0,0 invloed
Je party members kunnen niet dood, en je kan ze ook niet besturen
De lore is verkracht
Dan zeker kopen. Zal nu wel goedkoop zijn gezien de mega failquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er zeker wel aan beginnen en er ook van genieten![]()
[..]
I don't care about DA lore. Sowieso te lang geleden dat ik Inqquisition heb gespeeld dus weet er nog weinig van. En ik heb een lore fanaat (6 uur powerpoint) in mijn vriendengroep en die heeft geen melding van verkrachting gedaan.
Kortom: Zin an.
En wie weet kom ik er zelf dan wel achter dat ik t niks vind.
Ik betwijfel t. Maar wie weet. Ben nog wel ff zoet met GOW2.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan zeker kopen. Zal nu wel goedkoop zijn gezien de mega fail. Kan je hem voor 2 tientjes oppikken!
We gaan t meemakenquote:Of je ervan gaat genieten is idd nog maar de vraag
Weet je wanneer ik dat kan beoordelen?quote:Vind jij het niet storend dat er zo'n hoog Marvel/Disney gehalte aan de conversaties zit dan?
Nou nou ik stel je gewoon een normale vraag, niet meteen boos worden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik betwijfel t. Maar wie weet. Ben nog wel ff zoet met GOW2.
[..]
We gaan t meemaken
[..]
Weet je wanneer ik dat kan beoordelen?
Als ik er een aantal uur aan eigen gameplay in heb zitten.
Dat kan ik niet beoordelen a.h.v. meningen van anderen, of 5 min youtube.
Dus ik ga m kopen, spelen, ervaren en een conclusie trekken.
En wie weet is die uiteindelijk wel: Bah.
Ik word een beetje moe van de DA discussie in dit topic trouwens.
Zeker met mensen die het niet spelen. We lopen in cirkeltjes.
Ik ben niet boos. Ik heb gewoon wederom dezelfde discussie met je, en daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 23 januari 2025 14:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nou nou ik stel je gewoon een normale vraag, niet meteen boos worden.
Thanks!quote:Maargoed, laat maar dan. Hoop dat je er alsnog plezier mee hebt.
Yakuza is wellicht mijn favoriete franchise. Verhaal is altijd erg goed, de personages zowat perfect en de gameplay is tof. Ik kan me hier dan uren mee vermakenquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Storytelling ook weer van de bovenste plank.
De dialogen, de verhoudingen tussen verschillende personages en alle ontwikkelingen daaromheen en slim camerawerk. Yakuza heeft in veel scene's weinig woorden nodig om toch een snijdende spanning op te bouwen. Dit zie je heel weinig nog. En ja, daar komt de hoeveelheid aan side content en gekkigheid nog bij. SEGA heeft met Atlus en RGG goud in handen.
Dat ja. Het is ook steeds een feest van herkenning. Je komt in Kiwami 2 weer in Sotenbori dus het eerste wat ik deed was rennen naar het appartement van Majima.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza is wellicht mijn favoriete franchise. Verhaal is altijd erg goed, de personages zowat perfect en de gameplay is tof. Ik kan me hier dan uren mee vermaken
Ga hem proberen live te kijken en anders kijk ik hem wel terug.quote:Op donderdag 23 januari 2025 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
Dadelijk de Xbox developer showcase met doom the dark ages, misschien Oblivion remaster? Begint om 7
Oh ja want de PS is ook een Xbox, anders had het hier niks te zoekenquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:32 schreef MMaRsu het volgende:
Assassins Creed Shadows gameplay nu live op https://www.twitch.tv/ubisoft
Die Xbox Developer Direct begint om 8 uur, over een halfuurtje op
DOOM komt gewoon naar de PS5, en naast Indy zullen er ook zeker meer Xbox games volgen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 18:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja want de PS is ook een Xbox, anders had het hier niks te zoeken
Alles is een Xboxquote:Op donderdag 23 januari 2025 18:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oh ja want de PS is ook een Xbox, anders had het hier niks te zoeken
Ik denk het wel.quote:
Wat vandaag?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
VANDAAAAAG?????????????????????????????????
Ik zit al te zoeken maar kan niks vinden!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
VANDAAAAAG?????????????????????????????????
NINJA GAIDEN BLACK 2 (remaster van 2 in de Unreal Engine 5)quote:
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
NINJA GAIDEN BLACK 2 (remaster van 2 in de Unreal Engine 5)
Nog niets op Xbox te vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
NINJA GAIDEN BLACK 2 (remaster van 2 in de Unreal Engine 5)
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niets op Xbox te vinden.
Ik meld me morgen ziek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.
[..]
Zal wel na de show zijn.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik meld me morgen ziek.
Hihi.quote:
Morgen mijn laatste werkdag dus ik ga losquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik meld me morgen ziek.
Ik zat hier letterlijk te schreeuwen voor mijn tvquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kan nog niets vinden en ik wil deze zo graag spelen
Ik ook niet, NG2 was flawed maar geweldig. Dit ziet er zo veel beter uit. En EINDELIJK NINJA FUCKING GAIDEN 4!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
Zo fucking sick!!!!!!!!
Vooral NG2 Black, had ik echt nooit verwacht, man man man dat is me toch een fucking spel
Ik ook!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zat hier letterlijk te schreeuwen voor mijn tv
Ik hoop het!quote:
Dat doe ik sowieso altijd alquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zat hier letterlijk te schreeuwen voor mijn tv
Heb het fragment terug gekeken en daar werd vermeld dat ie vandaag al te downloaden is.quote:
Eens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb het fragment terug gekeken en daar werd vermeld dat ie vandaag al te downloaden is.
Zal denk ik na de show zijn, hoop ik.
Mijn spirituele opvolger van Lost Odyssey.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Die Expedition 33 komt ook naar PS5 en ziet er wel vet uit
Dit jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn spirituele opvolger van Lost Odyssey.
Je komt er niet in met je sportschoenenquote:
Lulquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:35 schreef DKUp het volgende:
Eerste reacties zijn niet heel denderend:
https://store.playstation(...)_00-NG2B000000000000
Nog nooit gespeeltquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
NINJA GAIDEN 4 OH MY GOD IK KWAM KLAAR
- tons of artifacts (the hair looks so bad...)quote:
Hij was hier in een minuut of 25 binnen, met een 600Mbit glasvezel verbinding.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zit op 32%
Kut MS store download speeds
Het haar is me ook al opgevallen idd. Dithering effect.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
- tons of artifacts (the hair looks so bad...)
- looks very low res, like sub 720 to my eyes. very soft.
- fast movement causes weird artifacts (visual noise, like really bad shimmering and pixelation)
- hdr seems to be broken as fuck. everything is washed out with no way to fix it (via ingame settings).
locking the cutscenes to 30 fps seems to improve some of the visual noise. the main issue seems to be the motion blur, which just falls apart during fast movements (aka all the time in this game).
Geen HDR?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het haar is me ook al opgevallen idd. Dithering effect.
Niet het idee dat het een 720p game is zogezegd.
Artefacts tijdens movement is me ook niet opgevallen.
HDR heb ik niet.
Tot op heden prima te spelen. Controls zijn prima en de gameplay is goed. Ik vermaak me wel!
De mijne is nog van voor die tijdquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen HDR?
Wat voor een tv heb je dan?
Elke redelijk recente tv heeft HDR10.
Ik heb in 2020 speciaal voor de PS5 en Series X een LG C9 gekocht, omdat die 120Hz (HDMI 2.1) hadden, en een goede HDR.
Mooiquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Nou nouquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een kutspel hebben ze ons weer die Ninja Dog shit gegeven met 3 vijanden op de moeilijkste difficulty, en het zijn geeneens Spider Clan enemies, nee het zijn generieke groen ogende splinter cell mafakas die guns bij zich hebben
what the fuck is dit man
Sigma 3.0
Fuck off met deze bullshit echt. Eerst al Dead Rising Demaster en nu deze schijt. Ja het ziet er prachtig uit maar de gameplay is weer vernaggeld door het zo makkelijk te maken voor de moderne audience. Jezus christus ze zullen een x gewoon een klassieker uitbrengen zoals die was.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza is wellicht mijn favoriete franchise. Verhaal is altijd erg goed, de personages zowat perfect en de gameplay is tof. Ik kan me hier dan uren mee vermaken
Zo, bijgedraaid?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:37 schreef MMaRsu het volgende:
Bazenspel ongeacht bepaalde wijzigingen hier en daar
Nouja er zijn nog steeds bepaalde wijzigingen aan hoeveel heid vijanden in sommige lvls en dat is wel wacke. Maar het blijft ng2 en dat is gewoon top actie.quote:
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja er zijn nog steeds bepaalde wijzigingen aan hoeveel heid vijanden in sommige lvls en dat is wel wacke. Maar het blijft ng2 en dat is gewoon top actie.
Gisteren genoeg gameplay gezien. Ziet er prima uit. Naoe is wat ik van een AC game gewend ben.quote:
Jawel. Dat moet je boycottenquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:24 schreef DKUp het volgende:
Als jullie straks maar niet boos worden op mij door AC Shadows…………
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gisteren genoeg gameplay gezien. Ziet er prima uit. Naoe is wat ik van een AC game gewend ben.
KDC2 twijfel ik erover om te halen, dus dat zal wel een sale game voor mij worden. Ben nu toch met de backlog bezig.
Ja en die beschrijving kan ik iedere From Software game gevenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De titel is "I wasnt having much fun with AC Shadows"
SkillUp impressions
Genoeg mensen waren er positief overquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en die beschrijving kan ik iedere From Software game geven
Ik vermaak mij prima met Assassin’s Creed. Zijn het de beste games? Zeker niet, maar als je gewoon ff na werk of vrij bent even een wereld ontdekken en zo prima.
Ik snap dat het vermakelijk hersenloos plezier kan zijn, maar een open world game waar je random npc's kan killen zonder ook maar enige vorm van consequentie? Er komen geen guards achter je aan, geen wanted system, niets..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vermaak mij prima met Assassin’s Creed. Zijn het de beste games? Zeker niet, maar als je gewoon ff na werk of vrij bent even een wereld ontdekken en zo prima.
Verwachten dat je een sinaasappel krijgt als je een citroen koopt. Je weet wat je kan verwachten van AC games en wat ze zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik snap dat het vermakelijk hersenloos plezier kan zijn, maar een open world game waar je random npc's kan killen zonder ook maar enige vorm van consequentie? Er komen geen guards achter je aan, geen wanted system, niets..
Dat is toch gewoon raar. Om het maar weer niet over de andere zaken te hebben.
Waarom doet Ubisoft niet gewoon een x echt hun best en maken ze iets van het niveau RDR2?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De titel is "I wasnt having much fun with AC Shadows"
SkillUp impressions
-Alleen Noaue kan Sync points beklimmen
-Je kan random villagers killen en het heeft 0,0 invloed, niemand komt ook achter je aan. Geen guards, niemand.
-Yasuke is basically een lopende tank. Super oninteressant. Limited stealth en parkour.
-Levenloos en robotische main characters
Je kan dus net zo goed niet met Yasuke spelen.
quote:Well I haven't at all expected to see a game with the AC titles make this many improvements so far. As someone who hasn't loved the new ones as much, I was pretty damned impressed.
Dat je een character speelt die letterlijk geen torens kan beklimmen is niet wat ik verwacht van AC.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Verwachten dat je een sinaasappel krijgt als je een citroen koopt. Je weet wat je kan verwachten van AC games en wat ze zijn
Dat zijn toch gewoon filmpjes?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:28 schreef 2dope het volgende:
Ik ga sowieso als die tank spelen, combat zag er wel sick uit met die kanabo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tank?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:28 schreef 2dope het volgende:
Ik ga sowieso als die tank spelen, combat zag er wel sick uit met die kanabo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja? En? Paar gifjes ter illustratiequote:
ff gekeken en op 10:55quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja? En? Paar gifjes ter illustratie![]()
Ik had het over deze gameplay o.a.
Dat mag uiteraard allemaal hoor maar het begint een beetje irritant te worden hoe je weer zo hard je best zit te doen om anderen, die ergens enthousiast over zijn, probeert te overtuigen hoe kut de games wel niet zijn die zij leuk vinden. Enigszins herkenbaar patroon.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus waarom zou ik niet mogen verwachten dat het jaren later gewoon beter in elkaar steekt.
Dit zijn de redenen waarom ik Ubisoft geen warm hart toedraag.
Dit soort opmerkingen bijvoorbeeld kun je beter achterwege laten anders ga ik gewoon - als vanouds - je posts weer wegflikkeren.quote:
#teamFemaleMains superiorityquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
-Alleen Noaue kan Sync points beklimmen
-Yasuke is basically een lopende tank. Super oninteressant. Limited stealth en parkour.
Je kan dus net zo goed niet met Yasuke spelen.
Sorry hoor, maar ik doe niet mee aan het 'enthousiast zijn' om maar enthousiast te zijn. Ik plaats een kritische, welverdiende noot. Als jullie er enthousiast over zijn, prima, maar doe niet net alsof dit gewoon een goed gepolished spel is, dat is het duidelijk niet. Het ziet er op vele fronten gewoon enorm matig uit. En dat is ook terug te lezen op andere fora en social media kanalen. Ik ben echt niet de enige die kritisch is op wat ze laten zien. En de combat ziet er helemaal niet interessant uit. Het is gewoon hersenloos beuken. Diepgang zit er niet in.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard allemaal hoor maar het begint een beetje irritant te worden hoe je weer zo hard je best zit te doen om anderen, die ergens enthousiast over zijn, probeert te overtuigen hoe kut de games wel niet zijn die zij leuk vinden. Enigszins herkenbaar patroon.
[..]
Dit soort opmerkingen bijvoorbeeld kun je beter achterwege laten anders ga ik gewoon - als vanouds - je posts weer wegflikkeren.
De neger kan niet klimmen? Had ik nog niet eens doorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat je een character speelt die letterlijk geen torens kan beklimmen is niet wat ik verwacht van AC.
Dit is de beste setting voor een AC game.
Daarom is het zo treurig dat het wederom duidelijk zichtbaar is dat er vertragingen zitten in animaties, dat die van de ene animatie naar de andere wisselt etc. Bij parkour ook.
Gister ook ff de live stream bij Ubisoft Twitch zitten kijken.
De parkour leek helemaal niet verbeterd. Het zag er stotterig hakkerig en houterig uit (zoals altijd). Ze hadden een missie dat ze iemand moesten pakken, dus vastgrijpen zeg maar. Dus die NPC wegrennen voor Naoe. Ze stonden op een gegeven moment gewoon naast die NPC, maar je kon hem niet pakken.
Nee je moest wachten totdat die op zijn punt was aangekomen waar de volgende missie trigger zich afspeelt. Die NPC kon niet ver rennen en was dus buiten adem, staat die gewoon te wachten op Noae daar. Man man man
Ik vind dat gewoon echt kut.
Odyssey was echt een leuke game om te spelen. Maar allemaal NET NIET. Zeker die combat, zo gevoelloos. Geen enkel gewicht aan de hits.
Dus waarom zou ik niet mogen verwachten dat het jaren later gewoon beter in elkaar steekt.
Dit zijn de redenen waarom ik Ubisoft geen warm hart toedraag.
[..]
Dat zijn toch gewoon filmpjes?
Er zit een verschil tussen "niet enthousiast zijn" en andermans voorkeuren zo hard mogelijk de grond in te boren. Je ziet DKUp hier ook niet tientallen posts wijden aan hoe waardeloos Souls-games wel niet zijn. Dit is echt alleen een dingetje bij jou.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik doe niet mee aan het 'enthousiast zijn' om maar enthousiast te zijn. Ik plaats een kritische, welverdiende noot. Als jullie er enthousiast over zijn, prima, maar doe niet net alsof dit gewoon een goed gepolished spel is, dat is het duidelijk niet.
Yup ik ga FC7 wel weer spelen, vermaak me altijd goed met die games. FC6 ook, vooral de DLC's, waren soort roguelikes. Verder was FC6 gewoon een commercieel succes dus logisch dat Ubisoft ze blijft maken conform de vertrouwde formule.quote:En zitten er echt nog mensen te wachten op Far Cry 7?
https://www.metacritic.com/game/far-cry-6/
Met zulke cijfers is dit toch gewoon een serie die je kan afschrijven of rebooten? Wie wil er nou Far Cry deel 7 spelen.
Souls en soulslike zijn wel pure aids man heeft hij gelijk inquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen "niet enthousiast zijn" en andermans voorkeuren zo hard mogelijk de grond in te boren. Je ziet DKUp hier ook niet tientallen posts wijden aan hoe waardeloos Souls-games wel niet zijn. Dit is echt alleen een dingetje bij jou.
Deze discussies hebben in jouw x-jaar afwezigheid ook helemaal niet meer plaatsgevonden, ondanks dat er genoeg titels de revue gepasseerd zijn waar de meningen sterk over verdeeld waren. Anderen zijn een stukje minder "militant" als ze iets niet leuk vinden, die halen hun schouders op en gaan over tot de orde van de dag.
[..]
Yup ik ga FC7 wel weer spelen, vermaak me altijd goed met die games. FC6 ook, vooral de DLC's, waren soort roguelikes. Verder was FC6 gewoon een commercieel succes dus logisch dat Ubisoft ze blijft maken conform de vertrouwde formule.
Ik vermaak me altijd prima mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik boor ook niemand's mening de grond in. Ik post toch alleen wat SkillUp aangeeft in zijn preview?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen "niet enthousiast zijn" en andermans voorkeuren zo hard mogelijk de grond in te boren. Je ziet DKUp hier ook niet tientallen posts wijden aan hoe waardeloos Souls-games wel niet zijn. Dit is echt alleen een dingetje bij jou.
Deze discussies hebben in jouw x-jaar afwezigheid ook helemaal niet meer plaatsgevonden, ondanks dat er genoeg titels de revue gepasseerd zijn waar de meningen sterk over verdeeld waren. Anderen zijn een stukje minder "militant" als ze iets niet leuk vinden, die halen hun schouders op en gaan over tot de orde van de dag.
[..]
Yup ik ga FC7 wel weer spelen, vermaak me altijd goed met die games. FC6 ook, vooral de DLC's, waren soort roguelikes. Verder was FC6 gewoon een commercieel succes dus logisch dat Ubisoft ze blijft maken conform de vertrouwde formule.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Souls en soulslike zijn wel pure aids man heeft hij gelijk inen iedereen die dat speelt is ziek in t hoofdje en houd van pain en suffering
/Mm mode off
Respect ik heb sinds Origins geen AC game meer uitgespeeldquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd prima mee.
AC games zullen nooit GotY worden, maar ik speel ze altijd met veel plezier.
Origins en Oddysey elk 150 uur inclusief Platinum, Valhalla zelfs 240 uur inclusief platinum en alle dlc.
Dat zou ik niet zo snel doen een ac platinum halen. Leuke games maar op gegeven moment is het klaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd prima mee.
AC games zullen nooit GotY worden, maar ik speel ze altijd met veel plezier.
Origins en Oddysey elk 150 uur inclusief Platinum, Valhalla zelfs 240 uur inclusief platinum en alle dlc.
Mirage had de belofte om weer terug te gaan naar 'de roots' (focus op stealth, undercover missies, minder RPG-ish) maar uiteindelijk vond ik (en velen met mij) die ook een beetje meh. Black Flag zal altijd de beste blijven denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Respect ik heb sinds Origins geen AC game meer uitgespeeldOrigins vond ik wel ontzettend tof het oude vertrouwde AC gemixt met het RP gedeelte, Oddysey en Valhalla ook wel gespeeld toffe games maar niet uitgespeeld was mij teveel van alles en miste een beetje die old school AC feeling die de oudere delen altijd zo charmant maakte. Mirage ga ik ooit nog eens ergens goedkoop op de kop tikken voor de volledigheid.
Hee niet zo negatief hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mirage had de belofte om weer terug te gaan naar 'de roots' (focus op stealth, undercover missies, minder RPG-ish) maar uiteindelijk vond ik (en velen met mij) die ook een beetje meh. Black Flag zal altijd de beste blijven denk ik
Elke keer als je dat vraagt komt er een maand bij.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als je dat vraagt komt er een maand bij.
quote:
quote:Het is een advies dat eigenlijk al tot in den treure is gegeven, maar ook bij Assassin's Creed Mirage geldt dat het een dijk van een game is als je fan bent van de serie en meer van hetzelfde niet schuwt maar juist verwelkomt. Het is een game voor jou als je wel meer terugverlangt naar de kern van de franchise, zoals een Assassin's Creed Brotherhood, en als je wat subtiele aanpassingen en verbeteringen prima vindt, maar niet wil dat er al te veel gesleuteld wordt aan de basis. Hoge torens met het grootste gemak beklimmen om de omgeving te 'synchroniseren', Robin Hood-achtige klusjes doen voor lokale bewoners, uitgestrekte complexen ongezien infiltreren en natuurlijk die stijlvolle doodsteek leveren aan je aartsvijanden, dat is wat we doen in Assassin's Creed Mirage, het zoveelste deel in een gameserie die we al door en door kennen.
Eventueel binnen twee weken info over de release, want er is weer een fiscaal Take Two report 06-02-2025.quote:
Ik moest even graven in mijn geheugen maar ik heb jou ooit een code gestuurd voor Dark Souls 1quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Souls en soulslike zijn wel pure aids man heeft hij gelijk inen iedereen die dat speelt is ziek in t hoofdje en houd van pain en suffering
/Mm mode off
Release staat vooralsnog gepland voor 'fall 2025'.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:21 schreef Friday12 het volgende:
Het hoeft niet super snel te komen maar wat gameplay lijkt me ondertussen wel vet om te zien
Overigens wel met tussenpozen gespeeld hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Respect ik heb sinds Origins geen AC game meer uitgespeeldOrigins vond ik wel ontzettend tof het oude vertrouwde AC gemixt met het RP gedeelte, Oddysey en Valhalla ook wel gespeeld toffe games maar niet uitgespeeld was mij teveel van alles en miste een beetje die old school AC feeling die de oudere delen altijd zo charmant maakte. Mirage ga ik ooit nog eens ergens goedkoop op de kop tikken voor de volledigheid.
Stokslagen, vierendelen, en nog meer stokslagenquote:
Ninja gaiden 2 ten opzichte van Ninja gaiden 1 heeft onzin artificial difficulty. De ai cheat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een kutspel hebben ze ons weer die Ninja Dog shit gegeven met 3 vijanden op de moeilijkste difficulty, en het zijn geeneens Spider Clan enemies, nee het zijn generieke groen ogende splinter cell mafakas die guns bij zich hebben
what the fuck is dit man
Sigma 3.0
Fuck off met deze bullshit echt. Eerst al Dead Rising Demaster en nu deze schijt. Ja het ziet er prachtig uit maar de gameplay is weer vernaggeld door het zo makkelijk te maken voor de moderne audience. Jezus christus ze zullen een x gewoon een klassieker uitbrengen zoals die was.
Gisteren twitchstream gezien van de eerste 3 uur gameplay waarbij 2 developers meekeken.quote:
Ik heb sowieso wel wat er van gespeeld alleen speelde ik tot niet super lang geleden nog teveel wow om ook tijdens andere momenten weer 500x over 1 boss te doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik moest even graven in mijn geheugen maar ik heb jou ooit een code gestuurd voor Dark Souls 1(april 2016) Props dat je'm in ieder geval wel geprobeerd hebt
En toch zijn er minder vijanden in dit deel. Daarnaast missen er ook veel dingen uit de originele NG2. Zoals de tests of valor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ninja gaiden 2 ten opzichte van Ninja gaiden 1 heeft onzin artificial difficulty. De ai cheat.
En dan heb ik het met name over off screen projectile spam en in air jumping -tracking- grab attacks en al zulk soorts onzin.
Dat wordt in stand gehouden door het introduceren van een health regen na combat - waarbij je na een gevecht waar je regelmatig geraakt wordt alsnog vrijwel geheel je hp regent. Dat voelt raar en onterecht.
Jazeker nog steeds topgame, ga deze wel doen zodra afgeprijsd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En toch zijn er minder vijanden in dit deel. Daarnaast missen er ook veel dingen uit de originele NG2. Zoals de tests of valor.
Toch blijft het een topgame.
Wie speel je in Rivals?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds december als ik de ps5 aanzet is het gelijk Marvel Rivals. Toevallig gisteren even 1 story quest in hogwarts legacy gedaan die game is mij eigenlijk ook net te groot en te lang met dat hele beach gedeelte onderaan de map.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MMaRsu op 24-01-2025 13:09:48 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Dit is een hele beknopte beschrijving van KCD2, verschijnt over anderhalve week. Is desondanks wel hele andere koek dan de titels die je noemt. Verder STALKER 2, Atomic Heart, Starfield?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
leuke (semi) open-wereld game, liever geen fantasy (of ubisoft)
Heb je terminator gespeeld van de makers van Robocop?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Ben nog op zoek naar een leuke (semi) open-wereld game, liever geen fantasy (of ubisoft) spel, heeft er iemand nog tips? Laatste games die ik heb gespeeld waren Robocop, Fallout, Stray en Cyberpunk, ter referentie
Die is geweldigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je terminator gespeeld van de makers van Robocop?
Oeh die Atomic Heart ziet er wel nice uit jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is een hele beknopte beschrijving van KCD2, verschijnt over anderhalve week. Is desondanks wel hele andere koek dan de titels die je noemt. Verder STALKER 2, Atomic Heart, Starfield?
Atomic Heart is niet open world maar is wel tof, meer Bioshockish
Is er een Terminator op de PS5quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je terminator gespeeld van de makers van Robocop?
Die is ook erg goed!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup. Eigenlijk moet ik de DLC een keer spelen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Terminator:_Resistancequote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er een Terminator op de PS5ken alleen die ene van de PS3, volgens mij een van de eerste games met throphies
https://www.bol.com/nl/nl(...)s5/9300000032902789/quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er een Terminator op de PS5ken alleen die ene van de PS3, volgens mij een van de eerste games met throphies
De Infiltrator DLC is best tof gedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)s5/9300000032902789/
Echt een goede game vond ik.
Beide nog niet gespeeld. Denk binnekort eens doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Infiltrator DLC is best tof gedaan
Annihilation Line is ook erg sterk
Infiltrator is wel leuk, ben je een Terminatorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beide nog niet gespeeld. Denk binnekort eens doen
Die is ook tof, en grafischquote:
Nooit van gehoord maar ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is ook tof, en grafisch
Vorig jaar op Game Pass gespeeld.
Ik wacht tot ze op Steam die Denuvo eruit halen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ziet er wel leuk uit
Tot ik mijn vid kaart upgrade enzo speel ik niet echtr games meer op de pcquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht tot ze op Steam die Denuvo eruit halen.
Mijn pc kan nog wel wat aan gelukkig. Dus dat scheeltquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tot ik mijn vid kaart upgrade enzo speel ik niet echtr games meer op de pc
Dat klinkt als een Fiat, Denuvoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en niemand wil dat hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Fiat, Denuvo
Klopt, zeer de moeite waard als je de originele Robocop film tof vond.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef DKUp het volgende:
RoboCop: Rogue City schijnt ook wel een prima b-game te zijn.
Die is ook classic. De 2e was redelijk en over de 3e de reboot praten we niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, zeer de moeite waard als je de originele Robocop film tof vond.
Ja die heb ik van de week uitgespeeld, erg vermakelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef DKUp het volgende:
RoboCop: Rogue City schijnt ook wel een prima b-game te zijn.
Bro heeft die dat echt nog?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ninja GAIDENquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:08 schreef StateOfMind het volgende:
Ninja Gardenis eigenlijk gewoon een Jezus game, rennen over het water
Ben nu in het 2e chapter, weg uit die grijze stad
Sounds Gai.quote:
Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Black Flag was absoluut genot. Kan me er ook met mijn hoofd niet bij dat we nog geen Black Flag 2 hebben.
Dit jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.
Dan was het Geiden.quote:
Daar heb ik ook zin in!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.
Meeste uren dit seizoen op Invisible Woman.quote:
Huh?quote:
Respect voor die gast zijn hersens.quote:
Izuna Drop owns all.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
Net Giyuki ofzo verslagen
Was even spannend, want zowel hij als ik hadden nog maar een streepje health over.
Lunar Staff is tot nu toe mijn favoriete wapen.
Genshin komt na die Giyuki.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Izuna Drop owns all.
En het is Genshin!
Zit nu in Chapter 4. Gaat lekker zo, bosses die eerst best cheap waren zijn nu beter balanced.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Genshin komt na die Giyuki.
Die is ook dood
Izuna drop is toch waarbij je de lucht in gaat (xyxxy)?
Die is idd
Morgen verder.
Grote update van No Man’s Sky komt er weer aan. Worlds Part 1 Update heeft nog niet de Part 2 update gehadquote:
Na heel de launch en de afgelopen jaren al die gratis updates. Zoiets fout als een launch doe je dan een keer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Respect voor die gast zijn hersens.
Dat idee is er wel goed uitgekomen na al die jaren.
Ik had NMS direct met de release gekocht, ik kon me er toen al wel mee vermaken en had er aardig wat uren inzitten. Toen kwam de eerste grote update dat heel je progress werd gereset en had ik er geen zin meer in. Volgens mij is het inmiddels een totaal andere game gewordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:07 schreef DKUp het volgende:
Na heel de launch en de afgelopen jaren al die gratis updates. Zoiets fout als een launch doe je dan een keer.
Echt een chill game, nu helemaal met de opties om te spelen hoe jezelf zou willen.
Ik heb het ook sinds het begin niet meer gespeeldquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had NMS direct met de release gekocht, ik kon me er toen al wel mee vermaken en had er aardig wat uren inzitten. Toen kwam de eerste grote update dat heel je progress werd gereset en had ik er geen zin meer in. Volgens mij is het inmiddels een totaal andere game geworden
Ik moet zeggen dat nu (vrijwel?) alle Xbox games ook naar PlayStation komen, al dan niet day one, ik er ook steeds meer aan zit te twijfelen of ik mijn Series X wel moet houden of dat ik hem beter de deur uit kan doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:19 schreef Drankster het volgende:
Vooral benieuwd wat de aankomende Xbox titels met de PS5 Pro hardware gaan doen. Als Microsoft goed gebruikt maakt van PSSR dan gaat de Series X de deur uit. Ik koop de games dan liever in een sale dan speciaal de Series X houden voor die paar GamePass titels in het jaar.
De flow was prima te doen in het begin. Nu is het enorm uitgebreid en kan je veel meer doen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had NMS direct met de release gekocht, ik kon me er toen al wel mee vermaken en had er aardig wat uren inzitten. Toen kwam de eerste grote update dat heel je progress werd gereset en had ik er geen zin meer in. Volgens mij is het inmiddels een totaal andere game geworden
Benieuwd hoe lang het duurt eer Rockstar hier zich mee gaat bemoeien.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:34 schreef MMaRsu het volgende:
Vice City next gen it uit
Vice City in de GTAIV engine, volledig werkend inclusief alle missies etc
Hun YT channel was al offline gehaald, maar ze hebben de mod gereleased, succes om die van het internet te verwijderenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt eer Rockstar hier zich mee gaat bemoeien.
Dat is ook zoquote:Op zondag 26 januari 2025 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hun YT channel was al offline gehaald, maar ze hebben de mod gereleased, succes om die van het internet te verwijderen
Ik zit in chapter 7 of 8 nu. Speel nu als Rachel.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren met Ninja Gardenergens in chapter 4 geëindigd.
Hoop wel dat er qua kleur nog wat meer diversiteit inkomt in plaats van dat grijze en grauwe van die stedelijke gebieden.
Was al blij dat het in chapter 2 wat kleurrijker werd, om vervolgens weer terug te keren naar het kleurloze.
Hazes 😱quote:Op zondag 26 januari 2025 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit in chapter 7 of 8 nu. Speel nu als Rachel.
Nou, ze heeft meer kanonnen dan Hazesquote:Op zondag 26 januari 2025 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hazes 😱
Zin in een kroket met mosterd nu
Nog steeds wel, maar je kan geen combo's aan elkaar rijgen en de gameplay met die bijl is een stuk langzamer dan de oude games. + de boss fights in de oude versies zijn veel bruter.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is het dan?
gewoon hack and slash dunkt mij zo
Ghost of Yasukequote:Op zondag 26 januari 2025 17:27 schreef DKUp het volgende:
AC Mirage maar verder mee gegaan. Gelukkig over twee maanden Japan.
Na de previews weet ik het zeker dat de focus op Naoe bij mij komt te liggen en Ghost of Yotei is dan later aan de beurt.quote:
Geen spoilers, but its gonna get betterquote:Op zondag 26 januari 2025 17:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nog steeds wel, maar je kan geen combo's aan elkaar rijgen en de gameplay met die bijl is een stuk langzamer dan de oude games. + de boss fights in de oude versies zijn veel bruter.
Het is niet alleen dat, ik vind de ouder geworden verstandige Kratos een stuk saaier dan de woedende revenge driven Spartaan die hij eerst was.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen spoilers, but its gonna get better![]()
Oud wordenquote:Op maandag 27 januari 2025 09:08 schreef Ang3l het volgende:
Arm/elleboog overbelast, dus te lang gamen doet zeer.
I blame Marvel Rivals.
Ik had dat heel lang met Diablo/path of exile in mn schouder.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:08 schreef Ang3l het volgende:
I blame Marvel Rivals.
Vreselijkquote:
Love is in the air!quote:Op maandag 27 januari 2025 09:41 schreef Friday12 het volgende:
@:MMaRsu zit jij ook op budget gaming forums? Zo niet heb ik je soulmate gevonden
Mja. Rivals is heel heel veel en vrij intensief de R2 trigger gebruiken.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had dat heel lang met Diablo/path of exile in mn schouder.
Ook een reden dat ik zulke games niet meer veel speel
Neequote:Op maandag 27 januari 2025 09:41 schreef Friday12 het volgende:
@:MMaRsu zit jij ook op budget gaming forums? Zo niet heb ik je soulmate gevonden
Show usquote:Op maandag 27 januari 2025 11:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahah dan zit er iemand die echt precies zoals jij hier bent daar onder een andere naam
Uiteraard inclusief Yi-Long met zijn complete editionquote:Op maandag 27 januari 2025 11:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.(...)rt=118&show=&action=
Welke rank zit je.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:08 schreef Ang3l het volgende:
I blame Marvel Rivals.
Ik doe niet aan ranks, ik speel voor de fun.quote:
Moet zeggen dat het wel leuker is wanneer je team samen werkt. En in lage ranks bestaat samenwerken nietquote:Op maandag 27 januari 2025 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ranks, ik speel voor de fun.
Dus vast iets van brons of zo.
Oh quikplay ? Daarin speel ik soms om nieuwe heroes een beetje te proberen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ranks, ik speel voor de fun.
Dus vast iets van brons of zo.
Dat heb ik nooit gesnaptquote:Op maandag 27 januari 2025 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteraard inclusief Yi-Long met zijn complete edition
Ik merk wel dat in lage ranks iedereen wel een juiste teamcomp wil spelen in hogere wijzen ze snel naar elkaar van ga jij maar Vanguard.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het wel leuker is wanneer je team samen werkt. En in lage ranks bestaat samenwerken niet
Die potjes dat je team 1 voor 1 er in blijven rennen zijn verre van fun(vind ik)
quote:Op maandag 27 januari 2025 11:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.(...)rt=118&show=&action=
quote:Inderdaad, niks van aantrekken. Het zijn altijd dezelfde riedeltjes als het om Ubi en/of AC gaat. Dat kuddegedrag, dat ik al jaren voorbij zie komen, blijft op één of andere manier relevant voor veel mensen. Kan er wel om lachen. En Ubi ook lijkt me. Slechte publiciteit is ook....
Besef dat Ubi al langer bestaat dan veel van deze klagers en moraalridders. Heeft al decennia lang veel betekend voor de industrie en zullen dat ook blijven doen.
Wordt inderdaad tijd om te pre-orderen. Omdat dat niet meer kan met 20% Ubistore korting is dat er nog niet van gekomen...
quote:
quote:Ze zijn lekker bezig. Alsof ze nog niet genoeg tegen Japan hebben gedaan met Yasuke en het vernietigen van de cultuur van Japan. Ze releasen nu de game op 1 van de meest ernstige datums voor Japan. Op 20 maart was er een zeer ernstige gas aanval op Japan.
Nu weet ik het 100% zeker. Ga deze game nooit kopen.
Hoop eigenlijk dat budgetgaming zelf zo min mogelijk aandacht meer aan deze game geeft. En een review gaat overslaan.
quote:Hoe kom je erbij dat de previews positief zijn?
De previews die ik heb gezien zijn juist niet positief en vooral niet over het vechten tegen vijanden.
Het zijn sponzen die veel klappen nodig heb om neer te halen. En je ziet elke keer dezelfde 2 finishers die gebruikt worden. Verder is de AI heel erg dom in de previews, je kan zelfs recht op ze af rennen en ze zien je veel te laat. Zelfs het jagen is uit de game gehaald en nu moet je ze tekenen.
Maar de omgeving van de game is wel mooi.
Niet eens alleen dat, maar het is uiteindelijk ook gewoon een studio met alleen maar shit releases.quote:
Ja eigenlijk het meeste wel ja.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh quikplay ? Daarin speel ik soms om nieuwe heroes een beetje te proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |