Wat vandaag?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
VANDAAAAAG?????????????????????????????????
Ik zit al te zoeken maar kan niks vinden!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
VANDAAAAAG?????????????????????????????????
NINJA GAIDEN BLACK 2 (remaster van 2 in de Unreal Engine 5)quote:
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
NINJA GAIDEN BLACK 2 (remaster van 2 in de Unreal Engine 5)
Nog niets op Xbox te vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
NINJA GAIDEN BLACK 2 (remaster van 2 in de Unreal Engine 5)
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niets op Xbox te vinden.
Ik meld me morgen ziek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.
[..]
Zal wel na de show zijn.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik meld me morgen ziek.
Hihi.quote:
Morgen mijn laatste werkdag dus ik ga losquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik meld me morgen ziek.
Ik zat hier letterlijk te schreeuwen voor mijn tvquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kan nog niets vinden en ik wil deze zo graag spelen
Ik ook niet, NG2 was flawed maar geweldig. Dit ziet er zo veel beter uit. En EINDELIJK NINJA FUCKING GAIDEN 4!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Zo fucking sick!!!!!!!!
Vooral NG2 Black, had ik echt nooit verwacht, man man man dat is me toch een fucking spel
Ik ook!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zat hier letterlijk te schreeuwen voor mijn tv
Ik hoop het!quote:
Dat doe ik sowieso altijd alquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zat hier letterlijk te schreeuwen voor mijn tv
Heb het fragment terug gekeken en daar werd vermeld dat ie vandaag al te downloaden is.quote:
Eens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb het fragment terug gekeken en daar werd vermeld dat ie vandaag al te downloaden is.
Zal denk ik na de show zijn, hoop ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |