Wat vandaag?quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
VANDAAAAAG?????????????????????????????????
Ik zit al te zoeken maar kan niks vinden!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:15 schreef MMaRsu het volgende:
VANDAAAAAG?????????????????????????????????
NINJA GAIDEN BLACK 2 (remaster van 2 in de Unreal Engine 5)quote:
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
NINJA GAIDEN BLACK 2 (remaster van 2 in de Unreal Engine 5)
Nog niets op Xbox te vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
NINJA GAIDEN BLACK 2 (remaster van 2 in de Unreal Engine 5)
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niets op Xbox te vinden.
Ik meld me morgen ziek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb het even terug gekeken op de telefoon en het zou idd per vandaag te downloaden zijn.
[..]
Zal wel na de show zijn.
quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik meld me morgen ziek.
Hihi.quote:
Morgen mijn laatste werkdag dus ik ga losquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik meld me morgen ziek.
Ik zat hier letterlijk te schreeuwen voor mijn tvquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik kan nog niets vinden en ik wil deze zo graag spelen
Ik ook niet, NG2 was flawed maar geweldig. Dit ziet er zo veel beter uit. En EINDELIJK NINJA FUCKING GAIDEN 4!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo fucking sick!!!!!!!!
Vooral NG2 Black, had ik echt nooit verwacht, man man man dat is me toch een fucking spel
Ik ook!quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zat hier letterlijk te schreeuwen voor mijn tv
Ik hoop het!quote:
Dat doe ik sowieso altijd alquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik zat hier letterlijk te schreeuwen voor mijn tv
Heb het fragment terug gekeken en daar werd vermeld dat ie vandaag al te downloaden is.quote:
Eens.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb het fragment terug gekeken en daar werd vermeld dat ie vandaag al te downloaden is.
Zal denk ik na de show zijn, hoop ik.
Mijn spirituele opvolger van Lost Odyssey.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Die Expedition 33 komt ook naar PS5 en ziet er wel vet uit
Dit jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn spirituele opvolger van Lost Odyssey.
Je komt er niet in met je sportschoenenquote:
Lulquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:35 schreef DKUp het volgende:
Eerste reacties zijn niet heel denderend:
https://store.playstation(...)_00-NG2B000000000000
Nog nooit gespeeltquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
NINJA GAIDEN 4 OH MY GOD IK KWAM KLAAR
- tons of artifacts (the hair looks so bad...)quote:
Hij was hier in een minuut of 25 binnen, met een 600Mbit glasvezel verbinding.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zit op 32%
Kut MS store download speeds
Het haar is me ook al opgevallen idd. Dithering effect.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
- tons of artifacts (the hair looks so bad...)
- looks very low res, like sub 720 to my eyes. very soft.
- fast movement causes weird artifacts (visual noise, like really bad shimmering and pixelation)
- hdr seems to be broken as fuck. everything is washed out with no way to fix it (via ingame settings).
locking the cutscenes to 30 fps seems to improve some of the visual noise. the main issue seems to be the motion blur, which just falls apart during fast movements (aka all the time in this game).
Geen HDR?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het haar is me ook al opgevallen idd. Dithering effect.
Niet het idee dat het een 720p game is zogezegd.
Artefacts tijdens movement is me ook niet opgevallen.
HDR heb ik niet.
Tot op heden prima te spelen. Controls zijn prima en de gameplay is goed. Ik vermaak me wel!
De mijne is nog van voor die tijdquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen HDR?
Wat voor een tv heb je dan?
Elke redelijk recente tv heeft HDR10.
Ik heb in 2020 speciaal voor de PS5 en Series X een LG C9 gekocht, omdat die 120Hz (HDMI 2.1) hadden, en een goede HDR.
Mooiquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
EA says Dragon Age: The Veilguard sales are "down nearly 50% from the company’s expectations" | GamesRadar+ https://search.app/hKhBua3hdJwVusPF6
Nou nouquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een kutspel hebben ze ons weer die Ninja Dog shit gegeven met 3 vijanden op de moeilijkste difficulty, en het zijn geeneens Spider Clan enemies, nee het zijn generieke groen ogende splinter cell mafakas die guns bij zich hebben
what the fuck is dit man
Sigma 3.0
Fuck off met deze bullshit echt. Eerst al Dead Rising Demaster en nu deze schijt. Ja het ziet er prachtig uit maar de gameplay is weer vernaggeld door het zo makkelijk te maken voor de moderne audience. Jezus christus ze zullen een x gewoon een klassieker uitbrengen zoals die was.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza is wellicht mijn favoriete franchise. Verhaal is altijd erg goed, de personages zowat perfect en de gameplay is tof. Ik kan me hier dan uren mee vermaken
Zo, bijgedraaid?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 09:37 schreef MMaRsu het volgende:
Bazenspel ongeacht bepaalde wijzigingen hier en daar
Nouja er zijn nog steeds bepaalde wijzigingen aan hoeveel heid vijanden in sommige lvls en dat is wel wacke. Maar het blijft ng2 en dat is gewoon top actie.quote:
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja er zijn nog steeds bepaalde wijzigingen aan hoeveel heid vijanden in sommige lvls en dat is wel wacke. Maar het blijft ng2 en dat is gewoon top actie.
Gisteren genoeg gameplay gezien. Ziet er prima uit. Naoe is wat ik van een AC game gewend ben.quote:
Jawel. Dat moet je boycottenquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:24 schreef DKUp het volgende:
Als jullie straks maar niet boos worden op mij door AC Shadows…………
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gisteren genoeg gameplay gezien. Ziet er prima uit. Naoe is wat ik van een AC game gewend ben.
KDC2 twijfel ik erover om te halen, dus dat zal wel een sale game voor mij worden. Ben nu toch met de backlog bezig.
Ja en die beschrijving kan ik iedere From Software game gevenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De titel is "I wasnt having much fun with AC Shadows"
SkillUp impressions
Genoeg mensen waren er positief overquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en die beschrijving kan ik iedere From Software game geven
Ik vermaak mij prima met Assassin’s Creed. Zijn het de beste games? Zeker niet, maar als je gewoon ff na werk of vrij bent even een wereld ontdekken en zo prima.
Ik snap dat het vermakelijk hersenloos plezier kan zijn, maar een open world game waar je random npc's kan killen zonder ook maar enige vorm van consequentie? Er komen geen guards achter je aan, geen wanted system, niets..quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vermaak mij prima met Assassin’s Creed. Zijn het de beste games? Zeker niet, maar als je gewoon ff na werk of vrij bent even een wereld ontdekken en zo prima.
Verwachten dat je een sinaasappel krijgt als je een citroen koopt. Je weet wat je kan verwachten van AC games en wat ze zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:22 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik snap dat het vermakelijk hersenloos plezier kan zijn, maar een open world game waar je random npc's kan killen zonder ook maar enige vorm van consequentie? Er komen geen guards achter je aan, geen wanted system, niets..
Dat is toch gewoon raar. Om het maar weer niet over de andere zaken te hebben.
Waarom doet Ubisoft niet gewoon een x echt hun best en maken ze iets van het niveau RDR2?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De titel is "I wasnt having much fun with AC Shadows"
SkillUp impressions
-Alleen Noaue kan Sync points beklimmen
-Je kan random villagers killen en het heeft 0,0 invloed, niemand komt ook achter je aan. Geen guards, niemand.
-Yasuke is basically een lopende tank. Super oninteressant. Limited stealth en parkour.
-Levenloos en robotische main characters
Je kan dus net zo goed niet met Yasuke spelen.
quote:Well I haven't at all expected to see a game with the AC titles make this many improvements so far. As someone who hasn't loved the new ones as much, I was pretty damned impressed.
Dat je een character speelt die letterlijk geen torens kan beklimmen is niet wat ik verwacht van AC.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Verwachten dat je een sinaasappel krijgt als je een citroen koopt. Je weet wat je kan verwachten van AC games en wat ze zijn
Dat zijn toch gewoon filmpjes?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:28 schreef 2dope het volgende:
Ik ga sowieso als die tank spelen, combat zag er wel sick uit met die kanabo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tank?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:28 schreef 2dope het volgende:
Ik ga sowieso als die tank spelen, combat zag er wel sick uit met die kanabo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja? En? Paar gifjes ter illustratiequote:
ff gekeken en op 10:55quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja? En? Paar gifjes ter illustratie![]()
Ik had het over deze gameplay o.a.
Dat mag uiteraard allemaal hoor maar het begint een beetje irritant te worden hoe je weer zo hard je best zit te doen om anderen, die ergens enthousiast over zijn, probeert te overtuigen hoe kut de games wel niet zijn die zij leuk vinden. Enigszins herkenbaar patroon.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus waarom zou ik niet mogen verwachten dat het jaren later gewoon beter in elkaar steekt.
Dit zijn de redenen waarom ik Ubisoft geen warm hart toedraag.
Dit soort opmerkingen bijvoorbeeld kun je beter achterwege laten anders ga ik gewoon - als vanouds - je posts weer wegflikkeren.quote:
#teamFemaleMains superiorityquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:07 schreef MMaRsu het volgende:
-Alleen Noaue kan Sync points beklimmen
-Yasuke is basically een lopende tank. Super oninteressant. Limited stealth en parkour.
Je kan dus net zo goed niet met Yasuke spelen.
Sorry hoor, maar ik doe niet mee aan het 'enthousiast zijn' om maar enthousiast te zijn. Ik plaats een kritische, welverdiende noot. Als jullie er enthousiast over zijn, prima, maar doe niet net alsof dit gewoon een goed gepolished spel is, dat is het duidelijk niet. Het ziet er op vele fronten gewoon enorm matig uit. En dat is ook terug te lezen op andere fora en social media kanalen. Ik ben echt niet de enige die kritisch is op wat ze laten zien. En de combat ziet er helemaal niet interessant uit. Het is gewoon hersenloos beuken. Diepgang zit er niet in.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:47 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard allemaal hoor maar het begint een beetje irritant te worden hoe je weer zo hard je best zit te doen om anderen, die ergens enthousiast over zijn, probeert te overtuigen hoe kut de games wel niet zijn die zij leuk vinden. Enigszins herkenbaar patroon.
[..]
Dit soort opmerkingen bijvoorbeeld kun je beter achterwege laten anders ga ik gewoon - als vanouds - je posts weer wegflikkeren.
De neger kan niet klimmen? Had ik nog niet eens doorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat je een character speelt die letterlijk geen torens kan beklimmen is niet wat ik verwacht van AC.
Dit is de beste setting voor een AC game.
Daarom is het zo treurig dat het wederom duidelijk zichtbaar is dat er vertragingen zitten in animaties, dat die van de ene animatie naar de andere wisselt etc. Bij parkour ook.
Gister ook ff de live stream bij Ubisoft Twitch zitten kijken.
De parkour leek helemaal niet verbeterd. Het zag er stotterig hakkerig en houterig uit (zoals altijd). Ze hadden een missie dat ze iemand moesten pakken, dus vastgrijpen zeg maar. Dus die NPC wegrennen voor Naoe. Ze stonden op een gegeven moment gewoon naast die NPC, maar je kon hem niet pakken.
Nee je moest wachten totdat die op zijn punt was aangekomen waar de volgende missie trigger zich afspeelt. Die NPC kon niet ver rennen en was dus buiten adem, staat die gewoon te wachten op Noae daar. Man man man
Ik vind dat gewoon echt kut.
Odyssey was echt een leuke game om te spelen. Maar allemaal NET NIET. Zeker die combat, zo gevoelloos. Geen enkel gewicht aan de hits.
Dus waarom zou ik niet mogen verwachten dat het jaren later gewoon beter in elkaar steekt.
Dit zijn de redenen waarom ik Ubisoft geen warm hart toedraag.
[..]
Dat zijn toch gewoon filmpjes?
Er zit een verschil tussen "niet enthousiast zijn" en andermans voorkeuren zo hard mogelijk de grond in te boren. Je ziet DKUp hier ook niet tientallen posts wijden aan hoe waardeloos Souls-games wel niet zijn. Dit is echt alleen een dingetje bij jou.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik doe niet mee aan het 'enthousiast zijn' om maar enthousiast te zijn. Ik plaats een kritische, welverdiende noot. Als jullie er enthousiast over zijn, prima, maar doe niet net alsof dit gewoon een goed gepolished spel is, dat is het duidelijk niet.
Yup ik ga FC7 wel weer spelen, vermaak me altijd goed met die games. FC6 ook, vooral de DLC's, waren soort roguelikes. Verder was FC6 gewoon een commercieel succes dus logisch dat Ubisoft ze blijft maken conform de vertrouwde formule.quote:En zitten er echt nog mensen te wachten op Far Cry 7?
https://www.metacritic.com/game/far-cry-6/
Met zulke cijfers is dit toch gewoon een serie die je kan afschrijven of rebooten? Wie wil er nou Far Cry deel 7 spelen.
Souls en soulslike zijn wel pure aids man heeft hij gelijk inquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen "niet enthousiast zijn" en andermans voorkeuren zo hard mogelijk de grond in te boren. Je ziet DKUp hier ook niet tientallen posts wijden aan hoe waardeloos Souls-games wel niet zijn. Dit is echt alleen een dingetje bij jou.
Deze discussies hebben in jouw x-jaar afwezigheid ook helemaal niet meer plaatsgevonden, ondanks dat er genoeg titels de revue gepasseerd zijn waar de meningen sterk over verdeeld waren. Anderen zijn een stukje minder "militant" als ze iets niet leuk vinden, die halen hun schouders op en gaan over tot de orde van de dag.
[..]
Yup ik ga FC7 wel weer spelen, vermaak me altijd goed met die games. FC6 ook, vooral de DLC's, waren soort roguelikes. Verder was FC6 gewoon een commercieel succes dus logisch dat Ubisoft ze blijft maken conform de vertrouwde formule.
Ik vermaak me altijd prima mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik boor ook niemand's mening de grond in. Ik post toch alleen wat SkillUp aangeeft in zijn preview?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen "niet enthousiast zijn" en andermans voorkeuren zo hard mogelijk de grond in te boren. Je ziet DKUp hier ook niet tientallen posts wijden aan hoe waardeloos Souls-games wel niet zijn. Dit is echt alleen een dingetje bij jou.
Deze discussies hebben in jouw x-jaar afwezigheid ook helemaal niet meer plaatsgevonden, ondanks dat er genoeg titels de revue gepasseerd zijn waar de meningen sterk over verdeeld waren. Anderen zijn een stukje minder "militant" als ze iets niet leuk vinden, die halen hun schouders op en gaan over tot de orde van de dag.
[..]
Yup ik ga FC7 wel weer spelen, vermaak me altijd goed met die games. FC6 ook, vooral de DLC's, waren soort roguelikes. Verder was FC6 gewoon een commercieel succes dus logisch dat Ubisoft ze blijft maken conform de vertrouwde formule.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Souls en soulslike zijn wel pure aids man heeft hij gelijk inen iedereen die dat speelt is ziek in t hoofdje en houd van pain en suffering
/Mm mode off
Respect ik heb sinds Origins geen AC game meer uitgespeeldquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd prima mee.
AC games zullen nooit GotY worden, maar ik speel ze altijd met veel plezier.
Origins en Oddysey elk 150 uur inclusief Platinum, Valhalla zelfs 240 uur inclusief platinum en alle dlc.
Dat zou ik niet zo snel doen een ac platinum halen. Leuke games maar op gegeven moment is het klaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd prima mee.
AC games zullen nooit GotY worden, maar ik speel ze altijd met veel plezier.
Origins en Oddysey elk 150 uur inclusief Platinum, Valhalla zelfs 240 uur inclusief platinum en alle dlc.
Mirage had de belofte om weer terug te gaan naar 'de roots' (focus op stealth, undercover missies, minder RPG-ish) maar uiteindelijk vond ik (en velen met mij) die ook een beetje meh. Black Flag zal altijd de beste blijven denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Respect ik heb sinds Origins geen AC game meer uitgespeeldOrigins vond ik wel ontzettend tof het oude vertrouwde AC gemixt met het RP gedeelte, Oddysey en Valhalla ook wel gespeeld toffe games maar niet uitgespeeld was mij teveel van alles en miste een beetje die old school AC feeling die de oudere delen altijd zo charmant maakte. Mirage ga ik ooit nog eens ergens goedkoop op de kop tikken voor de volledigheid.
Hee niet zo negatief hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mirage had de belofte om weer terug te gaan naar 'de roots' (focus op stealth, undercover missies, minder RPG-ish) maar uiteindelijk vond ik (en velen met mij) die ook een beetje meh. Black Flag zal altijd de beste blijven denk ik
Elke keer als je dat vraagt komt er een maand bij.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als je dat vraagt komt er een maand bij.
quote:
quote:Het is een advies dat eigenlijk al tot in den treure is gegeven, maar ook bij Assassin's Creed Mirage geldt dat het een dijk van een game is als je fan bent van de serie en meer van hetzelfde niet schuwt maar juist verwelkomt. Het is een game voor jou als je wel meer terugverlangt naar de kern van de franchise, zoals een Assassin's Creed Brotherhood, en als je wat subtiele aanpassingen en verbeteringen prima vindt, maar niet wil dat er al te veel gesleuteld wordt aan de basis. Hoge torens met het grootste gemak beklimmen om de omgeving te 'synchroniseren', Robin Hood-achtige klusjes doen voor lokale bewoners, uitgestrekte complexen ongezien infiltreren en natuurlijk die stijlvolle doodsteek leveren aan je aartsvijanden, dat is wat we doen in Assassin's Creed Mirage, het zoveelste deel in een gameserie die we al door en door kennen.
Eventueel binnen twee weken info over de release, want er is weer een fiscaal Take Two report 06-02-2025.quote:
Ik moest even graven in mijn geheugen maar ik heb jou ooit een code gestuurd voor Dark Souls 1quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Souls en soulslike zijn wel pure aids man heeft hij gelijk inen iedereen die dat speelt is ziek in t hoofdje en houd van pain en suffering
/Mm mode off
Release staat vooralsnog gepland voor 'fall 2025'.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:21 schreef Friday12 het volgende:
Het hoeft niet super snel te komen maar wat gameplay lijkt me ondertussen wel vet om te zien
Overigens wel met tussenpozen gespeeld hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Respect ik heb sinds Origins geen AC game meer uitgespeeldOrigins vond ik wel ontzettend tof het oude vertrouwde AC gemixt met het RP gedeelte, Oddysey en Valhalla ook wel gespeeld toffe games maar niet uitgespeeld was mij teveel van alles en miste een beetje die old school AC feeling die de oudere delen altijd zo charmant maakte. Mirage ga ik ooit nog eens ergens goedkoop op de kop tikken voor de volledigheid.
Stokslagen, vierendelen, en nog meer stokslagenquote:
Ninja gaiden 2 ten opzichte van Ninja gaiden 1 heeft onzin artificial difficulty. De ai cheat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een kutspel hebben ze ons weer die Ninja Dog shit gegeven met 3 vijanden op de moeilijkste difficulty, en het zijn geeneens Spider Clan enemies, nee het zijn generieke groen ogende splinter cell mafakas die guns bij zich hebben
what the fuck is dit man
Sigma 3.0
Fuck off met deze bullshit echt. Eerst al Dead Rising Demaster en nu deze schijt. Ja het ziet er prachtig uit maar de gameplay is weer vernaggeld door het zo makkelijk te maken voor de moderne audience. Jezus christus ze zullen een x gewoon een klassieker uitbrengen zoals die was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |