Er zit een verschil tussen "niet enthousiast zijn" en andermans voorkeuren zo hard mogelijk de grond in te boren. Je ziet DKUp hier ook niet tientallen posts wijden aan hoe waardeloos Souls-games wel niet zijn. Dit is echt alleen een dingetje bij jou.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik doe niet mee aan het 'enthousiast zijn' om maar enthousiast te zijn. Ik plaats een kritische, welverdiende noot. Als jullie er enthousiast over zijn, prima, maar doe niet net alsof dit gewoon een goed gepolished spel is, dat is het duidelijk niet.
Yup ik ga FC7 wel weer spelen, vermaak me altijd goed met die games. FC6 ook, vooral de DLC's, waren soort roguelikes. Verder was FC6 gewoon een commercieel succes dus logisch dat Ubisoft ze blijft maken conform de vertrouwde formule.quote:En zitten er echt nog mensen te wachten op Far Cry 7?
https://www.metacritic.com/game/far-cry-6/
Met zulke cijfers is dit toch gewoon een serie die je kan afschrijven of rebooten? Wie wil er nou Far Cry deel 7 spelen.
Souls en soulslike zijn wel pure aids man heeft hij gelijk inquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen "niet enthousiast zijn" en andermans voorkeuren zo hard mogelijk de grond in te boren. Je ziet DKUp hier ook niet tientallen posts wijden aan hoe waardeloos Souls-games wel niet zijn. Dit is echt alleen een dingetje bij jou.
Deze discussies hebben in jouw x-jaar afwezigheid ook helemaal niet meer plaatsgevonden, ondanks dat er genoeg titels de revue gepasseerd zijn waar de meningen sterk over verdeeld waren. Anderen zijn een stukje minder "militant" als ze iets niet leuk vinden, die halen hun schouders op en gaan over tot de orde van de dag.
[..]
Yup ik ga FC7 wel weer spelen, vermaak me altijd goed met die games. FC6 ook, vooral de DLC's, waren soort roguelikes. Verder was FC6 gewoon een commercieel succes dus logisch dat Ubisoft ze blijft maken conform de vertrouwde formule.
Ik vermaak me altijd prima mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja en die beschrijving kan ik iedere From Software game geven
Ik vermaak mij prima met Assassin’s Creed. Zijn het de beste games? Zeker niet, maar als je gewoon ff na werk of vrij bent even een wereld ontdekken en zo prima.
Ik boor ook niemand's mening de grond in. Ik post toch alleen wat SkillUp aangeeft in zijn preview?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen "niet enthousiast zijn" en andermans voorkeuren zo hard mogelijk de grond in te boren. Je ziet DKUp hier ook niet tientallen posts wijden aan hoe waardeloos Souls-games wel niet zijn. Dit is echt alleen een dingetje bij jou.
Deze discussies hebben in jouw x-jaar afwezigheid ook helemaal niet meer plaatsgevonden, ondanks dat er genoeg titels de revue gepasseerd zijn waar de meningen sterk over verdeeld waren. Anderen zijn een stukje minder "militant" als ze iets niet leuk vinden, die halen hun schouders op en gaan over tot de orde van de dag.
[..]
Yup ik ga FC7 wel weer spelen, vermaak me altijd goed met die games. FC6 ook, vooral de DLC's, waren soort roguelikes. Verder was FC6 gewoon een commercieel succes dus logisch dat Ubisoft ze blijft maken conform de vertrouwde formule.
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Souls en soulslike zijn wel pure aids man heeft hij gelijk inen iedereen die dat speelt is ziek in t hoofdje en houd van pain en suffering
/Mm mode off
Respect ik heb sinds Origins geen AC game meer uitgespeeldquote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd prima mee.
AC games zullen nooit GotY worden, maar ik speel ze altijd met veel plezier.
Origins en Oddysey elk 150 uur inclusief Platinum, Valhalla zelfs 240 uur inclusief platinum en alle dlc.
Dat zou ik niet zo snel doen een ac platinum halen. Leuke games maar op gegeven moment is het klaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd prima mee.
AC games zullen nooit GotY worden, maar ik speel ze altijd met veel plezier.
Origins en Oddysey elk 150 uur inclusief Platinum, Valhalla zelfs 240 uur inclusief platinum en alle dlc.
Mirage had de belofte om weer terug te gaan naar 'de roots' (focus op stealth, undercover missies, minder RPG-ish) maar uiteindelijk vond ik (en velen met mij) die ook een beetje meh. Black Flag zal altijd de beste blijven denk ikquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Respect ik heb sinds Origins geen AC game meer uitgespeeldOrigins vond ik wel ontzettend tof het oude vertrouwde AC gemixt met het RP gedeelte, Oddysey en Valhalla ook wel gespeeld toffe games maar niet uitgespeeld was mij teveel van alles en miste een beetje die old school AC feeling die de oudere delen altijd zo charmant maakte. Mirage ga ik ooit nog eens ergens goedkoop op de kop tikken voor de volledigheid.
Hee niet zo negatief hequote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mirage had de belofte om weer terug te gaan naar 'de roots' (focus op stealth, undercover missies, minder RPG-ish) maar uiteindelijk vond ik (en velen met mij) die ook een beetje meh. Black Flag zal altijd de beste blijven denk ik
Elke keer als je dat vraagt komt er een maand bij.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Elke keer als je dat vraagt komt er een maand bij.
quote:
quote:Het is een advies dat eigenlijk al tot in den treure is gegeven, maar ook bij Assassin's Creed Mirage geldt dat het een dijk van een game is als je fan bent van de serie en meer van hetzelfde niet schuwt maar juist verwelkomt. Het is een game voor jou als je wel meer terugverlangt naar de kern van de franchise, zoals een Assassin's Creed Brotherhood, en als je wat subtiele aanpassingen en verbeteringen prima vindt, maar niet wil dat er al te veel gesleuteld wordt aan de basis. Hoge torens met het grootste gemak beklimmen om de omgeving te 'synchroniseren', Robin Hood-achtige klusjes doen voor lokale bewoners, uitgestrekte complexen ongezien infiltreren en natuurlijk die stijlvolle doodsteek leveren aan je aartsvijanden, dat is wat we doen in Assassin's Creed Mirage, het zoveelste deel in een gameserie die we al door en door kennen.
Eventueel binnen twee weken info over de release, want er is weer een fiscaal Take Two report 06-02-2025.quote:
Ik moest even graven in mijn geheugen maar ik heb jou ooit een code gestuurd voor Dark Souls 1quote:Op vrijdag 24 januari 2025 11:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Souls en soulslike zijn wel pure aids man heeft hij gelijk inen iedereen die dat speelt is ziek in t hoofdje en houd van pain en suffering
/Mm mode off
Release staat vooralsnog gepland voor 'fall 2025'.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:21 schreef Friday12 het volgende:
Het hoeft niet super snel te komen maar wat gameplay lijkt me ondertussen wel vet om te zien
Overigens wel met tussenpozen gespeeld hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Respect ik heb sinds Origins geen AC game meer uitgespeeldOrigins vond ik wel ontzettend tof het oude vertrouwde AC gemixt met het RP gedeelte, Oddysey en Valhalla ook wel gespeeld toffe games maar niet uitgespeeld was mij teveel van alles en miste een beetje die old school AC feeling die de oudere delen altijd zo charmant maakte. Mirage ga ik ooit nog eens ergens goedkoop op de kop tikken voor de volledigheid.
Stokslagen, vierendelen, en nog meer stokslagenquote:
Ninja gaiden 2 ten opzichte van Ninja gaiden 1 heeft onzin artificial difficulty. De ai cheat.quote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een kutspel hebben ze ons weer die Ninja Dog shit gegeven met 3 vijanden op de moeilijkste difficulty, en het zijn geeneens Spider Clan enemies, nee het zijn generieke groen ogende splinter cell mafakas die guns bij zich hebben
what the fuck is dit man
Sigma 3.0
Fuck off met deze bullshit echt. Eerst al Dead Rising Demaster en nu deze schijt. Ja het ziet er prachtig uit maar de gameplay is weer vernaggeld door het zo makkelijk te maken voor de moderne audience. Jezus christus ze zullen een x gewoon een klassieker uitbrengen zoals die was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |