Mijn spirituele opvolger van Lost Odyssey.quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:38 schreef MMaRsu het volgende:
Die Expedition 33 komt ook naar PS5 en ziet er wel vet uit
Dit jaquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn spirituele opvolger van Lost Odyssey.
Je komt er niet in met je sportschoenenquote:
Lulquote:Op donderdag 23 januari 2025 20:35 schreef DKUp het volgende:
Eerste reacties zijn niet heel denderend:
https://store.playstation(...)_00-NG2B000000000000
Nog nooit gespeeltquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
NINJA GAIDEN 4 OH MY GOD IK KWAM KLAAR
- tons of artifacts (the hair looks so bad...)quote:
Hij was hier in een minuut of 25 binnen, met een 600Mbit glasvezel verbinding.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zit op 32%
Kut MS store download speeds
Het haar is me ook al opgevallen idd. Dithering effect.quote:Op donderdag 23 januari 2025 20:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
- tons of artifacts (the hair looks so bad...)
- looks very low res, like sub 720 to my eyes. very soft.
- fast movement causes weird artifacts (visual noise, like really bad shimmering and pixelation)
- hdr seems to be broken as fuck. everything is washed out with no way to fix it (via ingame settings).
locking the cutscenes to 30 fps seems to improve some of the visual noise. the main issue seems to be the motion blur, which just falls apart during fast movements (aka all the time in this game).
Geen HDR?quote:Op donderdag 23 januari 2025 21:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het haar is me ook al opgevallen idd. Dithering effect.
Niet het idee dat het een 720p game is zogezegd.
Artefacts tijdens movement is me ook niet opgevallen.
HDR heb ik niet.
Tot op heden prima te spelen. Controls zijn prima en de gameplay is goed. Ik vermaak me wel!
De mijne is nog van voor die tijdquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Geen HDR?
Wat voor een tv heb je dan?
Elke redelijk recente tv heeft HDR10.
Ik heb in 2020 speciaal voor de PS5 en Series X een LG C9 gekocht, omdat die 120Hz (HDMI 2.1) hadden, en een goede HDR.
Mooiquote:Op donderdag 23 januari 2025 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
EA says Dragon Age: The Veilguard sales are "down nearly 50% from the company’s expectations" | GamesRadar+ https://search.app/hKhBua3hdJwVusPF6
Nou nouquote:Op donderdag 23 januari 2025 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een kutspel hebben ze ons weer die Ninja Dog shit gegeven met 3 vijanden op de moeilijkste difficulty, en het zijn geeneens Spider Clan enemies, nee het zijn generieke groen ogende splinter cell mafakas die guns bij zich hebben
what the fuck is dit man
Sigma 3.0
Fuck off met deze bullshit echt. Eerst al Dead Rising Demaster en nu deze schijt. Ja het ziet er prachtig uit maar de gameplay is weer vernaggeld door het zo makkelijk te maken voor de moderne audience. Jezus christus ze zullen een x gewoon een klassieker uitbrengen zoals die was.
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 23 januari 2025 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza is wellicht mijn favoriete franchise. Verhaal is altijd erg goed, de personages zowat perfect en de gameplay is tof. Ik kan me hier dan uren mee vermaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |