Game staat toch op PSN?quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is Kula World zo fucking duur op ebay en marktplaats.
Place your bets.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:07 schreef DKUp het volgende:
Vanaf vanavond 18 uur de story trailer, previews, gameplay van Assassin’s Creed Shadows.
Pre-orders krijgen dan de eerste expansion van rond de 10 uur gratis.
Het is erop of -onder voor Ubisoft.
quote:
Ziet er tof uit, maar heel het gejank de afgelopen maanden kan wel eens zorgen dat het klaar is.quote:
Ik zou zo graag weer een AC willen zoals deel 2. Die was bijna perfect.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, maar heel het gejank de afgelopen maanden kan wel eens zorgen dat het klaar is.
Ja datquote:
Yakuza is en blijft geweldigquote:Op donderdag 23 januari 2025 11:19 schreef Drankster het volgende:
Poooah Kiwami 2 heeft de Hostess club mini game van Yakuza 0.![]()
![]()
Deze minigame kan wel in het rijtje van toppers als Gwent (TW3), Farkle (KCD) en Blitzball (FFX).
Bekijk deze YouTube-video
Blitzball?quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:19 schreef Drankster het volgende:
Poooah Kiwami 2 heeft de Hostess club mini game van Yakuza 0.![]()
![]()
Deze minigame kan wel in het rijtje van toppers als Gwent (TW3), Farkle (KCD) en Blitzball (FFX).
Bekijk deze YouTube-video
Mja dat is echt aan Ubisoft zelf te wijtenquote:Op donderdag 23 januari 2025 10:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet er tof uit, maar heel het gejank de afgelopen maanden kan wel eens zorgen dat het klaar is.
Storytelling ook weer van de bovenste plank.quote:Op donderdag 23 januari 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yakuza is en blijft geweldig
Vooral met al die sidecontent
Werd genoemd in een video, hoef hem zelf niet te hebben.quote:
Far Cry 7 schijnt met een timer te gaan werken, waar je een aantal re time uur de tijd hebt waarin je de game, of storyline, uit moet spelen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 10:07 schreef DKUp het volgende:
Vanaf vanavond 18 uur de story trailer, previews, gameplay van Assassin’s Creed Shadows.
Pre-orders krijgen dan de eerste expansion van rond de 10 uur gratis.
Het is erop of -onder voor Ubisoft.
Nog geen anderhalf miljoen verkocht, die drek.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
EA says Dragon Age: The Veilguard sales are "down nearly 50% from the company’s expectations" | GamesRadar+ https://search.app/hKhBua3hdJwVusPF6
Far Cry 7quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Far Cry 7 schijnt met een timer te gaan werken, waar je een aantal re time uur de tijd hebt waarin je de game, of storyline, uit moet spelen.
Naar verluidt om een gevoel van urgentie te geven.
Naderhand zou je wel verder kunnen gaan met freeroamen en de rest van de quests te doen.
Ik ben iemand die na het uitspelen van het verhaal er klaar mee ben, ongeacht hoe tof ik de game vind.
Dus als dat idd waar is, van die timer, dan pas ik.
Assassin’s Creed Hexe, met die duistere donkere toonen ik wel benieuwd naar.
En ik las laatst ook iets over dat ze met The Division 3 en Ghost Recon Over bezig zijn.
Ik moet m nog kopen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
EA says Dragon Age: The Veilguard sales are "down nearly 50% from the company’s expectations" | GamesRadar+ https://search.app/hKhBua3hdJwVusPF6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |