Gisteren twitchstream gezien van de eerste 3 uur gameplay waarbij 2 developers meekeken.quote:

Ik heb sowieso wel wat er van gespeeld alleen speelde ik tot niet super lang geleden nog teveel wow om ook tijdens andere momenten weer 500x over 1 boss te doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik moest even graven in mijn geheugen maar ik heb jou ooit een code gestuurd voor Dark Souls 1(april 2016) Props dat je'm in ieder geval wel geprobeerd hebt

En toch zijn er minder vijanden in dit deel. Daarnaast missen er ook veel dingen uit de originele NG2. Zoals de tests of valor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ninja gaiden 2 ten opzichte van Ninja gaiden 1 heeft onzin artificial difficulty. De ai cheat.
En dan heb ik het met name over off screen projectile spam en in air jumping -tracking- grab attacks en al zulk soorts onzin.
Dat wordt in stand gehouden door het introduceren van een health regen na combat - waarbij je na een gevecht waar je regelmatig geraakt wordt alsnog vrijwel geheel je hp regent. Dat voelt raar en onterecht.

Jazeker nog steeds topgame, ga deze wel doen zodra afgeprijsd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En toch zijn er minder vijanden in dit deel. Daarnaast missen er ook veel dingen uit de originele NG2. Zoals de tests of valor.
Toch blijft het een topgame.

Wie speel je in Rivals?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds december als ik de ps5 aanzet is het gelijk Marvel Rivals. Toevallig gisteren even 1 story quest in hogwarts legacy gedaan die game is mij eigenlijk ook net te groot en te lang met dat hele beach gedeelte onderaan de map.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MMaRsu op 24-01-2025 13:09:48 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!

Dit is een hele beknopte beschrijving van KCD2, verschijnt over anderhalve week. Is desondanks wel hele andere koek dan de titels die je noemt. Verder STALKER 2, Atomic Heart, Starfield?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
leuke (semi) open-wereld game, liever geen fantasy (of ubisoft)

Heb je terminator gespeeld van de makers van Robocop?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Ben nog op zoek naar een leuke (semi) open-wereld game, liever geen fantasy (of ubisoft) spel, heeft er iemand nog tips? Laatste games die ik heb gespeeld waren Robocop, Fallout, Stray en Cyberpunk, ter referentie

Die is geweldigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je terminator gespeeld van de makers van Robocop?

Oeh die Atomic Heart ziet er wel nice uit jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is een hele beknopte beschrijving van KCD2, verschijnt over anderhalve week. Is desondanks wel hele andere koek dan de titels die je noemt. Verder STALKER 2, Atomic Heart, Starfield?
Atomic Heart is niet open world maar is wel tof, meer Bioshockish

Is er een Terminator op de PS5quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je terminator gespeeld van de makers van Robocop?
 ken alleen die ene van de PS3, volgens mij een van de eerste games met throphies
 ken alleen die ene van de PS3, volgens mij een van de eerste games met throphies  

Die is ook erg goed!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup. Eigenlijk moet ik de DLC een keer spelen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Terminator:_Resistancequote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er een Terminator op de PS5ken alleen die ene van de PS3, volgens mij een van de eerste games met throphies

https://www.bol.com/nl/nl(...)s5/9300000032902789/quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er een Terminator op de PS5ken alleen die ene van de PS3, volgens mij een van de eerste games met throphies

De Infiltrator DLC is best tof gedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)s5/9300000032902789/
Echt een goede game vond ik.

Beide nog niet gespeeld. Denk binnekort eens doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Infiltrator DLC is best tof gedaan
Annihilation Line is ook erg sterk

Infiltrator is wel leuk, ben je een Terminatorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beide nog niet gespeeld. Denk binnekort eens doen
 Je kan niet saven en de map is hetzelfde, maar je doelen zijn telkens anders. Door intel te verzamelen kom je dichterbij je doel.
 Je kan niet saven en de map is hetzelfde, maar je doelen zijn telkens anders. Door intel te verzamelen kom je dichterbij je doel.  

Die is ook tof, en grafischquote:

Nooit van gehoord maar ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is ook tof, en grafisch
Vorig jaar op Game Pass gespeeld.

Ik wacht tot ze op Steam die Denuvo eruit halen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ziet er wel leuk uit

Tot ik mijn vid kaart upgrade enzo speel ik niet echtr games meer op de pcquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht tot ze op Steam die Denuvo eruit halen.

Mijn pc kan nog wel wat aan gelukkig. Dus dat scheeltquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tot ik mijn vid kaart upgrade enzo speel ik niet echtr games meer op de pc

Dat klinkt als een Fiat, Denuvoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]

Ja, en niemand wil dat hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Fiat, Denuvo

Klopt, zeer de moeite waard als je de originele Robocop film tof vond.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef DKUp het volgende:
RoboCop: Rogue City schijnt ook wel een prima b-game te zijn.

Die is ook classic. De 2e was redelijk en over de 3e de reboot praten we niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, zeer de moeite waard als je de originele Robocop film tof vond.

is eigenlijk gewoon een Jezus game, rennen over het water
  is eigenlijk gewoon een Jezus game, rennen over het water  

Ja die heb ik van de week uitgespeeld, erg vermakelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef DKUp het volgende:
RoboCop: Rogue City schijnt ook wel een prima b-game te zijn.
 En mijn eerste platinum game sinds 2012
 En mijn eerste platinum game sinds 2012  

Bro heeft die dat echt nog?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
 waardeloze publishers
 waardeloze publishers

Ninja GAIDENquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:08 schreef StateOfMind het volgende:
Ninja Gardenis eigenlijk gewoon een Jezus game, rennen over het water
Ben nu in het 2e chapter, weg uit die grijze stad

Sounds Gai.quote:

Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Black Flag was absoluut genot. Kan me er ook met mijn hoofd niet bij dat we nog geen Black Flag 2 hebben.

Dit jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.
Bekijk deze YouTube-video

Dan was het Geiden.quote:

Daar heb ik ook zin in!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.

Meeste uren dit seizoen op Invisible Woman.quote:

Huh?quote:

Respect voor die gast zijn hersens.quote:

Izuna Drop owns all.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:34 schreef StateOfMind het volgende:
Net Giyuki ofzo verslagen
Was even spannend, want zowel hij als ik hadden nog maar een streepje health over.
Lunar Staff is tot nu toe mijn favoriete wapen.

Genshin komt na die Giyuki.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Izuna Drop owns all.
En het is Genshin!

Zit nu in Chapter 4. Gaat lekker zo, bosses die eerst best cheap waren zijn nu beter balanced.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 21:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Genshin komt na die Giyuki.
Die is ook dood
Izuna drop is toch waarbij je de lucht in gaat (xyxxy)?
Die is idd
Morgen verder.

Grote update van No Man’s Sky komt er weer aan. Worlds Part 1 Update heeft nog niet de Part 2 update gehadquote:

Na heel de launch en de afgelopen jaren al die gratis updates. Zoiets fout als een launch doe je dan een keer.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 19:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Respect voor die gast zijn hersens.
Dat idee is er wel goed uitgekomen na al die jaren.

Ik had NMS direct met de release gekocht, ik kon me er toen al wel mee vermaken en had er aardig wat uren inzitten. Toen kwam de eerste grote update dat heel je progress werd gereset en had ik er geen zin meer in. Volgens mij is het inmiddels een totaal andere game gewordenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 23:07 schreef DKUp het volgende:
Na heel de launch en de afgelopen jaren al die gratis updates. Zoiets fout als een launch doe je dan een keer.
Echt een chill game, nu helemaal met de opties om te spelen hoe jezelf zou willen.

Ik heb het ook sinds het begin niet meer gespeeldquote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had NMS direct met de release gekocht, ik kon me er toen al wel mee vermaken en had er aardig wat uren inzitten. Toen kwam de eerste grote update dat heel je progress werd gereset en had ik er geen zin meer in. Volgens mij is het inmiddels een totaal andere game geworden

Ik moet zeggen dat nu (vrijwel?) alle Xbox games ook naar PlayStation komen, al dan niet day one, ik er ook steeds meer aan zit te twijfelen of ik mijn Series X wel moet houden of dat ik hem beter de deur uit kan doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 12:19 schreef Drankster het volgende:
Vooral benieuwd wat de aankomende Xbox titels met de PS5 Pro hardware gaan doen. Als Microsoft goed gebruikt maakt van PSSR dan gaat de Series X de deur uit. Ik koop de games dan liever in een sale dan speciaal de Series X houden voor die paar GamePass titels in het jaar.

De flow was prima te doen in het begin. Nu is het enorm uitgebreid en kan je veel meer doen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had NMS direct met de release gekocht, ik kon me er toen al wel mee vermaken en had er aardig wat uren inzitten. Toen kwam de eerste grote update dat heel je progress werd gereset en had ik er geen zin meer in. Volgens mij is het inmiddels een totaal andere game geworden

Benieuwd hoe lang het duurt eer Rockstar hier zich mee gaat bemoeien.quote:Op zondag 26 januari 2025 10:34 schreef MMaRsu het volgende:
Vice City next gen it uit
Vice City in de GTAIV engine, volledig werkend inclusief alle missies etc

Hun YT channel was al offline gehaald, maar ze hebben de mod gereleased, succes om die van het internet te verwijderenquote:Op zondag 26 januari 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt eer Rockstar hier zich mee gaat bemoeien.

Dat is ook zoquote:Op zondag 26 januari 2025 11:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hun YT channel was al offline gehaald, maar ze hebben de mod gereleased, succes om die van het internet te verwijderen

ergens in chapter 4 geëindigd.
  ergens in chapter 4 geëindigd. 

Ik zit in chapter 7 of 8 nu. Speel nu als Rachel.quote:Op zondag 26 januari 2025 12:18 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren met Ninja Gardenergens in chapter 4 geëindigd.
Hoop wel dat er qua kleur nog wat meer diversiteit inkomt in plaats van dat grijze en grauwe van die stedelijke gebieden.
Was al blij dat het in chapter 2 wat kleurrijker werd, om vervolgens weer terug te keren naar het kleurloze.

Hazes 😱quote:Op zondag 26 januari 2025 12:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit in chapter 7 of 8 nu. Speel nu als Rachel.

Nou, ze heeft meer kanonnen dan Hazesquote:Op zondag 26 januari 2025 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hazes 😱
Zin in een kroket met mosterd nu

Nog steeds wel, maar je kan geen combo's aan elkaar rijgen en de gameplay met die bijl is een stuk langzamer dan de oude games. + de boss fights in de oude versies zijn veel bruter.quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is het dan?
gewoon hack and slash dunkt mij zo

Ghost of Yasukequote:Op zondag 26 januari 2025 17:27 schreef DKUp het volgende:
AC Mirage maar verder mee gegaan. Gelukkig over twee maanden Japan.

Na de previews weet ik het zeker dat de focus op Naoe bij mij komt te liggen en Ghost of Yotei is dan later aan de beurt.quote:

Klinkt goed en de actrice was al flink aan het trainen voor haar rol.
 Klinkt goed en de actrice was al flink aan het trainen voor haar rol. 

Geen spoilers, but its gonna get betterquote:Op zondag 26 januari 2025 17:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nog steeds wel, maar je kan geen combo's aan elkaar rijgen en de gameplay met die bijl is een stuk langzamer dan de oude games. + de boss fights in de oude versies zijn veel bruter.

Het is niet alleen dat, ik vind de ouder geworden verstandige Kratos een stuk saaier dan de woedende revenge driven Spartaan die hij eerst was.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen spoilers, but its gonna get better

Oud wordenquote:Op maandag 27 januari 2025 09:08 schreef Ang3l het volgende:
Arm/elleboog overbelast, dus te lang gamen doet zeer.
I blame Marvel Rivals.

Ik had dat heel lang met Diablo/path of exile in mn schouder.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:08 schreef Ang3l het volgende:
I blame Marvel Rivals.

Vreselijkquote:

Love is in the air!quote:Op maandag 27 januari 2025 09:41 schreef Friday12 het volgende:
@:MMaRsu zit jij ook op budget gaming forums? Zo niet heb ik je soulmate gevonden

Mja. Rivals is heel heel veel en vrij intensief de R2 trigger gebruiken.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had dat heel lang met Diablo/path of exile in mn schouder.
Ook een reden dat ik zulke games niet meer veel speel

Neequote:Op maandag 27 januari 2025 09:41 schreef Friday12 het volgende:
@:MMaRsu zit jij ook op budget gaming forums? Zo niet heb ik je soulmate gevonden

Show usquote:Op maandag 27 januari 2025 11:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahah dan zit er iemand die echt precies zoals jij hier bent daar onder een andere naam

Uiteraard inclusief Yi-Long met zijn complete editionquote:Op maandag 27 januari 2025 11:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.(...)rt=118&show=&action=

Welke rank zit je.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:08 schreef Ang3l het volgende:
I blame Marvel Rivals.

Ik doe niet aan ranks, ik speel voor de fun.quote:

Moet zeggen dat het wel leuker is wanneer je team samen werkt. En in lage ranks bestaat samenwerken nietquote:Op maandag 27 januari 2025 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ranks, ik speel voor de fun.
Dus vast iets van brons of zo.

(vind ik)
 (vind ik)

Oh quikplay ? Daarin speel ik soms om nieuwe heroes een beetje te proberen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ranks, ik speel voor de fun.
Dus vast iets van brons of zo.

Dat heb ik nooit gesnaptquote:Op maandag 27 januari 2025 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteraard inclusief Yi-Long met zijn complete edition

Ik merk wel dat in lage ranks iedereen wel een juiste teamcomp wil spelen in hogere wijzen ze snel naar elkaar van ga jij maar Vanguard.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het wel leuker is wanneer je team samen werkt. En in lage ranks bestaat samenwerken niet
Die potjes dat je team 1 voor 1 er in blijven rennen zijn verre van fun(vind ik)
 Wel gewonnen gelukkig en de laatste paar dagen heb ik last van Spiderman mains die mij solo ulten gelukkig speel ik veel invisble woman en weet ik inmiddels wel redelijk hoe in leven te blijven maar zorgt wel dat je minder heals kan doen omdat ik druk ben die Spider-Man te overleven. En van die spelers die ver de enemy backline in lopen en niet terugkomen voor heals en vervolgens roepen dat ze slecht gehealed worden heb ik ook een beetje een allergie voor ontwikkeld. Ik wil best healen maar als je gehealed wil worden kom je maar terug naar de backline.
  Wel gewonnen gelukkig en de laatste paar dagen heb ik last van Spiderman mains die mij solo ulten gelukkig speel ik veel invisble woman en weet ik inmiddels wel redelijk hoe in leven te blijven maar zorgt wel dat je minder heals kan doen omdat ik druk ben die Spider-Man te overleven. En van die spelers die ver de enemy backline in lopen en niet terugkomen voor heals en vervolgens roepen dat ze slecht gehealed worden heb ik ook een beetje een allergie voor ontwikkeld. Ik wil best healen maar als je gehealed wil worden kom je maar terug naar de backline.

quote:Op maandag 27 januari 2025 11:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.(...)rt=118&show=&action=
quote:Inderdaad, niks van aantrekken. Het zijn altijd dezelfde riedeltjes als het om Ubi en/of AC gaat. Dat kuddegedrag, dat ik al jaren voorbij zie komen, blijft op één of andere manier relevant voor veel mensen. Kan er wel om lachen. En Ubi ook lijkt me. Slechte publiciteit is ook....
Besef dat Ubi al langer bestaat dan veel van deze klagers en moraalridders. Heeft al decennia lang veel betekend voor de industrie en zullen dat ook blijven doen.
Wordt inderdaad tijd om te pre-orderen. Omdat dat niet meer kan met 20% Ubistore korting is dat er nog niet van gekomen...

quote:
quote:Ze zijn lekker bezig. Alsof ze nog niet genoeg tegen Japan hebben gedaan met Yasuke en het vernietigen van de cultuur van Japan. Ze releasen nu de game op 1 van de meest ernstige datums voor Japan. Op 20 maart was er een zeer ernstige gas aanval op Japan.
Nu weet ik het 100% zeker. Ga deze game nooit kopen.
Hoop eigenlijk dat budgetgaming zelf zo min mogelijk aandacht meer aan deze game geeft. En een review gaat overslaan.
quote:Hoe kom je erbij dat de previews positief zijn?
De previews die ik heb gezien zijn juist niet positief en vooral niet over het vechten tegen vijanden.
Het zijn sponzen die veel klappen nodig heb om neer te halen. En je ziet elke keer dezelfde 2 finishers die gebruikt worden. Verder is de AI heel erg dom in de previews, je kan zelfs recht op ze af rennen en ze zien je veel te laat. Zelfs het jagen is uit de game gehaald en nu moet je ze tekenen.
Maar de omgeving van de game is wel mooi.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |