Gisteren twitchstream gezien van de eerste 3 uur gameplay waarbij 2 developers meekeken.quote:
Ik heb sowieso wel wat er van gespeeld alleen speelde ik tot niet super lang geleden nog teveel wow om ook tijdens andere momenten weer 500x over 1 boss te doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:27 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik moest even graven in mijn geheugen maar ik heb jou ooit een code gestuurd voor Dark Souls 1(april 2016) Props dat je'm in ieder geval wel geprobeerd hebt
En toch zijn er minder vijanden in dit deel. Daarnaast missen er ook veel dingen uit de originele NG2. Zoals de tests of valor.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Ninja gaiden 2 ten opzichte van Ninja gaiden 1 heeft onzin artificial difficulty. De ai cheat.
En dan heb ik het met name over off screen projectile spam en in air jumping -tracking- grab attacks en al zulk soorts onzin.
Dat wordt in stand gehouden door het introduceren van een health regen na combat - waarbij je na een gevecht waar je regelmatig geraakt wordt alsnog vrijwel geheel je hp regent. Dat voelt raar en onterecht.
Jazeker nog steeds topgame, ga deze wel doen zodra afgeprijsd.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En toch zijn er minder vijanden in dit deel. Daarnaast missen er ook veel dingen uit de originele NG2. Zoals de tests of valor.
Toch blijft het een topgame.
Wie speel je in Rivals?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds december als ik de ps5 aanzet is het gelijk Marvel Rivals. Toevallig gisteren even 1 story quest in hogwarts legacy gedaan die game is mij eigenlijk ook net te groot en te lang met dat hele beach gedeelte onderaan de map.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door MMaRsu op 24-01-2025 13:09:48 ]welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Dit is een hele beknopte beschrijving van KCD2, verschijnt over anderhalve week. Is desondanks wel hele andere koek dan de titels die je noemt. Verder STALKER 2, Atomic Heart, Starfield?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
leuke (semi) open-wereld game, liever geen fantasy (of ubisoft)
Heb je terminator gespeeld van de makers van Robocop?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:17 schreef LTVDK het volgende:
Ben nog op zoek naar een leuke (semi) open-wereld game, liever geen fantasy (of ubisoft) spel, heeft er iemand nog tips? Laatste games die ik heb gespeeld waren Robocop, Fallout, Stray en Cyberpunk, ter referentie
Die is geweldigquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je terminator gespeeld van de makers van Robocop?
Oeh die Atomic Heart ziet er wel nice uit jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:24 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dit is een hele beknopte beschrijving van KCD2, verschijnt over anderhalve week. Is desondanks wel hele andere koek dan de titels die je noemt. Verder STALKER 2, Atomic Heart, Starfield?
Atomic Heart is niet open world maar is wel tof, meer Bioshockish
Is er een Terminator op de PS5quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je terminator gespeeld van de makers van Robocop?
Die is ook erg goed!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Yup. Eigenlijk moet ik de DLC een keer spelen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Terminator:_Resistancequote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er een Terminator op de PS5ken alleen die ene van de PS3, volgens mij een van de eerste games met throphies
https://www.bol.com/nl/nl(...)s5/9300000032902789/quote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er een Terminator op de PS5ken alleen die ene van de PS3, volgens mij een van de eerste games met throphies
De Infiltrator DLC is best tof gedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)s5/9300000032902789/
Echt een goede game vond ik.
Beide nog niet gespeeld. Denk binnekort eens doenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De Infiltrator DLC is best tof gedaan
Annihilation Line is ook erg sterk
Infiltrator is wel leuk, ben je een Terminatorquote:Op vrijdag 24 januari 2025 13:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Beide nog niet gespeeld. Denk binnekort eens doen
Die is ook tof, en grafischquote:
Nooit van gehoord maar ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die is ook tof, en grafisch
Vorig jaar op Game Pass gespeeld.
Ik wacht tot ze op Steam die Denuvo eruit halen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord maar ziet er wel leuk uit
Tot ik mijn vid kaart upgrade enzo speel ik niet echtr games meer op de pcquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht tot ze op Steam die Denuvo eruit halen.
Mijn pc kan nog wel wat aan gelukkig. Dus dat scheeltquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tot ik mijn vid kaart upgrade enzo speel ik niet echtr games meer op de pc
Dat klinkt als een Fiat, Denuvoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en niemand wil dat hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Fiat, Denuvo
Klopt, zeer de moeite waard als je de originele Robocop film tof vond.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef DKUp het volgende:
RoboCop: Rogue City schijnt ook wel een prima b-game te zijn.
Die is ook classic. De 2e was redelijk en over de 3e de reboot praten we niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, zeer de moeite waard als je de originele Robocop film tof vond.
Ja die heb ik van de week uitgespeeld, erg vermakelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef DKUp het volgende:
RoboCop: Rogue City schijnt ook wel een prima b-game te zijn.
Bro heeft die dat echt nog?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ninja GAIDENquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:08 schreef StateOfMind het volgende:
Ninja Gardenis eigenlijk gewoon een Jezus game, rennen over het water
Ben nu in het 2e chapter, weg uit die grijze stad
Sounds Gai.quote:
Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Black Flag was absoluut genot. Kan me er ook met mijn hoofd niet bij dat we nog geen Black Flag 2 hebben.
Dit jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.
Bekijk deze YouTube-video
Dan was het Geiden.quote:
Daar heb ik ook zin in!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.
Bekijk deze YouTube-video
Meeste uren dit seizoen op Invisible Woman.quote:
Huh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |