Tot ik mijn vid kaart upgrade enzo speel ik niet echtr games meer op de pcquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wacht tot ze op Steam die Denuvo eruit halen.
Mijn pc kan nog wel wat aan gelukkig. Dus dat scheeltquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Tot ik mijn vid kaart upgrade enzo speel ik niet echtr games meer op de pc
Dat klinkt als een Fiat, Denuvoquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en niemand wil dat hebben.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Fiat, Denuvo
Klopt, zeer de moeite waard als je de originele Robocop film tof vond.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef DKUp het volgende:
RoboCop: Rogue City schijnt ook wel een prima b-game te zijn.
Die is ook classic. De 2e was redelijk en over de 3e de reboot praten we niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klopt, zeer de moeite waard als je de originele Robocop film tof vond.
Ja die heb ik van de week uitgespeeld, erg vermakelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:50 schreef DKUp het volgende:
RoboCop: Rogue City schijnt ook wel een prima b-game te zijn.
Bro heeft die dat echt nog?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 14:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ninja GAIDENquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:08 schreef StateOfMind het volgende:
Ninja Gardenis eigenlijk gewoon een Jezus game, rennen over het water
Ben nu in het 2e chapter, weg uit die grijze stad
Sounds Gai.quote:
Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee Black Flag was absoluut genot. Kan me er ook met mijn hoofd niet bij dat we nog geen Black Flag 2 hebben.
Dit jaquote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.
Bekijk deze YouTube-video
Dan was het Geiden.quote:
Daar heb ik ook zin in!quote:Op vrijdag 24 januari 2025 15:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Waarom wachten op Black Flag 2 die nooit komt terwijl Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii bestaat.
Bekijk deze YouTube-video
Meeste uren dit seizoen op Invisible Woman.quote:
Huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |