SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Ja oke maar als er een groepje getalenteerde devs iets leuks willen maken, geef ze een paar miljoen en laat ze werken man. Flikker op met al die live service schijt. Maarja het moest van ome Hermenquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar een gemiddelde dev heeft sowieso weinig te zeggen over wat ze doen![]()
Oplossing: begin je eigen studio
Ja, hoe is het eigenlijk met @Cod_player?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Mijn vrouwke is het daar niet mee eens
Heel moeilijk want licenties.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:08 schreef MMaRsu het volgende:
ITS TRICKY TO ROCK A RHYME THATS RIGHT ON TIME ITS TRICKAYYYY
Fucking EA hoe moeilijk is het om SSX op de nieuwe platforms te gooien of geef een remaster of een port van 2 CMON brothas
Net zoals met Def Jam FFNY, Nba Street Vol 2, Fifa Street ofzo
Bekijk deze YouTube-video
TRV / COD_player, Kapiteiniglo en Superkimmi gaan naar Disney!quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met @:Cod_player?
Ja wat moeilijk gewoon geld over de bank smijten man, het is EA, die harken miljoenen per dag binnen met die kut fifa packsquote:
Nou ja wie weet brengen ze eind jaar een goede Battlefield uit…..quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja wat moeilijk gewoon geld over de bank smijten man, het is EA, die harken miljoenen per dag binnen met die kut fifa packs
Bad Company 2 > alles behalve 4 en 1942quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nou ja wie weet brengen ze eind jaar een goede Battlefield uit…..
Battlefield 3, 4 en 1 GENOT
Toen speelde ik nog geen Battlefieldquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bad Company 2 > alles behalve 4 en 1942
Wie kent em nog
Deze menu screen
Waarom maken ze niet meer games die zo leuk zijn
quote:
Dat riedeltje is al sinds die tijd mijn ringtonequote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bad Company 2 > alles behalve 4 en 1942
Wie kent em nog
Deze menu screen
Waarom maken ze niet meer games die zo leuk zijn
quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja, hoe is het eigenlijk met @:Cod_player?
De hoogtijdagenquote:
zijn nog best veel mensen die dit willen volgens mijquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:08 schreef MMaRsu het volgende:
ITS TRICKY TO ROCK A RHYME THATS RIGHT ON TIME ITS TRICKAYYYY
Fucking EA hoe moeilijk is het om SSX op de nieuwe platforms te gooien of geef een remaster of een port van 2 CMON brothas
Net zoals met Def Jam FFNY, Nba Street Vol 2, Fifa Street ofzo
Wel goede verhalen gehoord over Bad Company en Bad Company 2. Wie weet dat we weer goede shooters krijgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]maar geef toe ziet er nog steeds leuk uit destruction genot
Maar toen was BF ook nog 30fps op consoles, dus het haalde het niet bij COD qua speelsnelheid, echter bracht het wel veel meer spelers naar Battlefield op de consoles
Ja absoluut verkoopt makkelijk miljoen stuksquote:Op dinsdag 21 januari 2025 22:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zijn nog best veel mensen die dit willen volgens mij
waaronder ik graag
Zin in inquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:15 schreef Evangelion het volgende:
Chinagoden
Hij heeft de Soul Reaver!quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:15 schreef Evangelion het volgende:
Chinagoden
Klinkt een beetje als een soort assist-mode?quote:Op woensdag 22 januari 2025 10:23 schreef Drankster het volgende:
Demo gespeeld op Gamescom, vage game wel. Met één knop deed je meerdere combo’s, had totaal geen gevoel van controle.
De nieuwe AC, de nieuwe Ghost of Tsushima, deze. Het is me allemaal 1 blur aan t worden welk spel nu wat isquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:15 schreef Evangelion het volgende:
Chinagoden
Dat had ik met Rise of the Ronin en dezequote:Op woensdag 22 januari 2025 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De nieuwe AC, de nieuwe Ghost of Tsushima, deze. Het is me allemaal 1 blur aan t worden welk spel nu wat is
O ja, die ook nogquote:Op woensdag 22 januari 2025 10:40 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Dat had ik met Rise of the Ronin en deze
https://pragalicious.com/(...)ng-vroeger-verwacht/quote:Sony lijkt de lancering van de PlayStation 6 sneller te willen plannen dan verwacht. Recente lekken suggereren dat de nieuwe console al in een vergevorderd stadium van ontwikkeling zit. Volgens bronnen is het ontwerp van de PlayStation 6 al voltooid en zijn de voorbereidingen voor de productie aan de gang.
De focus ligt momenteel op de ontwikkeling van de interne technologie, zoals de nieuwe system-on-a-chip (SoC), wat de kern van de console vormt. Een insider beweert dat het ontwerp nu de “pre-silicon-validatie” fase bereikt heeft. Dit betekent dat ontwikkelaars al software kunnen maken voor de console, hoewel fysieke exemplaren nog niet bestaan.
Daarnaast is de “A0 tapeout”, het laatste ontwerpproces vķķr massaproductie, gepland tegen het einde van dit jaar. Dit wijst erop dat Sony mogelijk sneller dan gebruikelijk klaar is voor de volgende generatie.
De console zou naar verluidt een nieuwe grafische kaart van AMD krijgen, bekend onder de naam UDNA. Dit versterkt de speculatie dat Sony mikt op een console met ongekende prestaties. Hoewel er nog geen officiële aankondiging is, lijkt een lancering rond 2027 steeds realistischer. Dit zou aansluiten bij Sony’s gebruikelijke cyclus van zes tot zeven jaar tussen nieuwe generaties.
Het is ook een leuke gamequote:Op woensdag 22 januari 2025 13:03 schreef Friday12 het volgende:
Het duurde ff voordat ik beetje in star wars outlaw kon komen. Wel leuk spel maar teveel side missies voor gear upgrades.
Zeven jaar meestal, dus over 2 jaar en 10 maandenquote:Op woensdag 22 januari 2025 18:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://pragalicious.com/(...)ng-vroeger-verwacht/
wat is het dan?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:41 schreef superniger het volgende:
Suicide squad kill the justice league uitgespeeld. 6.3/10
Morgen beginnen aan de God of War reboots. Vind wel jammer dat het geen hack and slash is .
De laatste voetbalgame die ik gespeeld heb was Sensible Soccer, op de Commodore 64quote:Op woensdag 22 januari 2025 20:09 schreef MMaRsu het volgende:
https://youtube.com/shorts/AMZ7T-7soTo?si=j7Xq6vns69uDDTdf
zin in
Het is nu minder hack and slash dan eerderquote:Op woensdag 22 januari 2025 20:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat is het dan?
gewoon hack and slash dunkt mij zo
Minder combo gebeuren, traag, lopen, cutscene, praten.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is nu minder hack and slash dan eerder
Mja dat. En je permanente sidekick.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Minder combo gebeuren, traag, lopen, cutscene, praten.
GOW Ragnarok was wel heel erg hetzelfde in het begin. Alleen ben je niet meer OP als in de Endgame van de GOW 2018.quote:Op woensdag 22 januari 2025 21:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja dat. En je permanente sidekick.
Ik vond de final boss ook maar meh. Te weinig spektakel.quote:Op woensdag 22 januari 2025 22:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
GOW Ragnarok was wel heel erg hetzelfde in het begin. Alleen ben je niet meer OP als in de Endgame van de GOW 2018.
Wat moet je daar nou weer meequote:Op woensdag 22 januari 2025 22:36 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom is Kula World zo fucking duur op ebay en marktplaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |