Na de previews weet ik het zeker dat de focus op Naoe bij mij komt te liggen en Ghost of Yotei is dan later aan de beurt.quote:
Geen spoilers, but its gonna get betterquote:Op zondag 26 januari 2025 17:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nog steeds wel, maar je kan geen combo's aan elkaar rijgen en de gameplay met die bijl is een stuk langzamer dan de oude games. + de boss fights in de oude versies zijn veel bruter.
Het is niet alleen dat, ik vind de ouder geworden verstandige Kratos een stuk saaier dan de woedende revenge driven Spartaan die hij eerst was.quote:Op zondag 26 januari 2025 22:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen spoilers, but its gonna get better![]()
Oud wordenquote:Op maandag 27 januari 2025 09:08 schreef Ang3l het volgende:
Arm/elleboog overbelast, dus te lang gamen doet zeer.
I blame Marvel Rivals.
Ik had dat heel lang met Diablo/path of exile in mn schouder.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:08 schreef Ang3l het volgende:
I blame Marvel Rivals.
Vreselijkquote:
Love is in the air!quote:Op maandag 27 januari 2025 09:41 schreef Friday12 het volgende:
@:MMaRsu zit jij ook op budget gaming forums? Zo niet heb ik je soulmate gevonden
Mja. Rivals is heel heel veel en vrij intensief de R2 trigger gebruiken.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:52 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had dat heel lang met Diablo/path of exile in mn schouder.
Ook een reden dat ik zulke games niet meer veel speel
Neequote:Op maandag 27 januari 2025 09:41 schreef Friday12 het volgende:
@:MMaRsu zit jij ook op budget gaming forums? Zo niet heb ik je soulmate gevonden
Show usquote:Op maandag 27 januari 2025 11:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahah dan zit er iemand die echt precies zoals jij hier bent daar onder een andere naam
Uiteraard inclusief Yi-Long met zijn complete editionquote:Op maandag 27 januari 2025 11:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.(...)rt=118&show=&action=
Welke rank zit je.quote:Op maandag 27 januari 2025 09:08 schreef Ang3l het volgende:
I blame Marvel Rivals.
Ik doe niet aan ranks, ik speel voor de fun.quote:
Moet zeggen dat het wel leuker is wanneer je team samen werkt. En in lage ranks bestaat samenwerken nietquote:Op maandag 27 januari 2025 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ranks, ik speel voor de fun.
Dus vast iets van brons of zo.
Oh quikplay ? Daarin speel ik soms om nieuwe heroes een beetje te proberen.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe niet aan ranks, ik speel voor de fun.
Dus vast iets van brons of zo.
Dat heb ik nooit gesnaptquote:Op maandag 27 januari 2025 12:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Uiteraard inclusief Yi-Long met zijn complete edition
Ik merk wel dat in lage ranks iedereen wel een juiste teamcomp wil spelen in hogere wijzen ze snel naar elkaar van ga jij maar Vanguard.quote:Op maandag 27 januari 2025 13:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het wel leuker is wanneer je team samen werkt. En in lage ranks bestaat samenwerken niet
Die potjes dat je team 1 voor 1 er in blijven rennen zijn verre van fun(vind ik)
quote:Op maandag 27 januari 2025 11:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
https://www.budgetgaming.(...)rt=118&show=&action=
quote:Inderdaad, niks van aantrekken. Het zijn altijd dezelfde riedeltjes als het om Ubi en/of AC gaat. Dat kuddegedrag, dat ik al jaren voorbij zie komen, blijft op één of andere manier relevant voor veel mensen. Kan er wel om lachen. En Ubi ook lijkt me. Slechte publiciteit is ook....
Besef dat Ubi al langer bestaat dan veel van deze klagers en moraalridders. Heeft al decennia lang veel betekend voor de industrie en zullen dat ook blijven doen.
Wordt inderdaad tijd om te pre-orderen. Omdat dat niet meer kan met 20% Ubistore korting is dat er nog niet van gekomen...
quote:
quote:Ze zijn lekker bezig. Alsof ze nog niet genoeg tegen Japan hebben gedaan met Yasuke en het vernietigen van de cultuur van Japan. Ze releasen nu de game op 1 van de meest ernstige datums voor Japan. Op 20 maart was er een zeer ernstige gas aanval op Japan.
Nu weet ik het 100% zeker. Ga deze game nooit kopen.
Hoop eigenlijk dat budgetgaming zelf zo min mogelijk aandacht meer aan deze game geeft. En een review gaat overslaan.
quote:Hoe kom je erbij dat de previews positief zijn?
De previews die ik heb gezien zijn juist niet positief en vooral niet over het vechten tegen vijanden.
Het zijn sponzen die veel klappen nodig heb om neer te halen. En je ziet elke keer dezelfde 2 finishers die gebruikt worden. Verder is de AI heel erg dom in de previews, je kan zelfs recht op ze af rennen en ze zien je veel te laat. Zelfs het jagen is uit de game gehaald en nu moet je ze tekenen.
Maar de omgeving van de game is wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |