abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216373120
President van Amerika!

zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216373155
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 21:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, is dit de reactie nadat ik jouw beweringen heb weerlegt met veel duidelijkere zaken dan 'woke'? Fijne discussie verder.
Welke beweringen heb je precies weerlegd?

Ik geef aan dat het niet zo vruchtbaar is om dit allemaal steeds maar op domheid dan wel haat dan wel 'verkeerde prioriteiten' te werpen.

Heb je zelf niet door dat die tactiek nu niet echt heel lekker werkt voor de progressieve zaak,dat constant wegzetten van mensen als op een of andere wijze behept met euvele karaktertrekken waardoor ze simpelweg niet in staat zijn 'de waarheid' te zien?

Het is ook interessant om te analyseren waarom iemand als Trump, als Republikein, zoveel stemmen weet te vergaren uit Latino gemeenschappen, en een behoorlijke groei in zwarte stemmers ziet. Dat kun je allemaal niet blijven afwentelen op de standaard negatieve superlatieven.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 20 januari 2025 @ 22:02:53 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_216373192
Elon Musk gave two back to back Nazi salutes at the Trump inauguration parade

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg75bs7brk2g

"Ik ben altijd links geweest maar links is zo ver naar links opgeschoven dat ze me nu ineens rechts noemen".
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_216373201
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:02 schreef speknek het volgende:

"Ik ben altijd links geweest maar links is zo ver naar links opgeschoven dat ze me nu ineens rechts noemen".
Klopt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216373213
Nee tuurlijk Trump wint omdat de Democraten de binding met het volk zijn verloren. Daarom zitten er nu 13 miljardairs in Trumps kabinet. Daarom zitten de rijksten ter wereld bij zijn inauguratie, omdat Trump zoveel binding met het volk heeft. Hij heeft zoveel binding met het volk dat zijn meme coin even meer waard was dan bedrijven als Fed-Ex en Target. Dat hij zijn supporters wil oplichten laat ook wel zien wat een man van het volk hij is.

Maar nu is woke dood ofzo? Want mensen die woke zijn stoppen nu met woke zijn want Trump had 3% meer stemmen en doet 4 jaar debiele bejaarde shit. Winning!
  maandag 20 januari 2025 @ 22:08:04 #6
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373250
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Welke beweringen heb je precies weerlegd?

Ik geef aan dat het niet zo vruchtbaar is om dit allemaal steeds maar op domheid dan wel haat dan wel 'verkeerde prioriteiten' te werpen.

Heb je zelf niet door dat die tactiek nu niet echt heel lekker werkt voor de progressieve zaak,dat constant wegzetten van mensen als op een of andere wijze behept met euvele karaktertrekken waardoor ze simpelweg niet in staat zijn 'de waarheid' te zien?

Het is ook interessant om te analyseren waarom iemand als Trump, als Republikein, zoveel stemmen weet te vergaren uit Latino gemeenschappen, en een behoorlijke groei in zwarte stemmers ziet. Dat kun je allemaal niet blijven afwentelen op de standaard negatieve superlatieven.
Ja, 'alfamales' zijn niet alleen blank. Nogmaals ik vind ze niet allemaal racisten, maar wist je dat ook zwarte mensen racistisch kunnen zijn? Het gaat meer om het volgen van misinformatie en het loskoppelen van de realiteit. Dat zag je al tijdens corona, daar zijn veel mensen ineens allerlei onzin gaan geloven. Nu zit er een antivaxxer op gezondheidszorg, daar ben je als Westers land natuurlijk mooi klaar mee.

Je moet het inderdaad met elkaar kunnen doen in de samenleving, maar als er zoveel mensen zijn die geen fuck om feiten geven, dan is het moeilijk om daar beleid mee te gaan maken. En de mensen die nu allemaal zo stoer roepen dat nu alles politiek incorrect gaat gebeuren vinden dat stoer, totdat ze er zelf mee te maken krijgen. En ja, als je dat erg vindt bij jezelf, waarom zou dat dan bij een ander wel prima zijn?

En let maar op, je kunt er allerlei onderzoekjes naar doen, maar 95% van de 'corona is een hoax en vaccins zijn slecht voor je' zijn nu precies dezelfde mensen die nu juichen om Trump als president. Wel opmerkelijk, dat het precies de mensen zijn die geloofden dat iedereen dood zou gaan door de vaccins, of dat corona een verzinsel was van Schwaab en ga zo maar door. Er wordt gejiuchd om het indammen van transgenders en homo's, afbreken van onderwijs, verscheuren van klimaatplannen, terug de kolenmijnen in, nog slechtere zorgbereikbaarheid, doodstraf voor abortus, minder vrouwenrechten en ga zo maar door. Niet gek dat daar wat van gezegd wordt en dan kom jij beweren dat het komt doordat 'mensen het zat zijn racist genoemd te worden'. Dat heeft echt helemaal niets te maken met waarom Trump is.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216373263
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:02 schreef speknek het volgende:
Elon Musk gave two back to back Nazi salutes at the Trump inauguration parade

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg75bs7brk2g

[ afbeelding ]

twitter

Misinformatie enzo.
De enige echte.
pi_216373273
Hahaha die Musk :')

We gaan stoppen met veel geld verspillen. We gaan voor miljarden een vlag op mars planten yeaaaaah.
_O-
Gouden eeuwtje hoor, lekker de belastingbetaler Muskie laten sponsoren. Efficientie is inleveren voor miljardairs. Een vlag op mars dat is wat je wil zien als je paycheck to paycheck leeft.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:11:07 #9
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216373279
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:09 schreef Rnie het volgende:

[..]
[ x ]

Misinformatie enzo.
Het zal geen nazi salute zijn maar wel een bewuste manier om alle aandacht naar je te krijgen.
pi_216373284
De VS is geworden wat Rusland al was, een autocratie waar een megalomaan de macht heeft. Bij de VS ondersteunt door techmiljardairs, in Rusland door oliegarchen.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 20 januari 2025 @ 22:12:24 #11
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373290
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Het zal geen nazi salute zijn maar wel een bewuste manier om alle aandacht naar je te krijgen.
Zie je Schoof al zo staan? Die wordt meteen met de grond gelijk gemaakt.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 22:12:48 #12
375570 crew  Cyan9
pi_216373295
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

We gaan stoppen met veel geld verspillen. We gaan voor miljarden een vlag op mars planten yeaaaaah.
_O-
Gouden eeuwtje hoor, lekker de belastingbetaler Muskie laten sponsoren. Efficientie is inleveren voor miljardairs. Een vlag op mars dat is wat je wil zien als je paycheck to paycheck leeft.
Maar kijk, als we nou naar Mars gaan en daar kolonies gaan stichten, dan maakt het ook niet zoveel meer uit dat we de Aarde naar de haaien laten gaan.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_216373299
quote:

[..]
Nee joh, dit is gewoon autistische non verbale communicatie zoals we van Musk gewend zijn.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:13:33 #14
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216373304
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:12 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Maar kijk, als we nou naar Mars gaan en daar kolonies gaan stichten, dan maakt het ook niet zoveel meer uit dat we de Aarde naar de haaien laten gaan.
Mars hebben we dan ook binnen een eeuw of twee gesloopt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216373310
Je moet wel echt teringdom zijn als je serieus denkt dat naziboy niet bewust een hitlergroet plaatst. Hallo de man schreeuwt al jaren van de daken IK BEN NAZI.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:14:16 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_216373312
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, 'alfamales' zijn niet alleen blank. Nogmaals ik vind ze niet allemaal racisten, maar wist je dat ook zwarte mensen racistisch kunnen zijn? Het gaat meer om het volgen van misinformatie en het loskoppelen van de realiteit. Dat zag je al tijdens corona, daar zijn veel mensen ineens allerlei onzin gaan geloven. Nu zit er een antivaxxer op gezondheidszorg, daar ben je als Westers land natuurlijk mooi klaar mee.

Je moet het inderdaad met elkaar kunnen doen in de samenleving, maar als er zoveel mensen zijn die geen fuck om feiten geven, dan is het moeilijk om daar beleid mee te gaan maken. En de mensen die nu allemaal zo stoer roepen dat nu alles politiek incorrect gaat gebeuren vinden dat stoer, totdat ze er zelf mee te maken krijgen. En ja, als je dat erg vindt bij jezelf, waarom zou dat dan bij een ander wel prima zijn?

En let maar op, je kunt er allerlei onderzoekjes naar doen, maar 95% van de 'corona is een hoax en vaccins zijn slecht voor je' zijn nu precies dezelfde mensen die nu juichen om Trump als president. Wel opmerkelijk, dat het precies de mensen zijn die geloofden dat iedereen dood zou gaan door de vaccins, of dat corona een verzinsel was van Schwaab en ga zo maar door. Er wordt gejiuchd om het indammen van transgenders en homo's, afbreken van onderwijs, verscheuren van klimaatplannen, terug de kolenmijnen in, nog slechtere zorgbereikbaarheid, doodstraf voor abortus, minder vrouwenrechten en ga zo maar door. Niet gek dat daar wat van gezegd wordt en dan kom jij beweren dat het komt doordat 'mensen het zat zijn racist genoemd te worden'. Dat heeft echt helemaal niets te maken met waarom Trump is.
Daar heb ik al wat van gezegd toen Obama nog in de race was tegen Romney.

De GOP is sinds Reagan een elitaire rijkeluispartij die met de Bijbel zwaait en daarmee al decennia hele volksstammen aan zich weet te binden. Een enge partij met enge ideen.

Dat neemt niet weg dat de Democraten niet eveneens een miserabele afslag hebben genomen door zich met zaken in te laten die veel Amerikanen gewoon niet aanspreken. In plaats van zich niet alleen af te zetten tegen het conservatisme van de GOP, had het zich ook los moeten koppelen van de radicalen die die partij al jaren benvloedt.

Als je het over onzin hebt: wellicht dat een hoop Amerikanen dus dat hele klimaat- en identitair politiek verhaal onzin vinden. Misschien dat Democraten daar wat mee hadden kunnen doen, wat meer nuance betrachten en wat minder ideologie door strotten proppen.

Hoewel: wees verzekerd dat je de Evangelical vote nooit zult krijgen als Democraat. En verhip: zie daar mijn aversie tegen religie, politiek en conservatisme
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_216373321
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nee tuurlijk Trump wint omdat de Democraten de binding met het volk zijn verloren. Daarom zitten er nu 13 miljardairs in Trumps kabinet. Daarom zitten de rijksten ter wereld bij zijn inauguratie, omdat Trump zoveel binding met het volk heeft. Hij heeft zoveel binding met het volk dat zijn meme coin even meer waard was dan bedrijven als Fed-Ex en Target. Dat hij zijn supporters wil oplichten laat ook wel zien wat een man van het volk hij is.

Maar nu is woke dood ofzo? Want mensen die woke zijn stoppen nu met woke zijn want Trump had 3% meer stemmen en doet 4 jaar debiele bejaarde shit. Winning!
Jamaar Woke is dood *O*

De rest doet er niet toe.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 22:16:29 #18
375570 crew  Cyan9
pi_216373332
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Mars hebben we dan ook binnen een eeuw of twee gesloopt.
Als we ons best doen lukt het ook nog wel wat sneller. ^O^
  maandag 20 januari 2025 @ 22:16:29 #19
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373333
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:13 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee joh, dit is gewoon autistische non verbale communicatie zoals we van Musk gewend zijn.
Nou, dat zal ik toch iets minder goedgelovig aannemen, hij grossiert de afgelopen tijd nu niet bepaald in 'waarheden en feiten'. Ik zou toch iets voorzichtiger zijn met dit soort dingen, er zit nogal een behoorlijk verleden aan die groet. Ja, het kan onhandig zijn, maar dan laat je dat effe snel weten via dat grote sociaal mediaplatform dat hij de hele dag voor zijn neus heeft liggen.
pi_216373339
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Je moet wel echt teringdom zijn als je serieus denkt dat naziboy niet bewust een hitlergroet plaatst. Hallo de man schreeuwt al jaren van de daken IK BEN NAZI.
:')
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:17:31 #21
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373346
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Daar heb ik al wat van gezegd toen Obama nog in de race was tegen Romney.

De GOP is sinds Reagan een elitaire rijkeluispartij die met de Bijbel zwaait en daarmee al decennia hele volksstammen aan zich weet te binden. Een enge partij met enge ideen.

Dat neemt niet weg dat de Democraten niet eveneens een miserabele afslag hebben genomen door zich met zaken in te laten die veel Amerikanen gewoon niet aanspreken. In plaats van zich niet alleen af te zetten tegen het conservatisme van de GOP, had het zich ook los moeten koppelen van de radicalen die die partij al jaren benvloedt.

Als je het over onzin hebt: wellicht dat een hoop Amerikanen dus dat hele klimaat- en identitair politiek verhaal onzin vinden. Misschien dat Democraten daar wat mee hadden kunnen doen, wat meer nuance betrachten en wat minder ideologie door strotten proppen.

Hoewel: wees verzekerd dat je de Evangelical vote nooit zult krijgen als Democraat. En verhip: zie daar mijn aversie tegen religie, politiek en conservatisme
Ja, want een gedegen uitleg tegenover een liegende meme is onbegonnen werk, dat hebben we hier al decennia geleerd met van Kooten en de Bie.
pi_216373363
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:15 schreef Wantie het volgende:

[..]
Jamaar Woke is dood *O*

De rest doet er niet toe.
Er staat een biljoen aan eigen vermogen op de eerste rij van de inauguratie en de democraten zijn te elitair.

Vanuit de republikeinse kant worden mensen constant voor pedofiel en kindermoordenaar uitgemaakt, maar het zijn de democraten die ideologische zooi eruit gooien.

Het is allemaal wel erg simpel...
pi_216373374
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nou, dat zal ik toch iets minder goedgelovig aannemen, hij grossiert de afgelopen tijd nu niet bepaald in 'waarheden en feiten'. Ik zou toch iets voorzichtiger zijn met dit soort dingen, er zit nogal een behoorlijk verleden aan die groet. Ja, het kan onhandig zijn, maar dan laat je dat effe snel weten via dat grote sociaal mediaplatform dat hij de hele dag voor zijn neus heeft liggen.
Musk is altijd, zowel verbaal als non-verbaal awkward geweest, ook ik de tijd toen hij een democraatje was. Ik zou hier echt niet teveel achter zoeken.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:21:42 #24
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373377
Edit: gifje werkt niet, helaas. Hier link.

Misschien probeert die chip in zijn hoofd contact te maken met zijn satellieten?

Ook wel mooi, zoveel mensen helemaal blij met de man die daadwerkelijk hersenen wil implanteren met een chip en nu zichzelf heeft ingekocht bij de overheid. Dat terwijl de paniek hoog was dat er chips of andere dingen in de vaccins zaten.
pi_216373379
quote:

_O-
Kippenboerderijen op Mars plaatsen voor de productie van goedkope eieren.
pi_216373384
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:17 schreef Rnie het volgende:

[..]
:')
X wel eens onlangs gezien, ik denk dat 30% van de posts letterlijk antisemitisch zijn (en nee niet eens anti israel)
pi_216373398
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Dat...!!
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_216373403
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]
X wel eens onlangs gezien, ik denk dat 30% van de posts letterlijk antisemitisch zijn (en nee niet eens anti israel)
Microblog wars is in NWS ;)
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:24:11 #29
38496 Perrin
pi_216373409
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:20 schreef kipknots het volgende:

[..]
Er staat een biljoen aan eigen vermogen op de eerste rij van de inauguratie en de democraten zijn te elitair.

Vanuit de republikeinse kant worden mensen constant voor pedofiel en kindermoordenaar uitgemaakt, maar het zijn de democraten die ideologische zooi eruit gooien.

Sja, het werkt. Je kunt de achterlijkheid van gemiddelde mens eigenlijk niet onderschatten, blijkt maar weer.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:24:14 #30
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373411
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:21 schreef Rnie het volgende:

[..]
Musk is altijd zowel verbaal als non-verbaal awkward geweest, ook ik de tijd toen hij een democraatje was. Ik zou hier echt niet teveel achter zoeken.
En het speelt natuurlijk niet mee dat jij wel een enorm grote fan bent van Musk, die je in bijna elke post tot God laat overkomen?
pi_216373415
Over vier jaar Vance vs Newsom?
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:25:23 #32
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373429
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:20 schreef kipknots het volgende:

[..]

Dit dus, welkom bij de anti-politiek, waar alleen de niet-deugers deugen.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:26:15 #33
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216373435
Die Space Karen weet precies wat hij doet. Altijd over het randje. En mensen blijven hem verdedigen...dan ben je echt gnant schaamteloos :')
  maandag 20 januari 2025 @ 22:27:25 #34
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373448
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:26 schreef GarlandBriggs het volgende:
Die Space Karen weet precies wat hij doet. Altijd over het randje. En mensen blijven hem verdedigen...dan ben je echt gnant schaamteloos :')
Ook die muur van Trump was 'dat moet je niet letterlijk nemen', net als de deportaties van ,miljoenen mensen en dreiging naar andere landen om landjepik.
pi_216373453
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:24 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En het speelt natuurlijk niet mee dat jij wel een enorm grote fan bent van Musk, die je in bijna elke post tot God laat overkomen?
Nee hoor. Musk is zowel verbaal als non verbaal een autist pur sang.
De enige echte.
  Moderator maandag 20 januari 2025 @ 22:29:13 #36
375570 crew  Cyan9
pi_216373468
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:27 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ook die muur van Trump was 'dat moet je niet letterlijk nemen', net als de deportaties van ,miljoenen mensen en dreiging naar andere landen om landjepik.
Het innemen van Groenland en het Panamakanaal zullen we dan ook maar alvast wegwuiven. |:)
pi_216373488

Biden doet de nazi groet. Wtf?!
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:31:37 #38
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373490
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:27 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nee hoor. Musk is zowel verbaal als non verbaal een autist pur sang.
Dus dan gaat ie vandaag nog aangeven dat het een misverstand is?
  maandag 20 januari 2025 @ 22:32:22 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373500
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:31 schreef Rnie het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Biden doet de nazi groet. Wtf?!
Kijk, hier doe je net alsof je dom bent.
pi_216373514
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:31 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus dan gaat ie vandaag nog aangeven dat het een misverstand is?
Sync staat, sinds hij in Washington is, uit. Zal hem later ff bellen om het te vragen. I'll keep you posted.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:35:42 #41
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373523
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:34 schreef Rnie het volgende:

[..]
Sync staat, sinds hij in Washington is, uit. Zal hem later ff bellen om het te vragen. I'll keep you posted.
Zijn er ook dingen die Musk niet goed doet?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 januari 2025 @ 22:36:17 #42
862 Arcee
Look closer
pi_216373530
Bijzonder dat nu Trump president is er ineens geen snedige TT's meer verzonnen worden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:37:02 #43
842 Zorro
Z
pi_216373536
CNN krijgt het nog druk
Of tellen die anderen niet?

twitter
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
pi_216373563
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:35 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zijn er ook dingen die Musk niet goed doet?
Is dit een overhoring Vis?
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:41:05 #45
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373575
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:39 schreef Rnie het volgende:

[..]
Is dit een overhoring Vis?
Nee, ik heb niet het idee dat jij op welke manier dan ook objectief naar Musk kijkt.
pi_216373580
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
CNN krijgt het nog druk

[ x ]
Nazis everywhere.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:41:54 #47
38496 Perrin
pi_216373582
De circusvoorstelling is begonnen.
twitter
pi_216373588
twitter
  maandag 20 januari 2025 @ 22:44:23 #49
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216373610
quote:
CNN krijgt het nog druk

[ x ]
Leuk geprobeerd, fotograaf.
Hier heb je de video, van de videograaf.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg7axtjyyc22

En nu post jij natuurlijk de video's van al die anderen :')

Shame.....
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:46:36 #50
842 Zorro
Z
pi_216373626
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:44 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Wat voegt het toe? Het resultaat is hetzelfde.

Overigens vind ik het bij iedereen onzinnig gelul.
Een of andere idioot heeft in het verleden een bepaalde manier van groeten gehanteerd en als je nu toevallig iets doet wat erop lijkt (en het is een vrij natuurlijke beweging dus niet iets wat je heel bewust moet doen) dan ben je een duivel, een monster, een engerd.

Hou toch op. Toeval, anders niks. Bij allemaal.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:49:54 #51
38496 Perrin
pi_216373649
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:46 schreef Zorro het volgende:

[..]

Een of andere idioot heeft in het verleden een bepaalde manier van groeten gehanteerd en als je nu toevallig iets doet wat erop lijkt (en het is een vrij natuurlijke beweging dus niet iets wat je heel bewust moet doen) dan ben je een duivel, een monster, een engerd.

Ja heel normaal nazigroeten brengen. Snuif nog een beetje copium.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:50:14 #52
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373653
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:46 schreef Zorro het volgende:

[..]

Het doet er wel toe, want als iemand aan de macht komt en refereert naar de Nazi-tijd, dat is nogal wat. Er zijn nogal wat mensen dood gegaan en we proberen sindsdien te voorkomen dat er een herhaling plaatsvindt.
pi_216373657
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:44 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Shame.....
Nogmaals...

twitter

Waarom je dan een activistische bluesy post moet posten, waar je totaal niet ziet waarom hij dit doet, is bizar.

Onee, dat is niet bizar. _O-
De enige echte.
pi_216373663
quote:
CNN krijgt het nog druk

[ x ]
Wow er zijn fotos te vinden van mensen met hun hand gestrekt.

Ja super vergelijkbaar met een dude die constant Nazi shit spuit en de Hitler groet doet.
Nog geen week geleden kwam hij nog maar eens met de classic ja de Nazi's waren eigenlijk socialisten.
Dat soort dingen hoorde ik Hillary of Kamala of Biden nou nooit zeggen.

Maar uiteraard zit je nu nog in de Musk cult dan ga je ook gewoon een Hitler groet verdedigen. Ja hij is autistisch, dan is het normaal om constant fascistische retoriek te spuien en te sieg heilen. Telkens een stapje verder ook.

Je zag dit met Baudet ook, wanhopig hoe lang mensen het volhouden om die lui 100x het voordeel van de twijfel te geven bij dit soort incidentjes.
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:53:05 #55
842 Zorro
Z
pi_216373681
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja heel normaal nazigroeten brengen. Snuif nog een beetje copium.
Dan doen ze het dus alle drie.
Het is het een of het ander.
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:53:41 #56
842 Zorro
Z
pi_216373693
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:50 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het doet er wel toe, want als iemand aan de macht komt en refereert naar de Nazi-tijd, dat is nogal wat. Er zijn nogal wat mensen dood gegaan en we proberen sindsdien te voorkomen dat er een herhaling plaatsvindt.
Ditr is weer wat ik ook al in het Studio Voetbal topic aangaf:
Mensen die de uitleg niet WILLEN snappen.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:55:29 #57
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373716
Sowieso het concept dat de rijkste mensen zich inkopen bij Trump en daarmee invloed gaan krijgen in het beleid. Kijk naar TikTok, moest worden gebanned, zei Trump en nu is die CEO aanwezig en je gaat het vast al raden, die gaat ook een bijdrage doen uiteraard aan Trump zelf en dan mag ie toch nog doorgaan met TikTok.

Zelfverrijking en dan de pijperts die met de mond open staan te juichen.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:55:56 #58
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373718
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:53 schreef Zorro het volgende:

[..]
Ditr is weer wat ik ook al in het Studio Voetbal topic aangaf:
Mensen die de uitleg niet WILLEN snappen.
Welke uitleg?
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:57:36 #59
842 Zorro
Z
pi_216373743
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wow er zijn fotos te vinden van mensen met hun hand gestrekt.

Ja super vergelijkbaar met een dude die constant Nazi shit spuit en de Hitler groet doet.
Nog geen week geleden kwam hij nog maar eens met de classic ja de Nazi's waren eigenlijk socialisten.
Dat soort dingen hoorde ik Hillary of Kamala of Biden nou nooit zeggen.

Maar uiteraard zit je nu nog in de Musk cult dan ga je ook gewoon een Hitler groet verdedigen. Ja hij is autistisch, dan is het normaal om constant fascistische retoriek te spuien en te sieg heilen. Telkens een stapje verder ook.

Je zag dit met Baudet ook, wanhopig hoe lang mensen het volhouden om die lui 100x het voordeel van de twijfel te geven bij dit soort incidentjes.
Selectieve verontwaardiging. Allen afgeven op iemand waar je het niet mee eens bent.
Ik vind het van allemaal zoals gezegd puur een beweging die toevallig zo is. OOK van degenen waar ik niks mee heb. Al geldt dat eigenlijk voor alledrie, maar dan liever Musk dan die andere twee.
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 22:58:32 #60
842 Zorro
Z
pi_216373749
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Welke uitleg?
Bedankt voor het bevestigen.

Deze uitleg

pi_216373764
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:57 schreef Zorro het volgende:

[..]
Selectieve verontwaardiging. Allen afgeven op iemand waar je het niet mee eens bent.
Ik vind het van allemaal zoals gezegd puur een beweging die toevallig zo is. OOK van degenen waar ik niks mee heb. Al geldt dat eigenlijk voor alledrie, maar dan liever Musk dan die andere twee.
Nou dat toeval is maar de vraag. Hij is ook al dikke vrienden met de Afd, zoek maar eens na wat voor sympathien een deel van de leden van die partij hebben.
  maandag 20 januari 2025 @ 22:59:51 #62
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373766
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:58 schreef Zorro het volgende:

[..]
Bedankt voor het bevestigen.

Deze uitleg

Tuurlijk jongen, 'een of andere idioot uit het verleden' en het 'lijkt er toevallig op'. Als dat zo is, dan gaat ie er vast iets over zeggen in de aankomende 24 uur, want je wil immers niet een een Nazi worden vergeleken toch?
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 23:00:42 #63
842 Zorro
Z
pi_216373774
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:59 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tuurlijk jongen, 'een of andere idioot uit het verleden' en het 'lijkt er toevallig op'. Als dat zo is, dan gaat ie er vast iets over zeggen in de aankomende 24 uur, want je wil immers niet een een Nazi worden vergeleken toch?
Hebben die andere twee dat ook uitgelegd dan?
Oh nee, die werden natuurlijk niet zo uitgelicht en kwamen er mee weg
  maandag 20 januari 2025 @ 23:03:23 #64
38496 Perrin
pi_216373802
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dit is niet de verdediging van een nazigroet die je denkt dat het is, vriend.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:03:42 #65
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373806
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:00 schreef Zorro het volgende:

[..]
Laat de beelden maar zien, en dan niet de foto's. Bewegende beelden graag. En hebben die ook laatst aangegeven dat extreemrechts moet winnen in Duitsland?
  FOK!fotograaf maandag 20 januari 2025 @ 23:06:53 #66
842 Zorro
Z
pi_216373837
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Laat de beelden maar zien, en dan niet de foto's. Bewegende beelden graag. En hebben die ook laatst aangegeven dat extreemrechts moet winnen in Duitsland?
Erg goedkope manier van scoren want je weet donders goed dat ik daar geen video van heb.
En ik verdedig niks en ik beschuldig niks, ik kan alleen ontzettend slecht tussen met twee maten meten.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:07:36 #67
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216373847
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:06 schreef Zorro het volgende:

[..]
Erg goedkope manier van scoren want je weet donders goed dat ik daar geen video van heb.
En ik verdedig niks en ik beschuldig niks, ik kan alleen ontzettend slecht tussen met twee maten meten.
Je volgt dan ook netjes de talking points op van het objectieve 'End Wokeness'. Je hebt de bewegende beelden niet eens gezien, dus kun je niet stellen dat het om dezelfde situaties gaat.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:15:30 #68
38496 Perrin
pi_216373938
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:03 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Twee keer, voor als je de eerste keer nog twijfelde.
Bekijk deze YouTube-video
pi_216373962
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:15 schreef Perrin het volgende:

[..]
Goeden trollpoging

twitter
De enige echte.
pi_216373970
quote:

[..]
Ja.

En denk maar niet dat ie dat per ongeluk doet.

Het is een soort van dogwhistle maar dan met een gigantische megafoon op een enorm podium.

Er zit een fascistische steenrijke en knettergeke oligarch naast de president. Hier is helemaal niks onschuldigs aan.

Ben wel benieuwd wat Bibi hiervan vindt trouwens.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 20 januari 2025 @ 23:22:08 #71
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_216373994
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Nee tuurlijk Trump wint omdat de Democraten de binding met het volk zijn verloren.
Klopt
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_216374000
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:57 schreef Zorro het volgende:

[..]
Nee hoor ik geef zo vaak kritiek op mensen waar ik het mee eens ben.
Het gaat niet om deze ene keer dat hij de Hitlergroet doet. Maar omdat hij al 20 keer of weet ik hoe vaak op deze manier provoceert. Omvolkingstheorien deelt, extreemrechtse partijen steunt, zijn werknemers totaal afbeult, etcetera etcetera

Geeft wel aan hoe ver je heen bent als je liever een gestoorde ziet en gaat vergoeilijken oh ja een hitlergroet was vast niet zo bedoelt. Kom op zeg natuurlijk als dit een eenmalig ding was is het logisch om het niet groter te maken dan een raar gebaar. Maar dit is een dude die constant bezig is nazi shit te verspreiden. Ik zou zeggen neem een kijkje in de vele delen van Xitter topic bepaald geen nieuws dat Elon 'bijna al mijn vrienden zijn joden' een nazi is.
pi_216374014
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ja.

Het is een soort van dogwhistle maar dan met een gigantische megafoon op een enorm podium.

Er zit een fascistische steenrijke en knettergeke oligarch naast de president. Hier is helemaal niks onschuldigs aan.

Bibi doet natuurlijk hetzelfde als de Elon adepten hier. Deny deny deny.
Ik zeg Luigi kom er maar in.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:28:52 #74
38496 Perrin
pi_216374056
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:18 schreef Rnie het volgende:

[..]
Goeden trollpoging

[ x ]

Hij bedankt Adolf met heel zijn hart?
pi_216374130
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik zeg Luigi kom er maar in.
Het wordt tijd dat er in samenwerking met bepaalde instanties even wordt ingegrepen door @Danny omtrent dit soort users.
De enige echte.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:44:52 #76
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216374131
Een pubertje dat een nazi-groet brengt maar het op zo'n manier doet dat hij 'plausible deniability' heeft zodat hij in het openbaar zogenaamd heel verontwaardigd kan zijn en de onschuld zelve spelen en achter de schermen tegen zijn vriendjes kan zeggen "hihi, kijk eens wat ik durf en waar ik mee weg kan komen". :')

Het mokerdomme klootjesvolk dat dan gaat zitten roepen dat 'de libs' achter elke boom een nazi zien terwijl ze zelf jarenlang bij iedere kaaspizza-bestelling totaal op tilt sloegen :')

Wat een kneuzenkermis, je zult er maar trots op zijn :')
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:45:31 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374134
Musk :|W :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 20 januari 2025 @ 23:47:31 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374150
quote:
CNN krijgt het nog druk

[ x ]
Zor, wat sneu -O- :'(
pi_216374166
Godsamme ik moet wel nog even wennen aan het idee dat deze shitshow nu weer live is allemaal.

Tijdje terug kon je nog lachen om ouwe YouTube filmpjes.

Shit's for real. ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 20 januari 2025 @ 23:52:46 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374186
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:49 schreef BlackLining het volgende:
Godsamme ik moet wel nog even wennen aan het idee dat deze shitshow nu weer live is allemaal.

Tijdje terug kon je nog lachen om ouwe YouTube filmpjes.

Shit's for real. ;(
De speech was hilarisch.
De "echte speech" was very low energy en nog sneuer.

Trump is terug..
  maandag 20 januari 2025 @ 23:54:43 #81
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216374201
Het zal de Amerikaantjes nog bezuren als ze straks 100% importbelastingen moeten betalen. Kan me niet voorstellen dat er eerder een Amerikaanse president zo'n extreme belastingverhoging heeft doorgevoerd.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  maandag 20 januari 2025 @ 23:54:50 #82
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216374203
quote:
Yep, die was ook wel leuk... een soort van Kennedy 2.
Benieuwd en denk dat dit (Musk) wel gaat lukken om zich zo onsterfelijk te maken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  maandag 20 januari 2025 @ 23:55:32 #83
8369 speknek
Another day another slay
pi_216374207
quote:

[..]
Het is wel een Nazi salute, weer hetzelfde gelul als met Laura Ingraham, oh ze had gewoon een wat stijve arm, maar het was een hoek van 84 graden in plaats van 85 graden dus kunnen we wel zeker weten dat gniffel gnuif. Wie nu nog opkomt voor nazi's doet dat echt niet onbewust. En Musk deed ook niet onbewust een sieg heil.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 20 januari 2025 @ 23:56:03 #84
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374208
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:54 schreef Vallon het volgende:

[..]
Yep, die was ook wel leuk... een soort van Kennedy 2.
Benieuwd en denk dat dit (Musk) wel gaat lukken om zich zo onsterfelijk te maken.
Onsterfelijk belachelijk :P
  maandag 20 januari 2025 @ 23:58:17 #85
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216374224
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:55 schreef speknek het volgende:

[..]
Het is wel een Nazi salute, weer hetzelfde gelul als met Laura Ingraham, oh ze had gewoon een wat stijve arm, maar het was een hoek van 84 graden in plaats van 85 graden dus kunnen we wel zeker weten dat gniffel gnuif. Wie nu nog opkomt voor nazi's doet dat echt niet onbewust. En Musk deed ook niet onbewust een sieg heil.
Het is niet eens omdat ze daadwerkelijk het nazi-gedachtegoed een warm hart toedragen, maar meer omdat ze het leuk vinden om te trollen. Het zijn een soort 14-jarige 4chan-kneusjes.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_216374250
Ik heb maar af en toe tussendoor gekeken hoor, maar ik heb die dochter van hem waar hij zelf op geilde helemaal niet meer gezien? Kan even niet op haar naam komen.

Heeft die zich teruggetrokken uit het circus?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:02:16 #87
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374251
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Het is niet eens omdat ze daadwerkelijk het nazi-gedachtegoed een warm hart toedragen, maar meer omdat ze het leuk vinden om te trollen. Het zijn een soort 14-jarige 4chan-kneusjes.
Mwah.. Beetje 50/50.. Ofzo
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:07:51 #88
38496 Perrin
pi_216374280
Je kunt van de Amerikanen zeggen wat je wilt, maar ze weten wel hoe ze een inauguratie moeten ensceneren.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:09:26 #89
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:07 schreef Perrin het volgende:
Je kunt van de Amerikanen zeggen wat je wilt, maar ze weten wel hoe ze een inauguratie moeten ensceneren.
Jij kijkt nog? :o
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:11:47 #90
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216374298
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ja.

Vooral die GFY strakke onderlip blik van, we're here.
Nu denk ik dat Musk het een zorg zal zijn wat een ander vindt en al helemaal niet bezig is met wat hij doet voorkomen en wmb niet uit is om slecht te willen doen. Musk ziet zijn wereld als zijn speelterrein en is nu in de fase van I'm gonna make it mine.
Typisch geval van iemand die alles al heeft en dan op het leidende paard van de gouden koets gaat zitten.

Zorgen zijn wmb zeker terecht want wie gaat/kan een malloot van een miljardair wegsturen wanneer degene die daartoe nog in staat zijn, zelf in dat kamp zitten. Het podium waar de minzame machthebber nu zit, is niet veel anders dan wat ik heb gezien van Xi.
Strikt genomen is de situatie in de VS niet veel anders als in de SU. Alleen de vorm en show is wat anders.

Straks een oorlogje om Panama en handelsstrijd met EU (inclusief X/Meta/Alphabet) en climate-my-ass gaat ook zeer boeiend worden. Anderzijds is wat Biden op de valreep doet om alle leden van zijn clan een pardon te geven, wmb ook niet bepaald koosjer.
Enfin, vooral hopen dat de shit niet hier in de fan komt plakken.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:14:12 #91
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216374304
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:07 schreef Perrin het volgende:
Zeker leuk als vermaak te observeren, hoe ze dat in elkaar draaien en elkaar veren in de kont duwen.
Lachen was ook die goody-bag in het Capitool en ook machthebbers niet wars zijn van kraaltjes en spiegeltjes.
pi_216374329
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:58 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Nou voor Musk komt het wel prima uit hoor. Een totalitaire staat die bevriende ondernemers flink uit de weg gaat qua regelgeving en bevoordeelt. (De overheid runnen als bedrijf)
Als hij dat gedachtegoed geen warm hart toedraagt is het wel heel bijzonder dat zon zogenaamd intelligente man die nog niet zo lang geleden naar Auswitz ging na een omvolkingstheorie verkocht te hebben ging nu weer in opspraak komt met een Hitlergroet. Vorige week nog met nazi's waren socialisten.
Ik geloof best dat hij 10 jaar geleden nog niet zo geradicaliseerd was, maar sinds Corona ging het in ieder geval hard. Het is ook meer dat hij merkt dat elke provocatie toch wel vergoeilijkt wordt bijvoorbeeld zoals jij hier doet. Oh het is maar meme lord shit. Hij ziet ook dat Trump alles kan flikken. Daarbij hij doet polls over dingen als de Engelse regering even coupen en krijgt daar eigenlijk geen tegenreactie op. Natuurlijk gaat hij steeds verder met het masker af.

En wat zullen we verbaasd zijn dat we over een paar maanden weer dit hele riedeltje over moeten doen. Misschien moet South Park weer een memberberries aflevering uitzenden.
pi_216374345
quote:
12s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:11 schreef Vallon het volgende:

[..]
Vooral die GFY strakke onderlip blik van, we're here.
Nu denk ik dat Musk het een zorg zal zijn wat een ander vindt en al helemaal niet bezig is met wat hij doet
Ja dezelfde Musk die mensen betaald om een spelletje voor hem te spelen en dan bij hoog en laag volhoudt dat hij zelf dag en nacht dat spel heeft gespeeld en die vervolgens de checkmarks bij mensen die zeggen je speelde dat computer spelletje niet weghaalt op zijn site. Die boeit het niks wat anderen van hem denken.

https://www.forbes.com/si(...)lder-internet-drama/
pi_216374365
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 22:24 schreef Rnie het volgende:
Over vier jaar Vance vs Newsom?
Of een van de Trump-kids om de dynastie voort te zetten :X
pi_216374366
quote:

[..]
Gaan we echt vier jaar van deze onzin krijgen? :')
twitter
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:42:01 #96
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374371
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:40 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
[ x ]
Okeeee, serieus? :D
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:42:34 #97
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216374373
Wanneer ik zijn speechwijze bezie, krijg ik wat begrip wat en hoe leiders in heden en verleden, elders, de massa wisten te bespelen.
"We love the oval office, evertyhing starts en ends with the Oval office" -O-
Je moet daar achterstaand op het podium als slingertjes en aankleding, toch wat moeilijk voelen ?
Om dan als een bully Biden en Harris compleet door de stront te halen en geen greintje fatsoen te hebben.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:42:44 #98
38496 Perrin
pi_216374375
quote:

[..]
[ x ]
Ah, Harris stond ook met haar arm omhoog! Ja dan is het prima dat Elon zijn Sieg Heiltjes doet.
pi_216374378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:42 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ah, Harris stond ook met haar arm omhoog! Ja dan is het prima dat Elon zijn Sieg Heiltjes doet.
:') :') :')
Sterkte alvast de komende jaren.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:43:41 #100
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216374379
quote:

[..]
[ x ]
Komt er weer een, mooi de talking points van 'End Wokeness' rondbazuinen. Heb je ook een filmpje van de Nazisalute van Harris?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:45:25 #101
38496 Perrin
pi_216374383
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Komt er weer een, mooi de talking points van 'End Wokeness' rondbazuinen. Heb je ook een filmpje van de Nazisalute van Harris?
En zelfs al zou die bestaan, hoe maakt dat Elon zijn gedrag minder verachtelijk?
pi_216374389
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:45 schreef Perrin het volgende:

[..]
En zelfs al zou die bestaan, hoe maakt dat Elon zijn gedrag minder verachtelijk?
Zijn hart figuurlijk uit zijn lijf rukken en smijten naar de menigte bedoel je? Wel even specifiek zijn wat je precies met zijn gedrag bedoeld.
De enige echte.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:50:01 #103
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216374392
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:45 schreef Perrin het volgende:

[..]
Niets, uiteraard. Toch mag men wel wat meer moeite doen dan drek als 'end wokeness' na te praten.
pi_216374393
Oh jee! :X

twitter
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:50:14 #105
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374395
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:48 schreef Rnie het volgende:

[..]
Zijn hart figuurlijk uit zijn lijf rukken en smijten naar de menigte bedoel je? Wel even specifiek zijn wat je precies met zijn gedrag bedoeld.
*bedoelT
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:50:34 #106
38496 Perrin
pi_216374396
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:48 schreef Rnie het volgende:

[..]
quote:
“Some elections are important, some are not. But this one, this one really mattered and I just want to say thank you for making it happen,” Musk said before putting his hand on his chest and then raising it in a salute that appeared similar to the “Sieg Heil” used by Nazis at their victory rallies.

“It is thanks to you that the future of civilization is assured," Musk said.
twitter
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:51:00 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_216374399
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:50 schreef Dutchguy het volgende:

[ x ]
Context :P
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:51:05 #108
38496 Perrin
pi_216374401
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:50 schreef Dutchguy het volgende:

[ x ]
Jee, Hillary staat op een foto met haar arm omhoog. Ja dan is het prima dat Elon de nazigroet brengt.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:52:10 #109
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216374406
There it is,.... no more climate
pi_216374409
Interessant hoe men tegelijk wilt verdedigen dat het helemaal niet zo'n erg gebaar is omdat toen deze mensen het deden dat geen consequenties had. Oftewel je bent vr een wereld waarin de hitlergroet strafbaar is maar dan alleen voor de mensen bij wie je dat terecht vindt?
What Would Goku Do
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:54:29 #111
38496 Perrin
pi_216374413
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:52 schreef viagraap het volgende:
Interessant hoe men tegelijk wilt verdedigen dat het helemaal niet zo'n erg gebaar is omdat toen deze mensen het deden dat geen consequenties had. Oftewel je bent vr een wereld waarin de hitlergroet strafbaar is maar dan alleen voor de mensen bij wie je dat terecht vindt?
Geen idee wat het punt van de lui is die foto's van Hillary en Harris hier posten, maar ze staan niet aan de goede kant van de geschiedenis.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 00:55:41 #112
38496 Perrin
pi_216374417
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:54 schreef Rnie het volgende:

[..]
Nog een keer

[ x ]
Je kunt best je hoofd in het zand steken, maar duidelijker en schaamtelozer dan dit worden publieke hitlergroeten niet.
pi_216374422
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:52 schreef viagraap het volgende:
Daar vat je de kern van de "vrijheidsstrijders" samen, de vrijheid om alles en iedereen te mogen beledigen en hen het zwijgen op te leggen als ze het in hun hoofd halen iets terug te zeggen. Doet het heel goed bij de boosmensen, Wilders en Trump hebben er de verkiezingen mee gewonnen.
pi_216374427
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:56 schreef Rnie het volgende:

[..]
Het is geen Hitlergroet.

Nog een keer

[ x ]
Waarvan moet dit beeld ons overtuigen? Als je hier geen hitlergroet in ziet ben je gewoon letterlijk blind. Vertel me alsjeblieft wat we missen.
What Would Goku Do
  dinsdag 21 januari 2025 @ 01:00:04 #115
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216374434
'Zie hier, het is geen Hitlergroet' Komt vervolgens met precies hetzelfde filmpje als de mensen die zeggen dat het wel zo is en denkt dat de woorden eromheen moeten laten zien dat het niet zo'n groet was. Dan komt iemand met het voorbeeld hoe ook de woorden daaraan gelinkt kunnen worden, maar jij komt niet verder dan een X-bericht van een van je 'betrouwbare' kanalen.
pi_216374438
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 00:58 schreef viagraap het volgende:

[..]
Waarvan moet dit beeld ons overtuigen? Als je hier geen hitlergroet in ziet ben je gewoon letterlijk blind. Vertel me alsjeblieft wat we missen.
Hik trekt figuurlijk zijn hart uit zijn lijf en smijt het naar de menigte.
De enige echte.
pi_216374439
Soyrechts heeft het er maar moeilijk mee. Nu al dit soort debiele onzin moeten verdedigen. _O-

Ketamine is a hell of a drug. :')
  dinsdag 21 januari 2025 @ 01:01:31 #118
38496 Perrin
pi_216374440
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 01:00 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Soyrechts heeft het er maar moeilijk mee. Nu al dit soort debiele onzin moeten verdedigen. _O-

Ketamine is a hell of a drug. :')
De copium vloeit al rijkelijk op dag 1.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 01:02:41 #119
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216374443
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 01:00 schreef Rnie het volgende:

[..]
Hik trekt figuurlijk zijn hart uit zijn lijf en smijt het naar de menigte.
Oja.

pi_216374447
Je kunt hooguit medelijden hebben met Musk dat het zo'n ongelofelijke autist is maar als je je wilt associren met mensen die hier geen afstand van willen nemen ja sorry dan is het klaar wat mij betreft.
What Would Goku Do
  dinsdag 21 januari 2025 @ 01:04:41 #121
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216374450
Als ik een beweging maak die lijkt op de Hitlergroet en men beschuldigd mij ervan, ben ik de eerste die gaat zeggen dat ik er afstand van neem. Of op z'n minst zeggen dat het om een misverstand gaat. Het laatste wat ik wil is dat de associatie blijft bestaan.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 01:04:46 #122
38496 Perrin
pi_216374451
quote:
Volgens Rnie gewoon een spontane hartelijke knul. En volgens Dutchguy geen probleem want hij heeft een foto van Hillary die ook met haar arm omhoog staat.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 01:05:18 #123
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216374455
Kan dat geouwehoer over wie wat uitbeeldt met zijn rechterhand, niet stoppen want dan kan niemand meer zwaaien.
De associatie daarvan zit vooral in het beeld van een hoofd die dat zo wil zien.
pi_216374458
Hij citeert die woorden over de beschaving bewust en al was het maar om te trollen, andere mensen verraden zichzelf enorm door dit zo graag te willen downplayen.
What Would Goku Do
  dinsdag 21 januari 2025 @ 01:06:35 #125
38496 Perrin
pi_216374460
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 01:06 schreef viagraap het volgende:
Hij citeert die woorden over de beschaving bewust en al was het maar om te trollen, andere mensen verraden zichzelf enorm door dit zo graag te willen downplayen.
Nogal ja.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 01:08:07 #126
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216374467
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 01:05 schreef Vallon het volgende:
Kan dat geouwehoer over wie wat uitbeeldt met zijn rechterhand, niet stoppen want dan kan niemand meer zwaaien.
De associatie daarvan zit vooral in het beeld van een hoofd die dat zo wil zien.
Het probleem is dat je het niet los kan zien van de drek die Musk de afgelopen twee maanden elke dag de wereld in heeft gegooid. Tuurlijk kan het nog steeds onhandig zijn, maar stellen dat het per ongeluk was of dat het niet zo bedoeld was is natuurlijk ook wat makkelijk.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 01:54:41 #127
38496 Perrin
pi_216374563
Trump bevrijdt bevriende krijgsgevangenen.
twitter
pi_216374566
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 01:54 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Bevriende terroristen zijn immers goede terroristen...
  dinsdag 21 januari 2025 @ 01:57:50 #129
38496 Perrin
pi_216374569
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 01:56 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Bevriende terroristen zijn immers goede terroristen...
Ze deden slechts wat de baas insinueerde.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 02:05:54 #130
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216374579
quote:
[ x ]
Dat doet ie vanuit het hart.

Net als Elon.

dinsdag 21 januari 2025 @ 02:06:37 #131
38496 Perrin
pi_216374580
Hij laat gewoon zien hoeveel hij van de toeschouwers houdt!

dinsdag 21 januari 2025 @ 02:43:45 #132
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216374599
quote:
[ x ]
De rechtstaat wordt de komende tijd bepaald door de autocraat met backup van zijn terreur "vrienden" die hun kont afvegen met wetten. Ook het bedenken hoe hij $500Miljard wil gaan hebben van TikTok en EU vriendelijk edoch zeer dringend verzoek het gas/olie voor ene bedrag van (ik meen) $200miljard bij hem af te nemen ter compensatie van het handelstekort en defensie budgetten van 2% naar 5% bij hem af te nemen goederen, is onwerkelijk.
Zakelijk klinkt het logisch in de trant van een mafiose schrootboer en vrees dat het land niet veel anders is dan een SovjetUnie en China.
En dan met n pennenstreek rechten van vrouwen terug naar de middeleeuwen verwijzen en zich terugtrekt uit het klimaatakkoord en de WHO.
pi_216374640
Wat een dag. Wat een dag. Net alles teruggekeken en moet nog even bekomen, soms zelfs een traantje weggepinkt. Historische beelden en teksten. Jaloers op Amerika en ik vrees voor Europa, die gaan absoluut de hardste klappen krijgen in de westerse wereld met Trump op volle sterkte terug in het WH. En het besef dat ik de komende dagen nog minstens voor 30+ uur aan beeldmateriaal van de inauguratie op de verschillende netwerken kan terugkijken, maakt me zeer gelukkig :)
De meltdowns hier van sommige Fokkers zijn vermakelijk en een beetje treurig tegelijk, jullie zouden ongelofelijk dankbaar mogen zijn dat we in de westerse wereld nog een kans hebben gekregen ons te herpakken met Trump aan de macht, volledig democratisch gekozen. Helaas zal (West) Europa het niet begrijpen en echt keihard afgestraft worden, Amerika zal een extreme nieuwe fase van groei en welvaart kennen terwijl Europa langzaam richting de wereld/landen zal gaan waarvan ze zoveel mensen uit hopeloze naviteit hebben opgenomen. Importeer de derde wereld, wordt de derde wereld. En dan kan ik je verzekeren dat er niemand is Europa te redden. Amerika heeft letterlijk en figuurlijk een kogel ontweken betreft hun toekomst, en alle seinen staan daar op groen voor een fantastische Gouden Eeuw. Europa zal jaloers en gefrustreerd moeten toekijken, de ondergang zal snel gaan nu er geen enkele compassie meer vanuit de VS is, en zij wl de juiste keuzes maken en terug op de rails zitten van de samenleving die we kenden tussen 1950-1990. Amerika, rechts Europa is kapot jaloers op jullie! Europa heeft broodnodig een Trump nodig.
Oh, EN WE GAAN NAAR MARS BABY :)
pi_216374643
Dit is hoe ik me nu voel lol :)

twitter
pi_216374658
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 05:04 schreef Eagles89 het volgende:
Dit is hoe ik me nu voel lol :)

[ x ]
Terwijl je in Europa woont, die volgens jou hard gestraft zal worden...

Ik wens je veel sterkte toe de komende jaren..
  FOK!fotograaf dinsdag 21 januari 2025 @ 06:30:47 #136
842 Zorro
Z
pi_216374732
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2025 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Zor, wat sneu -O- :'(
Zoals ik zei, ik ben voor of tegen niemand in dezen want ik vind het allemaal niks. Maar met twee maten meten is iets waar ik allergisch voor ben. En daar vind ik het hier nogal op lijken.
pi_216374774
Maar wat vinden onze trump fans nu eigenlijk van het vrijlaten van veroordeelde terroristen? Waar blijft de ophef dat dit echt niet kan, het is nogal stil over dit bizarre besluit bij deze normaliter nogal mondige groep.
pi_216374778
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 06:47 schreef Basp1 het volgende:
Maar wat vinden onze trump fans nu eigenlijk van het vrijlaten van veroordeelde terroristen? Waar blijft de ophef dat dit echt niet kan, het is nogal stil over dit bizarre besluit bij deze normaliter nogal mondige groep.
Gisteravond waren ze nog viesmad over de gratie die Biden verleende.
Ik denk dat ze tijd nodig hebben om uit te vogelen hoe ze deze move gaan verdedigen.
Kunnen ze vast oefenen voor de komende 4 jaar.
pi_216374787
Musk is hier iig weer een usefull idiot geweest zie ik. Pagina's over een handbeweging waar de ene een Hitlergroet in ziet en de ander niet, zolang hij er geen sieg heil bij roept kun je het iig ontkennen. Maar daarmee lijdt hij weer af van de inhoud (daar gaat het bij AMV sowieso te weinig over, het gaat altijd over de poppetjes en hun gedrag buiten de politiek, nooit over wetten of zoals nu decreten).

Belangrijker dan die handbeweging van Musk is wat Trump deed op dag 1:
- stapte uit het Parijsakkoord
- stapte uit de WHO
- schafte andere genders dan man of vrouw af in de overheidssystemen en communicatie
- pakte het nogal fundamentele recht af dat iedereen die in Amerika geboren is ook Amerikaan is
- haalde veroordeelde criminelen uit de gevangenis
- riep de 'energie-noodtoestand' uit om te kunnen boren in beschermde natuur
- kondigde een decreet af dat in elke staat genoeg injecties moeten liggen voor de doodstraf
- legde importheffingen van 25% op tegen Canada en Mexico (en maakt zo leven in de VS een stuk duurder)

Nog dingen die ik gemist heb?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_216374797
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 06:54 schreef Hanca het volgende:
Musk is hier iig weer een usefull idiot geweest zie ik. Pagina's over een handbeweging waar de ene een Hitlergroet in ziet en de ander niet, zolang hij er geen sieg heil bij roept kun je het iig ontkennen. Maar daarmee lijdt hij weer af van de inhoud (daar gaat het bij AMV sowieso te weinig over, het gaat altijd over de poppetjes en hun gedrag buiten de politiek, nooit over wetten of zoals nu decreten).

- stapte uit de WHO
- schafte andere genders dan man of vrouw af in de overheidssystemen en communicatie
- pakte het nogal fundamentele recht af dat iedereen die in Amerika geboren is ook Amerikaan is
- kondigde een decreet af dat in elke staat genoeg injecties moeten liggen voor de doodstraf
- legde importheffingen van 25% op tegen Canada en Mexico (en maakt zo leven in de VS een stuk duurder)

Vrijlating van politieke gijzelaars van J6. 1500+. De meeste veroordeeld voor idiote nietszeggende vergrijpen waar de BLM/Antifa beweging al jaren ongestraft mee weg komt want anti Trump en pro “DIVERSITY” lees: allen met de mening van het BLM cancelculture gedachtegoed.
pi_216374808
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 06:56 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Vrijlating van politieke gijzelaars van J6. 1500+. De meeste veroordeeld voor idiote nietszeggende vergrijpen waar de BLM/Antifa beweging al jaren ongestraft mee weg komt want anti Trump en pro “DIVERSITY” lees: allen met de mening van het BLM cancelculture gedachtegoed.
Want het is heel normaal dat je een parlementsgebouw bestormt :Y
  dinsdag 21 januari 2025 @ 07:04:34 #142
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216374821
quote:

- stapte uit de WHO

Je hebt gelijk ook... Volledig geQuote FT

Maar kunnen we alsjeblieft totaal onacceptabel gedrag niet gaan normaliseren..nota bene van de rijkste man ter wereld die nu in het hart van de macht zit?
Het is echt zwaar gestoord namelijk :N
pi_216374846
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:04 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Maar kunnen we alsjeblieft totaal onacceptabel gedrag niet gaan normaliseren..nota bene van de rijkste man ter wereld die nu in het hart van de macht zit?
Dat is het, maar een welles/nietes spelletje over de man die niet eens minister gaat worden zorgt er voor dat de ellende die Trump op dag 1 heeft aangericht (je zult maar een X in je paspoort hebben of een bedrijf hebben dat zaken importeert, om het nog niet te hebben over gevolgen voor natuur en klimaat) of van plan is aan te richten (de deportaties waar hij mee dreigt) volledig ondersneeuwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hanca op 21-01-2025 07:33:30 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_216374848
Wat zal Trump pissig zijn dan Ketamine autist met zijn nazigroet alle aandacht op zich heeft weten te vestigen op Trump zijn grote dag.
pi_216374849
Wordt chinese Trump merchandise ook 25% duurder, dat gaat de Maga kaste dan flink wat extra geld kosten. :D
pi_216374879
quote:

- stapte uit de WHO

Iedereen ziet een Hitlergroet in wat Elon doet. Je hebt gewoon een hoop mensen die een Hitlergroet best te verdedigen vinden want ze willen graag deportaties zien. Of het einde aan cultuurbolsjewisme.

Natuurlijk hebben de decreten van Trump meer gewicht. Van de andere kant is het heel gevaarlijk wat je doet. Uitvlakken dat de rijkste man op aarde een Nazi is en zo'n hoge positie heeft gekocht. Dat in een oligarchie zulke mensen de hoogste posities krijgen is vragen om problemen.

Teveel mensen hebben hun kop in het zand over de schadelijkheid van Nazi's als Musk. Maar goed na 2 jaar oligarchie zullen wel meer mensen wakker worden.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 07:21:12 #147
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_216374886
De mental gymnastics van sommigen om zelfs een full on nazi salute recht te praten is toch wel fascinerend om te zien.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_216374933
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:21 schreef Koffieplanter het volgende:
De mental gymnastics van sommigen om zelfs een full on nazi salute recht te praten is toch wel fascinerend om te zien.
Kleine prijs om het einde van de beschaving te voorkomen.
pi_216374974
En mensen -waar dan ook - in/buiten de U.S. - die hun hoop ( werkt niet) hun verwachtingen hebben over de midterms en de inwoners tor inzicht komen, dat het voor hun de verkeerde kant opgaat / is gegaan richting armoe en verdere ellende…dream on.
Die worden verder gemanipuleerd.

Huil.

[ Bericht 6% gewijzigd door AnneX op 21-01-2025 07:49:19 ]
  dinsdag 21 januari 2025 @ 07:58:38 #150
38496 Perrin
pi_216375135
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Teveel mensen hebben hun kop in het zand over de schadelijkheid van Nazi's als Musk. Maar goed na 2 jaar oligarchie zullen wel meer mensen wakker worden.
Pas als het veel te laat is. En zelfs dan zullen velen nog hun eigen liegende ogen niet geloven.

Als je het niet wl zien, dan zie je het ook niet.
pi_216375254
Vind de verbale agressie van leden van de Trump-cultus naar niet leden, die je ook in dit forum en zelfs in dit topic ziet, ook wel een interessant fenomeen. Zag je ook al toen Wilders hier de verkiezingen gewonnen had.
En ook dat dat "owning the libz" wel zo belangrijk kan zijn. 8)7

Bijzonder gedrag allemaal wel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_216375365
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:10 schreef xpompompomx het volgende:
Vind de verbale agressie van leden van de Trump-cultus naar niet leden, die je ook in dit forum en zelfs in dit topic ziet, ook wel een interessant fenomeen. Zag je ook al toen Wilders hier de verkiezingen gewonnen had.

Ze denken dat ze de (nep) cultuuroorlog gewonnen hebben, terwijl dit als afleiding dient van de klassenoorlog die er gaande is. De oligarchen hebben die gewonnen en deze users hebben nog niet door dat zij helemaal niets om hun welzijn geven.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 08:25:59 #153
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_216375374
quote:

- stapte uit de WHO

En Cuba staat weer op de terrorismelijst
Robert Moog died for our synths
pi_216375378
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ze denken dat ze de (nep) cultuuroorlog gewonnen hebben, terwijl dit als afleiding dient van de klassenoorlog die er gaande is. De oligarchen hebben die gewonnen en deze users hebben nog niet door dat zij helemaal niets om hun welzijn geven.
Doe klassenoorlog zou er moeten zijn, maar in plaats daarvan hebben we een cultuuroorlog aangestuurd door de oligarchen. ;)
  dinsdag 21 januari 2025 @ 08:26:10 #155
38496 Perrin
pi_216375380
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:10 schreef xpompompomx het volgende:

twitter
  dinsdag 21 januari 2025 @ 08:26:58 #156
38496 Perrin
pi_216375388
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Doe klassenoorlog zou er moeten zijn, maar in plaats daarvan hebben we een cultuuroorlog aangestuurd door de oligarchen. ;)
Exact. De 99% laten zich bespelen en inpakken door de 1%.
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 08:28:45 #157
70532 loveli
N
pi_216375397
twitter
crap in = crap out
  dinsdag 21 januari 2025 @ 08:38:08 #158
38496 Perrin
pi_216375462
Wanneer je je niet meer druk maakt om je herverkiezing.
twitter
pi_216375476
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:25 schreef Gehenna het volgende:

[..]
En Cuba staat weer op de terrorismelijst
Ja, maar ik heb er totaal geen zicht op of dat terecht is of niet. Tot een paar dagen geleden stonden ze er onder Biden ook op.

Zie wel dat Trump discriminatie op basis van genderidentiteit of seksuele geaardheid weer makkelijker heeft gemaakt...
  dinsdag 21 januari 2025 @ 08:55:18 #160
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_216375616
heeft hij drugscartels nu ook op de terrorisme lijst gezet of was dat meer een idee?

Want dan ben ik benieuwd of er drone strikes gaan komen in Mexico.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 08:56:28 #161
70532 loveli
N
pi_216375629
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
heeft hij drugscartels nu ook op de terrorisme lijst gezet of was dat meer een idee?

Want dan ben ik benieuwd of er drone strikes gaan komen in Mexico.
https://apnews.com/articl(...)4417039b65a10131ff64
crap in = crap out
  dinsdag 21 januari 2025 @ 08:59:55 #162
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_216375663
quote:
Ah thanks. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.
pi_216375693
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 08:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ah thanks. Ben benieuwd hoe dit uitpakt.
Slecht.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 09:06:11 #164
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_216375721
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Slecht.
Legaliseren zou beter zijn, maarja dat is nu zover weg...
pi_216375749
quote:

- stapte uit de WHO

Zet Mexicaanse kartels op de terrorismelijst en zinspeelt op militaire ingrijpen (wat dan kan zonder toestemming van het congres).
pi_216375768
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
De kartels, dat gaat om harddrugs he? Je gaat me toch niet vertellen dat je dat wil legaliseren?

Niet dat het dan een goed idee is ze op de terrorismelijst te zetten, dat is het andere uiterste.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 09:12:27 #167
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_216375781
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
De kartels, dat gaat om harddrugs he? Je gaat me toch niet vertellen dat je dat wil legaliseren?

Niet dat het dan een goed idee is ze op de terrorismelijst te zetten, dat is het andere uiterste.
Het is een lastige kwestie. Een deel kan je legaliseren en normaliseren (dan daalt gebruikt waarschijnlijk ook juist)

maar veel kartels hebben sowieso ook andere inkomstenbronnen. Mensenhandel bijvoorbeeld.

De huidige aanpak werkt ook niet...
  dinsdag 21 januari 2025 @ 09:13:48 #168
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216375799
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 06:47 schreef Basp1 het volgende:
Ja, ik las dat 6 niet veroordeelde mensen vrijlaten de rechtsstaat ernstig ondermijnd, wat zal 1500 veroordeelden vrijlaten dan wel niet zijn?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 09:14:30 #169
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216375804
quote:

- stapte uit de WHO

Ja, maar je moet het niet letterlijk nemen zeggen zijn supporters.
pi_216375832
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, maar je moet het niet letterlijk nemen zeggen zijn supporters.
Een decreet niet letterlijk nemen is nogal lastig. Er is ook geen politieke discussie aan vooraf gegaan die de geest van een decreet uit zou leggen (geen idee hoe dat in de VS zit, maar hier is de wetsbehandeling en wat de bewindspersoon daar zegt onderdeel van de wet), een rechter heeft alleen de letterlijke tekst.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 09:19:03 #171
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216375837
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 07:04 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Je hebt gelijk ook... Volledig geQuote FT

De rijkste en 'slimste mens op aarde', die 'per ongeluk' en 'uit enthousiasme' twee keer de Hitlergroet brengt, met een tekst die erg klinkt als 14 words en 'this is what victory looks like' (wat betekend sieg heil eigenlijk? ;)). Zegt eerder deze maand dat de AFD de enige is die Duitsland kan redden, een zeer extreemrechtse partij. Nee, ging echt per ongeluk hoor!
  dinsdag 21 januari 2025 @ 09:19:52 #172
38496 Perrin
pi_216375849
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
De rijkste en 'slimste mens op aarde', die 'per ongeluk' en 'uit enthousiasme' twee keer de Hitlergroet brengt, met een tekst die erg klinkt als 14 words en 'this is what victory looks like' (wat betekend sieg heil eigenlijk? ;)). Zegt eerder deze maand dat de AFD de enige is die Duitsland kan redden, een zeer extreemrechtse partij. Nee, ging echt per ongeluk hoor!
De mate waarin sommige mensen zich in kronkels wringen om hun cognitieve dissonantie op te heffen is indrukwekkend.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 09:27:10 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216375915
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:18 schreef Hanca het volgende:

[..]
Een decreet niet letterlijk nemen is nogal lastig. Er is ook geen politieke discussie aan vooraf gegaan die de geest van een decreet uit zou leggen (geen idee hoe dat in de VS zit, maar hier is de wetsbehandeling en wat de bewindspersoon daar zegt onderdeel van de wet), een rechter heeft alleen de letterlijke tekst.
Dat snap ik ook wel, maar heb jij die eerste 4 jaar onder Trump niet gezien? Zelfs de muur zou symbolistisch zijn heb ik mij veel laten vertellen op Fok door Trumpfans. Zo zou die deportatiestorm ook niet letterlijk zijn.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 09:32:48 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_216375963
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef Perrin het volgende:

[..]
De mate waarin sommige mensen zich in kronkels wringen om hun cognitieve dissonantie op te heffen is indrukwekkend.
Alsof deze mensen het erg vinden dat hun helden de Hitlergroet brengen. Als ze dat erg vonden waren het zes jaar geleden al niet meer hun helden. Ze proberen het te normaliseren door ons cognitieve dissonantie aan te praten. Niet erg succesvol, eerder ronduit pathetisch.

Hier dan nog maar een filmpje van het Braziliaanse journaal met de echte Hitlergroet van.. Hitler.

https://bsky.app/profile/(...)pks22t?ref_src=embed

Gelukkig zijn ze bij het Amerikaanse leger op r/Military een stuk wakkerder

https://www.reddit.com/r/(...)a_nazi_salute_twice/
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 09:39:28 #175
70532 loveli
N
pi_216376031
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Fentanyl?
crap in = crap out
pi_216376046
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Uit enthousiastme? Ik zag daar vooral een figuur die ontzettend geilt op aandacht.

Ik hoop vooral voor Amerika dat deze 4 jaar heel snel over gaan zijn.
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 09:44:10 #177
70532 loveli
N
pi_216376075
Dag 2, doe mij de Epstein lijst.
crap in = crap out
pi_216376111
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:44 schreef loveli het volgende:
De echte waar Trump ook op staat liefst met sappige details welke pedo welke meisjes ontmaagd hebben of zo. :D
pi_216376135
quote:

Nothing to see here...
  dinsdag 21 januari 2025 @ 09:52:23 #180
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_216376140
quote:
En het echte verhaal achter de UFO's in New Jersey zou hij ook op dag 2 vertellen.

Ik laat me graag verrassen :P
pi_216376182
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
En het echte verhaal achter de UFO's in New Jersey zou hij ook op dag 2 vertellen.

Ik laat me graag verrassen :P
Trump kreeg als kandidaat al National security briefings, dus hij zou al moeten weten waar het om zou gaan.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 10:00:48 #182
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_216376193
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:58 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Trump kreeg als kandidaat al National security briefings, dus hij zou al moeten weten waar het om zou gaan.
Nee, hij zei vandaag (of gister) dat hij (of eigenlijk Suzie, blijkbaar) het gaat uitzoeken, na een vraag van een reporter.

https://www.reddit.com/r/(...)taff_susie_wiles_on/

(overigens denk ik dat er niks bijzonder was bij New Jersey behalve een hoop hysterie)

Of wellicht heeft hij die briefings nooit ingekeken, wat me ook weinig zou verbazen.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 10:06:28 #183
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216376238
So much winning.

twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_216376301
quote:

- stapte uit de WHO

Laatste keer dat ik naar /r/politics ging waren geloof ik 10 nieuwsberichten met die foto van Elon aan de top. Men is inderdaad bijzonder naief. Zal me niets verbazen als het opzetje was.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 21 januari 2025 @ 10:22:37 #185
38496 Perrin
pi_216376361
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 10:06 schreef ExTec het volgende:
So much winning.

[ x ]
Daar worden weer een paar libs geowned. Ohnee, rijke vriendjes nog rijker gemaakt.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 11:03:17 #186
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_216376731
quote:

- stapte uit de WHO

Dit kan niet vaak genoeg herhaald worden, we laten ons allemaal weer afleiden door kraaltjes en gebaren, als het maar niet over de inhoud gaat.

Als aanvulling:
- De deur is wagenwijd opengezet voor Big Business, een handjevol ultrarijken krijgt een vorm van politieke macht en invloed zoals de wereld dat nog nooit gezien heeft. Regulering en institutionele controle waakhonden worden afgebroken, justitie aan banden gelegd.

In 1996 klonk de volgende uitspraak van Carl Sagan nog als een soort van dystopisch toekomstbeeld...

"I have a foreboding of an America in my children's or grandchildren's time -- when the United States is a service and information economy; when nearly all the manufacturing industries have slipped away to other countries; when awesome technological powers are in the hands of a very few, and no one representing the public interest can even grasp the issues; when the people have lost the ability to set their own agendas or knowledgeably question those in authority; when, clutching our crystals and nervously consulting our horoscopes, our critical faculties in decline, unable to distinguish between what feels good and what's true, we slide, almost without noticing, back into superstition and darkness."

... echter klinkt dit gevaarlijk herkenbaar in 2025.
pi_216376758
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:13 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, ik las dat 6 niet veroordeelde mensen vrijlaten de rechtsstaat ernstig ondermijnd, wat zal 1500 veroordeelden vrijlaten dan wel niet zijn?
Een herstel van vertrouwen, ik las net dat bijvoorbeeld Enrique Tarrio 22 jaar had gekregen terwijl hij niet eens aanwezig was.
Deze mensen dienen onmiddellijk vrij gelaten te worden wil er nog enigszins een idee van rechtvaardigheid bestaan.
Ik was toevallig net een draadje aan het lezen over je grote vriend Fauci.
Blijkbaar had hij toch nog het nodige uit te leggen maar ja lastig want hij heeft een pardon gekregen.

twitter
  dinsdag 21 januari 2025 @ 11:07:12 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_216376768
Uit de executive order voor "de bescherming van vrouwen"

quote:
(a) "Sex" shall refer to an individual's immutable biological classification as either male or female. "Sex" is not a synonym for and does not include the concept of "gender identity."

(b) "Women" or "woman" and "girls" or "girl" shall mean adult and juvenile human females, respectively.

(c) "Men" or "man" and "boys" or "boy" shall mean adult and juvenile human males, respectively.

(d) "Female" means a person belonging, at conception, to the sex that produces the large reproductive cell.

(e) “Male” means a person belonging, at conception, to the sex that produces the small reproductive cell.
Iedereen is bij wet nu vrouw in de Verenigde Staten. Alle mannen zijn dus transmannen?

Of aangezien je bij de conceptie nog helemaal geen cellen aanmaakt, is iedereen onzijdig? Dat is wel heel progressief.
pi_216376800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Een herstel van vertrouwen, ik las net dat bijvoorbeeld Enrique Tarrio 22 jaar had gekregen terwijl hij niet eens aanwezig was.
Deze mensen dienen onmiddellijk vrij gelaten te worden wil er nog enigszins een idee van rechtvaardigheid bestaan.
Ik was toevallig net een draadje aan het lezen over je grote vriend Fauci.
Blijkbaar had hij toch nog het nodige uit te leggen maar ja lastig want hij heeft een pardon gekregen.

[ x ]
Ga jij nu een bron aanhalen die zegt dat Fauci de coronapandemie mede heeft gemaakt? Kun je nog dieper zinken?
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 11:12:12 #190
375570 crew  Cyan9
pi_216376820
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:07 schreef speknek het volgende:
Uit de executive order voor "de bescherming van vrouwen"
[..]
Iedereen is bij wet nu vrouw in de Verenigde Staten. Alle mannen zijn dus transmannen?

Of aangezien je bij de conceptie nog helemaal geen cellen aanmaakt, is iedereen onzijdig? Dat is wel heel progressief.
Iedereen onzijdig zou wel heel veel gezeur wegnemen.
pi_216376869
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:10 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ga jij nu een bron aanhalen die zegt dat Fauci de coronapandemie mede heeft gemaakt? Kun je nog dieper zinken?
De verdenking is dat Fauci medeverantwoordelijk was voor het onderzoek naar coronavirussen in Wuhan. Fauci heeft met hand en tand gevochten tegen het idee dat het virus uit een lab is ontsnapt en heeft aangestuurd op censuur en misinformatie.
Het lijkt mij dat dit wel een onderzoek verdient, lastig alleen want hij heeft een preventieve pardon gekregen.
pi_216376921
quote:

[..]
Het is je reinste BNW bullshit, wat maar weer eens aantoont dat "Alle meningen zijn gelijk" in een politiek debat over een wetenschappelijk issue gewoon ronduit gevaarlijk is.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216376927
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De verdenking is dat Fauci medeverantwoordelijk was voor het onderzoek naar coronavirussen in Wuhan. Fauci heeft met hand en tand gevochten tegen het idee dat het virus uit een lab is ontsnapt en heeft aangestuurd op censuur en misinformatie.
Het lijkt mij dat dit wel een onderzoek verdient, lastig alleen want hij heeft een preventieve pardon gekregen.
Een complottheorie verdenking dus, nogal onzinnig. En sowieso gaat deze achterlijke post verder, want die zegt niet alleen 'covered it up', maar ook 'helped create the pandemic', dat kan nooit op een achteraf onderzoek wijzen.

En de post zegt ook dat hij wel schuldig moet zijn, 'anders krijg je geen pardon'. Biden heeft duidelijk gezegd dat deze mensen onschuldig zijn, maar een preventief pardon krijgen om de ellende en reputatieschade van onterechte vervolging te voorkomen.
pi_216377038
De invloed van chronische lijmsnuivers in de maatschappij vandaag de dag is ook wel vrij tragisch natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_216377123
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
Een complottheorie verdenking dus, nogal onzinnig. En sowieso gaat deze achterlijke post verder, want die zegt niet alleen 'covered it up', maar ook 'helped create the pandemic', dat kan nooit op een achteraf onderzoek wijzen.

En de post zegt ook dat hij wel schuldig moet zijn, 'anders krijg je geen pardon'. Biden heeft duidelijk gezegd dat deze mensen onschuldig zijn, maar een preventief pardon krijgen om de ellende en reputatieschade van onterechte vervolging te voorkomen.
Ik weet wat Biden heeft gezegd en ik geloof niet dat hij zelf gelooft dat hij het doet om deze mensen reputatieschade te besparen.
Als je onschuldig bent dan heb je niets te vrezen, tenzij Biden zelf niet gelooft in de rechtsstaat. Meer smaken zijn er niet en het kwaad is geschied. Fauci zal de geschiedenis in gaan als de schimmige wetenschapper die mogelijk een kwalijke rol heeft gespeeld in de corona pandemie. Er is nu geen manier meer over om ooit achter de waarheid te komen om te zien of Fauci werkelijk zo onschuldig is zoals jij, Biden en anderen hier zo stellig in geloven.
pi_216377232
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:36 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik weet wat Biden heeft gezegd en ik geloof niet dat hij zelf gelooft dat hij het doet om deze mensen reputatieschade te besparen.
Als je onschuldig bent dan heb je niets te vrezen, tenzij Biden zelf niet gelooft in de rechtsstaat. Meer smaken zijn er niet en het kwaad is geschied. Fauci zal de geschiedenis in gaan als de schimmige wetenschapper die mogelijk een kwalijke rol heeft gespeeld in de corona pandemie. Er is nu geen manier meer over om ooit achter de waarheid te komen om te zien of Fauci werkelijk zo onschuldig is zoals jij, Biden en anderen hier zo stellig in geloven.
Denk dat hij waarschijnlijk wel een reden heeft hiervoor...
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 11:47:02 #197
70532 loveli
N
pi_216377252
quote:

[..]
Dieper zinken dan een serieuze journalist quoten?
crap in = crap out
pi_216377254
quote:

[..]
Wat een totale onzin, jij weet enorm goed dat er in de VS enorm veel politiek gemotiveerde vervolgingen zijn. Kan je geloof hebben in dat de rechtsstaat uiteindelijk de goede uitspraak (in dit geval 100% vrijspraak) doet, maar dan ben je zo 2 3 jaar verder en is je reputatie naar de maan. Als hij met zijn 84 jaar niet halverwege de vervolging komt te overlijden.

Fauci gaat de geschiedenisboeken in als de man die essentieel was voor het stoppen van ebola in Congo en die onder 2 presidenten zijn uiterste best deed om de gevolgen van de corona pandemie zo klein mogelijk te houden, zo staat hij in de geschiedenisboeken.
pi_216377286
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:47 schreef loveli het volgende:

[..]
Michael Shellenberger is geen journalist, maar een activist. Aldus hemzelf.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 11:53:06 #200
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_216377343
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:47 schreef loveli het volgende:

[..]
Maar het is geen journalist. Aub check de bronnen. Desinformatie moet met hand en tand worden bestreden en dan begint het hiermee. Chivaz post heel vaak dingen dan zeer dubieuze bronnen doorspekt met allerlei aannames.
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 11:55:11 #201
70532 loveli
N
pi_216377364
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:49 schreef Hanca het volgende:

[..]
Michael Shellenberger is geen journalist, maar een activist. Aldus hemzelf.
Uit z'n eigen bio:
quote:
Michael offers testimony as a journalist and policy expert to the U.S. Congress on various issues covering free speech, censorship, and the environment.
crap in = crap out
pi_216377382
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:47 schreef Hanca het volgende:

[..]
Wat een totale onzin, jij weet enorm goed dat er in de VS enorm veel politiek gemotiveerde vervolgingen zijn. Kan je geloof hebben in dat de rechtsstaat uiteindelijk de goede uitspraak (in dit geval 100% vrijspraak) doet, maar dan ben je zo 2 3 jaar verder en is je reputatie naar de maan. Als hij met zijn 84 jaar niet halverwege de vervolging komt te overlijden.

Fauci gaat de geschiedenisboeken in als de man die essentieel was voor het stoppen van ebola in Congo en die onder 2 presidenten zijn uiterste best deed om de gevolgen van de corona pandemie zo klein mogelijk te houden, zo staat hij in de geschiedenisboeken.
Het is ook gewoon een variant op concern trolling. "Je hebt toch wel vertrouwen in het Amerikaanse rechtsysteem?", "Oh je vindt het niet volledig onfeilbaar? Dan is Trump ook helemaal nergens schuldig aan en duidelijk slachtoffer van het systeem!". Ik heb inderdaad ook nul vertrouwen in het feit dat de grootste klapwappies aan Republikeinse zijde niet voor elkaar zullen krijgen dat Fauci onderzoeken of vervolging aan zijn broek zal krijgen. De kans dat hij ergens voor vervolgd gaat worden tenzij ze een minstens net zo gestoorde juridische benoeming van Trump als rechter weten te vinden acht ik klein, maar je weet het maar nooit.
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 11:57:07 #203
70532 loveli
N
pi_216377383
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Maar het is geen journalist. Aub check de bronnen. Desinformatie moet met hand en tand worden bestreden en dan begint het hiermee. Chivaz post heel vaak dingen dan zeer dubieuze bronnen doorspekt met allerlei aannames.
Bron gecheckt, serieuze journalist gevonden.
crap in = crap out
pi_216377407
quote:

[..]

Iemand die al jaren hier over 6 januari het hoogste woord heeft die nu pas achter een veroordeeld proud Boys leider voor opruiing en aansturing van zijn manschappen komt. :')

Oproepen tot geweld jegens andere mensen is opeens nu normaal en geoorloofd chivaz?
  dinsdag 21 januari 2025 @ 11:59:52 #205
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216377409
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:55 schreef loveli het volgende:

[..]
Uit z'n eigen bio:
[..]

Is hij door een respectabele journalistieke publicatie geaccrediteerd als journalist?

Of is het een joker met een mening.
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:03:23 #206
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216377435
quote:
Als je onschuldig bent dan heb je niets te vrezen, tenzij Biden zelf niet gelooft in de rechtsstaat.
Het is een heel dankbaar middel, van autoritaire regimes om mensen gewoon om niks te vervolgen. In casu amerika loop je dan gewoon leeg op de kosten voor advocaten, en dom volk denkt: Ow, hij wordt vervolgt, nou, dan kan het niet anders dan dat er iets niet pluis is.

Zou gewoon met jou moeten gebeuren, gewoon vervolgen voor iets stupides. Grote kans dat je werkgever je meteen op straat trapt, financieel aan de grond,

Maar dan vertel je jezelf gewoon:

quote:
Ja, maar ik ben onschuldig, dus ik heb niks te vrezen! *)
&lt;signature here&gt;.
pi_216377449
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:59 schreef ExTec het volgende:

[..]
Is hij door een respectabele journalistieke publicatie geaccrediteerd als journalist?

Als hij daar geschreven had dat hij een alien was hadden de zogenaamde wetenschappelijke kritische zelf onderzoekende conservatieven dat ook gelooft. :+
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 12:04:37 #208
70532 loveli
N
pi_216377450
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:59 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zelfs Wikipedia noemt hem journalist.
crap in = crap out
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:06:17 #209
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_216377472
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef loveli het volgende:

[..]
Uh huh.
&lt;signature here&gt;.
pi_216377485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Iemand die al jaren hier over 6 januari het hoogste woord heeft die nu pas achter een veroordeeld proud Boys leider voor opruiing en aansturing van zijn manschappen komt. :')

Oproepen tot geweld jegens andere mensen is opeens nu normaal en geoorloofd chivaz?
De argumenten zijn ook wel een beetje van het niveau 'ja maar de leider van de criminele organisatie was niet eens aanwezig bij de moord!'. Dat is verder totaal niet relevant als die persoon een belangrijke rol heeft gespeeld bij het aansporen van de daders om die moord te plegen.
pi_216377486
quote:

[..]
Die progressieve linkse woke site is toch onbetrouwbaar zoals onze guur rechtse conservatieve vrienden altijd verkondigen.. 8-)
pi_216377491
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:57 schreef loveli het volgende:

[..]
Bron gecheckt, serieuze journalist gevonden.
Ik heb net op mijn bio gezet dat ik een serieuze journalist ben. Nu moet je mij geloven.
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 12:08:09 #213
70532 loveli
N
pi_216377496
Substack van Alex Berenson (ook een journalist).

https://alexberenson.subs(...)aul-interview-part-1

quote:
What did Dr. Anthony S. Fauci know about the likelihood that Sars-Cov-2 had leaked from a Chinese lab, and when did he know it?
quote:
With new evidence that Fauci tried to evade federal records laws as he discussed Covid, I wanted Paul’s perspective on the odds the virus leaked from a lab - and how to prevent similar disasters in the future.
https://oversight.house.g(...)secret-back-channel/
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 12:09:12 #214
70532 loveli
N
pi_216377512
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Die progressieve linkse woke site is toch onbetrouwbaar zoals onze guur rechtse conservatieve vrienden altijd verkondigen.. 8-)
Wikipedia is betrouwbaarder dan bv. Aaron Rupar, om er nog eens een linkse bij te halen.
crap in = crap out
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:12:17 #215
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216377543
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:09 schreef loveli het volgende:

[..]
Wikipedia is betrouwbaarder dan bv. Aaron Rupar, om er nog eens een linkse bij te halen.
Van Wikipedia:

.Wes Enzinna, writing in The New York Times, charged that Shellenberger "does exactly what he accuses his left-wing enemies of doing: ignoring facts, best practices and complicated and heterodox approaches in favor of dogma."[83] Olga Khazan, writing in The Atlantic, said that "The problem – or opportunity – for Shellenberger is that virtually every homelessness expert disagrees with him. ('Like an internet troll that's written a book' is how Jennifer Friedenbach, the executive director of San Francisco's Coalition on Homelessness, described him to me.)." Khazan also noted that "some experts agree with some of Shellenberger's critiques of Housing First. Though they stop short of endorsing Shellenberger or his views."[4] Tim Stanley, writing in The Daily Telegraph, described it as a "revelatory, must-read book", but added "There is much in the argument for liberal readers to contest."[84]

Klopt wat je zegt dus... :Y
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:13:57 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216377563
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ja, virussen die ontsnappen uit labo's, haaien met lasers op de kop en een man die met zijn hoed gooit.

Ik zie dat je een echte filmliefhebber bent.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:15:37 #217
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216377585
quote:
Van Wikipedia:

.In 2021, Berenson tweeted that COVID-19 vaccinations had led to 50 times more adverse effects than flu vaccine. PolitiFact rated the claim "mostly false".[12] The Atlantic called him "The pandemic's wrongest man", owing to what they termed his "dangerously, unflaggingly, and superlatively wrong" claims of the vaccine's ineffectiveness.[10]

On January 25, 2022, Berenson appeared on the Fox News show Tucker Carlson Tonight declaring that existing mRNA vaccines are "dangerous and ineffective" against COVID-19, and further demanding that they be withdrawn from the market immediately.[31] The Washington Post's Philip Bump denounced Carlson for "inviting Berenson on, despite his proven track record of misinformation and cherry-picking" and observed that "Berenson's claims went unchallenged."[32]

;)
pi_216377601
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 11:59 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En hij heeft daar lang genoeg voor gezeten, 22 jaar is absurd. Als we het hebben over iemands leven vernietigen en dan moet je lezen dat figuren met echte macht in de overheid preventieve pardons hebben gekregen waar jij uiteraard helemaal achter sta. Want het idee dat deze mensen onderzocht/vervolgd moeten worden dat is uiteraard onmenselijk. Maar jaren de bak indraaien voor een relletje is natuurlijk helemaal ok.
pi_216377635
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:16 schreef Chivaz het volgende:

[..]
En hij heeft daar lang genoeg voor gezeten, 22 jaar is absurd. Als we het hebben over iemands leven vernietigen en dan moet je lezen dat figuren met echte macht in de overheid preventieve pardons hebben gekregen waar jij uiteraard helemaal achter sta. Want het idee dat deze mensen onderzocht/vervolgd moeten worden dat is uiteraard onmenselijk. Maar jaren de bak indraaien voor een relletje is natuurlijk helemaal ok.
Jij noemt het een relletje, de rechter noemt het seditious conspiracy.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 12:25:52 #220
375570 crew  Cyan9
pi_216377704
quote:

[..]
Je bedoelt dat platform dat iedereen en z'n grootmoeder kan aanpassen? Juist ja.
pi_216377748
quote:

[..]
Wat fijn relletjes met doden hoeven geen gevolgen te hebben ik wil chivaz voordragen als vervanger van schoof dan kan XR geweldloos elke dag de A12 bezetten want daar wordt niemand fysiek iets aangedaan.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 12:30:54 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216377762
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wat fijn relletjes met doden hoeven geen gevolgen te hebben ik wil chivaz voordragen als vervanger van schoof dan kan XR geweldloos elke dag de A12 bezetten want daar wordt niemand fysiek iets aangedaan.
Nee, die moet je juist weer keihard aanpakken en de paspoort afnemen.
pi_216377825
Maar goed, nu is chivaz dus de useful idiot die de discussie weg weet te halen bij deze zeer schadelijke maatregelen die Trump op dag 1 al heeft genomen. Met een complottheorie die hier helemaal niet hoort, nota bene.
pi_216377836
Chivaz wil Fauci vastzetten - in het MAGA-kamp wordt zelfs openlijk gefantaseerd over de doodstraf - terwijl de beste man niets anders deed dan adviezen geven. Maar figuren die met het geweld het Capitool bestormden zijn volgens diezelfde Chivaz veel te hard aangepakt.

Politiek sektarisme is a hell of a drug.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216377887
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:37 schreef Hanca het volgende:
Maar goed, nu is chivaz dus de useful idiot die de discussie weg weet te halen bij deze zeer schadelijke maatregelen die Trump op dag 1 al heeft genomen. Met een complottheorie die hier helemaal niet hoort, nota bene.
Toch fijn voor deze types dat fok op pol geen Amerikaans rechtssysteem bij de moderatie heeft met 3 leugens en you're out. Dan zouden er weinig rechts conservatieve roeptoeters hier overgebleven zijn . :D
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 12:51:00 #226
70532 loveli
N
pi_216377952
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:25 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Je bedoelt dat platform dat iedereen en z'n grootmoeder kan aanpassen? Juist ja.
"Iedereen en z'n grootmoeder", klopt. Vooral linkse activisten. En als die het zelfs laten staan...

(Shellenberger - linkse activist - pun intended)
crap in = crap out
pi_216377963
quote:

[..]
En hij heeft daar lang genoeg voor gezeten, 22 jaar is absurd. Als we het hebben over iemands leven vernietigen en dan moet je lezen dat figuren met echte macht in de overheid preventieve pardons hebben gekregen waar jij uiteraard helemaal achter sta. Want het idee dat deze mensen onderzocht/vervolgd moeten worden dat is uiteraard onmenselijk.
Ondertussen tekent Trump orders die de doodstraf voor illegale misdadigers een stuk waarschijnlijker maakt, maar ach en wee het leven van deze man is vernietigd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 12:55:08 #228
375570 crew  Cyan9
pi_216378006
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef loveli het volgende:

[..]
"Iedereen en z'n grootmoeder", klopt. Vooral linkse activisten. En als die het zelfs laten staan...

Ah ja, die verdraaide linkse activisten. Als dat het niveau is, dan wens ik je veel succes verder.
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 12:58:38 #229
70532 loveli
N
pi_216378029
Wie geen pardon wilde ontvangen:
twitter

Wie wel een pardon wilde ontvangen, maar niet kreeg:

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lg6dujyisk2d
crap in = crap out
pi_216378036
Bizar en onbegrijpelijk dat er mensen zijn (en al helemaal buiten de VS) die openlijk en ziende blind voor een fascistische en totalitaire staat zijn, waar we stel mega rijken (nu hoor je ze niet over de elite) aan de touwtjes trekken, want woke...

Nu heb ik zelf ook een broertje dood (RIP :'( ) aan woke en dat gender gebeuren, maar als ik moest kiezen tussen leven in een maatschappij van haat, achterdocht en polarisatie) en een vrije en veilige maatschappij vol regenboogmensen), dan wist ik het wel.

En om er maar eens een toepasselijke Godwin in te gooien: de Duitsers kwamen nog weg met hun 'Wir haben es nicht gewusst' omdat de nazi's dat beetje media wat er was (radio, kranten, journaals in bioscopen, geen idee of er toen ook al televisie was) volledig in handen hadden.

Dat excuus heeft men niet in de huidige maatschappij, waar 24/7 een oneindige informatie stroom beschikbaar is overal ter wereld.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_216378060
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
Bizar en onbegrijpelijk dat er mensen zijn (en al helemaal buiten de VS) die openlijk en ziende blind voor een fascistische en totalitaire staat zijn, waar we stel mega rijken (nu hoor je ze niet over de elite) aan de touwtjes trekken, want woke...

Nu heb ik zelf ook een broertje dood (RIP :'( ) aan woke en dat gender gebeuren, maar als ik moest kiezen tussen leven in een maatschappij van haat, achterdocht en polarisatie) en een vrije en veilige maatschappij vol regenboogmensen), dan wist ik het wel.

En om er maar eens een toepasselijke Godwin in te gooien: de Duitsers kwamen nog weg met hun 'Wir haben es nicht gewusst' omdat de nazi's dat beetje media wat er was (radio, kranten, journaals in bioscopen, geen idee of er toen ook al televisie was) volledig in handen hadden.

Dat excuus heeft men niet in de huidige maatschappij, waar 24/7 een oneindige informatie stroom beschikbaar is overal ter wereld.
Ja alleen is de grootste belangrijkste media nu evengoed in handen van Trump z'n sidekicks.

Probeer maar eens op Instagram te zoeken nu naar Obama, Democrat, Harris, dat soort termen. Krijg je een waarschuwing voor sensitive content :')
pi_216378082
Ik heb gelukkig geen social media :D
A murky, forgotten land.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:04:39 #233
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216378085
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb gelukkig geen social media :D
En Fok dan?
pi_216378091
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:01 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ja alleen is de grootste belangrijkste media nu evengoed in handen van Trump z'n sidekicks.

Probeer maar eens op Instagram te zoeken nu naar Obama, Democrat, Harris, dat soort termen. Krijg je een waarschuwing voor sensitive content :')
Als dit waar is is het fouter dan fout. Het kan en mag nooit de bedoeling zijn dat het volk te maken krijgt met censuur.
pi_216378105
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:29 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Lol je zou niet willen dat ik de positie had van Schoof. Ik zou een dictator zijn vanaf de eerste dag lol.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:07:54 #236
38496 Perrin
pi_216378117
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
En Fok dan?
Wat is daar sociaal aan? :P
pi_216378120
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Schellenberger en wie dan ook die vraagtekens zet bij Fauci en het gevoerde beleid zijn ineens hun status als journalist kwijt. Zolang je het gewenste narratief niet verkondigd dan hoor je niet meer bij de club. Zo werkt het helaas.
pi_216378158
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:05 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als dit waar is is het fouter dan fout. Het kan en mag nooit de bedoeling zijn dat het volk te maken krijgt met censuur.
Dat is waar. Je kunt er wel doorheen klikken maar alles wat neigt naar democratie zit zo'n waarschuwing op.

Ik had tot een half uur geleden nog Insta op m'n telefoon staan, eigenlijk alleen voor werk waar ik wat PR taken heb. Zag dit ergens voorbij komen, even uitgeprobeerd en verdomd :')

Dus nu heb ik dat er ook maar af gegooid en heb ik helemaal geen sociale media meer *O*

Ook meteen de NAS maar opdracht gegeven om de hele boel die bij Google staat opgeslagen te downloaden. Beter het zekere voor het onzekere. Zou zomaar kunnen dat ik in een verdwaald mailtje ergens te kritisch ben geweest ofzo :X
pi_216378164
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:08 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Schellenberger en wie dan ook die vraagtekens zet bij Fauci en het gevoerde beleid zijn ineens hun status als journalist kwijt. Zolang je het gewenste narratief niet verkondigd dan hoor je niet meer bij de club. Zo werkt het helaas.
Nog maar een keer: je kunt prima vraagtekens plaatsen bij de adviezen van Fauci en z'n team, ook ons eigen OMT was niet onfeilbaar. Maar Fauci en het OMT hadden en hebben geen beslissingsbevoegdheid. Zij adviseerden om lockdowns in te stellen, maar het was aan de regeringen om daar een besluit over te nemen.
pi_216378189
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Nog maar een keer: je kunt prima vraagtekens plaatsen bij de adviezen van Fauci en z'n team, ook ons eigen OMT was niet onfeilbaar. Maar Fauci en het OMT hadden en hebben geen beslissingsbevoegdheid. Zij adviseerden om lockdowns in te stellen, maar het was aan de regeringen om daar een besluit over te nemen.
Dat draadje van Schellenberger suggereert dat er wel wat meer aan de hand was dan dat.
pi_216378223
Ah de gewelddadige kolonisten in Isral hebben weer vrij spel gekregen onder Trump. Wat een aimabele man is het toch weer.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:18:39 #242
226981 Gehenna
Volksmenner
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:18:43 #243
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216378234
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 12:37 schreef Hanca het volgende:

President Trump issued an executive order Monday that could strip thousands of civil servants of their employment protections.

Why it matters: The order — essentially a reinstatement of Schedule F — makes it easier to fire federal employees considered disloyal to the administration.

It's a step toward accomplishing many of the campaign promises Trump made to slash the size of the "deep state" federal government and fire "rogue bureaucrats and career politicians."
By the numbers: It could affect as many as 50,000 federal workers, Axios previously reported.

Alle ambtenaren zijn niet meer beschermd en kunnen eruit worden geknikkerd als ze niet Maga genoeg zijn.

Dit is een hele dictatoriale move...

https://www.axios.com/loc(...)ive-order-schedule-f
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:21:00 #244
38496 Perrin
pi_216378254
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ah de gewelddadige kolonisten in Isral hebben weer vrij spel gekregen onder Trump. Wat een aimabele man is het toch weer.
Isral blijft de Amerikaanse vechthond in het Midden Oosten. Daar verandert de politieke kleur van het baasje niks aan.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:22:27 #245
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216378276
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:18 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

President Trump issued an executive order Monday that could strip thousands of civil servants of their employment protections.

Why it matters: The order — essentially a reinstatement of Schedule F — makes it easier to fire federal employees considered disloyal to the administration.

It's a step toward accomplishing many of the campaign promises Trump made to slash the size of the "deep state" federal government and fire "rogue bureaucrats and career politicians."
By the numbers: It could affect as many as 50,000 federal workers, Axios previously reported.

Alle ambtenaren zijn niet meer beschermd en kunnen eruit worden geknikkerd als ze niet Maga genoeg zijn.

De nieuwe Nazi's.
pi_216378280
pi_216378286
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
De nieuwe Nazi's.
Dat mag je niet zegguuuuh :(
pi_216378295
twitter

Pelosi als een echte democraat compleet blind voor wat er notabene gisteren is gebeurt klaagt nu over het geven van gratie aan doodnormale burgers. Ze had er geen enkel probleem mee dat er preventieve pardons werden uitgedeeld maar dit is dan weer een stap te ver.
pi_216378300
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:18 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]

Ambtenaren moeten wel voldoende loyaal zijn naar het regime, nothing to see here.
pi_216378310
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:23 schreef Chivaz het volgende:
doodnormale burgers
Veroordeelde criminelen.
pi_216378319
quote:
Ja, dat dus :')

Ben benieuwd wanneer Google Maps de term 'Golf of America' gaat gebruiken. Vooralsnog is dat nog niet het geval.

Al heb ik het idee dat Google de aars iets minder ver heeft opengesperd dan Meta en X. Vooralsnog dan.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 13:27:14 #252
375570 crew  Cyan9
pi_216378328
Op mijn Instagram krijg ik het niet gereproduceerd, dus geen idee wat de trigger is.
pi_216378336
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:27 schreef Cyan9 het volgende:
Op mijn Instagram krijg ik het niet gereproduceerd, dus geen idee wat de trigger is.
Heb je al gezocht op #democrat?
pi_216378346
Volgens de Volkskrant, update van 13:20, is het weer teruggedraaid.

Zal wel een technische fout zijn geweest :Y
pi_216378360
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik net wel en krijg idd de melding die je aangaf
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 13:29:44 #256
375570 crew  Cyan9
pi_216378362
quote:

[..]
Ja, dat werkt ook gewoon zonder problemen.
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 13:30:50 #257
375570 crew  Cyan9
pi_216378372
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:28 schreef BlackLining het volgende:

Altijd fijn, die zeer specifieke technische fouten.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 13:32:16 #258
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_216378387
quote:
[ x ]

doodnormale burgers.
Dood-veroorzakende burgers.
Gn kloon van tvlxd!
pi_216378407
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:29 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Ja, dat werkt ook gewoon zonder problemen.
Hmm, het lijkt soms wel, soms niet te werken. Nu werkt 'democrats' wel, maar '#democrats' niet.
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 13:34:30 #260
70532 loveli
N
pi_216378409
quote:

[..]
Eerste resultaat was een kaartje met rood en blauw, 2e was "racism is why Trumpnis so popular":
https://www.instagram.com(...)MWxoaXM5Zmx4djNpMA==
crap in = crap out
pi_216378420
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:28 schreef BlackLining het volgende:

Zo'n technische fout die er toevallig per ongeluk op eens is en pas hersteld wordt na te veel ophef. Goed verhaal altijd. :Y
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 13:37:00 #262
70532 loveli
N
pi_216378432
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:32 schreef Montov het volgende:

[..]
Dood-veroorzakende burgers.
Dood van wie?
crap in = crap out
pi_216378496
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat draadje van Schellenberger suggereert dat er wel wat meer aan de hand was dan dat.
Dat er allerlei figuren zijn die Fauci aan de hoogste boom willen knopen, daar ben ik mij van bewust. Daarvoor hoef je mij niet te wijzen op een of ander draadje.

Maar laten we ons beperken tot de feiten.

Punt is dat jij en je mede-wappies Fauci en andere wetenschappers verantwoordelijk houden voor het enorme leed dat jullie moesten doorstaan (mondkapjes en lockdowns). Jullie zoeken een zondebok en dat is Fauci. Die moet boeten.

In de VS zijn 1,2 miljoen sterfgevallen geregistreerd die verband houden met COVID-19. Hoeveel daarvan er onnodig zijn gestorven, is moeilijk te zeggen.

Maar daar horen we jou en je mede-wappies niet over. Er worden geen vraagtekens geplaatst bij het preventiebeleid dat de daadwerkelijke machthebbers doorvoerden. Nee, jullie tuigen liever complotten op en eisen dat de koppen van wetenschappers op het hakblok gaan.

Want dat jij een mondkapje moest dragen en even niet naar de kroeg kon, dt is pas erg. Maar geen woord over de talloze coronagerelateerde doden.

[ Bericht 0% gewijzigd door KoosVogels op 21-01-2025 14:23:37 ]
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:01:14 #264
8369 speknek
Another day another slay
pi_216378710
quote:
[ x ]
Pelosi als een echte democraat compleet blind voor wat er notabene gisteren is gebeurt klaagt nu over het geven van gratie aan doodnormale burgers. Ze had er geen enkel probleem mee dat er preventieve pardons werden uitgedeeld maar dit is dan weer een stap te ver.
1500 bruinhemden hebben immuniteit gekregen om politiek geweld te plegen voor de zittende heerser. Er is iemand blind voor wat er gebeurt en het is niet Pelosi.
pi_216378753
quote:
These 51 intelligence experts lied about Hunter Biden’s laptop. They called it Russian disinformation and attempted to provoke a US confrontation with Russia and undermine Donald Trump in 2020, in support of the Biden campaign by covering up his involvement with Ukrainian energy company Burisma.

Their efforts led to the US’s hostile posture against Russia and the rejection of diplomatic solutions in Ukraine.

They just had their security clearances revoked. They all belong in prison.
twitter
pi_216378759
twitter

Ik realiseer mij dat Henk Otten een marginaal figuur is binnen de landelijke politiek, maar hij staat niet alleen in zijn denken.

Hoe kun je dit in godsnaam een goede oplossing vinden? Allereerst kampen alle lagen van de overheid allang met forse personeelstekorten. Als je dan mensen eruit gaat trappen, dan is het onvermijdelijk dat veel dingen simpelweg niet meer worden gedaan. Het stikstofprobleem los je bijvoorbeeld niet op door talloze ambtenaren die zich hiermee bezighouden de laan uit te sturen.

Zelfs als je ze op korte termijn vervangt, is dat geen oplossing. Want je hebt zojuist een hele schat aan kennis en ervaring eruit gewerkt. Het kost nou eenmaal tijd om mensen wegwijs te maken in een organisatie. Iedereen die in een complexe organisatie heeft gewerkt, weet dat daar jaren overheen gaan.

En wat als je tegenstander over vier jaar precies hetzelfde doet? Dan ga je dus om de zoveel jaren een groot deel van het ambtenarenapparaat vervangen. De boel loopt daardoor volledig vast en het gevolg is dat niemand meer voor de overheid wil werken.

Echt, de stuitende domheid van rechts-populisten. Mijn hemel.

[ Bericht 12% gewijzigd door KoosVogels op 21-01-2025 14:24:47 ]
pi_216378852
quote:
[ x ]
Doodnormale burgers bestormen geen parlement. Met geweld. Veel geweld. Dit zijn mensen die veroordeeld zijn…

[ Bericht 0% gewijzigd door mootie op 21-01-2025 14:10:51 (Foutje) ]
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 14:14:20 #268
70532 loveli
N
pi_216378905
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:09 schreef mootie het volgende:

[..]
Doodnormale burgers bestormen geen parlement. Met geweld. Veel geweld. Dit zijn mensen die veroordeeld zijn…
Ik heb de namen niet gecheckt, maar alle aankondigingen over dit pardon gingen over "non-violent" j6-ers.

Kan zo snel geen artikel vinden waar de lijst van 1500 gecheckt is op geweld.

https://www.forexlive.com(...)est-report-20250120/
crap in = crap out
pi_216378923
We zijn nog geen 24 uur onderweg en ben nu al doodmoe van al die berichten :')

Ik wens het weldenkende deel van de VS veel sterkte en succes de komende jaren in deze shitstorm....
pi_216378954
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik heb de namen niet gecheckt, maar alle aankondigingen over dit pardon gingen over "non-violent" j6-ers.

Ooooh het waren die 1500 doodnormale, vredelievende burgers die een gezellig uitstapje hadden, dan snap ik het.
:|W

Je snapt dat ze VEROORDEELD WAREN TOT EEN GEVANGENISSTRAF toch? Dan gaat het dus niet om neuspeuteren in het openbaar.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 14:18:28 #271
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216378960
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Is die 1500 niet het totale aantal veroordelingen rondom 6 januari?
pi_216378971
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Veroordeelde criminelen.
Gewelddadige landverraders =/= doodnormale burgers, jeweets.

/s
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216379004
The United Divided States of America.
A murky, forgotten land.
  Vis een optie? dinsdag 21 januari 2025 @ 14:21:51 #274
70532 loveli
N
pi_216379005
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:18 schreef mootie het volgende:

[..]
Ooooh het waren die 1500 doodnormale, vredelievende burgers die een gezellig uitstapje hadden, dan snap ik het.
:|W

Je snapt dat ze VEROORDEELD WAREN TOT EEN GEVANGENISSTRAF toch? Dan gaat het dus niet om neuspeuteren in het openbaar.
Neuspeuteren in het Capitool.
crap in = crap out
pi_216379017
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:21 schreef loveli het volgende:

[..]
Neuspeuteren in het Capitool.
Hihi
pi_216379370
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
The United Divided States of America.
Dan nog beter om de gekozen keizer nog meer te eren..
The Divided states of Trumpistan. :P
pi_216379517
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 14:51 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dan nog beter om de gekozen keizer nog meer te eren..
The Divided states of Trumpistan. :P
Is eigenlijk wel een belediging voor al die landen die op -stan eindigen :P
A murky, forgotten land.
pi_216379614
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Isral blijft de Amerikaanse vechthond in het Midden Oosten. Daar verandert de politieke kleur van het baasje niks aan.
Meah Biden had de tegoeden van deze gasten bevroren. Dat wordt nu dus teniet gedaan.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216379669
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 13:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ja, dat dus :')

Ben benieuwd wanneer Google Maps de term 'Golf of America' gaat gebruiken. Vooralsnog is dat nog niet het geval.

Al heb ik het idee dat Google de aars iets minder ver heeft opengesperd dan Meta en X. Vooralsnog dan.
Google kan dat toch aanpassen afhankelijk van waar je bent ingelogd? Dan zien alleen de Amerikanen dat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_216379736
Goedemorgen iedereen :) dag 2 van de ~ 1500(!) nog te gaan met Trump als de eindbaas van de wereld en na n dag zijn er zoveel geniet momenten dat ik even moet bijkomen :) stond op met een prachtige glimlach, WIN WIN WIN.
Geniessen:
twitter

En voor Lord Elon haters, Nazi my ass:
twitter
pi_216379795
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Eagles89 het volgende:
Goedemorgen iedereen
Het is 15:17, grote vriend.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:35:01 #282
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216379936
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:17 schreef Eagles89 het volgende:
Goedemorgen iedereen :) dag 2 van de ~ 1500(!) nog te gaan met Trump als de eindbaas van de wereld en na n dag zijn er zoveel geniet momenten dat ik even moet bijkomen :) stond op met een prachtige glimlach, WIN WIN WIN.
Geniessen:
[ x ]
En voor Lord Elon haters, Nazi my ass:
[ x ]
'Hij is geen racist, hij woont naast een neger'

En die Duitse partij is natuurlijk ook helemaal in de ban van Joden.
pi_216379955
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Het is 15:17, grote vriend.
Ik ging 8 uur geleden slapen, voor mij is het nog ochtend, maar mijn gewaarderde excuses :)
Trump gaat ook meteen dat raadsel van die drones in NJ oplossen, Biden wist waarschijnlijk niet eens dat ze er vlogen :) Wat een transparantie van de nieuwe baas van de wereld, eindelijk ook weer vragen van de pers en actie in het WH :)
twitter
pi_216379996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:35 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
'Hij is geen racist, hij woont naast een neger'

En die Duitse partij is natuurlijk ook helemaal in de ban van Joden.
Juist ja…
twitter

twitter

twitter
pi_216380050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:36 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik ging 8 uur geleden slapen, voor mij is het nog ochtend, maar mijn gewaarderde excuses :)
Trump gaat ook meteen dat raadsel van die drones in NJ oplossen, Biden wist waarschijnlijk niet eens dat ze er vlogen :) Wat een transparantie van de nieuwe baas van de wereld, eindelijk ook weer vragen van de pers en actie in het WH :)
Je weet dat Trump tijdens zijn kandidaatschap, zoals normaal is, dagelijks gebriefd werd over veiligheidsissues en dit dus al zou moeten weten?
pi_216380095
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:39 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Juist ja…
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Lees even de afgelopen threads terug. Deze discussie is allang gevoerd.

Had je trouwens niet aangekondigd weg te blijven uit deze draad? Jammer dat je er op terug gekomen bent. Niemand heeft jouw getroll hier gemist namelijk.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:48:57 #287
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216380111
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 06:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gisteravond waren ze nog viesmad over de gratie die Biden verleende.
Ik denk dat ze tijd nodig hebben om uit te vogelen hoe ze deze move gaan verdedigen.
Kunnen ze vast oefenen voor de komende 4 jaar.
Die gratie is bij nader inzien niet omdat ze misdaden hebben begaan maar om te voorkomen dat ze voor misdaden jegens de zienswijze van Trump terecht kunnen gaan staan.
pi_216380123

Haha, AOC toch.
De enige echte.
pi_216380157
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je weet dat Trump tijdens zijn kandidaatschap, zoals normaal is, dagelijks gebriefd werd over veiligheidsissues en dit dus al zou moeten weten?
Denk je dat het bovenaan zn wensenlijst zal staan vlak voor een inauguratie wat die drones in NJ waren? En het zal me ook niks verbazen als die het niet eens te horen heeft gekregen want de Biden admin zal niet heel happig geweest zijn alles te gaan delen met de Trump admin. En omgekeerd ook niet trouwens. En misschien hebben ze het hem wel verteld, net als de 1000 andere geheime info die hij dan gekregen moet hebben. Ik weet zeker dat als hij het wist hij het gezegd zou hebben TENZIJ het extreem geheim was en dan had die dat misschien gezegd.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:54:17 #290
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216380195
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 09:18 schreef Hanca het volgende:

[..]
Een decreet kan je wel aanvechten maar het mandaat van de President is erg groot en vermoed dat rechters zich daar niet snel aan zullen gaan branden.
Wat, ik neem er maar n, een lastige gaat zijn is het Amerikaanse (bodem) geboorterecht dat immers zwaar deel uitmaakt van de USA grondwet.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 15:58:24 #291
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216380246
'Ik gooi maar wat loshangende dingen bij elkaar en denk een punt te maken als geheel'
pi_216380324
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 15:52 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Denk je dat het bovenaan zn wensenlijst zal staan vlak voor een inauguratie wat die drones in NJ waren? En het zal me ook niks verbazen als die het niet eens te horen heeft gekregen want de Biden admin zal niet heel happig geweest zijn alles te gaan delen met de Trump admin. En omgekeerd ook niet trouwens. En misschien hebben ze het hem wel verteld, net als de 1000 andere geheime info die hij dan gekregen moet hebben. Ik weet zeker dat als hij het wist hij het gezegd zou hebben TENZIJ het extreem geheim was en dan had die dat misschien gezegd.
Ik me uit mijn verleden wel wat leraren herinneren die zouden hebben gezegd "Je kan praten als Brugman, maar dit zijn allemaal smoesjes".
pi_216380483
https://www.geenstijl.nl/(...)erview-zelensky#fold

Putin wilt al een deal sluiten, Zelensky wilt een deal sluiten, China wilt graag een nieuwe voor de VS gunstigere deal sluiten en Hamas/Israel is inmiddels al een staakt het vuren ingegaan en eerste gijzelaars vrijgelaten.
KUNNEN WE NOG MEER WINNEN? De Eindbaas zei het al: “there will be so much winning that we can not take the winning any longer. We will say: please stop winning”.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:23:42 #294
38496 Perrin
pi_216380509
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:21 schreef Eagles89 het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)erview-zelensky#fold

Putin wilt al een deal sluiten, Zelensky wilt een deal sluiten, China wilt graag een nieuwe voor de VS gunstigere deal sluiten en Hamas/Israel is inmiddels al een staakt het vuren ingegaan en eerste gijzelaars vrijgelaten.
KUNNEN WE NOG MEER WINNEN? De Eindbaas zei het al: “there will be so much winning that we can not take the winning any longer. We will say: please stop winning”.
Als je je act een beetje geloofwaardig wil houden, moet je toch echt wat subtieler te werk gaan.
pi_216380595
We beleven een herhaling van de vorige Trump-termijn.

Trumpisten vieren elke geste van buitenlandse despoten als een overwinning, zonder dat er ook maar iets is bereikt. Toen Kim-Jung Un instemde met een ontmoeting, werd dat gevierd alsof de eeuwige vrede was bereikt. Inmiddels weten we dat dat hele circus niets heeft opgeleverd. Hetzelfde geldt voor Xi's gevlei richting Trump. Dat werd in MAGA-land gevierd als een enorme overwinning.

Deze figuren lijken te vergeten dat de Xi's en Poetin's van deze wereld ook een eigen agenda hebben. Je welgezind opstellen richting Trump is voor deze autocraten op dit moment het meest opportuun. Zij weten immers ook dat Trump is gevoelig is voor complimenten en hij in eigen land vooral wil pronken met 'prestaties', ongeacht wat die precies inhouden.

Ik geef Trump met alle plezier het voordeel van de twijfel qua geopolitiek, maar laten we vooral niet denken dat de autocraten van deze wereld achterlijk zijn. Die zullen niet in strijd met hun eigen belangen handelen, enkel omdat Trump zich als een Bokito gedraagt.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:34:50 #296
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_216380613

Ik begin langzaam te denken dat hij toch geen false flag van anti-fa was :P
Robert Moog died for our synths
  Moderator dinsdag 21 januari 2025 @ 16:37:38 #297
375570 crew  Cyan9
pi_216380635
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:34 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]

Volstrekt normaal dit.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:39:23 #298
38496 Perrin
pi_216380659
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:34 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]

Benieuwd hoe de tweede ronde J6 vorm gaat krijgen. We gaan het meemaken.
  dinsdag 21 januari 2025 @ 16:50:06 #299
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216380767
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2025 16:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Benieuwd hoe de tweede ronde J6 vorm gaat krijgen. We gaan het meemaken.
Eerst gaan we denk ik een zee van mensen zien die een natuurlijke en onhandige armbeweging tentoonstellen omdat ze alle autistisch zijn en enthousiast. Daarnaast een zee van mensen die hun kinderen geen vaccin meer geven en over een aantal termijnen (als die nog bestaan) is het de schuld van wetenschappers dat oude ziektes weer terugkomen.

Ik schrijf nu een hoop onzin, waarvan ik hoop dat het niet uitkomt, maar ik denk wel dat we weer elke dag de gekste dingen voorbij gaan zien komen, die vervolgens verdedigd worden omdat iets onhandig, niet zo bedoeld of iets is wat andere mensen ook wel eens hebben gedaan.
pi_216380811
quote:

[..]

[ x ]
Bin Laden is door Amerikaanse mariniers vermoord, terwijl hij niet eens met een vliegtuig had gevlogen. Ook onterecht, want omdat hij er niet bij was, had hij er jiets mee te maken.
Als ik jouw redenering even volg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')