Ja, dat dusquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:18 schreef Gehenna het volgende:
Wat is hier ineens aan de hand dan?
https://www.volkskrant.nl(...)i-of-obama~bd61cee8/
https://mstdn.chrisalemany.ca/@:chris/113864600222476627
[ afbeelding ]
Heb je al gezocht op #democrat?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:27 schreef Cyan9 het volgende:
Op mijn Instagram krijg ik het niet gereproduceerd, dus geen idee wat de trigger is.
Ik net wel en krijg idd de melding die je aangafquote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je al gezocht op #democrat?
Ja, dat werkt ook gewoon zonder problemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Altijd fijn, die zeer specifieke technische fouten.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:28 schreef BlackLining het volgende:
Volgens de Volkskrant, update van 13:20, is het weer teruggedraaid.
Zal wel een technische fout zijn geweest
Hmm, het lijkt soms wel, soms niet te werken. Nu werkt 'democrats' wel, maar '#democrats' niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook gewoon zonder problemen.
Eerste resultaat was een kaartje met rood en blauw, 2e was "racism is why Trumpnis so popular":quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n technische fout die er toevallig per ongeluk op eens is en pas hersteld wordt na te veel ophef. Goed verhaal altijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:28 schreef BlackLining het volgende:
Volgens de Volkskrant, update van 13:20, is het weer teruggedraaid.
Zal wel een technische fout zijn geweest
Dat er allerlei figuren zijn die Fauci aan de hoogste boom willen knopen, daar ben ik mij van bewust. Daarvoor hoef je mij niet te wijzen op een of ander draadje.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:15 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat draadje van Schellenberger suggereert dat er wel wat meer aan de hand was dan dat.
1500 bruinhemden hebben immuniteit gekregen om politiek geweld te plegen voor de zittende heerser. Er is iemand blind voor wat er gebeurt en het is niet Pelosi.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:23 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Pelosi als een echte democraat compleet blind voor wat er notabene gisteren is gebeurt klaagt nu over het geven van gratie aan doodnormale burgers. Ze had er geen enkel probleem mee dat er preventieve pardons werden uitgedeeld maar dit is dan weer een stap te ver.
quote:These 51 intelligence experts lied about Hunter Biden’s laptop. They called it Russian disinformation and attempted to provoke a US confrontation with Russia and undermine Donald Trump in 2020, in support of the Biden campaign by covering up his involvement with Ukrainian energy company Burisma.
Their efforts led to the US’s hostile posture against Russia and the rejection of diplomatic solutions in Ukraine.
They just had their security clearances revoked. They all belong in prison.
Doodnormale burgers bestormen geen parlement. Met geweld. Veel geweld. Dit zijn mensen die veroordeeld zijn…quote:Op dinsdag 21 januari 2025 13:23 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Pelosi als een echte democraat compleet blind voor wat er notabene gisteren is gebeurt klaagt nu over het geven van gratie aan doodnormale burgers. Ze had er geen enkel probleem mee dat er preventieve pardons werden uitgedeeld maar dit is dan weer een stap te ver.
Ik heb de namen niet gecheckt, maar alle aankondigingen over dit pardon gingen over "non-violent" j6-ers.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Doodnormale burgers bestormen geen parlement. Met geweld. Veel geweld. Dit zijn mensen die veroordeeld zijn…
Ooooh het waren die 1500 doodnormale, vredelievende burgers die een gezellig uitstapje hadden, dan snap ik het.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb de namen niet gecheckt, maar alle aankondigingen over dit pardon gingen over "non-violent" j6-ers.
Kan zo snel geen artikel vinden waar de lijst van 1500 gecheckt is op geweld.
https://www.forexlive.com(...)est-report-20250120/
Is die 1500 niet het totale aantal veroordelingen rondom 6 januari?quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb de namen niet gecheckt, maar alle aankondigingen over dit pardon gingen over "non-violent" j6-ers.
Kan zo snel geen artikel vinden waar de lijst van 1500 gecheckt is op geweld.
https://www.forexlive.com(...)est-report-20250120/
Gewelddadige landverraders =/= doodnormale burgers, jeweets.quote:
Neuspeuteren in het Capitool.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 14:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Ooooh het waren die 1500 doodnormale, vredelievende burgers die een gezellig uitstapje hadden, dan snap ik het.
![]()
Je snapt dat ze VEROORDEELD WAREN TOT EEN GEVANGENISSTRAF toch? Dan gaat het dus niet om neuspeuteren in het openbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |